Ir al contenido


Foto
- - - - -

Interesante debate en el grupo de facebook Diari Segre


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
28 respuestas en este tema

#1 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 21 mayo 2011 - 09:02

Hola gent!!! os animo a a tod@s a echar un vistazo al "debate" sobre Lleida/Barça que inicié personalmente en el grupo de facebook del Diari Segre a raiz de una portada en cuestión de dicho diario.

Visca la UE Lleida sempre!!!

http://www.facebook....id=336313277237

#2 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 09:43

Quina mania! Sol Barça i Barça. Mariolero ets un gran sempre ho dones tot per el Lleida i no et calles les coses, com s'ha de fer!

#3 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 21 mayo 2011 - 12:30

Nose perquè us esforceu, Lleida és barcelonista (incloent mitjans de comunicació, polítics i fins i tot les pedres) i això no canviarà mai, i menys ara que la UE Lleida és pols.

Jo passo d'estar sempre "reclamant" coses als lleidatans que només son del Barça. Simplement tenen el meu despreci futbolístic.

#4 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2011 - 09:56

Nose perquè us esforceu, Lleida és barcelonista (incloent mitjans de comunicació, polítics i fins i tot les pedres) i això no canviarà mai, i menys ara que la UE Lleida és pols.

Jo passo d'estar sempre "reclamant" coses als lleidatans que només son del Barça. Simplement tenen el meu despreci futbolístic.



Id. És com voler tirar una paret a cops de cap. Ahir vaig veure una rajola "aquí hi viu un culé". No és que no n'haguès vist mai cap (sol faltaria, JUAS!) però aquesta em va indignar especialment, no sé massa perquè, però em va fer bullir la sang. Suposo que és pel tema de la liquidació i perquè el dissabte havia sortit al diari que el Barsa s'havia endut dos xiquets del Ath. Segre...

#5 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 09:46

No es pot ser del Barça i del Lleida o k???? vaaaaa ome vaaaa... Es com dir que jo no puc ser de l'equip del meu poble i del Lleida 8O No u entenc..la veritat.
Tampoc es respecta la cultura, les costums, etc etc d la nostra ciutat quan hi ha gent que parla en castellà, encomptes de català? No?¿ Pq diria que a la nostra ciutat sempre s'ha parlat catala, fins que vingueren els de castella...

El barça representa Catalunya, TOT catalunya, i Lleida, us agradi o no, en forma part :lol:
Tot i aixo no m'agrada tmpk veure pagines i pagines dl barça en diaris locals.

Salut

#6 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 09:55

Bueno, insisteixo que no vull fotre'm en aquesta discussió de nou. Només dos apunts:

- El Rod parlava dels que solament són del Barça. Amb el temps he après que més val un cor partit entre Lleida i un altre (sigui Barça, Madrid o Huesca) que no un cor solament culé.

- Entenc perfectament que a molta gent li sembli que el Barça representa tot Catalunya, però des de la meua perspectiva, lo únic que representa el Barça és Barcelona, una ciutat que vaig tenir 10 anys per afartar-me. Jo, almenys, no m'hi sento ni representat ni identificat.

Però respecto que hi hagi gent que li agrada el Barça i el que vulgueu. Com molt bé dius, tinc molta afició per l'equip del meu poble i pel Lleida, i això no em sembla una contradicció.

#7 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 24 mayo 2011 - 10:03

El barça representa Catalunya, TOT catalunya, i Lleida, us agradi o no, en forma part :lol:


El Barça NO representa Catalunya. A Catalunya la representa la Selecció, el fet que aquesta no sigui oficial no vol dir que un sol club se'n pugui aprofitar per reclamar la representativitat. Hi ha pericos, gent del Lleida, el Nàstic, el Girona, el Sabadell... que no tenen perquè sentir-se identificats amb el Barça.

#8 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 10:07

El barça representa Catalunya, TOT catalunya, i Lleida, us agradi o no, en forma part :lol:


El Barça NO representa Catalunya. A Catalunya la representa la Selecció, el fet que aquesta no sigui oficial no vol dir que un sol club se'n pugui aprofitar per reclamar la representativitat. Hi ha pericos, gent del Lleida, el Nàstic, el Girona, el Sabadell... que no tenen perquè sentir-se identificats amb el Barça.

Esta clar, si no ets del barça, no ets català :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#9 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 10:27

buffff!!! aveure kin ekip de Catalunya te mes socis, seguidors i aficionats??? Semble que alguns acabeu de sortir de l'ou eh!!
Jo conec molts socis cules, que de barcelonins no en tenen re!! I a més, tambe o son del Lleida.
Cules ni a per tota Catalunya, A tarragona, a sabadell, a girona i a Lleida i, per mi, es l'equip que defensa el nostre pais per les espanyes. Espanyol??? no el considero un ekip catala.. i estic segur que tant els del girona com els del nastic...tmb hi haura un bon grapat de cules. Com al reus, al badalona o al EFAC.

Salut!

#10 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 24 mayo 2011 - 10:35

I què si culers n'hi ha per tot Catalunya? També per tot Catalunya hi ha gent que no és culer. Un club no és pot apropiar d'una identitat nacional, si ho fa n'exclou tots els altres. I l'Espanyol, t'agradi o no, és un equip català.

#11 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 10:43

jo no excloc ningu. Pots ser catala i no ser del Barça, nomes faltaria. I pots ser catala i que no t'agradi el futbol. I, fins i tot, amics independentistes que son del Madrid!! Tot es possible, ja ho se. Pero per mi, i moltisima gent, el barça es algo mes que un club, i ho a set historicament, pq representa el meu pais. I ja t'ho dic, es la meva opinió, i la de molts mes catalans.
Al camp de l'apañó s'hi veuen senyeres?? poques eh... apart del nom...
Qui esta orgullos de ser catala, qui porta la senyera a la camiseta, utilitza el català, i, fins i tot fa que l'aprenguin els seus jugadors, esta clar quin club es (parlo dels mes importants). No e sentit mai el tamudo parlant catala, ni a lopo, soldevilla o victor ruiz. Encanvi el toure yaya si, abidal, alves, iniesta etc etc si... Si per tu l'espanyol es catala... hem sembla perfekte, potser ho es per situacio geogràfica, pero no per sentiments. Els jugadors que van a jugar a Anglaterra aprenen l'angles, a espanya el castella....doncs al barça aprenen la llengua del seu pais tmb...el catala....

Mes clar...l'aigua

#12 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 10:47

jo no excloc ningu. Pots ser catala i no ser del Barça, nomes faltaria. I pots ser catala i que no t'agradi el futbol. I, fins i tot, amics independentistes que son del Madrid!! Tot es possible, ja ho se. Pero per mi, i moltisima gent, el barça es algo mes que un club, i ho a set historicament, <font color=red>perque</font> representa el meu pais. I ja t'ho dic, es la meva opinió, i la de molts mes catalans.
Al camp de l'apañó s'hi veuen senyeres?? poques eh... apart del nom...
Qui esta orgullos de ser catala, qui porta la senyera a la camiseta, utilitza el català, i, fins i tot fa que l'aprenguin els seus jugadors, esta clar quin club es (parlo dels mes importants). No e sentit mai el tamudo parlant catala, ni a lopo, soldevilla o victor ruiz. Encanvi el toure yaya si, abidal, alves, iniesta etc etc si... Si per tu l'espanyol es catala... hem sembla perfekte, potser ho es per situacio geogràfica, pero no per sentiments. Els jugadors que van a jugar a Anglaterra aprenen l'angles, a espanya el castella....doncs al barça aprenen la llengua del seu pais tmb...el catala....

Mes clar...l'aigua


Ha quedat molt clar!

pd. Com? però com es fa això?

#13 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 24 mayo 2011 - 11:00

El meu país el representa la meua selecció, no un club, per molt gran que sigui. Tal com dius que el Barça és més que un club, es pot argumentar que ha usurpat el paper que havia de tenir una selecció nacional que no hi és. Vulguis o no, si identifiques un club amb la nació margines la resta.

Per cert, fa gràcia com poses Iniesta com a exemple d'integració en el tema lingüístic. Porta gairebé 15 anys aquí i ben justet se li han sentit 4 frases en català.

#14 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 11:07

El meu país el representa la meua selecció, no un club, per molt gran que sigui. Tal com dius que el Barça és més que un club, es pot argumentar que ha usurpat el paper que havia de tenir una selecció nacional que no hi és. Vulguis o no, si identifiques un club amb la nació margines la resta.

Per cert, fa gràcia com poses Iniesta com a exemple d'integració en el tema lingüístic. Porta gairebé 15 anys aquí i ben justet se li han sentit 4 frases en català.

Jo m'he presentat ara a unes opos de la generalitat on et demanen:
- DNI
- Nivell C de català
- Titol universitari
- Carnet de soci del barça

#15 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 11:09

jajaja hi ha gent que en porta 50 i encara no l'enten...o diu que no l'enten!!
I el tema seleccio... fins que no ens deixin jugar (que potser no ens deixaran mai) el barça sera x mi el meu representant per europa. El meu i el del meu pais. Respecto que x vosaltres no ho sigi, cap problema, pero per la majoria d catalans estic segur que si que ho es.
I respekte a lo del madrid...el futbol es futbol, hi ha gent que ho separa de la politica, i si de petits ja eren merengues...de grans tmb ho son. Segur que hi ha molts merengues fora d'espanya tmb.. nose k us extranya tant :roll:

Per cert, que he de fer jo, deixar de ser del lleida...xk sol representa la ciutat de lleida...va ome va... creck k la mitat (o mes) d seguidors que son del lleida no son de lleida ciutat..hi ha algun problema?¿ no ens representa aquest equip segons vosaltres tmpk no???
:lol: :lol: :lol: :lol:

#16 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 11:10

El meu país el representa la meua selecció, no un club, per molt gran que sigui. Tal com dius que el Barça és més que un club, es pot argumentar que ha usurpat el paper que havia de tenir una selecció nacional que no hi és. Vulguis o no, si identifiques un club amb la nació margines la resta.

Per cert, fa gràcia com poses Iniesta com a exemple d'integració en el tema lingüístic. Porta gairebé 15 anys aquí i ben justet se li han sentit 4 frases en català.

Jo m'he presentat ara a unes opos de la generalitat on et demanen:
- DNI
- Nivell C de català
- Titol universitari
- Carnet de soci del barça


Es el requisit per excel•lència per entrar en qualsevol lloc de la generalitat

#17 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 11:18

jajaja hi ha gent que en porta 50 i encara no l'enten...o diu que no l'enten!!
I el tema seleccio... fins que no ens deixin jugar (que potser no ens deixaran mai) el barça sera x mi el meu representant per europa. El meu i el del meu pais. Respecto que x vosaltres no ho sigi, cap problema, pero per la majoria d catalans estic segur que si que ho es.
I respekte a lo del madrid...el futbol es futbol, hi ha gent que ho separa de la politica, i si de petits ja eren merengues...de grans tmb ho son. Segur que hi ha molts merengues fora d'espanya tmb.. nose <font color=red>que</font> us extranya tant :roll:

Per cert, que he de fer jo, deixar de ser del lleida...perque sol representa la ciutat de lleida...va ome va... creck <font color=red>que</font> la mitat (o mes) d seguidors que son del lleida no son de lleida ciutat..hi ha algun problema?¿ no ens representa aquest equip segons vosaltres tmpk no???
:lol: :lol: :lol: :lol:

Un club primer, representa als seus seguidors i despres, al lloc on pertanya.

De totes maneres, i sent objectiu, tot es geografia. Si mires al Lleida dintre del panorama català, representarà la ciutat. si el fiques dintre d'Espanya, es la ciutat i catalunya (pq et diran...l'equip català). Si juguessim a Europa, la bandera que ens ficarien, seria la espanyola...todo es según el prisma con el que lo mires.

Per mi, Lleida representa només als seguidors i a la ciutat...i el barça lo mateix...pero si algu ho vol mirar d'una altra forma...al Mundialito, el barça. per la gent de fora, representarà a espanya i no a catalunya...que putada, no? :twisted: :twisted: :twisted:

#18 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 11:23

JAJAJA i una merda tio!!! una merda el lleida nomes representa la ciutat!!! ke us penseu!!! mare meva... quina llastima sentir segons quins comentaris...
I si per tu es un ekip espanyol..endavant!! ves al camp d'esports amb la bandera i l'aguila. ahhh i sobretot, qui no sigui de lleida ciutat ha de pagar el doble!!!
juas juas juas!!!


Es d'acudit lo vostre. Deixeu al barça trankil...i dediqueuse al vostre U.E. Lleida Ciutat Societat Limitada que pel que vek l'auran de tirar endavant gen de FORA DE LA CIUTAT DE LLEIDA... pk els de lleida diria k l'han arruinat!

PD:Lleida es una provincia crack

#19 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 11:26

ah..i lo que representi per la gent de fora m'importa tant com res!! Me la suda que pensin els de fora. Jo d'espanyol no m'hen sento. Per molt que ho digi un paperet que hi fica DNI i per molt que al mundialet (k dius t) diguin k el barça es espanyol. ME LA PELE...LO K DIGUIN

#20 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 11:28

I si per tu es un ekip espanyol..endavant!! ves al camp d'esports amb la bandera i l'aguila. ahhh i sobretot, qui no sigui de lleida ciutat ha de pagar el doble!!!
juas juas juas!!!

Jo no he dit això, pero no li vinguis a explicar a un senegales l'historia de catalunya, si ni els americans saben on esta espanya, que han de saber de la historia catalana!!!

No tergiverses mis palabras.

IPD:Lleida es una provincia crack

I barcelona un pais, crack




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos