Ir al contenido


Foto
- - - - -

Qualitat del fòrum


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
12 respuestas en este tema

#1 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 03:14

En les últimes setmanes he pogut comprovar una disminució preocupant de la qualitat de força missatges escrits al fòrum.

Quan parlo de qualitat em refereixo bàsicament al seu contingut, però també parlo de coherència en els escrits, que no segueixen un ordre estricte, i ja no parlem de segons quines faltes d'ortografia (tots en fem, però de tant en quan se'n veuen de garrafals...).

Però em vull centrar en el primer punt: el contingut.

Últimament s'estàn obrint posts parlant de temàtiques força similars. Per exemple per donar missatges de suport al club, per parlar de la liquidació, etc. Penso que no cal bombardejar amb tants posts per acabar parlant del mateix. Si algú vol donar ànims als jugadors, al club en general o als aficionats que estem per aqui, no cal obrir un post especificament per dir-ho, si prèviament ja n'hi ha un d'obert parlat d'algo similar.

En segon lloc vull comentar també que últimament (potser estic equivocat, però és la sensació que em dona) hi ha hagut un petit boom de registres, i en alguns casos ha sigut gent que han elaborat escrits on s'hi diuen autèntiques barbaritats i sense aportar cap mena de prova sobre el que parlen.

També vull dir que he notat un augment d'usuaris que aparenten ser persones de curta edat (nens de 10-12 anys o adolescents de 12 a 15 anys). No hi tinc res en contra d'ells, però sobint llegeixo escrits seus que no tenen ni cap ni peus, i amb força faltes d'ortografia.

I ja no parlo dels encertadament anomenats "trolls", que únicament busquen fotre merda entre la gent, busquen la polèmica innecessària i sobint ataquen a la gent que els porta la contrària.

No sé si s'hi pot fer alguna cosa al respecte per part del webmaster i els moderadors, però crec que aquest fòrum ja no és el que era abans (i crec que no sóc l'únic que ho pensa).

Gràcies i perdoneu la parrafada.

#2 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 03:22

Crec que això ho hem vist tots. Però té una solució fàcil: que els moderadors "moderin" una mica el tema. Es fa farragós seguir el fòrum quan hi ha 4 o 5 temes parlant del mateix. Hauríem de fer un esforç tots i concentrar-los en un tema general. Però suposo que el "boom" de nous usuaris i les ganes de participar comporta això, una mica de desordre.

#3 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 03:42

I tambe porta que els moderadors no podem banejar als usuaris, cosa la qual fariam de bon gust i ajudarien al bon fer.

L'altra es que es epoca d'examens i be, el forum com compendreu es una cosa que fem durant el nostre temps lliure i be, si que hi han massa temes de tematica similar pero bueno, entre ells es van enterrant.


PD: Els moderadors volem poder banejar!

#4 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 16 mayo 2011 - 03:43

Tens raó en tot però és difícil de controlar.

Jo per la meva part em quedo amb les coses bones del fòrum. Lo dolent o ho ignoro o faig conya per a treure-li ferro.

#5 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 04:25

Crec que tens raó, sobretot amb el tema de post doblats i triplicats, hauriem de ser més curosos i abans d´obrir-ne un de nou, mirar si el que anem a escriure, no quedaria inclòs, en alguns dels que ja estan oberts.

Tema d´ortografia, es fa el que es pot.

#6 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 04:38

Crec que això ho hem vist tots. Però té una solució fàcil: que els moderadors "moderin" una mica el tema. Es fa farragós seguir el fòrum quan hi ha 4 o 5 temes parlant del mateix. Hauríem de fer un esforç tots i concentrar-los en un tema general. Però suposo que el "boom" de nous usuaris i les ganes de participar comporta això, una mica de desordre.

Això mateix es lo que vaig comentar jo.

En principi (i parlo com a ex-admin. de varios foros), tindría que existir una eina per solapar temes de la mateixa temàtica. Abans existia segur.

#7 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2011 - 02:30

Crec que tens raó, sobretot amb el tema de post doblats i triplicats, hauriem de ser més curosos i abans d´obrir-ne un de nou, mirar si el que anem a escriure, no quedaria inclòs, en alguns dels que ja estan oberts.

Tema d´ortografia, es fa el que es pot.


+1
Ultimament no es parla realment de lo que hi ha al post si no de altres coses que no venen al cas per exemple!
L'ortografia a fer el que és pot!

#8 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 mayo 2011 - 03:36

Ho sento pel que diré (bé, més aviat, com);

N'estic fins a la punta de la polla de la gentussa que volta per aqui.

N'estic fart dels crios que escriuen amb el cul, que no saben el que és la ortografia, els punts, les comes, la coherència o el sentit comú.

Hi han 200 mil posts amb el mateix tema, i la majoria d'ells acaben amb estupideses que no venen al cas i que avorreixen fins a la sacietat.

És fastigòs veure segons quines coses, amb unes faltes ortogràfiques bèstials, que fan mal als ulls i que no tenen ni cap ni peus.

Al final el que portarà tot això és a que la gent deixi d'escriure i sigui un viver de trolls, imbècils i gentussa vària.

I ara, em podeu perjudicar tant com vulgueu, me la porta fluixa (Jaume Creixell rules).

#9 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2011 - 03:43

I a tot això, perque no fem unes "eleccions" i renovem algun moderador, es a dir, perque no busquem algu que tingui temps i entri sovint? Perque per exemple, Asroc fa temps que casi no entra per aquí.

#10 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 17 mayo 2011 - 03:53

Per alusions.

Com tots sabeu desde fa dues setmanes s'ha "descontrolat" el ritme normal del forum, degut a la noticia de la desaparició de la UE Lleida, s'ha unit varios factors,

Foreros que feia mesos/anys que no escribien han volgut dir la seva
El mateix amb els habituals
I finalment els nous registres.

A partir d'aqui sota el meu punt de vista podem fer dues coses.,
a) que es tranquilitzi una mica tot
b) començar a esborrar o a enviar missatges a la paperera, i aguantar tant les queixes com les acusacions de manca d'expressió o de censura en el foro.

Jo he agafat la a.

I no oblidem que la qualitat del foro la fem entre tots.

salutacions.

#11 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 17 mayo 2011 - 04:19

Que davant la situació actual del club és fins a cert punt lògic que hi hagi hagut un cert descontrol, i que s'obri més d'un fil per parlar del mateix tema. Segurament això serà qüestió d'uns dies i prou. Tampoc està de més avisar quan se n'obre un per parlar del mateix del que s'està parlant al costat.

En que em cansa a mi és que la majoria de fils acabin sent un reguitzell de tonteries sense sentit que intenten fer gràcia, si voleu fer el ruc aneu a "Altres Temes" o "Paperera" i desfogueu-se allí, però no ompliu el fòrum de merda.

I el tema de les faltes d'ortografia i errors de sintaxi no és una cosa que arreglarem aquí ara...

#12 isierte

isierte

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 55 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2011 - 04:39

També vull dir que he notat un augment d'usuaris que aparenten ser persones de curta edat (nens de 10-12 anys o adolescents de 12 a 15 anys). No hi tinc res en contra d'ells, però sobint llegeixo escrits seus que no tenen ni cap ni peus, i amb força faltes d'ortografia.


N'estic fart dels crios que escriuen amb el cul, que no saben el que és la ortografia, els punts, les comes, la coherència o el sentit comú.


BalaFiero: En els meus quasi bé no n'hi ha cap :wink:

Nakamura: Estic d'acord amb el que dius, (però amb paraules més fines). Voldria assenyalar que hi ha gent "adulta" que també fa faltes greus (i no ho dic per tú). Et dic el mateix que al BalaFiero.

Tot hi que tinc 12 anys, porto bé els dictats d'ortografia del cole, hi quasi bé no faig cap falta. (Hi ha faltes que fan mal a la vista)

I si no, mireu els meus escrits: "Enquesta: qui ha estat el millor jugador de la UE Lleida?" o " UE Lleida - Fotos Virtuals

#13 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2011 - 08:28

En segon lloc vull comentar també que últimament (potser estic equivocat, però és la sensació que em dona) hi ha hagut un petit boom de registres, i en alguns casos ha sigut gent que han elaborat escrits on s'hi diuen autèntiques barbaritats i sense aportar cap mena de prova sobre el que parlen.

Sí, tens raó, i també hi han persones que s'han registrat i no han enviat ni un missatge... :?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos