Ir al contenido


Foto
- - - - -

Colorado, baixa per diumenge


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
4 respuestas en este tema

#1 -MVT13-

-MVT13-

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 105 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 mayo 2011 - 05:59

Doncs això, que ahir vaig llegir al Segre un breu on s'especificava que el migcampista andalús no podria jugar a Hospitalet per lesió. Sabeu que li ha passat exactament? No he vist que es parlés d'aquest tema en cap post.

Inoportuna lesió.. tampoc tindrem al Xavi Jiménez... qui creieu que els substituirà a aquests dos? En especial al Colorado, que no té un recanvi pur a la plantilla.

#2 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 mayo 2011 - 06:18

Doncs això, que ahir vaig llegir al Segre un breu on s'especificava que el migcampista andalús no podria jugar a Hospitalet per lesió. Sabeu que li ha passat exactament? No he vist que es parlés d'aquest tema en cap post.


He sentit a Lleida tv que sol eren unes molèsties al genoll però estaria 3 setmanes de baixa.

#3 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 12 mayo 2011 - 06:24

jo jugaria amb

-------Massana----jaume-------
D.Pujol--------Imaz/Asier-------Rayo--
----------------Asier/Imaz---------------

#4 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 mayo 2011 - 06:49

Seria un partit interessan t pel D. Pujol, adalt crec que treurà al Maravillao, per tal de que es despedeixi de nosaltres, encara que Imaz ho faria millor.

#5 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 mayo 2011 - 09:02

El dani pujo es un molt bon jugador jo li donaria la oportunitat de titular! jo men recordo amb la remontada 2-1 al gandia que va sortir ell i per aquella banda la dreta van entrar els 2 gols!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos