Ir al contenido


Foto
- - - - -

L'avi està trist...


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
8 respuestas en este tema

#1 Avi_Siset

Avi_Siset

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 426 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 mayo 2011 - 05:47

Fa anys que no entrava al fòrum, per deixadesa, per desmotivació, per pèrdua de passió, per...

I ara hi torno a entrar, per que estic trist. Molt trist.

Trist com gairebé mai, trist per que veig morir un amic, un pare, un company, El Lleida.

PD: A qui sigui; Tandebó trobeu tanta amargura com pena ens deixeu. No us vull cap mal, per que crec que no ho heu fet a propòsit, però una entitat esportiva no té únicament finalitat lucrativa.

Si fa temps deia que "No moriré sense veure el Lleida a Primera", ara m'he d'engullir, altre cop (l'experiència ensenya, però no adoctrina...) les meves paraules. D'altra banda, i fent cas del refranyer popular "No hay dos sin tres..." Anims jovent, torneu el Lleida on mereix.

Visca la UE Lleida, i visca Lleida.

Fins aviat!

#2 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 mayo 2011 - 06:13

Fa anys que no entrava al fòrum, per deixadesa, per desmotivació, per pèrdua de passió, per...

I ara hi torno a entrar, per que estic trist. Molt trist.

Trist com gairebé mai, trist per que veig morir un amic, un pare, un company, El Lleida.

PD: A qui sigui; Tandebó trobeu tanta amargura com pena ens deixeu. No us vull cap mal, per que crec que no ho heu fet a propòsit, però una entitat esportiva no té únicament finalitat lucrativa.

Si fa temps deia que "No moriré sense veure el Lleida a Primera", ara m'he d'engullir, altre cop (l'experiència ensenya, però no adoctrina...) les meves paraules. D'altra banda, i fent cas del refranyer popular "No hay dos sin tres..." Anims jovent, torneu el Lleida on mereix.

Visca la UE Lleida, i visca Lleida.

Fins aviat!


Gran Avi!!!

#3 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 10 mayo 2011 - 05:15

Avi!! Ets unic!!!

#4 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2011 - 05:50

El més trist Avi és que hagis tornat a escriure degut a la pitjor notícia que un soci pot tenir...la desaparició del seu equip.

Malauradament però, no m'ha agafat per sorpresa tot plegat perquè en els darrers anys es veia a venir que no tardaria en explotar tot això. Dins la meva tristor, el que predomina és la ràbia i la impotència davant el poc cor que han tingut cadascú dels mandataris que han passat pel club i que lluny de voler pal·liar la situació s'han aprofitat i han acabat per enfonsar un club amb 72 anys d'història. Enhorabona, mai ho oblidarem.

El club, com a negoci que és, fa anys que va deixar de ser rentable però curiosament no es va aplicar (això suposo) cap mesura per tallar el dèficit inicial i el que a mi sempre m'ha estranyat...es va deixar a la mà de Déu perdent i perdent any rere any més diners, cosa que encara m'estranya més perquè a cap propietari li agrada perdre diners.

Siguin quin siguin els enredos que hagi hagut, me n'alegro que per fi tot s'hagi acabat. Només m'entristeix el fet que el que ens identifica -escut i nom-no seran els mateixos i tot per una colla d'irresponsables que s'han anat passant la pilota fins esgotar el club. Enhorabona un altre cop.

Només desitjo, que s'ens deixi començar de nou, perquè un club serà un negoci però un club sense afició no és res; i encara que som pocs, no ens mereixem tot això que ha passat.

Per últim, m'agradaria agrair ja posats l'aportació del nostre nº 7. Gràcies per tots aquests anys i que et vagi molt bé.

Visca la UE Lleida, ara i sempre.

#5 som-hi

som-hi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2011 - 06:04

Espero donar-te una petita il·lusió i és que, si no ho tinc mal entès, existeix la possibilitat de mantenir tant el nom com l'escut de l'equip.

#6 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 mayo 2011 - 06:42

Hola Newteam. Hola Avi. Sempre és un plaer llegir-vos, encara que sigui en aquestes circumstàncies.

Una abraçada i us trobem a faltar.

#7 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 mayo 2011 - 07:17

uooo, s'em fiquen els pels de punta al veure noms al foro com l'Avi...la newteam, el rrj....deunido amb els anys la colleta que hem anat fen, ha sigut i es..un honor i un plaer per mi poder compartir aquet foro amb vosaltres. VISCA EL LLEIDA SEMPRE!!!!

#8 Avi_Siset

Avi_Siset

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 426 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2011 - 01:06

Gràcies a vosaltres, sense la vostra insistència i passió (enteses com a virtuds) això moriria.

Endavant jovent, és a les vostres mans!!!!

#9 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2011 - 06:13

avi no es preocupi al lleida no l'abandonarem! Mai mai MAI!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos