Jump to content


- - - - -

Samarretes U.E. Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
90 replies to this topic

#61 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 08 June 2011 - 06:18 PM

Quina sort noi!

#62 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 posts
  • 0 topics

Posted 09 June 2011 - 12:20 PM

(és broma!)

Que alguien me deje una lupaaaaaaaaaa!!! :P :P :P


Osti, samarreta verda aquesta, ja no me’n recordava. Aquest verd ampolla es horrible, pero es del Lleida i amb dedicatoria de l'Escoda... no te preu :oops: :oops: :oops:


Ara faré una foto d'una pilota que tinc jo dedicada, encara que la pilota es de l'unipreus :oops: :oops: :oops:

#63 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 posts
  • 0 topics

Posted 09 June 2011 - 12:30 PM

He fet fotos de les que es veuen mes clares, pero la van signar tots els jugadors d'aquella temporada :D :D :D

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#64 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 09 June 2011 - 05:31 PM

He fet fotos de les que es veuen mes clares, pero la van signar tots els jugadors d'aquella temporada :D :D :D

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image


cullons!
Això que és a veure qui té coses de més valor o què?

#65 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 09 June 2011 - 07:48 PM

Collons, es de l'any del Victor Muñoz no? Amb Roa, Javi Peña, Maia, Calderon, Busi, Fran, Quique Alvarez, Milosevic, Escoda... Mare de Deu! Quin equipas!

#66 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,908 posts
  • 0 topics

Posted 09 June 2011 - 08:55 PM

Jo també tinc una pilota firmada de l'any que quasi pugem amb el Víctor Muñoz, la única diferència es que jo vaig comprar la pilota del Lleida :twisted: Quins temps aquells...

#67 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 1 topics

Posted 15 June 2011 - 06:32 PM

sino recordo malament la samarreta verda es de any 97-98 i es la segona equipacio, la primera tambe la tinc la blava de aquell any el mateix diseny, li vai demanar fa temps i me la va donar a reus finalment es un crack.

#68 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 11 topics

Posted 26 August 2011 - 03:57 AM

La semana pasada vai tenir un encontre pel record. defet ja vai parlar amb ell per trobarme fins la semana pasada. Fa temps li vai demanar una samarreta de cuan va juga al Lleida tambe a pasat per Logroñes entre altres. pues va vindre aveure la coleccio a casa meva i me la va donar una blava a cuadres negres i blancs adidas, estic parlan de Boban Babunski qin crack ja la ficare amb la feina estic liat. te el nom dorsal 6 amb logo lfp. estic amb contacte amb altres ja anire fican coses. fins ara visa el lleida!

#69 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,217 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 26 August 2011 - 08:11 AM

La semana pasada vai tenir un encontre pel record. defet ja vai parlar amb ell per trobarme fins la semana pasada. Fa temps li vai demanar una samarreta de cuan va juga al Lleida tambe a pasat per Logroñes entre altres. pues va vindre aveure la coleccio a casa meva i me la va donar una blava a cuadres negres i blancs adidas, estic parlan de Boban Babunski qin crack ja la ficare amb la feina estic liat. te el nom dorsal 6 amb logo lfp. estic amb contacte amb altres ja anire fican coses. fins ara visa el lleida!


Ei, poca broma que jo tinc la samarreta del Logronyés de Boban Babunski. A veure qui ho supera!

I de pilotes firmades per la plantilla de Lleida doncs diria que en tinc una vintena. Tenia un talp dins del club que me les conseguia. I de les dos últimes temporades no vaig aconseguir pilota però sí la samarreta firmada. A més, un exjugador del Lleida me la va regalar pel dia del meu cumple, va ser una sorpresa bestial!

#70 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 20 topics

Posted 26 August 2011 - 11:18 AM

Estic en ratxa e consegit dos samarretes mes de david capdevila pel meu museo una amb patrocinador pryca de la 88 crec i unaltra de la 89-90 qina joya les penjare haviat no tinc el meu ordinador. ara estic buscan una hummel. man convidat per fer una exposiçio per septembre nomes amb les del lleida pero nose si el fare ja fa anys me van fotre la de primera i encara la busco.

#71 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,720 posts
  • 3 topics

Posted 26 August 2011 - 11:29 AM

Parlant de samarretes.... del paio aquell argentí que havia de fer la replica de l'any de primera i tal, res no??

#72 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 20 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 26 August 2011 - 12:12 PM

Estic en ratxa e consegit dos samarretes mes de david capdevila pel meu museo una amb patrocinador pryca de la 88 crec i unaltra de la 89-90 qina joya les penjare haviat no tinc el meu ordinador. ara estic buscan una hummel. man convidat per fer una exposiçio per septembre nomes amb les del lleida pero nose si el fare ja fa anys me van fotre la de primera i encara la busco.


Ja no actualitzes el teu blog o en tens un altre?

#73 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 1 topics

Posted 26 August 2011 - 12:24 PM

Aquet cap de semana actualitzare i penjare les fotos. el argenti me va enviar un correo el altre dia que an tingut retras per altres pedidos pendents pero no crec que pasi de septembre es de fiar perque jo le fet fer unes 4 mes la del lleida i ma tardat de 1 a 2 mesos pero te que esta al caure aixo espero ala tarda enviare un correo avere qe diu. vinga dew!

#74 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims

Posted 28 August 2011 - 09:06 PM

Aqui esta lo que prometi las camisetas que consegui la semana pasada.Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#75 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts

Posted 28 August 2011 - 09:15 PM

Aqui esta lo que prometi las camisetas que consegui la semana pasada.Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image



vigila la teua esquena... estem organitzant un grup armat per apallissar-te i robar-te-les...

pd-felicitats pels tresors

#76 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims

Posted 28 August 2011 - 09:21 PM

suposo que estas de broma no? ja fa 8 anys me van roba la de primera i no me fa cap gracia ehh, soc un coleccionista serios aixi no penso fer cap exposicio si les voleu les veureu amb foto nomes. en aquet plan ja no comparto res mes, dew

#77 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts

Posted 28 August 2011 - 09:24 PM

suposo que estas de broma no? ja fa 8 anys me van roba la de primera i no me fa cap gracia ehh, soc un coleccionista serios aixi no penso fer cap exposicio si les voleu les veureu amb foto nomes. en aquet plan ja no comparto res mes, dew


Ets una mica ruc no? xDDDD T'ha dit que es en broma borinot!

PD: A mi tambe em fas molta enveja, pero be, enhorabona!

#78 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts

Posted 28 August 2011 - 09:25 PM

suposo que estas de broma no? ja fa 8 anys me van roba la de primera i no me fa cap gracia ehh, soc un coleccionista serios aixi no penso fer cap exposicio si les voleu les veureu amb foto nomes. en aquet plan ja no comparto res mes, dew



es broma home.... et felicito, sobretot per la del pryca....

#79 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims

Posted 28 August 2011 - 09:45 PM

aixi clar aixi tracten a la propia aficio, tinc molts contactes acabo conseguin lo qe vui practicament en tema de coleccio, si fos ruc pues no tendrie les casi mil samarretes que tinc, bueno si me veieu pel camp d'esports ja parlarem, dew visca el lleida

#80 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,217 posts
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 29 August 2011 - 07:55 AM

Osti, la de la SAFYC ni m'enrecordava!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users