Ir al contenido


Foto
- - - - -

M'ofereixo per webs


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
10 respuestas en este tema

#1 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 19 abril 2011 - 06:59

Visitant webs de les diferents penyes que hi ha al camp d'esports he vist que la majoria estan desactualitzades (Apart d'aquest foro) i m'agradaria fer diverses propostes:

- Perquè no es junten totes les diferents penyes i se'n fa una d'única en la quel tothom estaria animant?

- Independentment de si es fa o no m'ofereixo per crearvos una web dedicada a la penya

Que en dieu?

#2 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 abril 2011 - 07:22

si finalment això surt endavant m'agradaria ajudar-te

#3 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 19 abril 2011 - 07:25

Jo també estic per ajudar... Vaig començar una web però per falta de temps mai va acabar de veure la Llum www.revistadelsblaus.ya.st


Està mig acaba i faltarie actualitzar... Però no tinc temps i aixó que em vaig matar fen l'apart de "Plantilla"Que sense l'ajuda del RoD no hagues set possible fer-la.

#4 bluehool

bluehool

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 abril 2011 - 07:30

seria interessant... però ho vec dificil de crear una penya que agrupi a tothom del gol.

#5 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 19 abril 2011 - 07:31

Ara mateix quines penyes hi ha?

#6 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 19 abril 2011 - 07:41

seria interessant... però ho vec dificil de crear una penya que agrupi a tothom del gol.


És impossible !

#7 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 19 abril 2011 - 07:52

seria interessant... però ho vec dificil de crear una penya que agrupi a tothom del gol.


És impossible !


Però quin es el motiu, hi ha mal rotllo?

Alguna penya necessita web?

#8 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 19 abril 2011 - 08:08

D'ilergetes només venen els més joves i pel que he senit tampoc sel's veu amb ganes de tirar-ho endavant de nou i dels grans millor no parlar-ne...
Després, les penyes que s'han format de joves hem vist que no han durat ni 4 dies. I les altres penyes d'abans també estan totes desaparegudes.

Jo crec que el present i el futur ara és RUDES LLEIDA on hi ha un projecte ambiciós de futur amb molts projectes per fer crèixer la penya i l'animació al gol nord. A més té un local dpm i es fan quedades abans del partit per anar al camp.
L'any que ve creixerà encara més (hi ha pensades moltes coses) i tothom que estigui compromés amb el club, amb Catalunya i li agradi animar serà benvingut a aquest projecte que continua 8ara més que mai) després de que nasqués el 2003 !

Personalment penso que hi ha d'haver respecte entre tots els seguidors del Lleida i bon rollo entre tots els que anem al gol nord ja que el Lleida és un sentiment que ens uneix i axiò és el més important !

#9 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 19 abril 2011 - 08:12

D'ilergetes només venen els més joves i pel que he senit tampoc sel's veu amb ganes de tirar-ho endavant de nou i dels grans millor no parlar-ne...
Després, les penyes que s'han format de joves hem vist que no han durat ni 4 dies. I les altres penyes d'abans també estan totes desaparegudes.

Jo crec que el present i el futur ara és RUDES LLEIDA on hi ha un projecte ambiciós de futur amb molts projectes per fer crèixer la penya i l'animació al gol nord. A més té un local dpm i es fan quedades abans del partit per anar al camp.
L'any que ve creixerà encara més (hi ha pensades moltes coses) i tothom que estigui compromés amb el club, amb Catalunya i li agradi animar serà benvingut a aquest projecte que continua 8ara més que mai) després de que nasqués el 2003 !

Personalment penso que hi ha d'haver respecte entre tots els seguidors del Lleida i bon rollo entre tots els que anem al gol nord ja que el Lleida és un sentiment que ens uneix i axiò és el més important !


Ok osigui que principalment tot u mou RUDES LLEIDA, per tant la vostra web la trobo força bé, us podria fer algo.

Després em podríeu facilitar el local ja que amb uns amics tenim pensat poder integrarnos (JA HO VAIG DIR EN UN POST)

#10 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 19 abril 2011 - 08:19

D'ilergetes només venen els més joves i pel que he senit tampoc sel's veu amb ganes de tirar-ho endavant de nou i dels grans millor no parlar-ne...
Després, les penyes que s'han format de joves hem vist que no han durat ni 4 dies. I les altres penyes d'abans també estan totes desaparegudes.

Jo crec que el present i el futur ara és RUDES LLEIDA on hi ha un projecte ambiciós de futur amb molts projectes per fer crèixer la penya i l'animació al gol nord. A més té un local dpm i es fan quedades abans del partit per anar al camp.
L'any que ve creixerà encara més (hi ha pensades moltes coses) i tothom que estigui compromés amb el club, amb Catalunya i li agradi animar serà benvingut a aquest projecte que continua 8ara més que mai) després de que nasqués el 2003 !

Personalment penso que hi ha d'haver respecte entre tots els seguidors del Lleida i bon rollo entre tots els que anem al gol nord ja que el Lleida és un sentiment que ens uneix i axiò és el més important !


Ok osigui que principalment tot u mou RUDES LLEIDA, per tant la vostra web la trobo força bé, us podria fer algo.

Després em podríeu facilitar el local ja que amb uns amics tenim pensat poder integrarnos (JA HO VAIG DIR EN UN POST)


El lokal està a gardeny i quan el Lleida juga per la tele es miren els partits amb pantalla gegant i un ambient increible. A més també es fan festes per guanayar diners pel futbol. El tema web no en tinc ni idea, ja ho preguntaré... Clar que si, tothom pot venir, poc a poc et vas integrant. Començes a anar a prop seu al camp, després vas al bar abans del partit algun dia vas al lokal i de seguida coneixes a tothom i hi ha molt bon rollo. A més, com he dit, l'any que ve hi ha bastantes coes previstes i a veure si podem arribar a ser un bon numero de gent per que tot sigui més fàcil.

En primera o preferente, UE LLEIDA hasta la muerte!

#11 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 19 abril 2011 - 08:22

Moltes gràcies!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos