Jump to content


Photo
- - - - -

David Vidal


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 posts
  • 11 topics

Posted 23 March 2011 - 10:00 PM

Llàstima que ara tinguem un bon entrenador com Emili Vicente, però es una llàstima que aquest entrenador estigui sense equip.

http://www.marca.com...1300891917.html

#2 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,823 posts
  • 0 topics

Posted 23 March 2011 - 10:55 PM

Només a durat 6 jornades

#3 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 24 March 2011 - 12:44 AM

2 empats i 4 derrotes. Normal que el fotin fora, necessiten un revulsiu i David Vidal no ho ha pogut ser.

Segur que aviat tindrà una oferta sobre la taula. David Vidal geni i figura 8)

#4 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,720 posts
  • 11 topics

Posted 24 March 2011 - 08:58 AM

Discrepo una mica!
Si que David Vidal pot ser un revulsiu (de fet, en el poc temps que va estar aquí a Lleida ho va demostrar sobremanera) però el galleg pertany a una "escola" d'entrenadors a la qual ja li ha passat el seu temps.
Hem refereixo als místers del làtigo, del crit, de la pressió..... Hem refereixo a gent com Camacho, el propi Vidal, Creixell...... Els que busquen la motivació del jugador a través del crit.
Trobo que ja no son entrenadors vàlids per al futbol actual. Els jugadors, igual que els temps, han canviat i estan canviant i ja no "accepten" la figura d'un entrenador autoritari i l'efecte revulsiu i estimulant que tenien aquests tipus d'entrenadors ja s'ha "esbravat" com una grasiosa destapada.

Es la meva opinió. Obro paraigües

#5 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,360 posts
  • 0 topics

Posted 24 March 2011 - 09:30 AM

Depèn del grup que formi l'equip. Uns equips reaccionaran millor a un tipus d'entrenador i altres a un altre. Jo personalment penso que aquest tipus d'entrenador són els que tenen més capacitat per fer reaccionar un equip, perquè trenquen les dinàmiques.

#6 som-hi

som-hi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • 0 topics

Posted 24 March 2011 - 09:38 AM

Jo estic d'acord amb "la veu de torres", perquè a part de trencar dinàmiques, com dieu, s'ha d'aportar alguna cosa futbolísticament. I si no, teniu l'exemple aquí al costat, a Tarragona, on fa 10 jornades estaven desauciats i ara estan fora del descens i amb una gran línia ascendent, i no precisament a base de crits i de "venga" "vamos" "mas co...ones"!

#7 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 24 March 2011 - 09:45 AM

Jo estic d'acord amb "la veu de torres", perquè a part de trencar dinàmiques, com dieu, s'ha d'aportar alguna cosa futbolísticament. I si no, teniu l'exemple aquí al costat, a Tarragona, on fa 10 jornades estaven desauciats i ara estan fora del descens i amb una gran línia ascendent, i no precisament a base de crits i de "venga" "vamos" "mas co...ones"!


També s'ha de dir que l'Oliva es un crack d'entrenador i aixo fa, i molt!

#8 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,269 posts
  • 1 topics

Posted 24 March 2011 - 10:55 AM

Discrepo una mica!
Si que David Vidal pot ser un revulsiu (de fet, en el poc temps que va estar aquí a Lleida ho va demostrar sobremanera) però el galleg pertany a una "escola" d'entrenadors a la qual ja li ha passat el seu temps.
Hem refereixo als místers del làtigo, del crit, de la pressió..... Hem refereixo a gent com Camacho, el propi Vidal, Creixell...... Els que busquen la motivació del jugador a través del crit.
Trobo que ja no son entrenadors vàlids per al futbol actual. Els jugadors, igual que els temps, han canviat i estan canviant i ja no "accepten" la figura d'un entrenador autoritari i l'efecte revulsiu i estimulant que tenien aquests tipus d'entrenadors ja s'ha "esbravat" com una grasiosa destapada.

Es la meva opinió. Obro paraigües


Cap entrenador que esta triunfan no creguis que no utilitzen el crits. Guardiola en el seu moment quan va agafar el Barça al 2008 on tothom li faltava físic el va tindre que utilitza.
Mourinho amb el Chelsea per la seva duresa molts jugadors tenien problemes amb ell.
Ferguson, L. Aragones, Hiddink, Antic.

Cadascú te la seva forma de motivar. Ja sigui per la seva nacionalitat o per el seva forma d' expressar-se. Recordem que molts jugadors ha oblidat la figura del entrenador. I si no tens un entrenador amb caràcter... Un equip no pot funcionar més de 2 o 3 anys com Rijkaard, Luxemburgo, Pellegrini i el temps segurament hem donara la raó Vicente del Bosque.

#9 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,412 posts
  • 0 topics

Posted 24 March 2011 - 06:29 PM

En primer lloc, bentornat Nakor,feia temps que no et llegia.

A continuació, crec que el Albacete potser té un problema i no d´entrenador, a vegades ,i parlo sense coneixement de causa,el vestuari està tan podrit o la relació jugadors-club és tan podrida, que no la salva ni el Tato, un equip amb tres entrenadors en un any és una olla de grills.

Hi ha entrenadors que per mètode es queden antiquats,però un crit a temps no és dolent.

#10 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,412 posts
  • 0 topics

Posted 24 March 2011 - 06:31 PM

Llàstima que ara tinguem un bon entrenador com Emili Vicente, però es una llàstima que aquest entrenador estigui sense equip.


No saps com m´omple de joia, llegir aquesta frase, al mes d´octubre passat,per escriure això mateix, em déieu de tot, i veig , que ara al març ningú diu el contrari.

#11 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 24 March 2011 - 08:57 PM

Una raó més per cagar-se damunt del Albacete...

#12 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,269 posts
  • 1 topics

Posted 24 March 2011 - 09:38 PM

En primer lloc, bentornat Nakor,feia temps que no et llegia.

A continuació, crec que el Albacete potser té un problema i no d´entrenador, a vegades ,i parlo sense coneixement de causa,el vestuari està tan podrit o la relació jugadors-club és tan podrida, que no la salva ni el Tato, un equip amb tres entrenadors en un any és una olla de grills.

Hi ha entrenadors que per mètode es queden antiquats,però un crit a temps no és dolent.


Gracies mai vaig marxa nomes em vaig limita a llegir.

Segons vaig llegir al enllaç que es va ficar per aqui. Un seguidor va dir que els jugadors es van queixar de la duresa dels entrenaments que feia D. Vidal... Això més la poca eficàcia que va mostrar a la lliga. Va ser primordial la marxa d' aquest.

No se si es del tot cert, nomes dic que el que vaig llegir... Però soc un president i em venen amb això... I els hi fot-ho un pal a la nomina. Que vindrien tots plorant.

#13 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 24 March 2011 - 11:51 PM

Quan jo jugava a futbol m'encantaven aquests entrenadors que et donaven moral dient barbaritats però com ja han dit és cosa de cadascú. La duresa als entrenaments ja no m'agradave tant :lol: però si estas jugant a 2ª divisió "A" és molt trist que et queixis de la duresa dels entrenos, i més si estas fent una temporada penosa, com la de l'Albacete.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users