Jump to content


Photo
- - - - -

Forero de l'any 2010


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 21 January 2011 - 01:45 PM

Entren a la votació els foreros registrats l'any 2010 amb més de 50 missatges. A l'enquesta apareixen per ordre d'ingrés al fòrum.

La raó del teu vot és igual, vota pel que et sona més, pel que et cau més simpàtic, pel més carismàtic. Lo que tu vulguis.

Posted Image

En 7 dies es tancarà la votació i és procedirà a l'entrega de tant bonic logo amb el nom del guanyador :lol:

#2 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 21 January 2011 - 01:56 PM

I quan fem l'aniversari del foro hem de fer votacions al forero carismatic, al mes troll, al que hi toca menys... etc xD

#3 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 21 January 2011 - 02:03 PM

I quan fem l'aniversari del foro hem de fer votacions al forero carismatic, al mes troll, al que hi toca menys... etc xD

Uf... pels 2 ultims la competència seria ferotge!!

#4 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 21 January 2011 - 02:05 PM

I quan fem l'aniversari del foro hem de fer votacions al forero carismatic, al mes troll, al que hi toca menys... etc xD

Uf... pels 2 ultims la competència seria ferotge!!

:lol: :lol: :lol: quanta raó!

#5 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,360 posts
  • 0 topics

Posted 21 January 2011 - 02:19 PM

voleu dir que hi ha tanta competència pel troll i el que hi toca menys? Jo crec que els tindria molt clars els dos... i a més no del 2010, sino all-time! :twisted: :twisted:

#6 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,025 posts
  • 3 topics

Posted 21 January 2011 - 04:44 PM

No val votar-se a un mateix eh :lol:

#7 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,412 posts
  • 0 topics

Posted 21 January 2011 - 05:44 PM

Amb tots els meus respectes, jo no votaré ningú, però apart d´això, la meva opinió personal, és que tots fem més gran el foro amb les nostres opinions o informacions, sempre i quan, aquestes siguin raonades i sense faltar al respecte a ningú.

Tots estimem a la Unió,i volem que el club no mori,i que continuii ben viu,on sigui,però viu,això és el més important, les persones passen,però l´entitat està per damunt de tots.

VISCA EL LLEIDA !!

#8 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 posts
  • 0 topics

Posted 21 January 2011 - 11:42 PM

Mare meva, voto l'Escoda i veig aquí que vaig primer... jajaja

A veure, que compro entrades per vosaltres a 2 eurus, però tan com a forero de l'any, que estic registrat el setembre... jajaja

Votem l'skinner, ja posats hehehe

A veure els resultats finals...

I sóc carismàtic, però no soc Hitler

#9 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 posts
  • 0 topics

Posted 22 January 2011 - 12:41 AM

I quan fem l'aniversari del foro hem de fer votacions al forero carismatic, al mes troll, al que hi toca menys... etc xD

Uf... pels 2 ultims la competència seria ferotge!!


Jo donaria el "foro world player"

#10 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 22 January 2011 - 01:51 PM

Aquesta proposta m'agrada encara no e votat i doncs, nose si tinc algun vot (cosa que dubto ya que entre-semana mi paso poc per el foro). Pero com a dit L'escoda l'hin portant no es qui ens cau millors, ni qui escriu mes. Sino que tots sentim els colors de la UE Lleida. I aixo es el que ens uneix, si no fos per la UE Lleida que fariem el diumenges per la tarda/mati? Gracias a la UE Lleida em conegut a gent que tambe l'hi agrada la UE Lleida, i alguns fins i tot els hem conegut a la vida real i molts d'altres que a mi personalment m'agradaria coneixe personalment (RoD, Escoda, Lajornada,shinji01, frayest,... I molts mes que segur que me deixo).

Per mi no hi ha un forero del any, tots som els foreros del any!!

#11 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 30 January 2011 - 10:33 PM

Ja no m'enrecordava d'aquest post.

Fa dos dies que es va tancar l'enquesta i CatisnotEsp1993 i lajornada han empatat amb 12 vots cadascun.

Amb el poder que m'otorgo a mi mateix jo us declaro foreros de l'any 2010 :D

#12 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 posts
  • 0 topics

Posted 31 January 2011 - 09:22 PM

goita com fa patxoca a la firma! :lol:

#13 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 31 January 2011 - 09:37 PM

Oi tant que bonic que queda 8)

#14 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,412 posts
  • 0 topics

Posted 31 January 2011 - 11:38 PM

i CatisnotEsp1993 i lajornada han empatat amb 12 vots cadascun.

Amb el poder que m'otorgo a mi mateix jo us declaro foreros de l'any 2010 :D


Moltes felicitats companys,us ho mereixeu tots dos

#15 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 31 January 2011 - 11:53 PM

Realment aixo us ho mereixeu tots els que heu començat a entrar al foro i a participar activament, fa uns mesos nomes es veien 3 posts una mica actius al dia, i des de novembre cap aqui cada cop hi ha mes posts actius i mes usuaris nous postejant, i també es d'agrair que contra més temps passa els nous postejen millor, sense tantes faltes i sobretot amb més coherencia.


Enhorabona a tots els que heu fet una mica mes gran aquesta web participant activament, i tandebó seguiu compartint les vostres opinions i propostes per fer tant de la web com del Lleida un club millor i de tots i totes!


Salut i força Lleida!

#16 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 01 February 2011 - 12:26 AM

De fet l'activitat del fòrum en aquest mes de gener ha estat espectacular.
No s'escriuen tants missatges des del setembre de l'any 2007 8O

#17 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,840 posts
  • 0 topics

Posted 01 February 2011 - 08:37 PM

Realment aixo us ho mereixeu tots els que heu començat a entrar al foro i a participar activament, fa uns mesos nomes es veien 3 posts una mica actius al dia, i des de novembre cap aqui cada cop hi ha mes posts actius i mes usuaris nous postejant, i també es d'agrair que contra més temps passa els nous postejen millor, sense tantes faltes i sobretot amb més coherencia.


Enhorabona a tots els que heu fet una mica mes gran aquesta web participant activament, i tandebó seguiu compartint les vostres opinions i propostes per fer tant de la web com del Lleida un club millor i de tots i totes!


Salut i força Lleida!


Totalment d'acord!

Per cert avere quan se fa el millor forero de l'any 2005 xD

#18 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,412 posts
  • 0 topics

Posted 01 February 2011 - 11:59 PM

Doncs mira, et comentaré el meu cas particular,jo entrava al foro molt de tant en tant, ja farà un parell d´anys,però aquest any, arrel de tot el merder de la llei concursal,el meu lleidatanisme s´ha rebelat i ha fet que m´interesès més pel club, el seguís més directament i al final em decidís a donar-me d´alta.

I no sé si estic en la direcció correcte,però crec,pel que puc percebre en la distància,que hi ha com una mena de resurgiment de l´estimació de la gent per la entitat,potser és ,que la gent s´adona que hi ha alguna cosa molt important en joc,perquè siguem clars, a la vida,un no dóna sovint valor a les coses,fins que aquestes es perden.

I esperemm que La U.E. Lleida,tingui corda per estona.

#19 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 posts
  • 3 topics

Posted 02 February 2011 - 01:08 AM

Doncs mira, et comentaré el meu cas particular,jo entrava al foro molt de tant en tant, ja farà un parell d´anys,però aquest any, arrel de tot el merder de la llei concursal,el meu lleidatanisme s´ha rebelat i ha fet que m´interesès més pel club, el seguís més directament i al final em decidís a donar-me d´alta.

I no sé si estic en la direcció correcte,però crec,pel que puc percebre en la distància,que hi ha com una mena de resurgiment de l´estimació de la gent per la entitat,potser és ,que la gent s´adona que hi ha alguna cosa molt important en joc,perquè siguem clars, a la vida,un no dóna sovint valor a les coses,fins que aquestes es perden.

I esperemm que La U.E. Lleida,tingui corda per estona.


IDEEEMMM

Jo tb veig el mateix...totalment dacord am tu Escoda

pd: gracies per guardarme el paraigues al narcis sala xD

#20 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,167 posts
  • 0 topics

Posted 02 February 2011 - 02:49 PM

i CatisnotEsp1993 i lajornada han empatat amb 12 vots cadascun.

Amb el poder que m'otorgo a mi mateix jo us declaro foreros de l'any 2010 :D


Felicitats als dos!!! :) :)




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users