Ir al contenido


Foto
- - - - -

BUS A SANT ANDREU


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
169 respuestas en este tema

#1 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 enero 2011 - 08:33

Molt bones!!! obro aquest post, ja que avui me presentat al club per preguntar si farien algun bus, l'Anabel Junyent m'ha comentat que per part del club no organitzarán res, pero ens han dit que si a nivell individual ho volem fer, desde el club, ens deixarien anunciar-ho per megafonia del estil:

- El club organitza un viatge a St Andreu, els interesats contacteu amb el club en horari d'oficina

i un cop la gent vulgui apuntarse, ells ens pasarien el contacte.

Personalment crec que entre el boca a boca, el foro i anuncian-ho el proxim diumenge al camp d'esports, 60 persones que es el mínim que crec que necesitariem per poder organitzar un bus les tindriem no?

pd: Algú sap cuan costa llogar un bus?

Depen de la gent que seríem podriem organitzar un bus, pero ens ho hauriem de pagar entre tots. Vosaltrs que en penseu?

#2 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 18 enero 2011 - 08:37

Si podem fer-ho amb qualsevol empresa d'autobusos jo et busco preus , però clar això ho tindriam que saber, ja que el club treballa amb Gamón.

#3 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 enero 2011 - 08:43

Si podem fer-ho amb qualsevol empresa d'autobusos jo et busco preus , però clar això ho tindriam que saber, ja que el club treballa amb Gamón.


insisteixo el club no es vol responsabilitzar de l'organització del viatge. Nosaltres ho fem, i ells desde el club fan la recepció de les persones y ens les pasen a nosaltres, com organitzem el viatge sería cosa nostra

#4 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2011 - 09:12

60 persones el mínim? això costarà molt eh, ja que molta gent preferiblement vol anar amb cotxe ja que resulta més barat. A veure si ho aconseguim, ja que per d'altres, i aqui m'incloc jo, l'opció bus ens va perfecte.

#5 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 18 enero 2011 - 09:17

Hi ha diferents tipus de bus, estaria bé demanar tot tipus de busos amb diferents grandaries (25, 40, 55, 60) amb els seus preus i ho decidim entre tots.

#6 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 enero 2011 - 09:35

No, de les entrades ens han dit que l'unic que han aconseguit es que a taquilla ensenyan el carnet del Lleida enlloc de costar 15 €, valdrien 10.

Lo de les entrades també hauria d'anar pel nostre compte, a laltre post que he llegit relacionat amb el desplaçament a st andreu, he llegit que a varies botigues de st andreu, es venen entrades per 2 €...sería un puntazo, aconseguir que els "X" que anesim, puguesim aconseguir aquestes entrades...(nose si trucan algun establiment ens les guardarien si truquesim i les demanesim)

#7 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 18 enero 2011 - 09:37

Ara ja et pots apuntar al bus a l'oficina del club??

Estaria bé que també diguessin per megafonia que hi han entrades a 2 euros... Aquest duemnge, podriem recollir els diners de les entrades i donar-los-hi a algú de barcelona per que les compri! Per exemple que dos persones se fiquin a les entrades amb un cartell i qui vulgui vneir apuntem el seu nom i que ens donin els dos euros, o alguna cosa x l'estil.
Si hi montem bé i amb temps, jo crec que podem ser 50-60 perdectament!

#8 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2011 - 04:50

Trobo molt bona idea lo del bus, jo m'apuntaria!
TOTS A SANT ANDREU!

#9 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 enero 2011 - 08:20

Castigador!!!! Com tens el tema bus?? Els aficionats blaus estem impacients!!! :lol:

#10 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 19 enero 2011 - 08:41

He trucat al club, els hi he explicat tot lo que hem anat dient per aquí i m'han dit que en breu hem trucarien, encara espero...

#11 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 enero 2011 - 11:37

ei! perdoneu pero avui no he pogut mirar res, he estat bastan liat per motius d fenya...

dema estic tot el dia a barcelona y tampoc podre mirar re :(

#12 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 20 enero 2011 - 06:38

Preus definitus:
BUS I ENTRADA -- 14 EUROS
NOMÉS BUS -- 12 EUROS

L'autobus sortirà duemnge a les 09:00 del Camp d'Esports i sortirà de Sant Andreu entre les 14:30 i les 14:45.

#13 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 20 enero 2011 - 06:39

Preus definitus:
BUS I ENTRADA -- 14 EUROS
NOMÉS BUS -- 12 EUROS

L'autobus sortirà duemnge a les 09:00 del Camp d'Esports i sortirà de Sant Andreu entre les 14:30 i les 14:45.


Aquest dumenge podeu recollir la entrada als accesos del camp d'esports...

#14 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 20 enero 2011 - 06:48

Per apuntar-se, aquest diumenge estarem voltant per fora i dins del Camp d'Esports un grupet de joves apuntant la gent al desplaçament.

#15 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2011 - 07:08

Per apuntar-se, aquest diumenge estarem voltant per fora i dins del Camp d'Esports un grupet de joves apuntant la gent al desplaçament.


Suposo que portareu algun tipo de cartell o algo no? Es que no conec cares encara xDDD

#16 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 20 enero 2011 - 07:16

Per apuntar-se, aquest diumenge estarem voltant per fora i dins del Camp d'Esports un grupet de joves apuntant la gent al desplaçament.


Suposo que portareu algun tipo de cartell o algo no? Es que no conec cares encara xDDD


Sí, suposo que penjarem algun cartell o alguna cosa, també portarem alguna llibreta i anirem per allí informant a la gent.

#17 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2011 - 07:30

Molt bé nois, un aplaudiment per la iniciativa !!!

#18 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2011 - 08:31

Molt bé nois, un aplaudiment per la iniciativa !!!


Si senyor! Ara nomès falta que la gent s'animi i poguem omplir el bus.. FORÇA LLEIDA!

#19 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 20 enero 2011 - 08:32

Que grans xiquets!

#20 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 enero 2011 - 08:41

Els que no tingueu entrada i en voleu, si m'ingresseu els diners al numero de compte que us donaria dema al mati aniria a buscar-les, ja que divendres a la tarde ja baixo a lleida. I tranquils que no em quedare les peles, sou suficienta gent que em coneix i em trencariau les cames jajaja


PD: Aixo si, anire si men demaneu un minim de 5 entrades, els interessats que m'envion privat JA! (10 euros, es que sino no puc treure pasta del caixer si son menys de 10 xD)




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos