Ir al contenido


Foto
- - - - -

Ja tornem a esborrar missatges ??


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
3 respuestas en este tema

#1 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 noviembre 2010 - 01:26

Pel que sembla, em tornat a la època més lamentable d'aquest fòrum en que quan no es pot argumentar una resposta es recorre al patetisme i la covardia d'esborrar els missatges.
Que penós !!

#2 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 noviembre 2010 - 02:11

Aquest forum és de caracter privat, per lo que vol dir que si es volen esborrar missatges... qui ho pot impedir??? Jo no sóc partidari de que s'utilitzi aquest metode, però en el teu cas ho entenc per simple convivència "pacífica" en el forum, ja que no despertes precisament l'admiració dels usuaris i els teus post sempre sòn motiu de insults, desprecis i polemiques en general... i la gent, crec jo, ja està cansada de tanta ruqueria.
És simplement el meu punt de vista sobre els fets, jo com ho pots entendre, no sòc ni qui ho ha borrat ni qui regula els posts... Bona nit i disfruta una miqueta de les 2 victories consecutives home, que per recordar les coses dolentes ja tenim el dia a dia..

#3 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 noviembre 2010 - 04:49

Que gran O_K-95, que gran!!!!

Sherk, apren a comportarte una mica i veuras com els teus missatges no seran esborrats... Reacciona fill, reacciona i disfruta dels resultats d'aquests últims partits!!!!

#4 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 noviembre 2010 - 11:18

Aquest forum és de caracter privat, per lo que vol dir que si es volen esborrar missatges... qui ho pot impedir??? Jo no sóc partidari de que s'utilitzi aquest metode, però en el teu cas ho entenc per simple convivència "pacífica" en el forum, ja que no despertes precisament l'admiració dels usuaris i els teus post sempre sòn motiu de insults, desprecis i polemiques en general... i la gent, crec jo, ja està cansada de tanta ruqueria.
És simplement el meu punt de vista sobre els fets, jo com ho pots entendre, no sòc ni qui ho ha borrat ni qui regula els posts... Bona nit i disfruta una miqueta de les 2 victories consecutives home, que per recordar les coses dolentes ja tenim el dia a dia..



No cal dir res mes, jo he borrat el post aquell per no haver d'insultarte, realment per aqui ets un boques i un troll Sr.Sherk, pero estic segur que en realitat no tindries pas la boca tant grossa.


I ara, com em dona la gana, tanco aquest post, i si no t'agrada, fot el camp i ja esta.


Au, salut i bona nit !




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos