Ir al contenido


Foto
- - - - -

Futbol base


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
5 respuestas en este tema

#1 plededucados

plededucados

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 octubre 2010 - 06:46

Aquest mati he vist un comentari sobre el coordinador del futbol base... despres de llegir el diari he tornat a entrar i ja no hi es.... Aquesta web es realment lliure?

#2 wep

wep

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 39 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 octubre 2010 - 07:15

ESPORTS: FUTBOL SEGONA DIVISIÓ B
Un empleat del Lleida guanya un judici laboral contra el club
1

Álex Colorado, durant el partit de diumenge davant del Santboià.
Recorren l'expulsió d'Álex Colorado i la targeta groga de Miki Massana
JOSÉ CARLOS MONGE | LLEIDA

La nova política laboral posada en marxa per la UE Lleida amb l'objectiu de reduir costos en nòmines ha rebut el primer revés judicial. Un jutjat social ha donat la raó a un dels empleats del club, Josep Maria Cosculluela, exresponsable del futbol base, que va denunciar el Lleida perquè li va reduir l'horari laboral i el sou en un 70 per cent sense complir els requisits exigits per l'actual legislació laboral, segons el denunciant. Així també ho ha entès el jutge, que, en la sentència, obliga el Lleida a restituir al treballador la seua anterior situació contractual.

Cosculluela ha presentat dos denúncies més contra el club, que encara no han arribat a judici, en què reclama quantitats pendents de cobrament.

Un altre empleat, el cap de premsa, Ferran Masamunt, també té previst denunciar el club pròximament pel mateix motiu que Cosculluela, la modificació de contracte i consegüent reducció d'horari laboral i salari.

D'altra banda, el Lleida té previst presentar avui al·legacions per l'expulsió diumenge passat d'Álex Colorado. El club presentarà imatges en què es demostraria que el gadità no dóna un cop de colze a un rival, com consta a l'acta arbitral. El club també al·lega contra la targeta groga que va veure Miki Massana, ja que, segons l'acta, l'hi va mostrar per donar una espenta a un rival quan, segons mostren les imatges, aquesta acció no s'arriba a produir en cap moment.

tornar enrera

#3 plededucados

plededucados

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 octubre 2010 - 09:20

Aixo ja ho habia vist... continuo pensant que xapeu els comentaris que no us agraden......

#4 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 22 octubre 2010 - 10:06

Al loro !

#5 wep

wep

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 39 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 octubre 2010 - 10:42

no se per qui va, vaig ser jo qui va penjar el post, i en veure que ningú mostrava interès el vaig esborra, si vols la meva opinon sobre el tema, crec que aquest senyor mai es va guanyar el sou, i ara va de víctima, ningu m'ha "coaccionat" per esborra el post

#6 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 octubre 2010 - 10:45

Aquest mati he vist un comentari sobre el coordinador del futbol base... despres de llegir el diari he tornat a entrar i ja no hi es.... Aquesta web es realment lliure?


Com ja han dit, no tenim tant temps lliure com per borrar opinions ben escrites, aixo si, de temps lliure per borrar posts repetits i mal escrits a mi me'n sobra.


PD: i ningu ha dit que aquesta web sigui lliure, no ho posa enlloc.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos