Ir al contenido


Foto
- - - - -

Ingressos quiniela


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
5 respuestas en este tema

#1 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 15 octubre 2010 - 11:24

Crec que els clubs cobren quan entren a la quiniela però algú sap quant i en funció de que? Es cobra un fixe o depèn de la recaptació?
Suposo que no haurem cobrat gaire però tot ingrès sempre va bé.

Com a anècdota dir que vaig fer la quiniela amb les meves companyes de pis, que son de fora de Catalunya, i les vaig convencer de que el Lleida-Dènia era un 1 fixe.
El signe final ja el sabeu tots i es van cagar en mi :lol:

#2 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 15 octubre 2010 - 11:31

Ja és mala sort, ostia... Jo també vaig posar un 1 claríssim!!!

En quant a lo de les companyes de pis que dius que s'et van cagar... Van ajudar a llimpiar-te almenys? :lol:

#3 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 15 octubre 2010 - 11:36

Res, de merda fins a d'alt i sense els encerts mínims per a invertir-los aquest cap de setmana als Pilars :lol:

#4 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 15 octubre 2010 - 12:51

Que cabrones... Això no es fa!

Tornant al tema de les quinieles, no crec que sigui una gran quantitat. Diria que d'aquí a final de Lliga serà difícil tornar a sortir en una quiniela...

Absolutament res a veure amb 2a A... En quant a quinieles i drets televisius, 2a B és un "pou de fems".

I en quant a la tele o ràdio es refereix, TV3 o Rac1 (per anomenar als "forts") deixen molt que desitjar... On trobaran més derbis (relativament atractius) catalans que al Gr. III de 2a B?

Un UE Sant Andreu vs FC Santboià, un CF Badalona vs CE L'Hospitalet pel simple fet de la rivalitat veïnal (sovint molt forta) o que dir d'un CE Sabadell FC vs UE Lleida amb tota la història que arrosseguen aquest dos... No sé, alguna plataforma televisiva ens hauria de fer una mica més de cas.

VISCA EL FUTBOL MODEST CATALÀ!!! FORÇA LLEIDA.

#5 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2010 - 11:44

Crec que els clubs cobren quan entren a la quiniela però algú sap quant i en funció de que? Es cobra un fixe o depèn de la recaptació?
Suposo que no haurem cobrat gaire però tot ingrès sempre va bé.

Com a anècdota dir que vaig fer la quiniela amb les meves companyes de pis, que son de fora de Catalunya, i les vaig convencer de que el Lleida-Dènia era un 1 fixe.
El signe final ja el sabeu tots i es van cagar en mi :lol:


Crec que alguna cosa s'ingressa, però no se quant.

#6 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2010 - 12:39

Crec que els clubs cobren quan entren a la quiniela però algú sap quant i en funció de que? Es cobra un fixe o depèn de la recaptació?
Suposo que no haurem cobrat gaire però tot ingrès sempre va bé.

Com a anècdota dir que vaig fer la quiniela amb les meves companyes de pis, que son de fora de Catalunya, i les vaig convencer de que el Lleida-Dènia era un 1 fixe.
El signe final ja el sabeu tots i es van cagar en mi :lol:


Crec que alguna cosa s'ingressa, però no se quant.


per un partit, poca cosa. Tot i així, per un 2a B no deu ser tan poc.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos