Ir al contenido


Foto
- - - - -

son inutils els posts del usuari Sherk


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
21 respuestas en este tema

Encuesta: Creieu que els posts del usuari Sherk son inutils? (147 member(s) have cast votes)

Creieu que els posts del usuari Sherk son inutils?

  1. Si (12 votos [32.43%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 32.43%

  2. No (9 votos [24.32%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 24.32%

  3. Una mica (8 votos [21.62%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 21.62%

  4. Molt (8 votos [21.62%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 21.62%

Votar Invitados no pueden votar

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 15 septiembre 2010 - 12:42

Be, estic cansat del forereo del titul que no pare d'obrir posts penosos sempre en contra o destacan lo malamen que fan les coses a la U.E. Lleida solamen cuan van malamen, perque cuan fan algo bo es calle.

Es el "Laso" d'aquest foro, per tant, sinonim de virus de la U.E. Lleida.


Pues ara yo vui asber que opine la majoria d'aquest foro.


Visca la U.E. Lleida sempre :!:


P.D: i ja dic jo abans de que m'ho digui algu, que aquest post es penos, pero jo ya ho se, no com altres..... pero vui que ell es dongui compte, per si acas no li ha quedat clar despres dels miastges que li heu posat al seu post companys.

#2 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 15 septiembre 2010 - 02:42

Be, estic cansat del forereo del titul que no pare d'obrir posts penosos sempre en contra o destacan lo malamen que fan les coses a la U.E. Lleida solamen cuan van malamen, perque cuan fan algo bo es calle.

Es el "Laso" d'aquest foro, per tant, sinonim de virus de la U.E. Lleida.


Pues ara yo vui asber que opine la majoria d'aquest foro.


Visca la U.E. Lleida sempre :!:


P.D: i ja dic jo abans de que m'ho digui algu, que aquest post es penos, pero jo ya ho se, no com altres..... pero vui que ell es dongui compte, per si acas no li ha quedat clar despres dels miastges que li heu posat al seu post companys.

Penós no, però s'agrairia que no hi haguessin faltes :)

#3 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2010 - 11:02

jajajajaja aquest forum es genial... Cada dia ric mes amb certs posts

#4 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 15 septiembre 2010 - 12:06

jajajajaja aquest forum es genial... Cada dia ric mes amb certs posts

Benvingut al club :lol: :lol: :lol:

#5 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 15 septiembre 2010 - 02:33

Inutils i penosos...

#6 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 15 septiembre 2010 - 05:32

Home, inutils tampoc!! Serveixen de mal exemple! je je je

#7 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 mensajes
  • 3 topics

Escrito 16 septiembre 2010 - 12:31

Pues ara yo vui asber que opine la majoria d'aquest foro, pero vui que ell es dongui compte, per si acas no li ha quedat clar despres dels miastges que li heu posat al seu post companys.


En aquest fòrum hi ha 1724 usuaris registrats. Es a dir 1723 usuaris que poden opinar com tu.
Anem per feina. En aquest fòrum pots trobar 1723 usuaris que poden pensar que els meus post son inútils.
Ara mira els resultats de la teva enquesta i trau el percentatge de quants d'aquestos 1723 usuaris creuen que els meus posts son inútils.
O ja ficats, pensa quants d'aquests 1723 usuaris s'han passat pel forro la teva enquesta.

De tant en tant aniré donant un cop d'ull a la teva enquesta. En el moment que 863 usuaris et donin la raó ( la meitat mes un dels registrats ) ... jo mateix deixaré d'escriure al fòrum.

samilof ... AssistentdeWord ... La veu de torres ... ara ja ho teniu més clar ?

#8 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 septiembre 2010 - 12:54

Com que fa molt mes temps que escric aqui que tu, et comensare per dir que d'aquests mil i pico foreros que tu contes "registrats", no ni han ni 50 d'actius, tot lo altre son contes que fa mes de 2 anys que no s'utilitzen.


venga sort

#9 Ilerlleidata

Ilerlleidata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 402 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2010 - 11:40

Com que fa molt mes temps que escric aqui que tu, et comensare per dir que d'aquests mil i pico foreros que tu contes "registrats", no ni han ni 50 d'actius, tot lo altre son contes que fa mes de 2 anys que no s'utilitzen.


venga sort


Ell surt que esta registrat al 2004 i tu al 2007 :?

#10 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 17 septiembre 2010 - 02:06

Com que fa molt mes temps que escric aqui que tu, et comensare per dir que d'aquests mil i pico foreros que tu contes "registrats", no ni han ni 50 d'actius, tot lo altre son contes que fa mes de 2 anys que no s'utilitzen.


venga sort


Ell surt que esta registrat al 2004 i tu al 2007 :?


En cap momen he dit que jo estigues registrat abans que ell, em referia a que el frecuentava mes hi participava activamen en el foro mes que ell, sol cal mirar els misatges.

#11 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2010 - 09:51


Pues ara yo vui asber que opine la majoria d'aquest foro, pero vui que ell es dongui compte, per si acas no li ha quedat clar despres dels miastges que li heu posat al seu post companys.


En aquest fòrum hi ha 1724 usuaris registrats. Es a dir 1723 usuaris que poden opinar com tu.
Anem per feina. En aquest fòrum pots trobar 1723 usuaris que poden pensar que els meus post son inútils.
Ara mira els resultats de la teva enquesta i trau el percentatge de quants d'aquestos 1723 usuaris creuen que els meus posts son inútils.
O ja ficats, pensa quants d'aquests 1723 usuaris s'han passat pel forro la teva enquesta.

De tant en tant aniré donant un cop d'ull a la teva enquesta. En el moment que 863 usuaris et donin la raó ( la meitat mes un dels registrats ) ... jo mateix deixaré d'escriure al fòrum.

samilof ... AssistentdeWord ... La veu de torres ... ara ja ho teniu més clar ?

17 de 20 sembla bastant clara la opinio que es te de tu.

#12 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 septiembre 2010 - 10:49

17 de 20 sembla bastant clara la opinio que es te de tu.


17 de 1723 usuaris registrats pensen que els posts de l'usuari Sherk son inútils.

A mi em sembla tot bastant clar. Els que esteu una mica fluixos de matemàtiques i estadística sou vosaltres.
Heu sentit parlar de les matemàtiques i la estadística o aquell dia vareu faltar a classe ??

#13 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 17 septiembre 2010 - 12:11


17 de 20 sembla bastant clara la opinio que es te de tu.


17 de 1723 usuaris registrats pensen que els posts de l'usuari Sherk son inútils.

A mi em sembla tot bastant clar. Els que esteu una mica fluixos de matemàtiques i estadística sou vosaltres.
Heu sentit parlar de les matemàtiques i la estadística o aquell dia vareu faltar a classe ??


A veure, crec que tens problemes visuals.

Com ja te dit abans, en aquest foro hi pot haver 5 milions d'usuaris registrats, i no te res a vere amb que hi participin en ell, yo tinc un compte obert a altres foros i e publicat 2 misatges en tota la vida, aixi que ET REPETEIXO PER SI NO ET QUEDE CLAR, EN AQUEST FORO NO HI HA MES DE 20 USUARIS REGISTRATS ACTIUS, ACTIU VOL DIR QUE PARTICIPI I ENTRI A MIRAR LA WEB, OSIGUI QUE DIR QUE NI HAN 2MIL ES MIG BULO, PERQUE NO HI SON MAI.

Si no et creus el que et dic, preguntali a algun dels moderadors del foro.

#14 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 17 septiembre 2010 - 02:50

Perdo, he dit 20 volie dir 50, em referia a que dels 50 usuaris actius que hi han en el foro, de momen 18 pensen que els teus posts son inutils.

#15 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2010 - 11:11


17 de 20 sembla bastant clara la opinio que es te de tu.


17 de 1723 usuaris registrats pensen que els posts de l'usuari Sherk son inútils.

A mi em sembla tot bastant clar. Els que esteu una mica fluixos de matemàtiques i estadística sou vosaltres.
Heu sentit parlar de les matemàtiques i la estadística o aquell dia vareu faltar a classe ??



et faig un plano de lo que es la estadística? (es de ser inutiles)

contar usuaris que no han votat, com vots positius?

samilof afegiria que ell tambe ho es una mica, ...com els seus posts...


PD: sherk series capaç de fer-te un compte nou per votar-te a favor??

....no ho fagis que et controlo...

#16 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2010 - 01:53

Samilof, l'enquesta està mal feta.

Son inútils els posts? O Si o No. ( ni molt, ni poc, ni una mica...)



P.D:Que escrigui el que vulgui, qui no li agradi, o bé dongui la seva opinió encontra del que ha dit, o simplement no o llegeixi i passi del tema. En cap cas a faltat a ningú. Critica com es porta el club, es la seva opinió.

#17 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 septiembre 2010 - 12:04

Samilof, l'enquesta està mal feta.

Son inútils els posts? O Si o No. ( ni molt, ni poc, ni una mica...)



P.D:Que escrigui el que vulgui, qui no li agradi, o bé dongui la seva opinió encontra del que ha dit, o simplement no o llegeixi i passi del tema. En cap cas a faltat a ningú. Critica com es porta el club, es la seva opinió.


Totalmend d'acord...

#18 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 septiembre 2010 - 03:19

Samilof, l'enquesta està mal feta.

Son inútils els posts? O Si o No. ( ni molt, ni poc, ni una mica...)



P.D:Que escrigui el que vulgui, qui no li agradi, o bé dongui la seva opinió encontra del que ha dit, o simplement no o llegeixi i passi del tema. En cap cas a faltat a ningú. Critica com es porta el club, es la seva opinió.


Totalment d'acord, jo tambe faig el que fa ell, dono la meva opinio sobre els seus posts, tampoc estic faltan el respecte am ningu, he obert el post am educacio i no he fet servir cap insult cap a la seva persona, nomes opino dels posts.

Yo critico els seus posts, es la meva opinio.

#19 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 septiembre 2010 - 04:08

Jo no he votat ni votaré perque tampoc crec que aquest sigui el lloc per fer enquestes d'aquest tipus.. i tampoc és que cregui que siguin inutils, perque de utils si que ho son.. però la utilitat que porten no és precisament gaire constructiva.. més aviat apocaliptica i amb males intencions..

#20 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 octubre 2010 - 06:15

Com que fa molt mes temps que escric aqui que tu, et comensare per dir que d'aquests mil i pico foreros que tu contes "registrats", no ni han ni 50 d'actius, tot lo altre son contes que fa mes de 2 anys que no s'utilitzen.


venga sort


Fa temps em deies que el Laso era jo.
Vols dir que no ets tu el que se fot pastilles de popeye i mitshubishi per recordar????
Em vé molt bé que obris un post per criticar algú perquè xiquet:

els TEUS POST SI QUE SÓN INUTILS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


els meus eren graciosos, els teus no tant, jajajajaa :lol: :lol: :lol:
vols que t'ho escrigui amb minúscula o ja ho has llegit?
i mira no entro gaire però pensa que el Cucurutxu tampoc et tragua gaire que diguem...
Au xiquet salutacions




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos