Ir al contenido


Foto
- - - - -

Huesca-Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
48 respuestas en este tema

#1 calco

calco

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 386 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2010 - 09:27

Algú pot fer resum del partit i anàlisis dels jugadors? gràcies.

#2 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 18 agosto 2010 - 10:01

Per lo vist hem quedat 0-1.

Algú pot fer un resum? Quina imatge hem donat? Qui ha jugat? Etc.

#3 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 18 agosto 2010 - 10:05

Primera part aburrida, sense gaires ocasions, amb domini del Huesca i el gol (eren mans?)
Al final de la segona part ens hem animat molt i hem començat a jugar bé, ja que hem tingut alguna ocasió i l'arbit s'ha menjat 2 penals i unes mans d'un defensor del Huesca...
En fi, falte una mica de preparació i integració dels nous jugadors, però no crec que calgui patir!

#4 foster

foster

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2010 - 10:13

M'agrada't el Lleida, però crec que li falta pegada a dalt. falta un home GOL. Pujol, Imaz i Salat, m'han agradat molt.

#5 calco

calco

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 386 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2010 - 10:17

Imaz,salat i Pujol? tots els de lleida,deu ni do. Que tal de gent? m´han dit que no ha estat malament la assitencia i m´han parlat també molt be del Rayo. Algu pot fer un 1x1 dels jugadors? gracies

#6 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 agosto 2010 - 10:23

Cal destacar que "la Presi" portava un vestit molt boniquet!

#7 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2010 - 10:43

Primera part aburrida, sense gaires ocasions, amb domini del Huesca i el gol (eren mans?)
Al final de la segona part ens hem animat molt i hem començat a jugar bé, ja que hem tingut alguna ocasió i l'arbit s'ha menjat 2 penals i unes mans d'un defensor del Huesca...
En fi, falte una mica de preparació i integració dels nous jugadors, però no crec que calgui patir!


Si bueno, dos penals que un era fora de l'area i l'altre el jugador s'ha tirat clarament, no??? Es molt facil jutjar a l'arbitre pel que veig.

Hem perdut per la falta de xut dels jugadors de dalt. Les ocasions les han tingut, simplement no han arribat a rematar.

#8 juan_19

juan_19

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 146 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2010 - 10:44

-Eduardo: molt be, a tret 3 pilotes a "bocajarro". El gol eren mans claríssimes
-Pau i Jerson: treballadors els 2, han complit. De Pau esperava
alguna pujada per banda
-Paco Vazquez: crec que ha fet mol bon partit, intentae treure la pilota
jugant, be al tall i atent al 1 contra 1. Tenim un tros de central
-Dani Marín: Be. S'ha fet mal al cap i ha estat substituit
-Jaume: Ha corregut mol a la primera part i ha estat atent a les cobertures. Intenta donar joc, pero no es Miki (Nàstic)
-Miki Massana: Molt lluitador al mig del camp, fisicament esta com un toro, pero hauria d'entrar mes en joc.
-Gabernet: A jugat primer d'interior i despres de lateral, te experiencia pero crec que no hauria de ser titular.
-Rayo: Ha encarat al rival sense por, lo que sempre marxave cap al mig (ha jugat a cama cambiada), crec que rendira força be.
-Xavi Gimenez: Ha deixat algun detall de crack, li falte una mica de xispeta. Ha jugat per darrera de Joao i tambe a la banda. Es dels millors, sens dubtes
-Joao Moreira: Ha sortit amb ganes pero s'ha anat apagant. No ha tingut oportunitats clares de gol. Pero confio en ell

#9 juan_19

juan_19

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 146 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2010 - 11:02

2a part.
-Alex Colorado: ( Ha substituit a Dani a la 1a part) Ha jugat bastant be, amb tranquilitat i sentit del joc. Sempre donant pases segurs i bons. Pot donar mol de joc al equip. Ho fara molt be
-Jesus Imaz: Ha entrat motivat, lo que li han sortit malament quasi tots els 1 contra 1. Crec que li han fet un penal, lo que no ho ai vist gaire clar (jo estava al altra punta) Pot aportar mol al equip.
-Dani Pujol: Ha jugat poc. Te qualitat, es ràpid i es de la casa. A mi m'agrada molt
-Hector Miguel: M'ancante com ho fa als entrenaments. Avui ha tingut pocs minuts. Pero sap jugar la pilota i te molta qualita. Ha lluitat de cap totes les pilotes, crec que ho fara mol i molt be si emili li dona minuts i confiança.
-Cheik: L'aficio s'anima quan ell surt al camp. Ha pogut fer un xut quanestava en molt bona posició, lo que ha controlat i li han saltat els defenses. Crec que el seu penal ha estat bastant clar, no ha tingut cap ocasió més. M'agrada mol (encara que els avis de darrera diuen que no val re :D)
-Salat:Crec que no pot se titular, es mol baixet i prim. No ha pogut tindre ocasions de gol

#10 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 18 agosto 2010 - 11:02

Cal destacar que "la Presi" portava un vestit molt boniquet!

Tu a on miraves, a la gespa o a la grada? :twisted:

---

Gracies pel resum juan_19!

#11 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 agosto 2010 - 11:08

jejeje... Doncs avui tocava treballar... Però n'he vist fotos. També destacaria que l'equipació que ha lluït avui el Lleida semblava de circumstàncies, no? Samarreta color "butano" (amb el CD Binéfar s'enten, per avui...) pantalons blancs i mitges blaves... Suposo que els del Huesca no han pensat en portar la seua 2a equipació o com?

#12 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 18 agosto 2010 - 11:08

Cal destacar que "la Presi" portava un vestit molt boniquet!


Jajaja! Semblava l'arc de Sant MArtí. I quin discurs més dolent que ha fet, li haurien de fer un curset de parlar en públic, pobra!

#13 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 18 agosto 2010 - 11:14

Eduardo: molt be
Pau i Jerson: en la seua línia però el Pau no ha atacat gaire.
Paco Vazquez: m'ha agradat molt!
Dani Marín: Ha jugat poc, però en la seua línia també.
Jaume: trobarà a faltar el Miki
Miki Massana: Per mi ha passat desapercebut. Malament.
Gabernet: M'ha agradat molt aquest xiquet. Polivalent i amb arribada quan juga de lateral.
Rayo: Esperava més d'ell però crec que amb rodatge pot ser bon jugador.
Xavi Gimenez: Li falta rodatge
Joao Moreira: Nul. Zero.

#14 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 agosto 2010 - 11:23

Flipant, estic flipant... No coincido gaire bè en reee amb juan_19... I que Salat no val? Si es l' unic que ha fet algo en tot el partit. Cheik dolentissim, Moreira ara ja se perquè Emili vol un altre davanter "però li donaria una altra oportunitat per acoplarse...", Rayo no ha tocat pilota en tota la primera part, Colorado poc participatiu però correcte alhora de moure la pilota, Massana no m' agrada gens es lent i sense visio de joc. Delgado, Jerson, Paco, Pau, Gabernet, Marin, Imaz, Pujol no em queixo encara que el Huesca no ha fet re de re.

PD: Espero que el equip del Huesca sigui el "suplent" sino son carn de 2ona B.

#15 sael84

sael84

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 6 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2010 - 11:37

Estic completament d'acord amb tu " Nakor"

#16 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2010 - 12:01

En línies defensives força bé la majoria, i molt bé Vazquez, un central mol elegant, només que no se li giri tan la pinça com al Moya, ja haurem millorat en aquesta posició.

Al mig camp, Jaume i Miki son dos jugadors amb similars característiques, potser massa similars, tot i que Miki ha millorat molt en presència física i se'l veu bastan fort. Un dels 2 ha de ser el perfecte complement per un Colorado que m'ha agradat força.

Pel que fa a les bandes, molt molt bo Rayo, té molta qualitat. Imaz i Pujol estan alli.

I al davant, els dos davanters, tan Joao com Cheik serien acceptables com a davanters suplents en aquests moments, esperem que millorin.
M'ha agradat molt Salat, es molt petit però portava a la defensa de corcoll. Ha revolucionat el partit quan ha sortit.

#17 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 agosto 2010 - 12:19

A mi m’ha agradat molt la menció del nostre capità (Edu) al David Gimenez. Tot un detall.

#18 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 agosto 2010 - 02:54

m´han dit que no ha estat malament la assitencia.


La assistència a la llotja d'autoritats, vips, o com ho vulguis dir ... ha estat acceptable.

Un altre detall ... hi havia el triple de nens "recullepilotes" repartits per tot el camp, que espectadors al gol sud.

No recordo una entrada tan pobra al Camp d'Esports des de feia molts, molts anys. I en certa manera ... millor. Perquè no hi ha manera pitjor que atraure als indecisos que amb un espectacle tan avorrit com el que ens han ofert.
Temo que més d'un potencial soci, vist el que s'ha vist, no tornarà a ficar els peus al Camp d'Esports fins ben entrada la primavera si es que els resultats son prou atractius.

#19 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 agosto 2010 - 07:15

La assistència a la llotja d'autoritats, vips, o com ho vulguis dir ... ha estat acceptable.

Un altre detall ... hi havia el triple de nens "recullepilotes" repartits per tot el camp, que espectadors al gol sud.

No recordo una entrada tan pobra al Camp d'Esports des de feia molts, molts anys. I en certa manera ... millor. Perquè no hi ha manera pitjor que atraure als indecisos que amb un espectacle tan avorrit com el que ens han ofert.
Temo que més d'un potencial soci, vist el que s'ha vist, no tornarà a ficar els peus al Camp d'Esports fins ben entrada la primavera si es que els resultats son prou atractius.


Per primer cop, coincidim en lo mateix.

#20 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2010 - 08:49

L'assistència ha estat realment bastant fluixa, però vui pensar que en aquest temps la gent està de vacances.
Dels millors del partit, crec que cal destacar Eduardo, Rayo i Colorado, que per mi ha organitzat el joc notablement. A dalt, ens falta un referent, lo demés, crec que força bé.




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos