Ir al contenido


Foto
- - - - -

Quina es la vostra cervesa preferida??


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
39 respuestas en este tema

#21 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 15 octubre 2010 - 10:40

Avui comença la 2a Edició de Cervisia Lleida (Pabelló 3 dels Camps Elisis -crec-). Els amants de la cervesa no hi podem faltar. Hi ha una gran varietat de birres i "tapeo".

Jo avui a partir de la 1 de la nit, dont' stop!!!

#22 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2010 - 10:22

Es l' Oktobertfest lleidata!
Tots cap al Cervisia!

#23 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 16 octubre 2010 - 11:49

Es l' Oktobertfest lleidata!
Tots cap al Cervisia!


uix... no sé jo... Ahir divendres a les 12 de la nit ja tancaven. Espero que avui dissabte s'estirin una mica més...

L'any pasat va estar molt bé i aenguany encara no hi he pogut anar (a les 12 encara em faltava una hora per plegar...), a veure si avui m'hi passo!

#24 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2010 - 12:50

Guinness.

A mort.

#25 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 16 octubre 2010 - 01:07

No sabia de l'existència d'això. És el 2n any que ho fan?

#26 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 16 octubre 2010 - 07:08

No sabia de l'existència d'això. És el 2n any que ho fan?


Sí. És el 2n any. Com bé s'ha dit ja, és com un "miniOktoberfest" amb taules i banquetes llargues per anar seient on es pugui amb la colla.

Tot el voltant del pavelló són barres on es poden degustar multitud de cerveses i també hi ha frankfurt, hamburgueses o caragols.

Hi ha força animació amb música en directe i animadores "buenorras" que van amb patins amunt i avall.

Està prou bé.

#27 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 16 octubre 2010 - 07:59

Llàstima que no hi sigui. L'any que bé no m'ho perdo!

#28 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 12:26

Heineken!!!! Aquesta cervesa verda d'Holanda em torna boig ;)

I si no n'hi ha al local que vagui, pues tiro de nacional i em pillo la Estrella Damm; que no em desagrada en absolut!

#29 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 07:07

Voll Damm + Braves.

Combinació perfecte.

#30 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 08:16

Voll Damm + Braves.

Combinació perfecte.


Totalment d´acord

#31 bluehool

bluehool

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 09:25

San Miquel

#32 lleidalcor

lleidalcor

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 69 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 octubre 2010 - 08:32

Voll Damm + Braves.

Combinació perfecte.


Totalment d´acord

lo mateix dic estave bonissim am aquell ketchup que picave i la mayonesa mmm...i la voll damm es que la gloria

#33 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 octubre 2010 - 05:21

A tots els que ens agrada tot aquest mon de la cervessa estem de sort ara hi ha variis locals a Lleida que tenen una carta extensa de cerevesses d ' importacio el City Arms ,On the Rocks i el meu preferit el Tapikas.Fa uns anys era impossible trobar res que no fos les cervesses nacionals tipiques

#34 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 noviembre 2010 - 11:36

Heineken!!!! Aquesta cervesa verda d'Holanda em torna boig ;)

I si no n'hi ha al local que vagui, pues tiro de nacional i em pillo la Estrella Damm; que no em desagrada en absolut!


Ja en som dos :lol:

#35 BlueIce

BlueIce

    Member

  • Validating
  • PipPipPip
  • 97 mensajes
  • 2 topics

Escrito 03 noviembre 2010 - 10:35

Hola! No fa gaire vaig provar la San Miquel Selecta i la vaig trobar com la cervesa perfecta, amb mes cos i mes alcohol que la normal, pero no tant com la Voll Damm.

Una curositat: segons m´han dit, a la sala VIP del camp nomes tenen San Miquel 1916, (en el tema cervesa, també hi ha refrescos es clar).

#36 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2010 - 11:51

Hola! No fa gaire vaig provar la San Miquel Selecta i la vaig trobar com la cervesa perfecta, amb mes cos i mes alcohol que la normal, pero no tant com la Voll Damm.

Una curositat: segons m´han dit, a la sala VIP del camp nomes tenen San Miquel 1916, (en el tema cervesa, també hi ha refrescos es clar).

Sento rectificarte pero es la San Miguel 1516 , es diu així aquesta cervessa per una llei de puressa alemana per la cual es regeixen moltes marques de cervessa .
Tens rao amb lo de la Selecta per mí es la millor cervessa que fem a la San Miguel per això es la mès cara :D ,es la que porta mès graduació d´alcohol 6,2 % per això si ten prens un parell 8O

#37 BlueIce

BlueIce

    Member

  • Validating
  • PipPipPip
  • 97 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 noviembre 2010 - 07:53

Hola! Tens raó es diu 1516, quan ho anava a rectificar ja t´havies adonat, molt agil :lol:
Tambe m´agrada tenir sempre a la nevera alguna d´importaciò, per pendre quan vull relaxar-me al sofa, ara tinc una Franziskaner esperant per ser degustada.

A MAHO A GUANYARRRRRR!!!!

#38 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2010 - 10:01

Hola! Tens raó es diu 1516, quan ho anava a rectificar ja t´havies adonat, molt agil :lol:
Tambe m´agrada tenir sempre a la nevera alguna d´importaciò, per pendre quan vull relaxar-me al sofa, ara tinc una Franziskaner esperant per ser degustada.

A MAHO A GUANYARRRRRR!!!!


Gran cervessa la Franziskaner , ara gairebè la podem trobar a cualsevol supermercat.

#39 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2010 - 09:59

Sempre he estat de San Miguel tradicional, però fa uns mesos que al bar del poble van comprar un barril de San Miguel Selecta.

Quin gran invent. Amb quatre birres vas tort!

#40 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 noviembre 2010 - 10:33

A tots els que ens agrada tot aquest mon de la cervessa estem de sort ara hi ha variis locals a Lleida que tenen una carta extensa de cerevesses d ' importacio el City Arms ,On the Rocks i el meu preferit el Tapikas.Fa uns anys era impossible trobar res que no fos les cervesses nacionals tipiques

Parlant del Tapikas... com a anecdota dir que farà uns 3 anys, jo i un tal Shinji01 veniam del partit del Lleida al Camp d'Esports que ens enfrontava al Badalona un dissabte a la tarda, i aquella mateixa tarda a les 8:45 jugava el Lleida Basquet, el qual ens havien donat entrades gratuites. Doncs al partit del Lleida ja haviam begut a la previa, i anavam una mika piripis.. pero va ser anar al basquet i, al faltar encara uns quants minuts per l'inici varem anar al Tapikas, just davant del Parking del barris.. i dir que ens vam acabar les Judas del local.. (La Judas té una graduació de 7'6 em sembla..) no cal dir la cara que va fer l'home al demanar-li la judas numero X i dir-nos: "És que us les heu acabat totes..."... va ser força bo.. això si, al barris nord vam ser dels que més vam animar, i possiblement, als que més ens importava un rabe el resultat.. recordo que feien el Madrid al camp del racing per la tele i va perdre, i jo vaig començar a fotre crits i votar per alla, i al senyor Shinji li van dir que em calmes... coses de la joventut!! Quins temps... Aquell dia vaig barrejar la Selecta que venen al Guerva's amb les Judes..




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos