Ir al contenido


Foto
- - - - -

Bones a tothom


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
11 respuestas en este tema

#1 Nousuari

Nousuari

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 julio 2010 - 06:04

Sóc Nousuari i em presento davant de tota la penya, que em sembla una comunitat bastant plural.

Sóc simpatitzan de tota la vida de la U.E. Lleida i ex-soci del F.C.Benavent -Tot això que ha passat és una vergonya!!!!! esperem que això no li passi mai al Lleida perquè és molt penós.

Aquest any tot i lo que està surtin als diaris em penso a tornar a fer soci com vaig ser anteriorment i així ens anirem retrobant.

Salut

#2 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 julio 2010 - 06:21

Benvingut al foro, Nousuari!!! I com be dius, tots esperem que el que li ha passat al Benavent no li passi mai al Lleida...

#3 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 julio 2010 - 03:04

Sóc Nousuari i em presento davant de tota la penya, que em sembla una comunitat bastant plural.


Et puc ben assegurar que la pluralitat no sempre ha estat ben entesa en aquesta comunitat.

Però deixem que la intolerància sigui indigesta per d'altres i siguis ben vingut al fòrum.

#4 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 julio 2010 - 03:26

Sóc Nousuari i em presento davant de tota la penya, que em sembla una comunitat bastant plural.

Sóc simpatitzan de tota la vida de la U.E. Lleida i ex-soci del F.C.Benavent -Tot això que ha passat és una vergonya!!!!! esperem que això no li passi mai al Lleida perquè és molt penós.

Aquest any tot i lo que està surtin als diaris em penso a tornar a fer soci com vaig ser anteriorment i així ens anirem retrobant.

Salut


benvingut ;)

#5 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 julio 2010 - 08:09

Sóc Nousuari i em presento davant de tota la penya, que em sembla una comunitat bastant plural.


Et puc ben assegurar que la pluralitat no sempre ha estat ben entesa en aquesta comunitat.

Però deixem que la intolerància sigui indigesta per d'altres i siguis ben vingut al fòrum.

Et fas tan pesat....

#6 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 julio 2010 - 09:43

Sóc Nousuari i em presento davant de tota la penya, que em sembla una comunitat bastant plural.

Sóc simpatitzan de tota la vida de la U.E. Lleida i ex-soci del F.C.Benavent -Tot això que ha passat és una vergonya!!!!! esperem que això no li passi mai al Lleida perquè és molt penós.

Aquest any tot i lo que està surtin als diaris em penso a tornar a fer soci com vaig ser anteriorment i així ens anirem retrobant.

Salut


Per que es una vergonya??

#7 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 julio 2010 - 12:38

Sóc Nousuari i em presento davant de tota la penya, que em sembla una comunitat bastant plural.


Et puc ben assegurar que la pluralitat no sempre ha estat ben entesa en aquesta comunitat.

Però deixem que la intolerància sigui indigesta per d'altres i siguis ben vingut al fòrum.


Doncs si no t'agrada, no contestis ni res, mira que es facil eh?

#8 Nousuari

Nousuari

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 julio 2010 - 06:23

El tema del Benavent és una vergonya, perquè ha desaparegut "fusionat" un club de futbol de la nit al dia per un tema de manca de instalacions o també se li pot dir per un tema polític.

Perquè no ens van oferit al socis de baixar categories fins arribar a on poguèssim jugar al poble?

Un club amb més de mil socis i amb futbol base, t´alces un dia i desapareix per cop de màgia. T´has de desplaçar 70 Km per veure el teu ex-equip i cridar Ascó, Ascó, Ascó!!! que m´esperon asseguts i a la ombra.

#9 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 julio 2010 - 07:33

Evidentment ningú et dirà que vagis a cridar Ascó Ascó Ascó, però per haver estat soci no demostres estar massa al dia de tot el que ha passat a Benavent.

Als socis es van donar totes les opcions possibles, fins i tot la de que sortis una junta nova per fer-se càrrec de l'equip on fos (3ª divisió o 3ª regional), però en un periode de 15 dies desprès de l'assamblea ningú va respirar.

Evidentment que el club ha desaparegut per culpa de la política al poble, però el que no es pot fer es carregar la culpa a la junta. Només faltaria.

#10 Nousuari

Nousuari

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 julio 2010 - 09:02

Informat ja n´estic perquè els diaris ja en van parlar d´aquest tema. L´assamblea va ser ficar una pistola al pit al soci?. Qui havia de sortir a la nova junta? Has anat al camp de futbol un diumenge? Vas veure a Ruiz de Lopera assentat a la grada?.

Bona nit. Demà més

#11 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 julio 2010 - 10:00

Informat ja n´estic perquè els diaris ja en van parlar d´aquest tema. L´assamblea va ser ficar una pistola al pit al soci?. Qui havia de sortir a la nova junta? Has anat al camp de futbol un diumenge? Vas veure a Ruiz de Lopera assentat a la grada?.

Bona nit. Demà més


1. Jo crec que pistola al pit cap. Al contrari.
2. Qualsevol que haguès tingut ganes de treballar. Pasa que aquest tipo de gent està en perill d'extinció.
3. Molts més que tú des de fa força anys
4. No, mai he vist al tal Lopera que comentes.

#12 Nousuari

Nousuari

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 julio 2010 - 06:06

1. Es la teva opinió contra la meva
2. A treballar me´n vaig ara i torno a les 8 de la tarde, les lliçons de treballador, a un altre.
3. Soci desde Segona regional
4. El F.C Benavent s´ha acabat
5. Visca el Lleida!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos