Ir al contenido


- - - - -

Jugadors del Lleida q fumen


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
26 respuestas en este tema

#1 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 16 topics

Escrito 01 septiembre 2004 - 04:01

Eren o son fumadors Miguel Rubio i Mauro Ravnic,¿en sabeu +?

#2 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2004 - 04:02

:twisted:

#3 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2004 - 04:04

el webmaster s'esta cabrejant!!!!!!!!!!!! i aixo pot ser perillos!

#4 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 septiembre 2004 - 04:06

webmaster fot fora a aqest noi, q si ti fixes al foro nomes esta fikan tonteries!
VISKA EL LLEIDA!

#5 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2004 - 04:08

crec ke akest es el apartat per ficar "tonteries" ja ke son curiositats.
Un jugador pel be del ekip no ha de fumar MAI!

#6 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2004 - 04:22

Això pasa molt al futbol Cruyff,Reyjaard,''Pichi'' Alonso,Urruti,Amancio,Di Stéfano,Kluivert...Maradona ja no et dic...
Albert Torremorell Freixa 1 noi d Ponts q va jugar als cadets...
Ell em va dir q quan 1 club agafa 1 juvenil... li fan 1 interrogatori i li pregunten si fuma i beu i ells encara q sigui mentida diu evidenment q no + o menys funciona com quan 1 inspector d higiene entra en 1 forn et pregunten si tens rates o escarbats i tu as d dir q no encara q menteixis sino l'amo et fa fora i et qedes sense feina.

#7 Gica

Gica

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 165 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2004 - 05:29

Xo k fas parlan del Torra! Vesten a tocar els collons a un altre lloc!

#8 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2004 - 07:19

un amic meu va veure qel roger esteller se fotia am una nit 2 paqets de tabaco i 6 o 7 cubates el dia despres dun partit....

Segu qe hi ha mols qe fumen entre primera i segona...

PErdoneu els futboleros a muerte e donat lexemple del basqet pq es lunic exe3mple professional qe conec

#9 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 septiembre 2004 - 07:51

un amic meu va veure al crusat am una birra i un cigarro al rok an ribs

#10 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2004 - 08:30

Doncs jo estic a favir de q agafin tajes i altres semblants... al fi i al cap son persones normals els quals els seus oficis son jugar a futbol... el mey ofici es estudian i treballador a temps parcil i vec com el q mes :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#11 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2004 - 08:50

pero els futbolistes no son simples currants i d'ells depenen aficions, tenen una responsabilitat molt gran, necesiten tindre pulmons per aguantar 90 minuts de partit, i no tindrels contaminats, ara se xq el crusat es tan baixet, aixo vol dir ke fumava desde petit xDDD


Salut i Força Lleida!!!

PD: Tots els jugadors tenen dret d' anar de parranda i foterse hasta el cul de beure, pero sempre despres del partit, mai abans.

#12 Aiespik

Aiespik

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 151 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2004 - 10:42

PERO QUE MIERDA ES ESTA??? A QUIEN CONYO LE IMPORTA??

(Menudos ciegos se pillaba Jose Ignacio cuando jugaba en el zaragoza, ahora el rey por lo que me han contado era PERICO OJEDA en Soria cuando jugaba en el Numancia...bestiales).
:D :D :D :D :D

#13 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2004 - 11:37

Peña Virgilio, ki kollons ets tu per fikar el nom d'Albert Torramorell!?!?!?!? pero de q vas xaval!? El Torra va jugar amb jo fins l'any pasat a la Bordeta, el conec i es amic meu, i tu no ets ningu per ficar els seu nom en alkest foro i menys en akest tema q a tu no timporta una puta merda!!! Els jugadors poden fer el q els ho donui la gana!! Son joves i tenen dret a divertirse i fer el q vulguin com tothom!! El futbol es la seva feina, i ki decideix el q poden fer o no fer es el seu jefe; en akest cas Miguel Rubio. El tabac o l'alcohol, us dic jo q no influeix en el rendiment d'un jugador. si no no existiria cap ekip competitiu. Els problemes venen dels 35 als 40 anys, llavors es podria notar, no pas kuan son joves. I pareu de dir rucades 6plau, q alguns posrt dakests fan una miketa de pena dels temes q es tracten... ( soc ilerlleida )

Gracies Crusat!!!!

#14 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2004 - 06:28

El mateix em va dir el Punzano del Balaguer.
Indisciplina al poder!!!

#15 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2004 - 08:26

Qaja donat un exemple no vol di qe nostiga dacord am els jugadors en qe facin el qe vulgon... a mi mentre rendixon

#16 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 03 septiembre 2004 - 06:43

No m'he ficat amb ningú,posa secció d curiositats i he explicat el q una persona 1 dia em va explicar pq es una curiositat x la hipocresia q hi ha al món d l'esport,tant se m'hen fot el q i faci,
A + no t res dolent posar el nom d'1 jugador com podría posar:
Virgilio Hernández Paesa
Gonzalo Arguiñano Ezkelano
Josep Setvalls Morera

#17 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes

Escrito 03 septiembre 2004 - 09:20

i respecte al tennis robledo tb agafe uns ciegos....
son joves cullons! com natros, mentes rendeixon ke faigon vida de romario.
a! kuan vam pujar a 2a vau veure a verde? a sobre la paeria amb una estrella (ja pudie ser st mikel) i al rstaurant tb... tb debien agafar una...jejej.
ara lo verde a sabadll x borratxo...

#18 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes

Escrito 03 septiembre 2004 - 09:21

i respecte al tennis robledo tb agafe uns ciegos....
son joves cullons! com natros, mentes rendeixon ke faigon vida de romario.
a! kuan vam pujar a 2a vau veure a verde? a sobre la paeria amb una estrella (ja pudie ser st mikel) i al rstaurant tb... tb debien agafar una...jejej.
ara lo verde a sabadll x borratxo...ejje
xo igualment alguns del forum vam vere a rialp al migdia abans de dinar com es fotien beers. es normal, mentres no sigo rutina i rendeixon.
No?

#19 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes

Escrito 03 septiembre 2004 - 09:49

PERO QUE MIERDA ES ESTA??? A QUIEN CONYO LE IMPORTA??

(Menudos ciegos se pillaba Jose Ignacio cuando jugaba en el zaragoza, ahora el rey por lo que me han contado era PERICO OJEDA en Soria cuando jugaba en el Numancia...bestiales).
:D :D :D :D :D


DONCS LA VERITAT ES QUE SI, JO SOC D LLEIDA PERO VAI MOLT A SORIA I ES CERT L PERICO OJEDA VA ARRIBAR A TENIR FINS I TOT UN BAR A UN CARRER K EN DIRIEM AKI L C/ CAVALLERS I K PILLAVE CADA CIEGO SEN NAVE POR AI AL SEU PAIS FEIE MES VACANCES, UNA VEGADA VA FOTRE UN COP D PUNY AL VIDRE DEL VESTIDOR I SEL VA CARREGAR.. AKELL ESTAVE BOIG....

#20 Kitus

Kitus

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 408 mensajes

Escrito 03 septiembre 2004 - 11:35

Penya Virgilio sembles imbècil, nen!!! sembla que acabis de descobrir com és la vida o q tinguis 12anys!! els jugadors foten lo q els hi dona la gana, i ningú podem dir-hi res. I aixo de posar noms propis als posts ho trobo patètic. No és la primera vegada que escrius tonteries, fes-t'ho mirar. Ala!! A cascar-la!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos