Jump to content


Photo
- - - - -

Jo no soc el futbolero del futbol plus cullons!!!!!!!!!


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

Poll: Colacao o Nesquk (110 member(s) have cast votes)

Colacao o Nesquk

  1. Forum.Colacao (8 votes [36.36%] - View)

    Percentage of vote: 36.36%

  2. Forum.Nesquik (10 votes [45.45%] - View)

    Percentage of vote: 45.45%

  3. Jo era més del Eco. (4 votes [18.18%] - View)

    Percentage of vote: 18.18%

Vote Guests cannot vote

#61 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,720 posts
  • 11 topics

Posted 04 February 2010 - 04:34 PM

Va si us plau, intentem retornar al origen del post!

Enric_bcn, jo t'entenc! Fot moltíssim que la gent es pensi que ets una persona que en realitat no ets. A mi hem solen confondre bastant amb David Beckham. Hem passa molt sovint i reconec que es bastant agobiant. La veritat es que ens assemblem bastant l'únic que jo soc una mica més alt i a l'hora de centrar la pilota a l'area, arquejo una mica més el cos cap a enrere cosa que fa que li doni més efecta a la pilota i, per tant, millor colocació i precisió.

Tranquil Enric_bcn, se que és molt emprenyador pero la gent sabem que ets únic i inimitable.

#62 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 posts
  • 0 topics

Posted 04 February 2010 - 05:08 PM

Qui s'en recorda dels Chicles Cheiw o de la taronjada Mirinda?

P.d.- L'entrecot de Can Miquel no l'he tastat (i mira que ho tinc a prop de casa...) però he de dir que l'entrecot amb espàrregs trigueros de Casa José no té desperdici...




Si us plau.. a comidas josé la closca marina és lo millor...


crec que em pasare un dia daquestos als dos restaurants estos.:D

#63 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 04 February 2010 - 05:53 PM

Qui s'en recorda dels Chicles Cheiw o de la taronjada Mirinda?

P.d.- L'entrecot de Can Miquel no l'he tastat (i mira que ho tinc a prop de casa...) però he de dir que l'entrecot amb espàrregs trigueros de Casa José no té desperdici...




Si us plau.. a comidas josé la closca marina és lo millor...


crec que em pasare un dia daquestos als dos restaurants estos.:D



La casa josé no es ben bé un restaurant...es un antro-menjador on es jala de pputamare

#64 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 posts
  • 0 topics

Posted 04 February 2010 - 07:10 PM

Qui s'en recorda dels Chicles Cheiw o de la taronjada Mirinda?

P.d.- L'entrecot de Can Miquel no l'he tastat (i mira que ho tinc a prop de casa...) però he de dir que l'entrecot amb espàrregs trigueros de Casa José no té desperdici...




Si us plau.. a comidas josé la closca marina és lo millor...


crec que em pasare un dia daquestos als dos restaurants estos.:D



La casa josé no es ben bé un restaurant...es un antro-menjador on es jala de pputamare


i on cau aixo?

#65 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,191 posts
  • 2 topics

Posted 04 February 2010 - 08:14 PM

Qui s'en recorda dels Chicles Cheiw o de la taronjada Mirinda?

P.d.- L'entrecot de Can Miquel no l'he tastat (i mira que ho tinc a prop de casa...) però he de dir que l'entrecot amb espàrregs trigueros de Casa José no té desperdici...




Si us plau.. a comidas josé la closca marina és lo millor...


crec que em pasare un dia daquestos als dos restaurants estos.:D



La casa josé no es ben bé un restaurant...es un antro-menjador on es jala de pputamare


Ara ja no està al carrer Botera (Canyeret). Actualment esta al carrer Torres de Sanuy (Ricardo Vinyes) i el local ha canviat força (pel meu gust ha perdut molt encant respecte a l'anterior, el de sempre). Totalment d'acord en que toquen molt més bé el peix que la carn però és que jo sóc de carn... Tot i que també he tastat la mariscada d'allí. Exquisita, també. Tot just ahir hi vaig estar dinant.

SALUT I BONA CUINA!!!

#66 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 04 February 2010 - 08:39 PM

Qui s'en recorda dels Chicles Cheiw o de la taronjada Mirinda?

P.d.- L'entrecot de Can Miquel no l'he tastat (i mira que ho tinc a prop de casa...) però he de dir que l'entrecot amb espàrregs trigueros de Casa José no té desperdici...




Si us plau.. a comidas josé la closca marina és lo millor...


crec que em pasare un dia daquestos als dos restaurants estos.:D



La casa josé no es ben bé un restaurant...es un antro-menjador on es jala de pputamare


Ara ja no està al carrer Botera (Canyeret). Actualment esta al carrer Torres de Sanuy (Ricardo Vinyes) i el local ha canviat força (pel meu gust ha perdut molt encant respecte a l'anterior, el de sempre). Totalment d'acord en que toquen molt més bé el peix que la carn però és que jo sóc de carn... Tot i que també he tastat la mariscada d'allí. Exquisita, també. Tot just ahir hi vaig estar dinant.

SALUT I BONA CUINA!!!





Com? ja no està al canyeret????? carai...no ho sabia...doncs si la gràcia era que estava en aquell carreró pudorós...quina decepció... i aquella decoració amb posters del Lleida (i algun del Barça ) en blanc i negre i amb alguna foto feta malvé....vaja,vaja

#67 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,191 posts
  • 2 topics

Posted 04 February 2010 - 08:48 PM

Algun cuadro encara es conserva (ara n'hi ha un que surt la Lorena Gómez d'OT, jejeje...) però cap d'ells fa referènca al Lleida. També conserven respecte al antic local (a part del bon gust per la cuina de casa nostra) la "pissarra" on hi ha la llista de les menjes disponibles. Aquella esctrita a rotulador, jejeje...

#68 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 04 February 2010 - 09:17 PM

El casa jose actual està a Torres de Sanuy, i esta sempre a rebentar... jo recordo el del canyaret, quan jo era molt petit m'hi portaven monspares i recordo que també sempre estava a petar i que entre les taules a penes hi havia espai.

#69 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 posts
  • 0 topics

Posted 04 February 2010 - 09:48 PM

collons cada cop tinc més ganes de foter-me un entrecot xdd




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users