Jump to content


Photo
- - - - -

Jo no soc el futbolero del futbol plus cullons!!!!!!!!!


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

Poll: Colacao o Nesquk (110 member(s) have cast votes)

Colacao o Nesquk

  1. Forum.Colacao (8 votes [36.36%] - View)

    Percentage of vote: 36.36%

  2. Forum.Nesquik (10 votes [45.45%] - View)

    Percentage of vote: 45.45%

  3. Jo era més del Eco. (4 votes [18.18%] - View)

    Percentage of vote: 18.18%

Vote Guests cannot vote

#41 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 posts
  • 0 topics

Posted 01 February 2010 - 11:40 PM

Com us agrada desviar el que dic!!!!!!!! ANEU A CAGAR!!!!! Estic fart que m'acusin d'una cosa que no és certa. I que passa que ho digui per aqui eh! A més, hi ha gent d'aquest forum que està registrada en el forum de futbolplus. Per això ho comento cullons!!!! Pero seguiu parlant de tonteríes. Seguiu!!!!!!!!!! :twisted:

I tu et vols fer respectar? no t'ho han dit que per a que la gent et respecti has de tenir un minim d'educació amb l'altra gent??


ginobili, es tracta de pasar d'ell ;)



Crec que les truites de riu a l'hivern passen les unes de les altres, i a la primavera forniquen i s'estimen fins a rebentar. Un món preciós aquest de les truites de riu.

Oh, i quan pugen corrent amunt fins a les capceleres? És preciós, se'm salten les llàgrimes!


I ben cuinades, lo bones que estan!


soc més d'un bon entrecot mmmmm

#42 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 02 February 2010 - 12:40 AM

Com us agrada desviar el que dic!!!!!!!! ANEU A CAGAR!!!!! Estic fart que m'acusin d'una cosa que no és certa. I que passa que ho digui per aqui eh! A més, hi ha gent d'aquest forum que està registrada en el forum de futbolplus. Per això ho comento cullons!!!! Pero seguiu parlant de tonteríes. Seguiu!!!!!!!!!! :twisted:

I tu et vols fer respectar? no t'ho han dit que per a que la gent et respecti has de tenir un minim d'educació amb l'altra gent??


ginobili, es tracta de pasar d'ell ;)



Crec que les truites de riu a l'hivern passen les unes de les altres, i a la primavera forniquen i s'estimen fins a rebentar. Un món preciós aquest de les truites de riu.

Oh, i quan pugen corrent amunt fins a les capceleres? És preciós, se'm salten les llàgrimes!


I ben cuinades, lo bones que estan!


soc més d'un bon entrecot mmmmm

Calla calla.. per entrecots ves al Can Miquel... com diu un company que perd oli pel foro.. TREMENDOS!!!
Osti Ilergeta22, ja preguntare per alla si hi havia algun de ilergetes i que m'ensenyin una foto! jeje Tu llavors deus conèixer l'Antonio, el Gerard, el Santi.. Hi ha un grup humà increïble allí, clau de l'èxit d'aquest any... aviam si vens a animar, que ens falta afició!!

Pd: Entre Cola-cao i neskuik no hi ha color!! El neskuik es desfa perque es tot sucre, que no us embauquin!!

#43 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 02 February 2010 - 01:20 AM

jo també soc mes del Cola-Cao te mes gust, joder Enric, es el primer post que escrius i que ningu t'insulta, molt be tio, vas millorant ! :D

#44 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,840 posts
  • 0 topics

Posted 02 February 2010 - 01:33 AM

Pero que dieu insensatos! Nesquik sempre!!!!

#45 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 02 February 2010 - 09:47 AM

[quote name='"O_K-95"'][quote name='EsclatDeLaGrada'][quote name='GTS'][quote name='LleidaAlCor'][quote name='EsclatDeLaGrada'][quote name='MaNu_GiNoBiLi'][quote name='enric_bcn']Com us agrada desviar el que dic!!!!!!!! ANEU A CAGAR!!!!! Estic fart que m'acusin d'una cosa que no és certa. I que passa que ho digui per aqui eh! A més, hi ha gent d'aquest forum que està registrada en el forum de futbolplus. Per això ho comento cullons!!!! Pero seguiu parlant de tonteríes. Seguiu!!!!!!!!!! :twisted:[/quote]
I tu et vols fer respectar? no t'ho han dit que per a que la gent et respecti has de tenir un minim d'educació amb l'altra gent??[/quote]

ginobili, es tracta de pasar d'ell ;)[/quote]


Crec que les truites de riu a l'hivern passen les unes de les altres, i a la primavera forniquen i s'estimen fins a rebentar. Un món preciós aquest de les truites de riu.

Oh, i quan pugen corrent amunt fins a les capceleres? És preciós, se'm salten les llàgrimes![/quote]

I ben cuinades, lo bones que estan![/quote]

soc més d'un bon entrecot mmmmm[/quote]
Calla calla.. per entrecots ves al Can Miquel... com diu un company que perd oli pel foro.. TREMENDOS!!!
Osti Ilergeta22, ja preguntare per alla si hi havia algun de ilergetes i que m'ensenyin una foto! jeje Tu llavors deus conèixer l'Antonio, el Gerard, el Santi.. Hi ha un grup humà increïble allí, clau de l'èxit d'aquest any... aviam si vens a animar, que ens falta afició!!

Ui,UI...tira més enrrera, cap a principis del 90 amb tots els gallarts

#46 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,628 posts
  • 0 topics

Posted 02 February 2010 - 10:58 AM

Aquí un Fanboy de Neskuik

#47 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,191 posts
  • 2 topics

Posted 02 February 2010 - 11:24 AM

Qui s'en recorda dels Chicles Cheiw o de la taronjada Mirinda?

P.d.- L'entrecot de Can Miquel no l'he tastat (i mira que ho tinc a prop de casa...) però he de dir que l'entrecot amb espàrregs trigueros de Casa José no té desperdici...

#48 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 02 February 2010 - 12:33 PM

El debat entre Nesquik i Colacao m'ha fet recordar un vídeo de youtube que suposo que tots haureu vist ja, però no està de més recordar-los...



"Me echaron droja en el colacao"

I aquí la banda sonora:

http://www.goear.com...cao-def-con-dos

#49 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,146 posts
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 02 February 2010 - 03:02 PM

Sense dubte, Nesquik!!

#50 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 02 February 2010 - 05:13 PM

Tot i que la llet me la prenc sola és per a mi un motiu d'orgull i satisfacció ser l'únic votant de l'Eco.

Salut i llet sense aditius!

#51 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,191 posts
  • 2 topics

Posted 02 February 2010 - 05:27 PM

Tot i que la llet me la prenc sola és per a mi un motiu d'orgull i satisfacció ser l'únic votant de l'Eco.

Salut i llet sense aditius!


Ui... Avui per avui que et prenguis la llet sola no és cap garantia que no porti aditius...

Dir en defensa de ECO dirè que recordo com si fos ara mateix el seu spot publicitari i la seua cantarella. Juntament amb la cantarella de Helados Miko i la de pinturas Bruguer, les més recordades.

#52 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 02 February 2010 - 05:31 PM

Jo també vaig prendre ECO en una etapa.. me sentia gran perque era com si fos café.. :lol: Que innocents que eram..

#53 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 02 February 2010 - 05:37 PM

Jo també vaig prendre ECO en una etapa.. me sentia gran perque era com si fos café.. :lol: Que innocents que eram..


Pero ben bo que estave amb una mica de sucre. xD

#54 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 02 February 2010 - 06:03 PM

Jo també vaig prendre ECO en una etapa.. me sentia gran perque era com si fos café.. :lol: Que innocents que eram..


Pero ben bo que estave amb una mica de sucre. xD


eco sempre em recordava aigua bruta o café aigualit...

#55 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 posts
  • 0 topics

Posted 02 February 2010 - 07:21 PM

Jo també vaig prendre ECO en una etapa.. me sentia gran perque era com si fos café.. :lol: Que innocents que eram..


Pero ben bo que estave amb una mica de sucre. xD


eco sempre em recordava aigua bruta o café aigualit...


xdd a mi tame!!

#56 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 02 February 2010 - 09:36 PM

Odi etern al 2n que ha votat per Eco!!! :evil:

#57 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 03 February 2010 - 02:00 PM

Cola Cao arrassa amb 16 vots! No hi ha color..
Va, que contarem un acudit: Doctor Doctor... de pequeño el coco i de grande la coca.. quando coño voy a dormir?????

#58 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,005 posts
  • 0 topics

Posted 03 February 2010 - 03:17 PM

Cola Cao arrassa amb 16 vots! No hi ha color..
Va, que contarem un acudit: Doctor Doctor... de pequeño el coco i de grande la coca.. quando coño voy a dormir?????


jajajaja posts com aquests son els que fan que segeixi entrant al foro... :lol: :lol: :lol:

#59 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 posts
  • 3 topics

Posted 04 February 2010 - 12:29 PM

Jo recordo que al costat del ColaCao també hi havia la opció del Phoscao. El tamany y l’estètica dels característics pots de llautó era crec la mateixa.

Temps després ja començo a recordar l'aparició del Nesquik. Aquest donava a la llet un color més marronos, i un gust diferent, com si portés una més alta proporció de cacau i menys farina. També recordo que es desfeia amb més facilitat amb la llet freda el que el feia més còmode de prendre a l'estiu.

Cal dir que el fet de la baixa dissolubilitat del ColaCao era una característica apreciada pels que assaboríem els petits grumolls de cacau que restaven flotant sobre la llet freda.

Ja més moderna es l'aparició del ColaCao "turbo", que no necessita llet calenta o tèbia per una perfecta dissolució.

#60 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 04 February 2010 - 12:40 PM

Qui s'en recorda dels Chicles Cheiw o de la taronjada Mirinda?

P.d.- L'entrecot de Can Miquel no l'he tastat (i mira que ho tinc a prop de casa...) però he de dir que l'entrecot amb espàrregs trigueros de Casa José no té desperdici...




Si us plau.. a comidas josé la closca marina és lo millor...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users