Jump to content


Photo
- - - - -

Jo no soc el futbolero del futbol plus cullons!!!!!!!!!


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

Poll: Colacao o Nesquk (110 member(s) have cast votes)

Colacao o Nesquk

  1. Forum.Colacao (8 votes [36.36%] - View)

    Percentage of vote: 36.36%

  2. Forum.Nesquik (10 votes [45.45%] - View)

    Percentage of vote: 45.45%

  3. Jo era més del Eco. (4 votes [18.18%] - View)

    Percentage of vote: 18.18%

Vote Guests cannot vote

#21 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,062 posts
  • 1 topics

Posted 01 February 2010 - 07:30 PM

Dissabte, que no anava begut (per tant no m'ho vaig imaginar), vaig veure a l'alcalde Ros a l'Excess foten una birreta amb uns amics. Me va sobtar veure'l per alli, fumant la seva pipa de la pau. No hi vaig veure cap segurata al seu voltant. Era aviat... cap a les 00:30. No crec que aguantés molt perquè allò en menys d'una hora ja s'omple de gent mamada xDD

#22 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 posts
  • 0 topics

Posted 01 February 2010 - 08:16 PM

l'Artesa de Lleida vam guanyar 3-7 en un partit extrany a collons! Es van avançar els locals 2-0 al minut 30 de manera increible, el primer gol en fora de joc de 2 metres. L'Artesa va fallar lo indefinible i sort que abans del descans vam aconseguir fer el 2-1. A la segona meitat no hi va haver color, al minut 10 ja haviam remontat 2-3 i als 15 2-4. En una jugada fortuita ens fan el 3-4 (pa matarnos) pero poc desprès fem el 3-5 i els apuntillem amb el 6é i 7é gol, alguns molt macos. l'Alfarràs va donar la sorpresa a l'empatar a Balàfia 1-1. Es dona la circumstància que el Alfarràs, 4rt per la cua, a aconseguit empatar els 2 partits contra el Balàfia i un contra l'Artesa de Lleida.. veure per creure... Ilergeta22, tens algun vincle amb Artesa de Lleida? Ei.. doncs m'agrada aquest post...



I vaig jugar en la meua etapa de juvenil alguna temporada..gran poble i bona gent..


sobretot MOLT bona gent :D

#23 efectivament

efectivament

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 posts
  • 1 topics

Posted 01 February 2010 - 09:12 PM

home el aeroport de lleida potser si que te èxit....la llotja ja sigui per novetat o perquè la gent tenia ganes de teatre and altres té mes èxit que el nostre futbol. Penso que si continua així de aqui a poc tindrá mes assistència que nosaltres en tota la temporada....

#24 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,325 posts
  • 0 topics

Posted 01 February 2010 - 09:16 PM

Com us agrada desviar el que dic!!!!!!!! ANEU A CAGAR!!!!! Estic fart que m'acusin d'una cosa que no és certa. I que passa que ho digui per aqui eh! A més, hi ha gent d'aquest forum que està registrada en el forum de futbolplus. Per això ho comento cullons!!!! Pero seguiu parlant de tonteríes. Seguiu!!!!!!!!!! :twisted:

#25 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,191 posts
  • 2 topics

Posted 01 February 2010 - 09:27 PM

Jo sempre he sigut més de Cola-Cao que de Nesquik.

#26 efectivament

efectivament

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 posts
  • 1 topics

Posted 01 February 2010 - 09:34 PM

us enrecordeu del conguitos??? fa anys que no en menjo...encara en fan?

#27 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 posts
  • 0 topics

Posted 01 February 2010 - 09:37 PM

Jo sempre he sigut més de Cola-Cao que de Nesquik.


doncs jo més de Nesquik la veritat :D

#28 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 01 February 2010 - 09:40 PM

Jo sempre he sigut més de Cola-Cao que de Nesquik.


doncs jo més de Nesquik la veritat :D



jo era de colacao..

#29 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 posts
  • 0 topics

Posted 01 February 2010 - 09:41 PM

Jo sempre he sigut més de Cola-Cao que de Nesquik.


doncs jo més de Nesquik la veritat :D



jo era de colacao..


ja no u ets???:O

#30 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 01 February 2010 - 09:43 PM

us enrecordeu del conguitos??? fa anys que no en menjo...encara en fan?


Jo n'he menjat ultimament però penso que motius de "politicament correctes" ja no es diuen conguitos... i els lacasitos existeixen??

#31 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 posts
  • 10 topics

Posted 01 February 2010 - 09:45 PM

Trobo a faltar al Fary. Allò si que era música!

#32 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 posts
  • 0 topics

Posted 01 February 2010 - 09:49 PM

Trobo a faltar al Fary. Allò si que era música!


anirè al concert d'Estopa que faràn aqui Lleida... han marcat la meva infantesa xdd

#33 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,648 posts
  • 1 topics

Posted 01 February 2010 - 09:53 PM

us enrecordeu del conguitos??? fa anys que no en menjo...encara en fan?


Jo n'he menjat ultimament però penso que motius de "politicament correctes" ja no es diuen conguitos... i els lacasitos existeixen??


Si que en fan si. Cada cap d'any lacasitos SI. Raim NO :roll:

#34 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 01 February 2010 - 10:12 PM

Ilergeta22 escolta als Rotterdam Ska-Jazz Foundation, els vaig descobrir fara uns mesos, son força bons:

Posted Image

#35 MaNu_GiNoBiLi

MaNu_GiNoBiLi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 366 posts
  • 0 topics

Posted 01 February 2010 - 10:13 PM

Com us agrada desviar el que dic!!!!!!!! ANEU A CAGAR!!!!! Estic fart que m'acusin d'una cosa que no és certa. I que passa que ho digui per aqui eh! A més, hi ha gent d'aquest forum que està registrada en el forum de futbolplus. Per això ho comento cullons!!!! Pero seguiu parlant de tonteríes. Seguiu!!!!!!!!!! :twisted:

I tu et vols fer respectar? no t'ho han dit que per a que la gent et respecti has de tenir un minim d'educació amb l'altra gent??

#36 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 01 February 2010 - 10:26 PM

us enrecordeu del conguitos??? fa anys que no en menjo...encara en fan?


Jo n'he menjat ultimament però penso que motius de "politicament correctes" ja no es diuen conguitos... i els lacasitos existeixen??


En sèrio han canviat el nom als Conguitos???? Se m'ha caigut un mite... I els Lacasitos sí existeixen, l'altre dia en acabar de sopar en una hamburgueseria a Barcelona ens van obsequiar amb un paquetet d'aquells que n'hi van 4 o 5. Que només serveix per tenir més ganes de menjar-ne, vaja.

#37 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 posts
  • 0 topics

Posted 01 February 2010 - 10:33 PM

Com us agrada desviar el que dic!!!!!!!! ANEU A CAGAR!!!!! Estic fart que m'acusin d'una cosa que no és certa. I que passa que ho digui per aqui eh! A més, hi ha gent d'aquest forum que està registrada en el forum de futbolplus. Per això ho comento cullons!!!! Pero seguiu parlant de tonteríes. Seguiu!!!!!!!!!! :twisted:

I tu et vols fer respectar? no t'ho han dit que per a que la gent et respecti has de tenir un minim d'educació amb l'altra gent??


ginobili, es tracta de pasar d'ell ;)

#38 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 posts
  • 10 topics

Posted 01 February 2010 - 10:53 PM

Com us agrada desviar el que dic!!!!!!!! ANEU A CAGAR!!!!! Estic fart que m'acusin d'una cosa que no és certa. I que passa que ho digui per aqui eh! A més, hi ha gent d'aquest forum que està registrada en el forum de futbolplus. Per això ho comento cullons!!!! Pero seguiu parlant de tonteríes. Seguiu!!!!!!!!!! :twisted:

I tu et vols fer respectar? no t'ho han dit que per a que la gent et respecti has de tenir un minim d'educació amb l'altra gent??


ginobili, es tracta de pasar d'ell ;)



Crec que les truites de riu a l'hivern passen les unes de les altres, i a la primavera forniquen i s'estimen fins a rebentar. Un món preciós aquest de les truites de riu.

Oh, i quan pugen corrent amunt fins a les capceleres? És preciós, se'm salten les llàgrimes!

#39 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 01 February 2010 - 10:54 PM

Un dels millors moments, es escoltar aquest tema mitic:



mentres et prens el vas de colacao calentet, brutal 8)

#40 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 01 February 2010 - 10:57 PM

Com us agrada desviar el que dic!!!!!!!! ANEU A CAGAR!!!!! Estic fart que m'acusin d'una cosa que no és certa. I que passa que ho digui per aqui eh! A més, hi ha gent d'aquest forum que està registrada en el forum de futbolplus. Per això ho comento cullons!!!! Pero seguiu parlant de tonteríes. Seguiu!!!!!!!!!! :twisted:

I tu et vols fer respectar? no t'ho han dit que per a que la gent et respecti has de tenir un minim d'educació amb l'altra gent??


ginobili, es tracta de pasar d'ell ;)



Crec que les truites de riu a l'hivern passen les unes de les altres, i a la primavera forniquen i s'estimen fins a rebentar. Un món preciós aquest de les truites de riu.

Oh, i quan pugen corrent amunt fins a les capceleres? És preciós, se'm salten les llàgrimes!


I ben cuinades, lo bones que estan!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users