Ir al contenido


Foto
- - - - -

perque se eliminen post


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
29 respuestas en este tema

#21 efectivament

efectivament

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 diciembre 2009 - 11:14

Des de fa molt de temps i així ho vaig dir al seu moment, aquest fòrum es més un club de fans amb un dels moderadors portat per un fanatisme malaltís, que un lloc on es puguin expressar obertament les opinions. Per aquesta raó han anat marxant molts companys.


No te enganyis si marxen "companys" es per missatges absurds i incoherent que tu de tan en quan participes i el enric_bcn jymmi o com es digui, i algun altre més, feu post rere post....no t´ enganyis....

#22 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 diciembre 2009 - 12:29

Des de fa molt de temps i així ho vaig dir al seu moment, aquest fòrum es més un club de fans amb un dels moderadors portat per un fanatisme malaltís, que un lloc on es puguin expressar obertament les opinions. Per aquesta raó han anat marxant molts companys.


No te enganyis si marxen "companys" es per missatges absurds i incoherent que tu de tan en quan participes i el enric_bcn jymmi o com es digui, i algun altre més, feu post rere post....no t´ enganyis....


Estava a punt de demanar-te que tornessis a llegir tots els meus missatges, des de el primer fins a l’últim i desprès em diguessis que has trobat de absurd o de incoherent però... això ja no ho pots fer.

No ho dic pas pel sobre esforç intel•lectual que tal cosa podria suposar-te. No voldria pas tenir sobre la meva consciencia el haver-te incitat a desgastar ni una sola de les teves llustroses neurones, no.
Si dic que ja no pots llegir tots els missatges que he escrit es perquè algú s'ha dedicat a perdre el seu valiosíssim temps en esborrar part del que jo escrivia.

Però company ... que tot això no et tregui el son. Amb els anys, el que ara pots trobar absurd i incoherent veuràs que no ho es tant, o gens.
Potser soc molt optimista però el bon hàbit de la lectura fa miracles.
No deixis d'intentar-ho.
Ànim.

#23 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 diciembre 2009 - 01:09

desisteixo... me dono per vençut, vosaltres guanyeu, jo perdo... tinc que aprendre a veure que quan es no, es no... i això mai tornarà a ser el que era..

#24 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 04 diciembre 2009 - 02:12

desisteixo... me dono per vençut, vosaltres guanyeu, jo perdo... tinc que aprendre a veure que quan es no, es no... i això mai tornarà a ser el que era..



però passa...és fàcil...no els hi contestis cap post ni repliquis ni res...com si no hi fòssin.

#25 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 diciembre 2009 - 05:23

desisteixo... me dono per vençut, vosaltres guanyeu, jo perdo... tinc que aprendre a veure que quan es no, es no... i això mai tornarà a ser el que era..



però passa...és fàcil...no els hi contestis cap post ni repliquis ni res...com si no hi fòssin.


ilergeta22 ... tu tens idea del que vol dir l'estel que hi ha a la senyera del teu avatar ?

Tú reivindiques la independència de un poble i estas dient a la resta de companys si poden o no poden escriure o replicar en un forum ?

Pero que tendres que estem en tolerancia, oi ilergeta22 ?

Vinga company... dona el primer pas i sigues exemple de llibertat en aquest forum. Sino... planteja't el canviar d'avatar.
Una foto de cualsevol dictador del tercer mon t'anira perfecte.

#26 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 04 diciembre 2009 - 05:34

Nakamura, tens rao en que hi ha gen que no vol veure lo malament que estem, pero no tens rao en la forma de diru, ja que les formes sempre s'han de mantenir, no es pot faltar el respecte a ningu ni insultar per molt malament que algu hagi fet alguna cosa, n'estic segur que els jugadors als que tu fas referencai de tan en cuan amb insults, res del que fan ho fan a posta, aixi que sobretot respecte.

També dir que certs usuaris com be ha dit GTS, sol apareixien l'any pasat cuan les coses anavem malamen, tipo Cucurutxu, que al final va obrir un post reconeixen que s'han equivocat.

Yo l'any pasat era mol optimiste ja que es podie ser-ho, i com be he dit per aqui molts cops, en referencia al ilergeta22, no te res a vere defensar el club fins a la mort, a dir que ho estan fen malamen i que dimiteixi l'entrenador.

Jo per exemple defensare sempre al Lleida, pero ara per ara vui que Emili dimiteixi ja que els resultats son pessims i no tendeixen a cambiar, a cada partit tenim excuses o baixes, pero només fem que anar acumulant derrotes.

En cuan a lo de tancar o obrir posts, Sherk, hi ha posts que has obert on sobren raons per tancarlos, ja que es comensa parlan d'alguna cosa i al final acaba sen una lluita encarnissada entre 2 usuaris del foro, cosa que a la gent ni li va ni li ve, si voleu discutir, com be diu el moderador Shinji, quedeu al bar del devan del Camp d'Esports i alli arregleu les coses, ja que als usuaris no els interessa.

#27 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 diciembre 2009 - 05:42

En cuan a lo de tancar o obrir posts, Sherk, hi ha posts que has obert on sobren raons per tancarlos, ja que es comensa parlan d'alguna cosa i al final acaba sen una lluita encarnissada entre 2 usuaris del foro, cosa que a la gent ni li va ni li ve, si voleu discutir, com be diu el moderador Shinji, quedeu al bar del devan del Camp d'Esports i alli arregleu les coses, ja que als usuaris no els interessa.


Jo només pregunto el perquè es borra un post obert amb el títol "I l'amo, que en pensa de tot això '
De moment els companys que ens fen la mateixa pregunta no em tingut cap resposta.

#28 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 diciembre 2009 - 08:24

Sherk les teves argumentacions tenen el mateix sentit que la seguent imatge, es a dir, cap ni un.


Posted Image

#29 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 diciembre 2009 - 11:58

desisteixo... me dono per vençut, vosaltres guanyeu, jo perdo... tinc que aprendre a veure que quan es no, es no... i això mai tornarà a ser el que era..



però passa...és fàcil...no els hi contestis cap post ni repliquis ni res...com si no hi fòssin.


ilergeta22 ... tu tens idea del que vol dir l'estel que hi ha a la senyera del teu avatar ?

Tú reivindiques la independència de un poble i estas dient a la resta de companys si poden o no poden escriure o replicar en un forum ?

Pero que tendres que estem en tolerancia, oi ilergeta22 ?

Vinga company... dona el primer pas i sigues exemple de llibertat en aquest forum. Sino... planteja't el canviar d'avatar.
Una foto de cualsevol dictador del tercer mon t'anira perfecte.

:?: :?: :?:
Quina relació te una cosa amb l'altra? Saps que hi han independentistes que son feixistes?? I dubto que a aquests la paraula tolerància els hi soni gaire.. l'ilergeta22 aconsella, no obliga...

#30 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 diciembre 2009 - 01:22

:?: :?: :?:
Quina relació te una cosa amb l'altra? Saps que hi han independentistes que son feixistes?? I dubto que a aquests la paraula tolerància els hi soni gaire.. l'ilergeta22 aconsella, no obliga...



D'on no n'hi ha no et pot rajar, i be, tanco aqui aquest fil, xq ja s'ha dit el que s'havia de dir.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos