Ir al contenido


Foto
- - - - -

perque se eliminen post


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
29 respuestas en este tema

#1 josep

josep

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 69 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 diciembre 2009 - 08:13

doncs axo, perque es va eliminar el post de I EL AMO QUE I DIU?. o algo semblant

creia que en aquest foro hi havia llibertat de expresio??????????

#2 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 diciembre 2009 - 08:42

La ratlla entre llibertat d'expressio i l'insult es molt difusa.

#3 josep

josep

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 69 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 diciembre 2009 - 08:46

La ratlla entre llibertat d'expressio i l'insult es molt difusa.


en quin lloc va haber-hi un insult'
ademes, en aquest foro, en ocasions hi han hagut insults als jugadors i ningu a tret pas certs post

i gracies per respondram

#4 josep

josep

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 69 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 diciembre 2009 - 09:01

m'imagino, que si aqui escrigues el Laso, aviat el fotriau fora oi

#5 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 diciembre 2009 - 10:10

Sembla mentira que no conegueu a 2 de 3 moderadors d'aquest forum. Si no penseu com ells, normal que eliminin posts. A mi m'ha passat.

#6 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 diciembre 2009 - 12:17

Sembla mentira que no conegueu a 2 de 3 moderadors d'aquest forum. Si no penseu com ells, normal que eliminin posts. A mi m'ha passat.


Si he de donar totes les raons per les quals s'et borren posts a tu no acabaria mai.

#7 josep

josep

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 69 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 diciembre 2009 - 01:05

qui es el maxim responsable de aquest foro?

#8 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 diciembre 2009 - 02:04

Des de fa molt de temps i així ho vaig dir al seu moment, aquest fòrum es més un club de fans amb un dels moderadors portat per un fanatisme malaltís, que un lloc on es puguin expressar obertament les opinions. Per aquesta raó han anat marxant molts companys.

Es una llàstima que el webmaster hagi deixat a Shinji01 les atribucions de tancar o esborrar missatges. Però qui mana mana.

#9 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 diciembre 2009 - 12:40

Des de fa molt de temps i així ho vaig dir al seu moment, aquest fòrum es més un club de fans amb un dels moderadors portat per un fanatisme malaltís, que un lloc on es puguin expressar obertament les opinions. Per aquesta raó han anat marxant molts companys.

Es una llàstima que el webmaster hagi deixat a Shinji01 les atribucions de tancar o esborrar missatges. Però qui mana mana.



El dia del barça b t'espero al Gerva's 1 hora abans del partit i en parlem (en parlem ! no t'ho prenguis com una amenaça ni res !) xq a mi la gent que raja de mi per internet me fot gracia, i soc mes de les coses a la cara.


Ah! i si soc moderador, es per que porto 5 anys aqui, i tinc el plaer de coneixer personalment a la gran part de foreros, i si borro missatges teus es per que gran part de foreros m'ho demanen.

#10 josep

josep

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 69 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 diciembre 2009 - 02:32

diria que en aquest foro, li cal una restructuracio, una nova etapa, noves idees, que axo estar tan mort com la economia del club

#11 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 diciembre 2009 - 05:47

Des de fa molt de temps i així ho vaig dir al seu moment, aquest fòrum es més un club de fans amb un dels moderadors portat per un fanatisme malaltís, que un lloc on es puguin expressar obertament les opinions. Per aquesta raó han anat marxant molts companys.

Es una llàstima que el webmaster hagi deixat a Shinji01 les atribucions de tancar o esborrar missatges. Però qui mana mana.



i si borro missatges teus es per que gran part de foreros m'ho demanen.


Però tu creus que en un fòrum d'opinió es poden esborrar missatges perquè una gran part de foreros ho demana ?
Es poden esborrar missatges perquè incompleixen les "Normes d’ús del fòrum", però mai pel caprici d'un moderador.
Si algun forero no està d'acord amb una opinió, el que ha de fer es argumentar en un altre missatge el perquè no està d'acord, però mai demanar-li a un moderador que l'esborri amb el simple argument de que "no estic d'acord amb el que ha escrit, o em cau malament, etc.
No em crec que una gran part de forereos ho demani, es que es un argument tan simple que no s'ho creu ningú. Ni tu.

Ah... i no rajo de tu per internet. Tant sols opino que algú es va equivocar al prendre una decisió i que ara se'n resent el fòrum.

Has de ser valent i reconèixer que no hi havia cap raó per esborrar el meu post de "I l'amo, que en pensa de tot això". Repeteixo, no hi havia cap raó per esborrar-lo. Perquè ho has fet ??

Perquè no es van esborrar tots els missatges en que em van insultar i em van dir de tot amb el tema de la coincidència de la ip i que suposo va quedar més que aclarit.

#12 TERMINATOR

TERMINATOR

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 51 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 diciembre 2009 - 06:08

tothom tindria que dir la seva opinio. i no haber cap censura. aixo si sense falta a ningu

#13 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 diciembre 2009 - 07:14

Jo no comparteixo la "política" de fer i desfer que tenen alguns mods d'aquest fòrum, ara ve.. ojito amb la fauna que hi ha en aquest foro en els últims anys.... abans entraves en aquest portal i veies sempre coses que sumaven.. i ara... uf! No cal ni comentar el que hi ha..

#14 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 diciembre 2009 - 07:34

Jo no comparteixo la "política" de fer i desfer que tenen alguns mods d'aquest fòrum, ara ve.. ojito amb la fauna que hi ha en aquest foro en els últims anys.... abans entraves en aquest portal i veies sempre coses que sumaven.. i ara... uf! No cal ni comentar el que hi ha..


Abans entraves en aquest fòrum i només llegies missatges del tipus "que bonic que es tot", "que be que ho fa tothom", "en dos anys estarem a primera". etc, etc. Abans entraves en aquest fòrum i Masana era un Deu i... vaja... això no era sumar. Això era no voler veure el que tard o d'hora tenia d'arribar i que ja ho temin a sobre. I als pocs que ens atrevíem a dir que les coses no eren com semblaven... encara ens dieu de tot i se’ns esborren el missatges, etc.
Qualificant als companys que opinen diferent de "fauna" estàs tu mateix ajudant a fer malbé poc a poc el fòrum.

#15 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 03 diciembre 2009 - 07:38

Jo no comparteixo la "política" de fer i desfer que tenen alguns mods d'aquest fòrum, ara ve.. ojito amb la fauna que hi ha en aquest foro en els últims anys.... abans entraves en aquest portal i veies sempre coses que sumaven.. i ara... uf! No cal ni comentar el que hi ha..



Deixa-ho còrrer, no t'esforcis...

#16 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 diciembre 2009 - 08:04

Jo no comparteixo la "política" de fer i desfer que tenen alguns mods d'aquest fòrum, ara ve.. ojito amb la fauna que hi ha en aquest foro en els últims anys.... abans entraves en aquest portal i veies sempre coses que sumaven.. i ara... uf! No cal ni comentar el que hi ha..


Deixa-ho còrrer, no t'esforcis...


Però a veure, una mica d'objectivitat sisplau; d'on no n'hi ha no en pots treure O_K-95.Diga'm tu una cosa ara mateix que sumi o que sigui positiva en l'equip i en el seu entorn; La situació econòmica no cal comentar-la, l'esportiva, tampoc, i la massa social del club doncs tampoc.

L'equip no funciona, Sellarès està massa solt, falta un davanter (si hem de confiar en Benet o Fernández estem arreglats) i no hi ha diners per portar-los.

I pel que fa al calendari, ara toca la visita del Barça B i després s'ha d'anar al camp del Benidorm. Diga'm tu que hi veus de positiu en tot plegat xD

Posar-vos al gol nord a animar tot el partit no us dona la veritat absoluta; No es pot veure el got mig ple sempre, alguna vegada s'ha de ser crític amb l'equip, per molt que vulgueu que guanyi, pero molt que vulgeu veure'l jugar bé, estem a 2B, és el Lleida, i s'hi practica el fútbol que s'hi practica. No hi ha més; Jo potser no em posaré a animar els 90 minuts (no és el meu estil, sóc més passiu, que hi farem) però sóc el primer que vull que guanyi el lleida. El Lleida està jugant malament, quan es juga bé la sort no acompanya (ni els àrbits tampoc) i algun que altre jugador (cas del Jerson) la lia de la mateixa manera dues vegades. Té raó l'Emili de queixar-se de l'actitud dels jugadors; Si t'han pitat un penal, calla, no diguis res, ja que de tant xarrar vam acabar amb un gol en contra, 3 jugadors amb targeta groga i un expulsat (amb les conseqüències que això té pel següen partit, contra el Barça B)

Jo no entenc l'obsessió d'alguna gent que volta per qui en defensa al LLeida a mort, que passi el que passi, si algu fa un comentari crític contra l'equip, de seguida li salten a la yugular. Amb mi mateix, moltes vegades, quan he donat la meva opinió de certs jugadors (com Eduardo o Jerson); Els seus errors no es poden permetre, per què costen punts i situacions desfavorables a l'equip, el qual està en una situació delicada. No pot ser que l'Eduardo es tragi una pilota o el Jerson s'autoexpulsi dues vegades i els hi donguem un copet a l'esquena i "vinga, no ha passat res". Això no s'hauria de tolerar pq son items que van en contra de l'equip ( al mateix sac i posaria els jugadors als quals els hi van treure targeta arran del penal, tinguessin raó o no, si no els hi haguessin tret aquella targeta, potser no haurien acabat expulsats.

Jo sóc el primer que voldría veure el Lleida lo més a dalt possible, però estem on estem i hem de ser realistes, el Lleida, si no canvien molt les coses i la dinàmica de l'equip, la temporada que ve pot estar jugant a Tercera Divisió. No cal posar-se la bena abans que la ferida, però la situació és molt complicada.


¡Visca el Lleida!

#17 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 03 diciembre 2009 - 08:11

Jo no comparteixo la "política" de fer i desfer que tenen alguns mods d'aquest fòrum, ara ve.. ojito amb la fauna que hi ha en aquest foro en els últims anys.... abans entraves en aquest portal i veies sempre coses que sumaven.. i ara... uf! No cal ni comentar el que hi ha..


Deixa-ho còrrer, no t'esforcis...


Però a veure, una mica d'objectivitat sisplau; d'on no n'hi ha no en pots treure O_K-95.Diga'm tu una cosa ara mateix que sumi o que sigui positiva en l'equip i en el seu entorn; La situació econòmica no cal comentar-la, l'esportiva, tampoc, i la massa social del club doncs tampoc.

L'equip no funciona, Sellarès està massa solt, falta un davanter (si hem de confiar en Benet o Fernández estem arreglats) i no hi ha diners per portar-los.

I pel que fa al calendari, ara toca la visita del Barça B i després s'ha d'anar al camp del Benidorm. Diga'm tu que hi veus de positiu en tot plegat xD

Posar-vos al gol nord a animar tot el partit no us dona la veritat absoluta; No es pot veure el got mig ple sempre, alguna vegada s'ha de ser crític amb l'equip, per molt que vulgueu que guanyi, pero molt que vulgeu veure'l jugar bé, estem a 2B, és el Lleida, i s'hi practica el fútbol que s'hi practica. No hi ha més; Jo potser no em posaré a animar els 90 minuts (no és el meu estil, sóc més passiu, que hi farem) però sóc el primer que vull que guanyi el lleida. El Lleida està jugant malament, quan es juga bé la sort no acompanya (ni els àrbits tampoc) i algun que altre jugador (cas del Jerson) la lia de la mateixa manera dues vegades. Té raó l'Emili de queixar-se de l'actitud dels jugadors; Si t'han pitat un penal, calla, no diguis res, ja que de tant xarrar vam acabar amb un gol en contra, 3 jugadors amb targeta groga i un expulsat (amb les conseqüències que això té pel següen partit, contra el Barça B)

Jo no entenc l'obsessió d'alguna gent que volta per qui en defensa al LLeida a mort, que passi el que passi, si algu fa un comentari crític contra l'equip, de seguida li salten a la yugular. Amb mi mateix, moltes vegades, quan he donat la meva opinió de certs jugadors (com Eduardo o Jerson); Els seus errors no es poden permetre, per què costen punts i situacions desfavorables a l'equip, el qual està en una situació delicada. No pot ser que l'Eduardo es tragi una pilota o el Jerson s'autoexpulsi dues vegades i els hi donguem un copet a l'esquena i "vinga, no ha passat res". Això no s'hauria de tolerar <font color=red>perque</font> son items que van en contra de l'equip ( al mateix sac i posaria els jugadors als quals els hi van treure targeta arran del penal, tinguessin raó o no, si no els hi haguessin tret aquella targeta, potser no haurien acabat expulsats.

Jo sóc el primer que voldría veure el Lleida lo més a dalt possible, però estem on estem i hem de ser realistes, el Lleida, si no canvien molt les coses i la dinàmica de l'equip, la temporada que ve pot estar jugant a Tercera Divisió. No cal posar-se la bena abans que la ferida, però la situació és molt complicada.


¡Visca el Lleida!


No ve d'enguany, quan l'any passat com a mínim esportivament sí hi podia haver optimisme, els que rajaven ho feien igualment i no en treien res positiu (o apareixien només a les derrotes). Em fa gràcia la gent que critica que només es vegi un costat de la situació (el bo, si és que ara hi és) mentre que per la seva banda veu només el dolent, mirar-se una mica el melic va bé de tant en quant.

A més, hi ha formes i formes. Es pot dir "no podem permetre'ns aquests errors" o "aquest jugador és un inútil". Canvia bastant.

#18 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 03 diciembre 2009 - 08:31

Jo no comparteixo la "política" de fer i desfer que tenen alguns mods d'aquest fòrum, ara ve.. ojito amb la fauna que hi ha en aquest foro en els últims anys.... abans entraves en aquest portal i veies sempre coses que sumaven.. i ara... uf! No cal ni comentar el que hi ha..


Deixa-ho còrrer, no t'esforcis...


Però a veure, una mica d'objectivitat sisplau; d'on no n'hi ha no en pots treure O_K-95.Diga'm tu una cosa ara mateix que sumi o que sigui positiva en l'equip i en el seu entorn; La situació econòmica no cal comentar-la, l'esportiva, tampoc, i la massa social del club doncs tampoc.

L'equip no funciona, Sellarès està massa solt, falta un davanter (si hem de confiar en Benet o Fernández estem arreglats) i no hi ha diners per portar-los.

I pel que fa al calendari, ara toca la visita del Barça B i després s'ha d'anar al camp del Benidorm. Diga'm tu que hi veus de positiu en tot plegat xD

Posar-vos al gol nord a animar tot el partit no us dona la veritat absoluta; No es pot veure el got mig ple sempre, alguna vegada s'ha de ser crític amb l'equip, per molt que vulgueu que guanyi, pero molt que vulgeu veure'l jugar bé, estem a 2B, és el Lleida, i s'hi practica el fútbol que s'hi practica. No hi ha més; Jo potser no em posaré a animar els 90 minuts (no és el meu estil, sóc més passiu, que hi farem) però sóc el primer que vull que guanyi el lleida. El Lleida està jugant malament, quan es juga bé la sort no acompanya (ni els àrbits tampoc) i algun que altre jugador (cas del Jerson) la lia de la mateixa manera dues vegades. Té raó l'Emili de queixar-se de l'actitud dels jugadors; Si t'han pitat un penal, calla, no diguis res, ja que de tant xarrar vam acabar amb un gol en contra, 3 jugadors amb targeta groga i un expulsat (amb les conseqüències que això té pel següen partit, contra el Barça B)

Jo no entenc l'obsessió d'alguna gent que volta per qui en defensa al LLeida a mort, que passi el que passi, si algu fa un comentari crític contra l'equip, de seguida li salten a la yugular. Amb mi mateix, moltes vegades, quan he donat la meva opinió de certs jugadors (com Eduardo o Jerson); Els seus errors no es poden permetre, per què costen punts i situacions desfavorables a l'equip, el qual està en una situació delicada. No pot ser que l'Eduardo es tragi una pilota o el Jerson s'autoexpulsi dues vegades i els hi donguem un copet a l'esquena i "vinga, no ha passat res". Això no s'hauria de tolerar <font color=red>perque</font> son items que van en contra de l'equip ( al mateix sac i posaria els jugadors als quals els hi van treure targeta arran del penal, tinguessin raó o no, si no els hi haguessin tret aquella targeta, potser no haurien acabat expulsats.

Jo sóc el primer que voldría veure el Lleida lo més a dalt possible, però estem on estem i hem de ser realistes, el Lleida, si no canvien molt les coses i la dinàmica de l'equip, la temporada que ve pot estar jugant a Tercera Divisió. No cal posar-se la bena abans que la ferida, però la situació és molt complicada.


¡Visca el Lleida!




Totalment d'acord amb tu...encara que crec que tot es millor s'ha d'enfocar-ho d'una forma positiva (encara que costi) ja que crec que tots volem el millor pel club, casi tots som part del Lleida. Però està clar que els canvis i les millores s'han de fer... tot sigui pel Lleida!

#19 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 diciembre 2009 - 09:27

Jo no comparteixo la "política" de fer i desfer que tenen alguns mods d'aquest fòrum, ara ve.. ojito amb la fauna que hi ha en aquest foro en els últims anys.... abans entraves en aquest portal i veies sempre coses que sumaven.. i ara... uf! No cal ni comentar el que hi ha..


Deixa-ho còrrer, no t'esforcis...


Però a veure, una mica d'objectivitat sisplau; d'on no n'hi ha no en pots treure O_K-95.Diga'm tu una cosa ara mateix que sumi o que sigui positiva en l'equip i en el seu entorn; La situació econòmica no cal comentar-la, l'esportiva, tampoc, i la massa social del club doncs tampoc.

L'equip no funciona, Sellarès està massa solt, falta un davanter (si hem de confiar en Benet o Fernández estem arreglats) i no hi ha diners per portar-los.

I pel que fa al calendari, ara toca la visita del Barça B i després s'ha d'anar al camp del Benidorm. Diga'm tu que hi veus de positiu en tot plegat xD

Posar-vos al gol nord a animar tot el partit no us dona la veritat absoluta; No es pot veure el got mig ple sempre, alguna vegada s'ha de ser crític amb l'equip, per molt que vulgueu que guanyi, pero molt que vulgeu veure'l jugar bé, estem a 2B, és el Lleida, i s'hi practica el fútbol que s'hi practica. No hi ha més; Jo potser no em posaré a animar els 90 minuts (no és el meu estil, sóc més passiu, que hi farem) però sóc el primer que vull que guanyi el lleida. El Lleida està jugant malament, quan es juga bé la sort no acompanya (ni els àrbits tampoc) i algun que altre jugador (cas del Jerson) la lia de la mateixa manera dues vegades. Té raó l'Emili de queixar-se de l'actitud dels jugadors; Si t'han pitat un penal, calla, no diguis res, ja que de tant xarrar vam acabar amb un gol en contra, 3 jugadors amb targeta groga i un expulsat (amb les conseqüències que això té pel següen partit, contra el Barça B)

Jo no entenc l'obsessió d'alguna gent que volta per qui en defensa al LLeida a mort, que passi el que passi, si algu fa un comentari crític contra l'equip, de seguida li salten a la yugular. Amb mi mateix, moltes vegades, quan he donat la meva opinió de certs jugadors (com Eduardo o Jerson); Els seus errors no es poden permetre, per què costen punts i situacions desfavorables a l'equip, el qual està en una situació delicada. No pot ser que l'Eduardo es tragi una pilota o el Jerson s'autoexpulsi dues vegades i els hi donguem un copet a l'esquena i "vinga, no ha passat res". Això no s'hauria de tolerar <font color=red>perque</font> son items que van en contra de l'equip ( al mateix sac i posaria els jugadors als quals els hi van treure targeta arran del penal, tinguessin raó o no, si no els hi haguessin tret aquella targeta, potser no haurien acabat expulsats.

Jo sóc el primer que voldría veure el Lleida lo més a dalt possible, però estem on estem i hem de ser realistes, el Lleida, si no canvien molt les coses i la dinàmica de l'equip, la temporada que ve pot estar jugant a Tercera Divisió. No cal posar-se la bena abans que la ferida, però la situació és molt complicada.


¡Visca el Lleida!


No ve d'enguany, quan l'any passat com a mínim esportivament sí hi podia haver optimisme, els que rajaven ho feien igualment i no en treien res positiu (o apareixien només a les derrotes). Em fa gràcia la gent que critica que només es vegi un costat de la situació (el bo, si és que ara hi és) mentre que per la seva banda veu només el dolent, mirar-se una mica el melic va bé de tant en quant.

A més, hi ha formes i formes. Es pot dir "no podem permetre'ns aquests errors" o "aquest jugador és un inútil". Canvia bastant.

Canvien les formes, però el fons és el mateix. No obstant, no ens podem passar la temporada dient "no podem permetre'ns aquests errors"; En van uns quants d'Eduardo...les dos autoexpulsions de JErson... com diria el gran Jaume Creixell, arriba un moment que se t'inflen els pebrots..

No miro només un costat (el negatiu) però es que de positiu n'hi ha ben poc...L'únic que puc veure és que queden moltes jornades, però cada vegada menys, i que la distància amb la salvació ara per ara és relativament petita. Si tu en veus algun altre no dubtis en dir-me'l (t'ho dic de bon rotllo)

És obvi que tots volem el millor pel Lleida, però s'ha dir les coses com són; el Lleida está fotut

#20 josep

josep

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 69 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 diciembre 2009 - 09:30

Jo no comparteixo la "política" de fer i desfer que tenen alguns mods d'aquest fòrum, ara ve.. ojito amb la fauna que hi ha en aquest foro en els últims anys.... abans entraves en aquest portal i veies sempre coses que sumaven.. i ara... uf! No cal ni comentar el que hi ha..


Abans entraves en aquest fòrum i només llegies missatges del tipus "que bonic que es tot", "que be que ho fa tothom", "en dos anys estarem a primera". etc, etc. Abans entraves en aquest fòrum i Masana era un Deu i... vaja... això no era sumar. Això era no voler veure el que tard o d'hora tenia d'arribar i que ja ho temin a sobre. I als pocs que ens atrevíem a dir que les coses no eren com semblaven... encara ens dieu de tot i se’ns esborren el missatges, etc.
Qualificant als companys que opinen diferent de "fauna" estàs tu mateix ajudant a fer malbé poc a poc el fòrum.



sempre e sigut una persona que he anat de cara, acostumo dir el que penso, i no m'amago de ningu, pero aquest que diu "fauna", m'agradaria saber que aporte de bo en aquest foro




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos