Ir al contenido


Foto
- - - - -

C. F. Balaguer 2009/2010


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
48 respuestas en este tema

#21 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2009 - 04:49

jo crec sera un derbi força intressant. amb molta rivalitat. mes que amb el tarrega. anirem veiem les novetats dels dos equips. com es reforçen.

el balaguer i benavent estan disputant un central que ja havia jugat a balaguer fa unes temporades. i no sera la primera disputa amb jugadors.

#22 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2009 - 04:57

Està demostrat que a la gent només li interessa el Lleida i els altres equips de la Provincia que els hi donguin pel cul!!!!!!!!


VERGONYÓS!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

No, que també ens interessa el Lleida Llista... :lol:




I no t'oblidis el Basket també eh! Important el Basket també.


jo crec sera un derbi força intressant. amb molta rivalitat. mes que amb el tarrega. anirem veiem les novetats dels dos equips. com es reforçen.

el balaguer i benavent estan disputant un central que ja havia jugat a balaguer fa unes temporades. i no sera la primera disputa amb jugadors.



Tú creus que hi haurà més rivalitat que amb el Tàrrega? Jo crec que no.



Està demostrat que a la gent només li interessa el Lleida i els altres equips de la Provincia que els hi donguin pel cul!!!!!!!!


VERGONYÓS!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

I perque tinc que donar el meu suport al Balaguer? em faig soci o algo? xD

Suposo que donar suport per tu, no es només escriure un missatge a un foro dient, hola, dono suport al Balaguer... entenc que es anar a veure els partits, pagar abonament/Carnet de soci, i tal, no?


Lo enric_bcn es soci del Benavent, Tarrega, Lleida, Balaguer, Pardinyes, del Bar la Cantina de Peruanos de Lleida, i fins i tot del barri!!



Si no t'interessa el tema, no escriguis i llestos. Pero per escriure parides, millor no escriure. I tú pikacho deus ser soci de tots els equips de la provincia.

#23 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2009 - 06:05

Pareu d'escriure missatges basura.

Ostia ja en tinc 1 més. :lol: :lol: :lol:


Suposo que sou nens que us fa ilusio tenir mes missatges. Pero tranquils que no es regalen piruletes per ser el 1er.


Que ben captada la ironia senyor intel.ligent... :?

#24 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2009 - 12:36

Jo tampoc vec massa motiu per a la rivalitat la veritat.

Tot i que qui mes hi te a perdre el Balaguer ja que el normal es que guanyin els de la Noguera i el contrari seria una sorpresa.

Tot i això, es molt prematur parlar d'aquestes coses, poc a poc anirem veient cosetes.

TEVENET, qui es el central que es disputen?

#25 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2009 - 02:09

es un central lleidata. que jugava al poble mafumet.

#26 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2009 - 07:15

Està demostrat que a la gent només li interessa el Lleida i els altres equips de la Provincia que els hi donguin pel cul!!!!!!!!


VERGONYÓS!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

No, que també ens interessa el Lleida Llista... :lol:


Esclar, Llistaaaa!!! xD :lol:

#27 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 junio 2009 - 09:56

NOVEDADES EN EL CF BALAGUER


Han renovado por el CF Balaguer: Juanjo Tenorio, Carlos Romero, Edu Usall, Edu Raya y David Vendrell. Mientras que causan baja: Jordi Chiné, Roberto Flores, Juanjo Alias, Carlos Martínez, David Gallardo, Johnny Espinosa y Sergio Escalada. Ibán Parra y Jaume Campabadal del Lleida ficharán por el CF Balaguer.
El CF Balaguer va a empezar la pretemporada el próximo 20 de julio, el primer amistoso de pretemporada para el equipo de Lluís Elcacho será el que les enfrentará al Nàstic de Tarragona en Rialp. Este partido se disputará a principios de agosto, coincidiendo con el stage que tiene previsto hacer el Nàstic en Rialp. La fecha del partido todavía esta por concretar.

#28 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 junio 2009 - 11:07

nou fitxaje de balaguer. didac cazorla ex del tarrega fitxa per el balaguer.

lateral ezquerra amb gran projeccio atac. ha jugat a ue tarrega les ultimes 4 temporades. sempre com a titular. bon reforç per el balaguer que fa molt bona pinta. amb les noves incorporacions. i dani redondo ex capita del benavent centrecampista.

#29 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2009 - 12:58

Aixi iban parra i campabadal tornen al seu balaguer!

#30 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 junio 2009 - 12:09

es un central lleidata. que jugava al poble mafumet.

El Ruben Egea torna? Gran central, tot i que li falta corpulència.

#31 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 29 junio 2009 - 02:19

es un central lleidata. que jugava al poble mafumet.

El Ruben Egea torna? Gran central, tot i que li falta corpulència.


Exacte.

#32 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2009 - 08:26

1 - L'Hospitalet
2 - Reus.
3 - Santboià
4 - Balaguer.

5 - Benavent.


Ho firmeu? :wink:

#33 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 junio 2009 - 09:38

1 - L'Hospitalet
2 - Reus.
3 - Santboià
4 - Balaguer.

5 - Benavent.


Ho firmeu? :wink:

Jo firmo de que et penjin dels ous en un ventilador tropical i et facin donar voltes pel sostre. (Honor al Pepe Rubianes)

#34 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2009 - 09:40

1 - L'Hospitalet
2 - Reus.
3 - Santboià
4 - Balaguer.

5 - Benavent.


Ho firmeu? :wink:

Jo firmo de que et penjin dels ous en un ventilador tropical i et facin donar voltes pel sostre. (Honor al Pepe Rubianes)



I jo firmo que gent com tú us aneu a la p-u-t-a merda!!!!!!!!!!! I ho sento si estic faltan al respecte a la resta de gent del foro que no té la culpa, pero és que aquest noi ja em treu de pulleguera!!!!!!! :twisted:

#35 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 junio 2009 - 10:36

on estaba entrenat elcacho el any passat



Jo diría que al Santa Eulàlia. Tot i que a futbolme no surt ell com a entrenador. :?


El van fotre fora del Santa Eulalia a mitja temporada, per això no surt com a entrenador :wink:

#36 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2009 - 09:17

]

on estaba entrenat elcacho el any passat



Jo diría que al Santa Eulàlia. Tot i que a futbolme no surt ell com a entrenador. :?


El van fotre fora del Santa Eulalia a mitja temporada, per això no surt com a entrenador :wink:



Gràcies per l'aclariment! I després del Santa Eulàlia, havia entrenat a algún equip? O ja ha passat directament com a entrenador del Balaguer?

#37 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 30 junio 2009 - 09:39

]

on estaba entrenat elcacho el any passat



Jo diría que al Santa Eulàlia. Tot i que a futbolme no surt ell com a entrenador. :?


El van fotre fora del Santa Eulalia a mitja temporada, per això no surt com a entrenador :wink:



Gràcies per l'aclariment! I després del Santa Eulàlia, havia entrenat a algún equip? O ja ha passat directament com a entrenador del Balaguer?


Ha passat directament al Balaguer.

#38 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2009 - 09:43

]

on estaba entrenat elcacho el any passat



Jo diría que al Santa Eulàlia. Tot i que a futbolme no surt ell com a entrenador. :?


El van fotre fora del Santa Eulalia a mitja temporada, per això no surt com a entrenador :wink:



Gràcies per l'aclariment! I després del Santa Eulàlia, havia entrenat a algún equip? O ja ha passat directament com a entrenador del Balaguer?


Ha passat directament al Balaguer.



D'acord. Grácies! Doncs espero que el Balaguer quedi 4rt amb un entrenador que ja ha entrenat a equips de Segona B.

#39 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2009 - 01:44

http://www.segre.com...che=1&tx_ttnews[tt_news]=44536&tx_ttnews[backPid]=241&cHash=dc28e4e519

Tutegen un Segona

Un ordenat Balaguer surt airós del seu enfrontament amb el Gimnàstic de Tarragona, davant del qual va empatar després de remuntar un marcador de 2-0 inicial i gràcies a un gran gol de vaselina des de 25 metres del jove del filial Figueres

El Balaguer comença a demostrar que aquest any, com s'havia proposat, no patirà tant com en els dos anteriors. El nou equip que dirigeix Lluís Elcacho va tutejar tot un Segona divisió com el Nàstic de Tarragona, amb el qual va empatar després de remuntar un 2-0 inicial gràcies a un gol darrer del jove Figueres des de 25 metres.

El partit va començar amb el Nàstic portant la iniciativa i el Balaguer ben posicionat darrere, molt intens en defensa i desbaratant qualsevol ocasió. Van ser uns minuts de tempteig en què es va evidenciar la diferència de categoria entre els dos equips. De fet, l'equip de César Ferrando no va tardar a trencar la igualada. Al minut 11 de partit, Rubén Navarro batia Carrillo en la primera ocasió clara.

No obstant, el gol no va fer variar el plantejament dels de Lluís Elcacho, que van intensificar encara més la pressió, però sense premi. La millor oportunitat roja va arribar al minut 21, quan Romero, després d'una triangulació amb Usall i Nogareda, va fer lluir el porter rival amb un fort xut. El Nàstic no va tardar a fer pujar el segon gol al marcador, aquesta vegada obra de Walter, que va aprofitar una jugada per la banda d'Álex Cruz.

El Balaguer tampoc es va enfonsar amb el segon gol i el seu treball es va veure recompensat dos minuts després, quan Genís, en una internada, va rebre falta de Pascual dins de l'àrea. El penal el va transformar l'exjugador del Lleida Ermengol.

A la represa, la decoració va canviar. El Balaguer, esperonat pel 2-1, es va apropiar del centre del camp i va deixar sec el rival, que no va tindre ni una sola ocasió clara en els segons 45 minuts. Al contrari, Parra, que aquest any torna després del seu periple pel Lleida, va avisar amb una rematada de cap que el porter Yelco va enviar a córner. I quan faltaven deu minuts per al final, el jove Figueres, l'any passat al filial de Primera Regional, va recuperar una pilota i, veient el porter avançat, el va batre des de 25 metres. Un gol que feia justícia.

#40 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2009 - 02:53

Gràcies per la excelent informació IVN! A seguir endavant Balaguer!!!!!! I a veure si en un futur, puja a Segona B.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos