Jump to content


Photo
- - - - -

Ilergetes, també al Lleida-Llista.


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#21 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 posts
  • 0 topics

Posted 10 June 2009 - 06:31 PM

Va, no em toquis els ous que com a molt en tens un parell mes que jo d'anys!! I jo no em concidero tan vell!!

xDDDDD

Es una forma de parlar home! Ara som més de fer tallaets i de mirar les estrelles a la llum de la lluna xD jo tampoc em veig fent de radikal amb banderes i mangales, encara que a vegades tingui "antojo" :lol: :lol: :lol:

A més, el hoquei no es fruit de la meva devoció, jo només anava per fer pinya i xerinola. De totes maneres, a més d'un si que l’agradava molt el hoquei, a mi m’agradava més el fer pancartes i tal :wink:

I, sobretot, jugar al hattrick,oi??? xD per això no hi ha edat que passi!! Ja no es si t'agrada l'esport, es mes el club de la teva ciutat i creiem injust que amb lo que esta aconseguint aquest club amb 4 canyes no hi haiguin ningú que tingui els collons d'animar-los o donar-los-hi mes repercussió.

Per ara ja tinc prou amb el barri xD

HT es vici...uns fumen, uns beuen, jo jugo a HT :roll:

De totes maneres em sembla be que hi aneu, es de molt d'agrair rebre el suport de la gent.

#22 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 11 June 2009 - 11:08 PM

La gent que va al Llista, la majoria al principi sempre que porten algun grup de xaranga diuen que no fa falta fer tant soroll i quan començen desprès segueixen el ritme, i dona la casualitat que casi sempre que va alguna xaranga guanyen :lol:

#23 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 11 June 2009 - 11:12 PM

Això de la "xaranga" (mes aviat es una batucada) es el que mes em preocupa de cara la temporada que ve.. Primer que es fiquen en la zona on m'agradaria poder posar-nos nosaltres, ja que esta en un lloc ideal per penjar pancartes i on no molestariam a ningu amb banderes i demes... i despres que apaga tot tipus de cantics.... Si, la veritat que millor alló que res.. pero coi, es un esdeveniment esportiu, i s'hauria d'animar.. la batucada anima els jugadors? a quins??

#24 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 11 June 2009 - 11:16 PM

Doncs tambè podrieu ficar-vos on dius tu però a la grada de devall, així sembla que suiguin més gent al ser una grada més petita. I les banderes es podrien penjar igual i potser es faria més pressió ja que estarieu més aprop de la pista.

#25 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,311 posts
  • 0 topics

Posted 11 June 2009 - 11:19 PM

pero coi, es un esdeveniment esportiu, i s'hauria d'animar.. la batucada anima els jugadors? a quins??


Potser els animaria més la BATUKA!!!


Posted Image

:twisted:

#26 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,912 posts
  • 0 topics

Posted 12 June 2009 - 08:48 AM

Nosaltres ens ficaem a les grades supletories de "Tribuna" Tota una grada d'aquelles era nostra, penjaem les pancartes que voliem, i lo mes interesant estaem al canto de la banqueta rival :twisted: :twisted:

#27 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,311 posts
  • 0 topics

Posted 13 June 2009 - 02:25 PM

Nosaltres ens ficaem a les grades supletories de "Tribuna" Tota una grada d'aquelles era nostra, penjaem les pancartes que voliem, i lo mes interesant estaem al canto de la banqueta rival :twisted: :twisted:


Va tío, deixa d'anar de radikal, q per dos partits q vas anar...

#28 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,912 posts
  • 0 topics

Posted 13 June 2009 - 02:33 PM

Nosaltres ens ficaem a les grades supletories de "Tribuna" Tota una grada d'aquelles era nostra, penjaem les pancartes que voliem, i lo mes interesant estaem al canto de la banqueta rival :twisted: :twisted:


Va tío, deixa d'anar de radikal, q per dos partits q vas anar...


Vaig anar dos temporades senceres xq era soci xDDDDDDD

#29 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,912 posts
  • 0 topics

Posted 13 June 2009 - 02:43 PM

Nosaltres ens ficaem a les grades supletories de "Tribuna" Tota una grada d'aquelles era nostra, penjaem les pancartes que voliem, i lo mes interesant estaem al canto de la banqueta rival :twisted: :twisted:


Va tío, deixa d'anar de radikal, q per dos partits q vas anar...


Vaig anar dos temporades senceres xq era soci xDDDDDDD


Per cert, desde que van descubrir la teva identitat, q vas una mica "cautelos" no? :lol: :lol: :lol: :lol:

#30 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 13 June 2009 - 02:59 PM

Nosaltres ens ficaem a les grades supletories de "Tribuna" Tota una grada d'aquelles era nostra, penjaem les pancartes que voliem, i lo mes interesant estaem al canto de la banqueta rival :twisted: :twisted:


Va tío, deixa d'anar de radikal, q per dos partits q vas anar...


Vaig anar dos temporades senceres xq era soci xDDDDDDD


Per cert, desde que van descubrir la teva identitat, q vas una mica "cautelos" no? :lol: :lol: :lol: :lol:

jajajaja Això mateix li vaig dir jo ahir!!! Això de treures la mascara no li a anat gaire be.... Vlaovic ets un boques!!! xD

#31 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,912 posts
  • 0 topics

Posted 13 June 2009 - 03:05 PM

Nosaltres ens ficaem a les grades supletories de "Tribuna" Tota una grada d'aquelles era nostra, penjaem les pancartes que voliem, i lo mes interesant estaem al canto de la banqueta rival :twisted: :twisted:


Va tío, deixa d'anar de radikal, q per dos partits q vas anar...


Vaig anar dos temporades senceres xq era soci xDDDDDDD


Per cert, desde que van descubrir la teva identitat, q vas una mica "cautelos" no? :lol: :lol: :lol: :lol:

jajajaja Això mateix li vaig dir jo ahir!!! Això de treures la mascara no li a anat gaire be.... Vlaovic ets un boques!!! xD


Si si :lol: :lol: :lol: :lol:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users