Ir al contenido


Foto
- - - - -

Estic indignat


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
30 respuestas en este tema

#1 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 febrero 2009 - 04:24

No soc gaire d'obrir posts, i menys com aquest pero avui estic indignat.

Els arbitres ens foten el que volen, ens la pirulen, se'n riuen de naltres, i encara els hi hem d'anar a menjar la polla, lo d'avui ja ha sigut d'escandol ! Només cal que al proxim partit sigui l'arbitre qui foti el gol o es tiro dins la nostra area per pitar penal en contra.

I be.. que dir de la resta.. avui es salven David Gimenez, que ha estat espectacular, Mikel Alvaro, que ha seguit en la seva linea, i Galan i Dani Marin correctes, i Eduardo.. no ha pogut fer res en els 3 gols.

Aixo si.. les cagades de Miki ja començen a cansar, lo d'avui ha estat clamoros.

#2 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2009 - 04:29

No ens foten la pirula per ser el Lleida, perque aquest àrbit ja ens ha xiulat i hem guanyat, sinó perquè el Barça B està en alça i és necessari una ajudeta per tocar el play-off, simplement. Indignant!

#3 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2009 - 04:30

Potser si que tens rao que el colegiat no ha estat massa fi, pero crec que no hem perdut per ell sino perque el equip avui no ha fet res. Desctacar David Jimenez que almenys ha desbordat algun cop per la banda.
Per altra banda, qui fica a lo Campabadal? Quin paquet xDDD

#4 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2009 - 04:48

No soc gaire d'obrir posts, i menys com aquest pero avui estic indignat.

Els arbitres ens foten el que volen, ens la pirulen, se'n riuen de naltres, i encara els hi hem d'anar a menjar la polla, lo d'avui ja ha sigut d'escandol ! Només cal que al proxim partit sigui l'arbitre qui foti el gol o es tiro dins la nostra area per pitar penal en contra.

I be.. que dir de la resta.. avui es salven David Gimenez, que ha estat espectacular, Mikel Alvaro, que ha seguit en la seva linea, i Galan i Dani Marin correctes, i Eduardo.. no ha pogut fer res en els 3 gols.

Aixo si.. les cagades de Miki ja començen a cansar, lo d'avui ha estat clamoros.



Eduardo s'ha menjat el segon i el tercer gol i tambe comença a cansar les seves cagades....

#5 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 febrero 2009 - 04:53

Eduardo s'ha menjat el segon i el tercer gol i tambe comença a cansar les seves cagades....



Que m'estas contant ! Pero si estava venudissim al 2n i 3r gol (i al 1r també) ! Qui li mana a Miki regalar aquella pilota al mig del camp, i ha sigut un golas, i el 3r, crec que ha sigut Gerson qui la regalat, i evidentment, Edu no s'esperava aquella pifia.

Avui s'ha fet un partit de merda, hem deixat jugar al Barça, i aquesta gent amb el nivell tecnic de pilota que tenen, ja s'ha vist els meneitos que cardaven de mig del camp en endavant.

#6 cosio

cosio

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 71 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2009 - 05:23

però el lleida arriba bastant però ningú s' atrebeix a xutar :roll:

#7 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2009 - 05:48

no voldria per res escriure lo que vaig a posar ara però a mi em sembla que:
l´equip fisicament a baixat molt i que aquesta segona volta fotrem un baixon impressionant ,ojala m´equivoqui.

#8 Blavenc

Blavenc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 213 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2009 - 05:53

ui, ui, ui ui, ui... quanta crítica destructiva vec per aquí...

El barça avui ens ha pegat un repàs i punt.

Què volem més? 41 puntets tenim la salvació a tocar!!!!

Visca el Lleida!

#9 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2009 - 06:51

Eduardo s'ha menjat el segon i el tercer gol i tambe comença a cansar les seves cagades....


QUEEEE?????? No hem vist el mateix partit. Estava venut en els tres gols. No ha tingut cap culpa l'Eduardo.

#10 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2009 - 06:55

ui, ui, ui ui, ui... quanta crítica destructiva vec per aquí...

El barça avui ens ha pegat un repàs i punt.

Què volem més? 41 puntets tenim la salvació a tocar!!!!

Visca el Lleida!

PENSO IGUAL QUE TU. L'OBJECTIU ES LA SALVACIÓ. TOT EL QUE VINGUI DESPRÈS SERA UN EXTRA.

QUE QUEDI CLAR VULL PUJAR A SEGONA, PERO PRIMER ENS HEM DE SALVAR.

SI AL COMENÇAMENT DE TEMPORADA ENS DIUEN QUE ESTARIEM TANT AMUNT ENS AGUESSIN DESCOLLONAT VIUS.

#11 efectivament

efectivament

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 febrero 2009 - 06:57

El arbitre si que la ha cagada...pero mes nosaltres siguem sincers.
No hem fet res i li hem regalat els tres gols! On esta la concentracio de aquest lleida? Com poden marcarnos gols al minut 45 de la primera part? Que hem fet al segon i tercer gol?? El arbitre es veritat, la liat amb el tema faltes i perdues de temps pero es que nosaltres no hem xutat cap vegada...o si una...aquella que se ha anat al velodrom, ekke o fins i tot al hospital santa maria....
En el primer gol en el minut 43 casi ens marquen pk la pilota ha donat al pal i el rebot ha parat a les cames de un del barça b que la ha enviada al rentador de xotxes i dos minuts despres ens marquen...
Se ha de continuar treballant i si ara no surten les coses, doncs no pasa res. Crec que aquest lleida millorará!

#12 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 28 febrero 2009 - 09:12

Avui es un d´aquells partits que a mes a mes de no sortir res el rival que té molta qualitat ens fot 3, aquest mateix partit davant de la inmensa majoria d´equips del nostre grup no haguessim perdut , tal i com a passat de vegades, vinga nois a mirar endevat i el diumenge vinent a guanyar a Sabadell.

Visca el Lleida!!

#13 toni_lleidata

toni_lleidata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 151 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2009 - 09:52

Yo crec que em oblidar la derrota d'avui i les d partits anteriors i preocuparse pel seguent partit contra el sabadell i ferse amb els tres punts perque depres toca el alcoia i a mes els necessitem per la permanencia

#14 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2009 - 10:06

Avui ens han fotut un repàs. L'àrbit era "lo habitual" (és a dir, un inepte total), però jo no el culpo de la derrota.

A veure si passa ja aquesta baixada de forma. Continuo confiant en aquest equip.

#15 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2009 - 10:40

HOLA!!!!!!!!!!!!!!!!
Em sap greu no m'he pogut estar d'entrar...
Fa unes setmanes se'm va dir oportunista per parlar d'un partit a Ontinyent que per cert, l'arbitre o va fer molt malament...
La setmana passada no vaig dir res, i Asroc no vas encertar el resultat de 1-4, ja en portes unes quantes de porres cagades, a veure qui n'encertarà més de resultats al final....
Quant algú escriu quelcom interessant i realista o és un oportunista o no és del Lleida, etc...
Feia temps que no veia tans enfados pel foro en un post i perdoneu-me però me fotut un tip de riure bestial...
I per cert en tres partits 0 punts o el que és el mateix encara no s'ha superat els 49 punts dels últims anys i per tant no vec gaire millora.
Això sí quant el Lleida perd..., la culpa de l'àrbitre i quan el Lleida guanya com contra el Gavà, ningú se'n recorda del àrbitre, que no va parar el joc...
Total, ja vaig dir que el BARÇA atletic al final estaria allí ho vaig dir fa un mes endarrera i algú em va dir si em drogava, pues mira no em drogava però entenia més de futbol que aquell pallasso.
Au arreveure i fins aviat.

#16 TERMINATOR

TERMINATOR

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 51 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2009 - 11:03

ara direu que el lleida a sigut millor que el barça b, sempre donant la culpa amb arbite. va el barça b a sigut millor i prou. i no cal donar excuses.

crec que no estarem als playoff, pero que tothom recordi que aquest no era el objectiu del lleida. permanencia es unic objectiu.

#17 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 28 febrero 2009 - 11:07

Doncs jo estic emprenyadissim. No diré que hem perdut per culpa del arbitre, avui no hem fet un bon partit. Però si que ens ha perjudicat tot lo que ha volgut. La indignació que tinc avui amb l'arbitratge és la més gran de la temporada. Ha estat escandalós, el seu criteri era descarat i me sento estafat. Com ja he dit INDIGNANT!!

I no em vull excusar amb els arbitres, però arriba un punt en que explotes.

#18 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 28 febrero 2009 - 11:32

ara direu que el lleida a sigut millor que el barça b, sempre donant la culpa amb arbite. va el barça b a sigut millor i prou. i no cal donar excuses.

crec que no estarem als playoff, pero que tothom recordi que aquest no era el objectiu del lleida. permanencia es unic objectiu.


Me sembla que ningú ha dit que el lleida ha estat millor que el barça b. No estem en el nostre millor moment. Però un mal partit no treu que el arbitre hagi estat com ha estat.

Ara és el moment en que hem de donar més suport al equip. (no ho dic pel teu comentari, terminator)

VISCA EL LLEIDA!!

#19 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 28 febrero 2009 - 11:58

HOLA!!!!!!!!!!!!!!!!
Em sap greu no m'he pogut estar d'entrar...
Fa unes setmanes se'm va dir oportunista per parlar d'un partit a Ontinyent que per cert, l'arbitre o va fer molt malament...
La setmana passada no vaig dir res, i Asroc no vas encertar el resultat de 1-4, ja en portes unes quantes de porres cagades, a veure qui n'encertarà més de resultats al final....
Quant algú escriu quelcom interessant i realista o és un oportunista o no és del Lleida, etc...
Feia temps que no veia tans enfados pel foro en un post i perdoneu-me però me fotut un tip de riure bestial...
I per cert en tres partits 0 punts o el que és el mateix encara no s'ha superat els 49 punts dels últims anys i per tant no vec gaire millora.
Això sí quant el Lleida perd..., la culpa de l'àrbitre i quan el Lleida guanya com contra el Gavà, ningú se'n recorda del àrbitre, que no va parar el joc...
Total, ja vaig dir que el BARÇA atletic al final estaria allí ho vaig dir fa un mes endarrera i algú em va dir si em drogava, pues mira no em drogava però entenia més de futbol que aquell pallasso.
Au arreveure i fins aviat.


En 3 partits 0 punts??
M ´ho pots explicar?

Que el arbit el dia del Gava havia de parar el joc?? perque??
no havia ningú a terra...., el porter ja s´havia recuperat del cop i es va reiniciar el partit normalment treient de banda el LLeida, com així va ser .

#20 calvinagain

calvinagain

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 marzo 2009 - 12:02

dir que avui hem perdut per l'àrbitre es posar-nos una bena als ulls, han estat superiors i punt... i això no vol dir que no poguem entrar al play-off ni res d'això, simplement avui no ha estat el nostre dia.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos