Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Lleida Llista


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
244 respuestas en este tema

#221 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2012 - 08:10

Tot i la derrota a la pista del Vilaseca, el Llista ja ha salvat matematicament la categoria.



gran noticia

si, esperem que l'any que ve el projecte sigui més ambiciós, tot i aixì seguirè anant al 11 de Setembre, m'agrada veure hoquei igualat (no del Reus-Barça-Liceo) tinc un amic que també ve i ens ho passem força bé, per cert, algú més del foro va als partits?


Les coses s´estan fent bé, anant a llarg plaç,ja veuràs l´ostia que es fotrà El Monjos l´any vinent, aquest any amb un petit superàvit, no es poden pagar sous tan grans com abans en un esport tant minoritari.

com es que saps tant de l'economia del C.P. Monjos? :)


El CP Monjos ha fet desapareixer el seu primer equip per problemes econòmics i jugarà a la categoria del filial, les coses cauen pel seu propi pes.

#222 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 diciembre 2012 - 12:59

Vull felicitar al club, plantilla i seguidors del Lleida LLista per la bona temporada que estan realitzant en el seu retorn a la màxima competició .

#223 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 24 diciembre 2012 - 03:16

Excel·lent temporada. 4ts i fins i tot podrien entrar a la copa del vividor com a caps de serie

#224 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 02 febrero 2013 - 05:58

Victoria davant el Barça al Palau Blau-Grana

5-6

Felicitats.

#225 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 04 febrero 2013 - 10:39

El que està fent aquest equip és realment impressionant!

Força Llista!

#226 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 febrero 2013 - 03:08

El Llista és un exemple de com s'ha de gestionar un club. Alguns n'haurien de prendre exemple...

#227 DTC

DTC

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 132 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 febrero 2013 - 03:48

Bones!

Algú s'abria dir-me el perqué del nom de Llista Blava? I quina relació té amb el bingo Llista Blava del Passeig de Ronda altura edifici Brasilia?

On podría llegir sobre la historia del club, i la historia de l'hockei a les terres de Lleida?

Sé que el Bell·lloc temps ençà fou un bon equip, o que el mateix Llista Blava és tot un històric de l'hokei català, que ja té unes quantes décades d'existència, que abans jugava a la Bordeta, i més antigament al velòdrom o en un pavallò que hi havia a Prat de la Riba. Però poca cosa més.

#228 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2013 - 09:56

A Juneda també hi ha molta tradició d´aquest esport, fa més de 20 anys jo hi vaig jugar una vegada un partit amistòs, era una pista coberta sense pabelló si no recordo malament..

#229 DTC

DTC

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 132 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 marzo 2013 - 08:44

Vendrell campió de Copa, vencent al Reus i al Farça... Ole sus huev's!

Bona manera de donar a coneixer una ciutat i la seva gent és a través dels "esports minoritaris", mínimament "ben gestionats"(veure el Borges amb el tennis taula, o La Seu amb el basket femení, per exemple). Però els capos de Lleida estàn per altres coses, no hi veuen rendibilitat en aquests esports... I en els majoritaris, ens deixen en evidència... Visca la Pepa!

D'altra banda, molt bona feina del Llista! Malgrat caure eliminats a les primeres de canvi, estar a Oviedo i competir contra el Liceo, ja és quelcom! Més que deambular pel Camp d'Esports...

#230 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 marzo 2013 - 05:01

Vendrell campió de Copa, vencent al Reus i al Farça... Ole sus huev's!

D'altra banda, molt bona feina del Llista! Malgrat caure eliminats a les primeres de canvi, estar a Oviedo i competir contra el Liceo, ja és quelcom!


Penedès power.

Aquests equips han fet una gestió correcte, pagant allò que podien en cada moment.

També és mèrit d´un patrocinador que promociona un esport majoritari a casa nostre i s´involucra en la defensa del país, com ara l´etiquetatge.

#231 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 05 marzo 2013 - 09:57

Vendrell campió de Copa, vencent al Reus i al Farça... Ole sus huev's!

Bona manera de donar a coneixer una ciutat i la seva gent és a través dels "esports minoritaris", mínimament "ben gestionats"(veure el Borges amb el tennis taula, o La Seu amb el basket femení, per exemple). Però els capos de Lleida estàn per altres coses, no hi veuen rendibilitat en aquests esports... I en els majoritaris, ens deixen en evidència... Visca la Pepa!

D'altra banda, molt bona feina del Llista! Malgrat caure eliminats a les primeres de canvi, estar a Oviedo i competir contra el Liceo, ja és quelcom! Més que deambular pel Camp d'Esports...




Em sembla que "molt hoquei" has vist tu...

#232 DTC

DTC

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 132 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 marzo 2013 - 05:00

Em sembla que "molt hoquei" has vist tu...


No tantes vegades com a t'ha mare baixant-me els pantalons. Quines ansies ella...

Què s'abràs tu de mi? Si no comparteixes les meues opinions, fica-t'hi fulles.

Te la torno, i prou, no vull entrar en aquests jocs, encara menys quan tinc les de perdre contra experts del "balónpatines" i fanàtics que banalitzen el significat de l'estelada.

#233 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 05 marzo 2013 - 05:41


Em sembla que "molt hoquei" has vist tu...


No tantes vegades com a t'ha mare baixant-me els pantalons. Quines ansies ella...

Què s'abràs tu de mi? Si no comparteixes les meues opinions, fica-t'hi fulles.

Te la torno, i prou, no vull entrar en aquests jocs, encara menys quan tinc les de perdre contra experts del "balónpatines" i fanàtics que banalitzen el significat de l'estelada.


Perdona... pensava que contestava a un home....
Insisteixo, poc hoquei has vist tu amb el comentaris de més amunt.

#234 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 junio 2013 - 04:03

Bones, pau i tranquilitat per a tots.

 

Mai he sigut soci del Hockey, pero estic pensan fer-ho aquesta temporada per ajudar al club economicament.

 

He mirat la seva web:

 

http://www.lleida-ll...al-club/el-bono

 

i no entenc lo que vol dir on pose: soci 125, despues pose adult 30 i jove 25. Qui ha de pagar 125? o es un error o no m'entero de com va la cosa

 

Si algu mo pot aclarir li agraire molt!!



#235 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 junio 2013 - 12:48

ningú en sap res? :nohose:



#236 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 06 junio 2013 - 02:04

No en tinc ni idea. Lo únic que se m'acut es que 125 és per ser soci de ple dret i 30 només abonat.
A veure si algú t'ho pot aclarir.
  • o han agraït

#237 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 junio 2013 - 02:51

No en tinc ni idea. Lo únic que se m'acut es que 125 és per ser soci de ple dret i 30 només abonat.
A veure si algú t'ho pot aclarir.

Osigui soci de ple dret es per votar i anar a juntes i loa ltre nomes puc anar als partits? :pensant:

 

Gracies per la resposta RoD, a veure si algu més em pot ajudar també!!



#238 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 06 junio 2013 - 03:17

Osigui soci de ple dret es per votar i anar a juntes i loa ltre nomes puc anar als partits? :pensant:

 

Gracies per la resposta RoD, a veure si algu més em pot ajudar també!!

 

Si, es lo que penso però ja et dic que ni idea. És raro això perquè a més a més la diferència de preu és brutal.



#239 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 19 junio 2013 - 12:29

Ningú em pot sorprendre amb els seus coneixements :interrogant:

 

:pensant:



#240 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 19 junio 2013 - 03:37

Sembla que es com ha dit el RoD.

 

<<Por tan sólo 30 euros, un adulto podrá disfrutar de los 15 partidos de OK Liga que el club disputará en el Pabellón Municipal Once de Septiembre.

 Para terminar, quien se quiera hacer socio, para ir a las reuniones y tomar parte de las decisiones del club, tendrá que pagar 125 euros>>

 

http://hockeyasturia...mporada-201213/






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos