Ir al contenido


Foto
- - - - -

Kantauri (ETA) i la UE Lleida


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
23 respuestas en este tema

#1 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 19 septiembre 2008 - 11:55

http://www.adn.es/lo...-frustrada.html

#2 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2008 - 01:39

Ja podrien indemnitzar al Lleida pel susto amb 60 milions d'€.

#3 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2008 - 02:40

Ja podrien indemnitzar al Lleida pel susto amb 60 milions d'€.

xDDDDDD Si aixo procedis, ja me vec cada dia foten una bomba a l'entrada de tribuna... aviam si per cada susto raja alguna cosa a les nostres buides arques.

#4 lleidata1

lleidata1

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 72 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2008 - 02:45

Ja podrien indemnitzar al Lleida pel susto amb 60 milions d'€.

xDDDDDD Si aixo procedis, ja me vec cada dia foten una bomba a l'entrada de tribuna... aviam si per cada susto raja alguna cosa a les nostres buides arques.


jajaja que bo el puto amo jaja

#5 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 19 septiembre 2008 - 04:20

ja li podia haver explotat la bomba a les seves mans mentres la manipulaba, un miserable menys al nostre món. :evil:

#6 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2008 - 05:14

ja li podia haver explotat la bomba a les seves mans mentres la manipulaba, un miserable menys al nostre món. :evil:

Els grans miserables en aquest mon ocupen carrecs de "prestigi". (presidents, ministres, diputats, jutges...)

#7 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2008 - 06:34

ja li podia haver explotat la bomba a les seves mans mentres la manipulaba, un miserable menys al nostre món. :evil:

Els grans miserables en aquest mon ocupen carrecs de "prestigi". (presidents, ministres, diputats, jutges...)



Si, si, de acuerdo, pero eso no justifica a los hijos de puta de terroristas etarras.

#8 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2008 - 07:30

ja li podia haver explotat la bomba a les seves mans mentres la manipulaba, un miserable menys al nostre món. :evil:

Els grans miserables en aquest mon ocupen carrecs de "prestigi". (presidents, ministres, diputats, jutges...)



Si, si, de acuerdo, pero eso no justifica a los hijos de **** de terroristas etarras.

Mes fills de puta i terroristes son els que fa 301 anys ens varen conquerir a cops de arma i els que al 1939 varen entrar al govern amb un cop d'estat i, a sobre, emparats per la seva llei. D'aquesta gent ningu s'enrecorda....

#9 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2008 - 09:28

ja li podia haver explotat la bomba a les seves mans mentres la manipulaba, un miserable menys al nostre món. :evil:

Els grans miserables en aquest mon ocupen carrecs de "prestigi". (presidents, ministres, diputats, jutges...)



Si, si, de acuerdo, pero eso no justifica a los hijos de **** de terroristas etarras.

Mes fills de **** i terroristes son els que fa 301 anys ens varen conquerir a cops de arma i els que al 1939 varen entrar al govern amb un cop d'estat i, a sobre, emparats per la seva llei. D'aquesta gent ningu s'enrecorda....


et dono la rao ilerlleida, aquestos cabrons son els autetics terroristes. pero no dir algo mes fort.

visca catalunya lliure sempre!!!!!

#10 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2008 - 09:43

Tant uns com altres son uns miserables. Ningú ha de posar bombes.

#11 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2008 - 09:45

Quanta tonteria s'ha de llegir en un post mare meva, sembla mentida.
Com es nota que alguns no saben ni el q diuen, mira q defensar el terrorisme s'ha de tenir poques llums...
Si us haguessin matat algun familiar no dirieu el mateix no.

Jo sóc dels q pensa que als etarres s'els haurien de carregar, però bueno en el país de la pandereta q és Espanya està clar q gent com el De Juana foten el q volen amb els titelles del govern.

#12 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 19 septiembre 2008 - 10:10

Com es nota que alguns no saben ni el q diuen, mira q defensar el terrorisme s'ha de tenir poques llums...
.


qui els ha defensat?? :?

#13 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2008 - 12:20

Quanta tonteria s'ha de llegir en un post mare meva, sembla mentida.
Com es nota que alguns no saben ni el q diuen, mira q defensar el terrorisme s'ha de tenir poques llums...

Les teves paraules son hipocresia absoluta mentres tu segueixis lluin el avatar que tens sense tindre ni idea del que significa, perque si sapiguesis el que significa o no diries el que has dit o no el ficaries. Tu si que fas coses sense saber.

#14 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2008 - 03:29

ja li podia haver explotat la bomba a les seves mans mentres la manipulaba, un miserable menys al nostre món. :evil:

Els grans miserables en aquest mon ocupen carrecs de "prestigi". (presidents, ministres, diputats, jutges...)



Si, si, de acuerdo, pero eso no justifica a los hijos de **** de terroristas etarras.

Mes fills de **** i terroristes son els que fa 301 anys ens varen conquerir a cops de arma i els que al 1939 varen entrar al govern amb un cop d'estat i, a sobre, emparats per la seva llei. D'aquesta gent ningu s'enrecorda....


et dono la rao ilerlleida, aquestos c****** son els autetics terroristes. pero no dir algo mes fort.

visca catalunya lliure sempre!!!!!



Si nos ponemos a hablar de historia nos remontamos a los romanos, puede que hace 301 años nos conquistaran, aunque tu bien sabes que eso no es exactamente asi, que en 1939 gano un ejercito fascista que te recuerdo que jodio a Catalunya y a España entera, todo esto me parece muy bien, pero repito eso no exculpa a los hijos de p u t a de terroristas etarras, que se dedican a matar indiscriminadamente a gente inocente en nombre de una patria, eso me reucuerda al fascismo Musoliniano o franquista, al nazismo Hitleriano o al Comunismo stalinista.

#15 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2008 - 03:01

Ja podrien indemnitzar al Lleida pel susto amb 60 milions d'€.

jaja aixo!! que bona asroc

#16 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2008 - 07:34

Que li passa a l'avatar del ferni? En tot cas hi ha 1 bandera Espanyola? 8O

#17 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2008 - 07:42

Quanta tonteria s'ha de llegir en un post mare meva, sembla mentida.
Com es nota que alguns no saben ni el q diuen, mira q defensar el terrorisme s'ha de tenir poques llums...

Les teves paraules son hipocresia absoluta mentres tu segueixis lluin el avatar que tens sense tindre ni idea del que significa, perque si sapiguesis el que significa o no diries el que has dit o no el ficaries. Tu si que fas coses sense saber.


Fa bastant més temps q tu k conec el significat de l'esquelet del meu avatar, pero es que abans d'opinar d'aquestes coses hauries d'informar-te de la historia de la penya Brigate Rossoneri, del perq d'aquest avatar i de com està actualment.

Apart d'això, si et penses q em preocupa molt q em diguis tu q jo no sé el q em dic. Per a mi la gent q defensa a ETA no té cap credibilitat.

Vinga noi, deixa't d ficar amb el meu avatar i preocupa't per tu q falta et fa :wink:

#18 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2008 - 10:56

Quanta tonteria s'ha de llegir en un post mare meva, sembla mentida.
Com es nota que alguns no saben ni el q diuen, mira q defensar el terrorisme s'ha de tenir poques llums...

Les teves paraules son hipocresia absoluta mentres tu segueixis lluin el avatar que tens sense tindre ni idea del que significa, perque si sapiguesis el que significa o no diries el que has dit o no el ficaries. Tu si que fas coses sense saber.


Fa bastant més temps q tu <font color=red>que</font> conec el significat de l'esquelet del meu avatar, pero es que abans d'opinar d'aquestes coses hauries d'informar-te de la historia de la penya Brigate Rossoneri, del perq d'aquest avatar i de com està actualment.

Apart d'això, si et penses q em preocupa molt q em diguis tu q jo no sé el q em dic. Per a mi la gent q defensa a ETA no té cap credibilitat.

Vinga noi, deixa't d ficar amb el meu avatar i preocupa't per tu q falta et fa :wink:

Critiques la violencia de ETA i portes un avatar que representa un grup ultra del Milan. Jo no justifico res de la ETA, no crec que ho haigui dit, pero crec que a tothom se li te que mirar amb els mateixos ulls matin sota la bandera que matin, que a l'africa cada dia moren nens de gana i els politics s'ho miren desde casa amb la copa de conyac i el seu barnus. "Ojo por ojo, diente por diente"

#19 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 septiembre 2008 - 07:46

Quanta tonteria s'ha de llegir en un post mare meva, sembla mentida.
Com es nota que alguns no saben ni el q diuen, mira q defensar el terrorisme s'ha de tenir poques llums...

Les teves paraules son hipocresia absoluta mentres tu segueixis lluin el avatar que tens sense tindre ni idea del que significa, perque si sapiguesis el que significa o no diries el que has dit o no el ficaries. Tu si que fas coses sense saber.


Fa bastant més temps q tu <font color=red>que</font> conec el significat de l'esquelet del meu avatar, pero es que abans d'opinar d'aquestes coses hauries d'informar-te de la historia de la penya Brigate Rossoneri, del perq d'aquest avatar i de com està actualment.

Apart d'això, si et penses q em preocupa molt q em diguis tu q jo no sé el q em dic. Per a mi la gent q defensa a ETA no té cap credibilitat.

Vinga noi, deixa't d ficar amb el meu avatar i preocupa't per tu q falta et fa :wink:

Critiques la violencia de ETA i portes un avatar que representa un grup ultra del Milan. Jo no justifico res de la ETA, no crec que ho haigui dit, pero crec que a tothom se li te que mirar amb els mateixos ulls matin sota la bandera que matin, que a l'africa cada dia moren nens de gana i els politics s'ho miren desde casa amb la copa de conyac i el seu barnus. "Ojo por ojo, diente por diente"



Critico a un grup terrorista que mata i porto l'avatar d'un grup ultra que àntigament quan estava junt a Fossa di Leoni es barallava sovint pels camps però q actualment es considera com una de les penyes més exemplars del futbol italià sí. Jo no ho trobo tan dolent, tu?

#20 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 septiembre 2008 - 09:29

Osti pensava que era el foro del Lleida i no un de polític. Perdo. Visca la cultura.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos