el gol nord en els bons temps (snif,snif..)
Escrito 06 junio 2008 - 11:26
Escrito 07 junio 2008 - 10:53
aquesta foto és de UN HORA ABANS de començar la mítica eliminatoria contra l'sporting de salchichón
Tens clar aixo? no vek el gol nord Alt, acabat de construïr l'any 94 i l'eliminatoria amb l'sporting va ser el 95.
MERSI X KONFIRMARMEU!
confirmat...any 95, contra l'esporting de salchichón, i el gol nord alt ben alt i bònic
Llavors <font color=red>perque</font> no es veu el gol nord alt a la foto?
jo venc unes pancartes a dalt aguantades per la part superior del gol nord (la barana blava) i no per l'aire
jo vek paret devall de les pankartes i no un passillo :S:S kin lio
L’usuari que incompleixi aquestes normes perdrà la possibilitat de participar al fòrum i a la web de manera temporal o definitiva.
1)No reiterar-se en l’ús de les abreviacions.
2)Evitar missatges amb excessives faltes d’ortografia.
3)No escriure missatges sencers en majúscules, a internet al fer-ho senten que s’està cridant i en dificulta la comprensió.
Escrito 08 junio 2008 - 08:44
aquesta foto és de UN HORA ABANS de començar la mítica eliminatoria contra l'sporting de salchichón
Tens clar aixo? no vek el gol nord Alt, acabat de construïr l'any 94 i l'eliminatoria amb l'sporting va ser el 95.
MERSI X KONFIRMARMEU!
confirmat...any 95, contra l'esporting de salchichón, i el gol nord alt ben alt i bònic
Llavors <font color=red>perque</font> no es veu el gol nord alt a la foto?
jo venc unes pancartes a dalt aguantades per la part superior del gol nord (la barana blava) i no per l'aire
jo vek paret devall de les pankartes i no un passillo :S:S kin lio
L’usuari que incompleixi aquestes normes perdrà la possibilitat de participar al fòrum i a la web de manera temporal o definitiva.
1)No reiterar-se en l’ús de les abreviacions.
2)Evitar missatges amb excessives faltes d’ortografia.
3)No escriure missatges sencers en majúscules, a internet al fer-ho senten que s’està cridant i en dificulta la comprensió.
a veure xiquet... entre la grada baixa i l'alta no hi ha cap paret...lo que veus és el cel...
Escrito 08 junio 2008 - 04:08
Escrito 08 junio 2008 - 05:59
''Cuando fuimos los mejores, cuando fuimos los mejores...''
Gran Loquillo xD
Escrito 08 junio 2008 - 10:32
Es pot comprar alguna bufanda de visca Jesucrist enlloc? No veig perquè és més estrany que el Che Guevara, que era un malparit total i la gent no sap ni per què el porta.
en conya o no, tant Jesucrist com el Che han lluitat per les seves idees, aixi que no se d'on treus lo de malparit, malparits eren Stalin, Mao, Hitler... que van massacrar a tort i a dret usant una idea com a excusa.
és lo que té ser ruc, pobret.
Escrito 08 junio 2008 - 10:36
Escrito 08 junio 2008 - 11:58
A veure quan tornen els Asmullarraks. Aquella penya m'agradava molt.
doncs si, a veure si tornen, son bona gent i s'els troba a faltar.
Escrito 09 junio 2008 - 03:24
jajaja Te come la rabia!!! Motius pels quals dius que t'agradaven els asmullaraks??? si ni tan sols saps qui son!A veure quan tornen els Asmullarraks. Aquella penya m'agradava molt.
Escrito 09 junio 2008 - 04:52
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos