Ir al contenido


- - - - -

cada dia em cau pitjor lo nastic


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
16 respuestas en este tema

#1 Guest_lleida__*

Guest_lleida__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2004 - 08:49

wala q cabrons akets del nastic, en el forum aket de www.forodelnastic.tkmireu k posen

Mataos es poco, son unos come mierdas que se van a segunda b de cabeza.
Ilerdenses, este sábado comienza la marcha atrás.
Forza Racing de Ferrol.


cada dia em donen mes rabia akets del nastic
visca lo lleida

#2 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2004 - 08:51

A veure els k fan mania son la pande de faxes; els altres k conec de tarragona em cauen força be

#3 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2004 - 08:53

doncs jo no se on u as vist aixo, jo no u veig

#4 Orgull_lleidata

Orgull_lleidata

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2004 - 08:55

SOn uns putus fachas, els hi donare canya.putus cabrons

#5 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 agosto 2004 - 08:57

doncs jo no se on u as vist aixo, jo no u veig


Alli on surt lo del fixatge de la vieja; tot i que responen a una provocacio jeje

#6 Guest_lleida__*

Guest_lleida__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2004 - 08:57

doncs jo no se on u as vist aixo, jo no u veig



dins de actualidad del nastic i despres al post La vieja moreno fichado ueueuee

#7 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2004 - 08:58

segurament quan te registres tens acces a un nombre major de forums. Jo no ho fare i val mes no entrar en les provocacions com la gent akesta com GimnastikoTGN o el Juan del Nastic ke per davant van del pal de tolerants i de bones maneres i per darrere son els k intenten posar les aficions en contra.

#8 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2004 - 09:22

la veritat es q son lo pitjor tots no son aixi x sort pero juder q ni a molt i de mol rucs no puc amb ells :evil: :twisted: ja sho trobaran i com mes burros daquestos vingon aqui lleida millor aixi pillaran mes no puc amb ells juder com malteren.

#9 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2004 - 09:23

:? :) ja ta XD

#10 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2004 - 09:40

No cal que m'hi busquin per allà... això té facil solució: no hi aneu.
A que sabeu que en un femer i fa molta pudor i no hi entraríeu mai? Doncs per evitar que se us quedi pegada la pudor, no hi aneu... xD
No sigueu masoques :P

#11 Kiru

Kiru

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 242 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2004 - 09:53

Ben dit, sober!!! "Si no vols pols, no vagis a l'era" o "Si no vols emmerdar-te, no vagis als foros del nàstic" :lol:
Els lleidatans, als foros del lleida, i ja està!!!
VISCA EL LLEIDA!!!

#12 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 agosto 2004 - 10:52

Mireu companys: jo soc un fruit de la diàspora lleidatana. Soc un lleidatà de soca-rel que fa tres quartes parts de la seva vida que es a Tarragona. Hi tinc bons amics, alguns socis del Nastic, i mai he sentit una paraula de menyspreu cap el nostre club, ni cap a la nostra terra. Altra cosa son aquests bergants que publiquen aquestes històries que no tenen nom. Jo crec que només poden ser dues coses: o be es algú dels nostres que es diverteix així, o be es algú que ni es del Nastic, ni es de Tarragona, i si ho es es per que el tren un mal dia va parar aquí. L'afició del Nastic no es anti-lleidatana, ni es ultradretana, son gent de Tarragona, que estimen el Nastic, com nosaltres estimem el Lleida. Bannejem-los i punt. Esment a part Juan del Nastic: jo no li he llegit mai una frase ofensiva ni despreciativa, es respectuòs i mereix participar al nostre foro com qualsevol altre.
VISCA EL LLEIDA I VISCA LA TERRA FERMA

#13 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2004 - 11:15

simplement tenim millor plantilla nosaltres k ells :lol:

#14 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2004 - 11:24

Jo e fet algun coleguilla x tgn i son bona gent, pero sempre hi han els impresentables fatxes, com el Gimnastico ke sen poden a anar a collir pedres, colla de malparits,

Visca el Lleida i la mare ke ens va parir!!!!!!!

#15 [ecdl_12]

[ecdl_12]

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 61 mensajes

Escrito 24 agosto 2004 - 12:07

Segur k x Tarragona hi ha bona gent, xo els k entren x aki tipo GimnasticoTGN ya es podrien kedar amb una paralisi cerebral ara mateix, pk son una colla de putos fatxes. Si x aki entre algú del nàstic k sigui bona gent (raro, xo pot passar) k sapigui k molts de nosaltres els hi estem agafant una ràbia tremenda x culpa de kuatre desgraciats.

#16 Selkit

Selkit

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 31 mensajes

Escrito 29 agosto 2004 - 11:15

I quina culpa tenim els altres tarragonins???no tenim cap culpa de que en tots llocs n'hi hagin malparits. Vosaltres reconeixeu que son uns quants només, però a l'hora de despreciar, ens fiqueu tots al sac. Jo soc una nastikera de cap a peus, i el Lleida... no es que sigui ni el meu segon ni tercer ni quart equip... però es un equip català, i abans de que guanyi el Alavés, el Ferrol o qualsevol altre pues amunt Lleida!! es normal la rivalitat deportiva... cony! però d'aqui a despreciar la nostra ciutat i tot...

Si tanta rabia us fa aquests malparits (que diuen ser derl Nastic) perquè no els ignoreu?? una persona que busca provocacions, si no les aconsegueix... acabarà farta de provocar. En fi!! sort i a disfrutar del fútbol, que ja ha començat la lliga!!

#17 Guest_Solet_*

Guest_Solet_*
  • Anónims

Escrito 30 agosto 2004 - 01:15

Jo també soc soci del Nàstic i he de dir que estic totalment d'acord amb Selkit. Per quatre no ens foteu a tots dins el mateix sac si us plau. Sigueu mes inteligents que ells i si els ignoreu aviat ja no us emprenyaran (si els hi feu massa cas es veuran "recompensats").

I l'any que ve Terrassa, Lleida i Nàstic (com a mínim) a Segona A de nou. :D




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos