Jump to content


Photo
- - - - -

Posar el CHIKICHIKI al camp d'esports?


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

Poll: vuldrieu que el CHIKICHIKI sones a la mitja part als altaveus del Camp d'Eports? (181 member(s) have cast votes)

vuldrieu que el CHIKICHIKI sones a la mitja part als altaveus del Camp d'Eports?

  1. (30 votes [56.60%] - View)

    Percentage of vote: 56.60%

  2. No (23 votes [43.40%] - View)

    Percentage of vote: 43.40%

Vote Guests cannot vote

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 09 March 2008 - 11:57 PM

vuldrieu que el CHIKICHIKI sones a la mitja part als altaveus del Camp d'Eports?

#2 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 10 March 2008 - 12:01 AM

Suposo que aixo va de conya. Espero que mai arribi el dia que haguem d'escoltar aquesta ¿cançó? al nostre camp.

#3 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 10 March 2008 - 12:08 AM

Suposo que aixo va de conya. Espero que mai arribi el dia que haguem d'escoltar aquesta ¿cançó? al nostre camp.

no va de conya, cadascú obre el post que vol com bé tu as dit abans, i de moment la gen esta a favor del chikichiki, no ho dic jo, sino lenquesta :lol:

#4 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 10 March 2008 - 12:17 AM

Suposo que aixo va de conya. Espero que mai arribi el dia que haguem d'escoltar aquesta ¿cançó? al nostre camp.


Totalment d'acord

#5 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 10 March 2008 - 01:56 AM

Suposo que aixo va de conya. Espero que mai arribi el dia que haguem d'escoltar aquesta ¿cançó? al nostre camp.

no va de conya, cadascú obre el post que vol com bé tu as dit abans, i de moment la gen esta a favor del chikichiki, no ho dic jo, sino lenquesta :lol:


No vec enlloc on he dit que no obris aquest post, em sembla molt be.

Tu dius que vols sentir el chiki aquest al Camp d'Esports i jo no.

Facil i senzill.

#6 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 10 March 2008 - 10:05 AM

no estaria nada mal, ya me rio con la imagen tan lamentable que suele dar el Lleida pues no estaria de más oir a este tio con eso del ... perrea, perrea !!! :lol:

#7 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,457 posts
  • 0 topics

Posted 10 March 2008 - 10:16 AM

De conya va això?
Seria grandiós per lleida, totes les aficions cantarien el nostre himne i seria una manera de cantar tots plegats com el "will never walk alone", però cantant: "Perrea, Perrea, un pas endavant, quan surten al camp, jugadors i afició senten els colors..." i entremig posar "i la mulata con la braga en la mano"
Himnechikichilleidatà! :lol: :lol: :lol: :lol:

#8 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 10 March 2008 - 02:58 PM

doncs no estaria mal, ves!! xD a mi si mes no me mola la conya, i sempre que es pugui s'ha de fer riure! En cap lloc en humor, i la satira tenen que ser temes tabus, tot al contrari! Coses com el chiki chiki fan que les penes que poguem tindre per uns instants desapareguin.

#9 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,831 posts
  • 0 topics

Posted 10 March 2008 - 04:43 PM

Per favor amb tots els meus respectes epro aquesta canço es una puta merda cada dia ja cançons amb mes incultura musical mare de deu.

#10 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 10 March 2008 - 08:16 PM

Per favor amb tots els meus respectes epro aquesta canço es una **** merda cada dia ja cançons amb mes incultura musical mare de deu.

Es una canço de pur catxondeo!! Els que la van compondre no buscaven ni la millor lletra ni la millor veu, buscaven fer riure, i ho han aconseguit de sobres!!

#11 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,479 posts
  • 0 topics

Posted 10 March 2008 - 09:18 PM

Que la fiquin :lol: :lol: :lol: :lol:

#12 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,325 posts
  • 0 topics

Posted 10 March 2008 - 10:17 PM

Doncs estaría molt bé que la fiquessin, i que sortissin ballant al camp lleidatanes, com fan en les mitjes parts del Basket. jejeje!!!!!!!! A Lleida hi ha bona ramaderia de xiquetes. Per tant estaría molt bé que es possés a la mitja part i que sortíssin xiquetes a ballar. Bona idea per part teva Samilof. :lol:

#13 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 posts
  • 0 topics

Posted 10 March 2008 - 10:19 PM

Jo estic a favor de que soni aquesta cançó mare meva es molt bona i a sobre se'n fot dels polítics i del propi festival d'Eurovisió.
Tan de bo al Olímpic sonessin aquestes cançons ja que la musica que posen és penosa però bueno que hi farem.

#14 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,325 posts
  • 0 topics

Posted 10 March 2008 - 10:23 PM

Jo estic a favor de que soni aquesta cançó mare meva es molt bona i a sobre se'n fot dels polítics i del propi festival d'Eurovisió.
Tan de bo al Olímpic sonessin aquestes cançons ja que la musica que posen és penosa però bueno que hi farem.



Doncs a veure si diumenge la posen a la mitja part del Terrassa - Lleida i surten xiquetes egarenques ballan. Que també n'hi han de molt maques. :P

#15 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 posts
  • 0 topics

Posted 10 March 2008 - 10:27 PM

Ja veus n'hi ha cada una que tela a Terrassa també hi ha molt bon paisatge de ties i molt bones xD jo hi estic a favor de que vinguin les ties a ballar i amb els pompons i tot xD de debò ho dic m'encantaria que és fes aquest ball.
1 salut Lleidatans! :D

#16 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 10 March 2008 - 10:39 PM

No es per res però crec que la música que posen al Camp d'Esports l'hauria de decidir la gent que va al Camp d'Esports.
A mi no se m'ocurriria mai dir que posin X cançó a l'Olímpic de Terrassa.

#17 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,325 posts
  • 0 topics

Posted 10 March 2008 - 10:45 PM

No es per res però crec que la música que posen al Camp d'Esports l'hauria de decidir la gent que va al Camp d'Esports.
A mi no se m'ocurriria mai dir que posin X cançó a l'Olímpic de Terrassa.


A aquí cadascú opina el que vol i ja està. I t'ho dic sense enfadar'me amb tú eh!!! Jo crec que no passa res si gent que no va al camp opina sobre aquest tema. No hi ha cap problema crec jo. I qui sap si tornaré algún altre dia al Camp d'Esports. I al camp del Terrassa anem aquest diumenge. I lo del Camp del Terrassa ho deia en broma en el fons.

#18 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 posts
  • 0 topics

Posted 10 March 2008 - 10:51 PM

Doncs jo penso que teniu raó el public hauria de decidir quina musica vol sentir o si més no suggerir-la ja que això fa que hi hagi bon ambient.

#19 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 11 March 2008 - 01:19 AM

No es per res però crec que la música que posen al Camp d'Esports l'hauria de decidir la gent que va al Camp d'Esports.
A mi no se m'ocurriria mai dir que posin X cançó a l'Olímpic de Terrassa.


A aquí cadascú opina el que vol i ja està. I t'ho dic sense enfadar'me amb tú eh!!! Jo crec que no passa res si gent que no va al camp opina sobre aquest tema. No hi ha cap problema crec jo. I qui sap si tornaré algún altre dia al Camp d'Esports. I al camp del Terrassa anem aquest diumenge. I lo del Camp del Terrassa ho deia en broma en el fons.


No anave per tu. I tp ho dic enfadant-me, mal aniria si m'hagues d'enfadar per lo que s'esciur en un forum. Nomes es una opinio.

#20 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,840 posts
  • 0 topics

Posted 11 March 2008 - 05:05 PM

Posted Image

jajaja, seria bo vere'l ballar a tot el camp xD




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users