Ir al contenido


Foto
- - - - -

l'experiència i el gol nord..LA SOLUCIÓ


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
17 respuestas en este tema

#1 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 27 febrero 2008 - 07:10

No sé si pot servir la experiència viscuda per un servidor anys enrera...però el mal rotllo entre penyes al gol nord és un clàssic a totes les grades de gent jove de qualsevol camp de l'estat, per tant res nou a l'horitzó.
Quan els xuts estaven en la seva millor ola de la seva vida van sorgir diferents grups al voltant dels xuts (igual que ara) i van haver molts mal rotllos amb agressions, pintades i demés merdes per oblidar (igual que ara?)...per culpa d'envejes,distàncies personals,temes econòmics pendents,poca feina en la que pensar,etc... inclòs es va arribar al punt que en un desplaçament (no recordo on) cadascu va anar pel seu compte i a la grada mal rotllo, fer Km per sentir-te imbècil VA SER EL PENSAMENT COL·LECTIU D'AQUELL DIA ( i veure perdre el lleida) però això va ser un punt d'inflecció per a tots, ja que tots eram del lleida i ja eram prou grandets per irritar-nos per una pintadeta o una cançoneta. Vam decidir respectar-nos i animar a una sola veu.Vam fer una reunió (i alguna cervesa més).No preteniam canviar a ningú però tampoc perdre el temps amb rucades estèrils, la nostra feina era el Lleida.
aquesta foto va ser del primer dinar que vam fer plegats al local del xuts a vora als campos.
Posted Image

la foto parla per si sola...una sola veu
poc després en un viatge a pamplona ens vam possar tots junts (també per culpa de la policia) i vam animar com a bojos fent callar el sadar (que ja era difícil fer-los callar)...en aquesta fot podeu veure Ilergetes (inclós es veu una bufanda dels antics Eurolleida) i xuts.

Posted Image

Crec que la solució és fàcil, no? vale que ara hi ha poca gent al gol nord (igual que al camp) cosa que encara em dona més la raó per fer un apropament entre tots i fer un nucli de gent jove una mica coherent i amb presència...i ARA ÉS ON FAIG UN LLENÇAMENT A TOTHOM...PERQUÈ NO FEM UNA PANCARTA GEGANT QUE ENS AGLUTINI A TOTS PER COMENÇAR? ja va succeir quan es van crear les Cèl·lules Ilergetes...hi havia tres grups i tres veus (SECTOR BLAU,EUROLLEIDA i MURSSIELAK'S)..una autèntica perdua de temps i d'energies, per això es van crear els ilergetes...
CREC QUE EN EL SEU MOMENT VA SER LA MILLOR SOLUCIÓ I ARA CREC QUE HAURIAM DE TORNAR A FER AQUEST PAS...JA NO PODEM PERDRE MÉS EL TEMPS EN RUCADES..EL LLEIDA ENS NECESSITA.












.

#2 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 febrero 2008 - 07:25

Una bona iniciativa, per a que el Gol Nord torni a ser el que era. Seria el apropament de totes les penyes a un sector (tampoc dic que s' adjuntin ni res que pugui crear cuasevol conflicte), tan sols que s' apropin perque desde els Ilergetes i Rudes no arriba els cantics dels "Lo Marraco" i no se si n' hi ha alguna més penya (demano disculpes si hi ha algun que no he nombrat).

Ja que ningu em negara. Que anem al camp a animar i ha veure al Lleida guanyar.

#3 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 27 febrero 2008 - 07:31

]Una bona iniciativa, per a que el Gol Nord torni a ser el que era. Seria el apropament de totes les penyes a un sector (tampoc dic que s' adjuntin ni res que pugui crear cuasevol conflicte), tan sols que s' apropin perque desde els Ilergetes i Rudes no arriba els cantics dels "Lo Marraco" i no se si n' hi ha alguna més penya (demano disculpes si hi ha algun que no he nombrat).

Ja que ningu em negara. Que anem al camp a animar i ha veure al Lleida guanyar.


començar amb una pancarta comuna seria una bona iniciativa...

#4 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 febrero 2008 - 07:40

]Una bona iniciativa, per a que el Gol Nord torni a ser el que era. Seria el apropament de totes les penyes a un sector (tampoc dic que s' adjuntin ni res que pugui crear cuasevol conflicte), tan sols que s' apropin perque desde els Ilergetes i Rudes no arriba els cantics dels "Lo Marraco" i no se si n' hi ha alguna més penya (demano disculpes si hi ha algun que no he nombrat).

Ja que ningu em negara. Que anem al camp a animar i ha veure al Lleida guanyar.


començar amb una pancarta comuna seria una bona iniciativa...


Però la pancarta que es veu en la primera foto (Xuts i Cèl·lules Ilergetes), amb les penyes que actualment es situen al gol nord... No te cap punt de comparació actualment (sense anims d' ofendre). Ho dic per el goig que es veu el gol nord en la fotografia, amb la realitat d' ara. No se si fer una pancarta de totes les penyes aconseguiriem algo positiu.

#5 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 27 febrero 2008 - 08:10

Jo no crec que la desunió de les penyes sigui el problema del Camp d'Esports, mes aviat es que no hi va ni deu al camp :?

#6 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 febrero 2008 - 08:20

Hi estic totalment d'acord...
Els meus colegues i jo normalment seiem al Gol Nord, zona Ilergetes - Rudes Lleida, sense formar part de cap d'aquestes penyes. Normalment estem asseguts i algun cop o altre seguim els càntics... Però suposo com molta altra gent, ficar-nos a animar, plantats, i entre la demés gent.. pos fa algo de tall.. La principal raó suposo que és el fet d no coneixer-nos els uns amb els altres...

Seria la ostia aglutinar jovent a gol nord, i que es convertís en un racó especial. Dubto que en tot el poc jovent que anem al camp siguem els únics de Lleida que ens moli el futbol...Jo recordo epr exemple al Barris Nord (si ja sé, era l'ACB) al fons dels Dimonis i Furia Blava, alló era més que anar a veure el partit... La canalla anava a lligar, a fotre quatre bots, cantar, bellugar,... Cagonlou! Tant costa que el Lleida i els ganes de defensar lo que és de casa enganxi?!

Jo ja hu he dit varies vegades, compteu amb mi per montar el tifo, pancarta, que sigui..

#7 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 febrero 2008 - 08:30

Jo no crec que la desunió de les penyes sigui el problema del Camp d'Esports, mes aviat es que no hi va ni deu al camp :?


Sí, pero si tots els que som normalment al gol nord anesim a una sola veu. Seria fantastic......

#8 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 27 febrero 2008 - 08:47

la desunió de les penyes no és el problema del Camp d'Esports...la culpa és de la pota i merdosa segona B, per això no ve ni deu al camp(com diu el Rod).
No creieu que un gol nord amb tothom (és igual si ara són pocs) en una pinya sota una pancarta (per començar) amb un lema o un nom amb qui tothom s'identifiques... seria una petita llavor de donar una mica de caliu, segur que la temporada següent lo cosa aniria a més..però s'ha de fer el primer pas.Si naltros ,aquells anys 90, no vèssim fet aquest pas quan els xuts estaven a punt de plegar la cosa ves estat molt temps morta..els canvis a bé s'han d'agafar com venen i ara està clar que toca fer algo dins de les nostres possibilitats

#9 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 febrero 2008 - 09:04

Jo vui torna avere el Camp d´Esports axi.

#10 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 28 febrero 2008 - 12:10

Necessitem jugar (com a mínim) el Play Off. Seria un moment immillorable per assolir aquesta unió de penyes/gent. La lliga regular de 2a B (desgraciadament) no enganxa prou.

Penso que si s'assolís el Play Off seria el millor moment per intentar dur a terme l'esplèndida iniciativa d'Ilergeta22 a la vegada que ajudariem a l'equip i al club a tronar a 2a A.

COM A MÍNIM JUGAR-LO!!! Pujar ja seria la ostia però dos anys "morts" a 2a B seria una condemna massa dura...

#11 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 28 febrero 2008 - 12:15

Necessitem jugar (com a mínim) el Play Off. Seria un moment immillorable per assolir aquesta unió de penyes/gent. La lliga regular de 2a B (desgraciadament) no enganxa prou.

Penso que si s'assolís el Play Off seria el millor moment per intentar dur a terme l'esplèndida iniciativa d'Ilergeta22 a la vegada que ajudariem a l'equip i al club a tronar a 2a A.

COM A MÍNIM JUGAR-LO!!! Pujar ja seria la ostia però dos anys "morts" a 2a B seria una condemna massa dura...



està clar que sortir de la segona B és clau per tornar pel bon camí...

#12 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2008 - 12:28

Al camp d'esports lo que falten son ganes, i punt! La gent es molt de boquilla, la gent es tot bones intencions, pero a l'hora de la veritat ningu es mulla per a re!! I lo de unificar penyes, ara com ara ho vec força inviable. Lo unic que es podria fer es ficar-se tots plegats un pel mes aprop per fer un crit mes fort, pero de anar a una.. dificil esta la cosa ara com ara.

#13 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 28 febrero 2008 - 01:53

A la 2a foto. Les dues bufandes del començament (esquerra) de la fila superior són iguals a la que portem al cotxe (al de la xicota. Al meu hi porto la bandera). L'altre dia em va confirmar que ella (i el seu germà) la te de començaments dels 90...

MÍTICA!!!

#14 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 28 febrero 2008 - 02:33

]

Jo no crec que la desunió de les penyes sigui el problema del Camp d'Esports, mes aviat es que no hi va ni deu al camp :?


Sí, pero si tots els que som normalment al gol nord anesim a una sola veu. Seria fantastic......


Jo parlo sense saber perque no formo part de cap penya ni estic al tanto de "l'actualitat" de gol nord pero suposo que deu ser dificil aconseguir aixo.
Pero com dius serie fantastic.

A la 2a foto. Les dues bufandes del començament (esquerra) de la fila superior són iguals a la que portem al cotxe (al de la xicota. Al meu hi porto la bandera). L'altre dia em va confirmar que ella (i el seu germà) la te de començaments dels 90...

MÍTICA!!!


Jo tb porto aquesta bufanda que dius al cotxe 8)

#15 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 marzo 2008 - 03:10

Pues podrien tornar les FUT-GIRLS i fer uns meneillos amb tanga pel gol nord....

#16 SkinheadBlau

SkinheadBlau

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 marzo 2008 - 12:05

Temps al Temps! Companys!

#17 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 marzo 2008 - 11:22

Ilergeta22. La primera foto en quin any era?

#18 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 marzo 2008 - 11:30

Quines fotos més guapes us felicito xiquets i qui ho havia de dir el camp d'esports ple de gom a gom espero que això torni a ser com abans i sempre s'ompli.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos