Ir al contenido


Foto
- - - - -

Un altre que marxe


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
20 respuestas en este tema

#1 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 febrero 2008 - 03:48

SEGRE

El jove "Ali" de 13 anys marchara al Tottenham de Juande. Encara que la llei li prohibeix jugar fins als 16 anys al Spurs. Estan disposat a cedir-lo a un equip espanyol fins que els cumpleixi (Tambè ens el pot cedir a nosaltres).

PD: M' ha donat una pena llegir tot això. I cuan he llegit que ens el pot cedir a nosaltres... M' ha donat com a impotencia, ens el trau i al damunt ens el pot cedí??? Quina broma es aquesta¿?!!

#2 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 febrero 2008 - 04:03

Trist, però si roben jugadors al tot poderós Barça (Cesc, Piqué)....no si pot fer pas res.

#3 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 febrero 2008 - 04:21

osti noi!! De trist re, esq avegades sembla que tinguem una vena als ulls! Algu es capaç de comparar-me la projeccio que pot tindre un jugador al Tottenham amb la que pot tindre al Lleida!? Ara mateix som un equip del bulto de 2na B, espereu que el Lleida pugui fer re per retindre un jugador que el volen grans equips estatals o fins i tot Europeus?? Ens podem comparar?? A mes, que voldria-ho, que el Lleida no el deixes martxar?? pues una mica cabrons, no? Ja que li tallariam d'arrel tota progressió. Som el Lleida, es lo que hi ha i punt! El dia que estiguem consolidats a primera doncs potser serem nosaltres els que ens podrem fixar en jugadors d'altres planters, ara com ara, som uns "pobre de mi" i el que es te que fer es sentir-se orgullos de que equips tan importants es fixin amb els jugadors de la cantera, i aixo lo que te que fer es fer obrir els ulls que hi han molt bons jugadors nostrats que sel's hi tindria que donar oportunitats.

#4 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 febrero 2008 - 04:39

Bona sort.

#5 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 febrero 2008 - 04:41

Jo no estic comparant el Lleida amb ningu, tan sols dic que es una llastima que se'n vagin... Se que no tenim ni dret, ni poder per a retindre'ls aquí. Tan sols es una simple opinió, no se perquè has reaccionat així, si tampoc n' hi ha per tant :lol: :lol: :lol:

#6 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 19 febrero 2008 - 04:46

Jo no crec que sigui tant lo tema de on es troba el Lleida actualment (que també, ojo) sino en el paper que té la cantera en aquest Lleida. Fa molts anys que la gent de la terra tan sols està a la primera plantilla de forma testimonial, amb alguna excepció com la d'Oscar Rubio.
L'exemple més clar de com tracta la gent de la casa el Lleida és el de Jordi Martí, que se n'ha tingut d'anar a la quinta punyeta a guanyar-se los cuartos!!!

#7 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 19 febrero 2008 - 08:27

El club surt perjudicat però es una gran oportunitat per aquest noi

#8 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 febrero 2008 - 11:07

La questió de les joves promeses que marxen s'ha debatut en altres ocasions. I l'origen d'aquest mal es en l'entranya del propi club. Altres entitats, més o menys dimensionades, que disposen d'una estructura de futbol base seriosa, no el pateixen amb la mateixa intensitat, perque molts pares prefereixen una evolució progressiva del jugador en un entorn familiar i favorable a enviar-lo lluny de casa amb tots els riscs i conseqüències d'una inadaptació.
En el cas que comenteu, els pares d'aquest noi se'ls suposa que valoren molt el grau de maduresa del seu fill. Jo els desitjo el millor.

Pel que fa a nosaltres, moltes gràcies, Directius: "... per a Lleida ja esta bé".



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#9 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 febrero 2008 - 11:59

La questió de les joves promeses que marxen s'ha debatut en altres ocasions. I l'origen d'aquest mal es en l'entranya del propi club. Altres entitats, més o menys dimensionades, que disposen d'una estructura de futbol base seriosa, no el pateixen amb la mateixa intensitat, perque molts pares prefereixen una evolució progressiva del jugador en un entorn familiar i favorable a enviar-lo lluny de casa amb tots els riscs i conseqüències d'una inadaptació.
En el cas que comenteu, els pares d'aquest noi se'ls suposa que valoren molt el grau de maduresa del seu fill. Jo els desitjo el millor.

Pel que fa a nosaltres, moltes gràcies, Directius: "... per a Lleida ja esta bé".



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

Per primer cop, i no crec que serveixi de precedent, no estic dacord en el que dius.

Desgraciadament en el futbol base d'avui en dia predomina el pare que veu el seu fill com a promesa futbolistica que com a nen/adolescent que practica el futbol per a divertir-se. A la que veuen una sortida a fora d'aqui, pocs son els que se la pensen. Jo aixo ho he viscut a casa meva i tambe el fer d'entrenador de futbol base durant un cert temps i esta vinculat en el futbol base m'ha donat l'oportunitat de coneixer l'evolució en les maneres d'actuar... i molts pares... i jo ja tremolo d'aqui un temps, on hi hauran equips que ja es barallaran per fitxar jugadors de 6 i 7 anys, lamentable. Ens estem carregant el futbol base, i lo pitjor.. els crios. Resumint, no cal una estructura solida de base per canviar de club.. la gent a lo que veu algo millor.. se'n va.

#10 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 febrero 2008 - 09:45

La questió de les joves promeses que marxen s'ha debatut en altres ocasions. I l'origen d'aquest mal es en l'entranya del propi club. Altres entitats, més o menys dimensionades, que disposen d'una estructura de futbol base seriosa, no el pateixen amb la mateixa intensitat, perque molts pares prefereixen una evolució progressiva del jugador en un entorn familiar i favorable a enviar-lo lluny de casa amb tots els riscs i conseqüències d'una inadaptació.
En el cas que comenteu, els pares d'aquest noi se'ls suposa que valoren molt el grau de maduresa del seu fill. Jo els desitjo el millor.

Pel que fa a nosaltres, moltes gràcies, Directius: "... per a Lleida ja esta bé".



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

Per primer cop, i no crec que serveixi de precedent, no estic dacord en el que dius.

Desgraciadament en el futbol base d'avui en dia predomina el pare que veu el seu fill com a promesa futbolistica que com a nen/adolescent que practica el futbol per a divertir-se. A la que veuen una sortida a fora d'aqui, pocs son els que se la pensen. Jo aixo ho he viscut a casa meva i tambe el fer d'entrenador de futbol base durant un cert temps i esta vinculat en el futbol base m'ha donat l'oportunitat de coneixer l'evolució en les maneres d'actuar... i molts pares... i jo ja tremolo d'aqui un temps, on hi hauran equips que ja es barallaran per fitxar jugadors de 6 i 7 anys, lamentable. Ens estem carregant el futbol base, i lo pitjor.. els crios. Resumint, no cal una estructura solida de base per canviar de club.. la gent a lo que veu algo millor.. se'n va.




Segurament tens raó, company. Ens dius que una majoria de pares de nens que formen part del futbol base, arreu on sigui, prioritzen l'avaricia i l'orgull personal a l'estabilitat emocional de l'infant. Jo no et vull prendre la raó.
Però també diré que en una estructura seriosa es fa un seguiment i avaluació constant de tots els aspectes maduratius del nen, i com en qualsevol institució educativa, es fa de manera coordinada amb els pares. Així s'assoleix una excel.lencia formativa en que hi participen totes les persones relacionades amb el procès maduratiu, que es molt beneficiòs per la criatura, acabi o no en el mon de l'esport professional; pels pares, que entenen que formen part indissociable d'aquest procès; i per la institució, per que es crea una sinergia de confiança entre les tres parts. No oblidem que el futbol base ha de ser un estament més en el procès formatiu de persones.
No obstant, company, valoro molt la teva aportació per que es una constatació de primera mà que en el futbol base, moltes coses no es fan del tot be.

Salutacions, company.

#11 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 febrero 2008 - 12:21

La questió de les joves promeses que marxen s'ha debatut en altres ocasions. I l'origen d'aquest mal es en l'entranya del propi club. Altres entitats, més o menys dimensionades, que disposen d'una estructura de futbol base seriosa, no el pateixen amb la mateixa intensitat, perque molts pares prefereixen una evolució progressiva del jugador en un entorn familiar i favorable a enviar-lo lluny de casa amb tots els riscs i conseqüències d'una inadaptació.
En el cas que comenteu, els pares d'aquest noi se'ls suposa que valoren molt el grau de maduresa del seu fill. Jo els desitjo el millor.

Pel que fa a nosaltres, moltes gràcies, Directius: "... per a Lleida ja esta bé".



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

Per primer cop, i no crec que serveixi de precedent, no estic dacord en el que dius.

Desgraciadament en el futbol base d'avui en dia predomina el pare que veu el seu fill com a promesa futbolistica que com a nen/adolescent que practica el futbol per a divertir-se. A la que veuen una sortida a fora d'aqui, pocs son els que se la pensen. Jo aixo ho he viscut a casa meva i tambe el fer d'entrenador de futbol base durant un cert temps i esta vinculat en el futbol base m'ha donat l'oportunitat de coneixer l'evolució en les maneres d'actuar... i molts pares... i jo ja tremolo d'aqui un temps, on hi hauran equips que ja es barallaran per fitxar jugadors de 6 i 7 anys, lamentable. Ens estem carregant el futbol base, i lo pitjor.. els crios. Resumint, no cal una estructura solida de base per canviar de club.. la gent a lo que veu algo millor.. se'n va.




Segurament tens raó, company. Ens dius que una majoria de pares de nens que formen part del futbol base, arreu on sigui, prioritzen l'avaricia i l'orgull personal a l'estabilitat emocional de l'infant. Jo no et vull prendre la raó.
Però també diré que en una estructura seriosa es fa un seguiment i avaluació constant de tots els aspectes maduratius del nen, i com en qualsevol institució educativa, es fa de manera coordinada amb els pares. Així s'assoleix una excel.lencia formativa en que hi participen totes les persones relacionades amb el procès maduratiu, que es molt beneficiòs per la criatura, acabi o no en el mon de l'esport professional; pels pares, que entenen que formen part indissociable d'aquest procès; i per la institució, per que es crea una sinergia de confiança entre les tres parts. No oblidem que el futbol base ha de ser un estament més en el procès formatiu de persones.
No obstant, company, valoro molt la teva aportació per que es una constatació de primera mà que en el futbol base, moltes coses no es fan del tot be.

Salutacions, company.


No no, si tota la rao en que els clubs amb estructures serioses fan una bona tasca educativa i demes, pero el problema no es aquest. Jo mes que re me referia a quan has dit que els pares si veuen una "estructura seriosa" doncs no s'ho pensen. Jo mes que re volia dir que no cal ni que sigui una estructura seriosa per canviar de aires, que avui en dia els pares volen futbolistes, i creuen que anant canviant de club es beneficios pel desenvolupament futbolistic del nen, i molts cops sense pensar en el seu entorn, en els seus amics que potser encara juguen al antic club, que potser el nen lo que vol es estar en un lloc on estigui agust abans que una "preferent". Nose si m'explico gaire be.. Jo eh vist casos de jugadors que eh tingut que han canviat de aires pel simple fet de anar a un club que semblava millor del que estaven, deixan tots els seus amics en el seu antic club. I lo pitjor d'aixo, es que la decisió no es de la mateixa criatura.. Avui en dia es molt facil canviar d'un equip a l'altre en curtes edats. Una pena..

#12 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 abril 2008 - 10:46

donem grácies de que encara tenim la posiblitat de que ens sigui cedit fins als 16 anys 8)

#13 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 16 abril 2008 - 12:56

pel que es diu per barri, ha triat anar cedit al albacete... :S

#14 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 16 abril 2008 - 01:04

Al Albacete?

Marxar del foc per anar-se'n a les brases... Vaig llegir no sé a on que si baixaven a 2a B (cosa més que provable) el club corria un alt risc de desapareixer...

#15 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 abril 2008 - 01:52

Al Albacete?

Marxar del foc per anar-se'n a les brases... Vaig llegir no sé a on que si baixaven a 2a B (cosa més que provable) el club corria un alt risc de desapareixer...


Jo lo vaig llegir a la Manyana això :roll: :roll: :roll:

#16 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 16 abril 2008 - 04:10

Parlant del Albacete...

http://www.marca.com...lo/1112712.html

Ho trobo una esplèndida iniciativa per "lluitar" contra la resta d'equips locals!

#17 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 18 abril 2008 - 10:43

suposo que l'Albacete es pot permetre fer aquests preus perque no deuen tenir cap deute gegant al darrere del Club, en el nostre cas, acumulan 20 millons deuros es lògic que vulguin fer pagar les entrades cares encara que perjudiqui a l'assistencia en el camp.

#18 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 abril 2008 - 10:49

Ja et dic jo que a Albacete també les estan passant ben magres... Ja fa varies temporades que acumulen deute i ja vaig dir una mica més amunt que si perdeien la categoria hi havia rumors que deien que el club no ho podria aguantar. Corrien el risc de desaparéixer...

#19 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 18 abril 2008 - 10:54

Ja et dic jo que a Albacete també les estan passant ben magres... Ja fa varies temporades que acumulen deute i ja vaig dir una mica més amunt que si perdeien la categoria hi havia rumors que deien que el club no ho podria aguantar. Corrien el risc de desaparéixer...


Si es així, llavors no entenc perque es poden permetre les entrades tan barates.

Ells al darrere no deuen tenir a ningú com Tatxo aquí a Lleida, que aguanta el club perque pot i perque vol.

#20 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 abril 2008 - 11:00

Ja et dic jo que a Albacete també les estan passant ben magres... Ja fa varies temporades que acumulen deute i ja vaig dir una mica més amunt que si perdeien la categoria hi havia rumors que deien que el club no ho podria aguantar. Corrien el risc de desaparéixer...


Si es així, llavors no entenc perque es poden permetre les entrades tan barates.

Ells al darrere no deuen tenir a ningú com Tatxo aquí a Lleida, que aguanta el club perque pot i perque vol.



Acas creus que hi ha algun club de 2na A que tregui benefici de les entrades? El que fan les entrades es com a minim, cobrir els gastos que et suposa obrir l'estadi els dies de partit, pero de benefici poc, de fet, es poden contar amb els dits de una mà els equips de 2na que treuen benefici.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos