Ir al contenido


Foto
- - - - -

El Nàstic, en crisi.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
22 respuestas en este tema

#1 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 febrero 2008 - 01:48

Que els resultats no acompanyen l'equip es de tots sabut. A més a més, la crisi immobiliària també hi col.labora, comprometent els projectes de futur del club. Segons un article publicat abans d'ahir al Diari de Tarragona, la promotora Fbex (un grup empresarial punter a Catalunya en el seu sector), que havia emparaulat la compra dels terrenys de l'actual estadi, ha renunciat formalment a l'operació, amb l'agravant que no hi ha cap inversor a la vista disposat a repescar-la. D'aquesta manera, la financiació necessària per a la construcció del nou estadi a Camp Clar, i que havia de procedir de la venda dels terrenys de la Budallera, queda a l'aire. Bufen mals vents al Nàstic.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#2 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 febrero 2008 - 02:01

Aquest fet, te repercusions en altres camps molt diferents de l'espotiu. Cal recordar que Tarragona, per la seva orografia, es una ciutat sense terrenys disponibles per edificar (les previsions de la Generalitat son habilitar sòl allunyat del centre urbà), amb la qual cosa es preveu un increment notable del preu de la vivenda de segona mà, durant els propers mesos.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#3 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 febrero 2008 - 09:02

De moment, ... un sac de ciment.

El Diari de Tarragona d'ahir publica que la Generalitat habilitarà la hostia de terreny entre el marge esquerra del Francolí i la carretera de Lleida. En aquestes circumpstàncies, la lógica diu que l'obra nova de la ciutat es concentrarà bàsicament en aquesta parcel.la. Això fa perdre més el possible interès que altres constructors podien tenir pels terrenys de l'actual estadi.
La mateixa noticia comenta que es tal el desconcert a l'Ajuntament de Tarragona, que s'està potenciant les opcions de la candidatura Tarragona 2017 Jocs Mediterranis per obtenir la financiació pública necessària per continuar les obres del nou estadi.
Culebrot a la vista.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#4 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 febrero 2008 - 09:49

Aveure que faran aquesta Temporada :)

#5 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 febrero 2008 - 07:24

Aveure que faran aquesta Temporada :)


Al pas que van recuperar la seva vitola d'equip "falca de la 2òna. B", per que la seva història, la seva trajectòria i el seu desti els te falcats a la 2òna. B. Encara recordo l'incontinència verbal del Sr. Andreu, fruit de l'euforia per l'ascens a la 1era. omplint-se la boca amb els pecats dels altres: que si a nosaltres no ens passarà mai el que li va passar al Lleida, que si nosaltres en sabem més, que si la nostra afició no s'hi pot comparar, que si son verdes, que si son madures ...

Bon profit, Sr. Andreu.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#6 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 marzo 2008 - 02:10

Estan entre descens i salvacio

#7 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 marzo 2008 - 04:19

ja ni tinc prou am un equip, no em preocupe el que els hi pasa als altres, l'únic que em fa gràcia del nastic es que casi casi segur baixaran de divisió i a sobre fan un estadi nou que val un pastón 8)

#8 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 marzo 2008 - 08:27

ja ni tinc prou am un equip, no em preocupe el que els hi pasa als altres, l'únic que em fa gràcia del nastic es que casi casi segur baixaran de divisió i a sobre fan un estadi nou que val un pastón 8)



Tal com roden les coses, això ha passat ha ser una incognita, o si voleu un dubte més que raonable.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#9 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2008 - 09:36

Bidekari, me sorprende tu razonamiento sobre el Nàstic y tus disquisiciones sobre el nuevo estadio y sobre el presidente Andreu.
Tengo entendido que tu vives en Tarragona y por lo tanto , si lees la prensa y oyes la radio local estaras enterado de lo que ha dicho el alcalde Sr. Ballesteros.

El Nàstic es un club y tu lo sabes, que hoy por hoy es no se puede comparar al Lleida, como en otros tiempos era al contrario. Este año y el pasado no se hicieron bien las cosas, o la pelotita no entro, que de todo ha habido.

Convendras conmigo que tiene más socios hoy en día el Nàstic y tambien tiene más apoyo institucional "encubierto".

El estadio se hara, de ello estoy seguro, quizas no por el Nàstic, pero si para seguir vivos en la candidatura de los juegos del Mediterraneo. Te puedo asegurar que en el Ayuntamiento se estan moviendo sobre este tema.

En cuanto a lo de bajar a 2ª B, ya lo veremos, sin apasionamiento por mi parte, va a ser dificil salvarse pero es posible, a pesar de lo que parezca la plantilla tiene más calidad que todas las que estan a su alrededor en la clasificación.

#10 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 marzo 2008 - 10:33

Bidekari, me sorprende tu razonamiento sobre el Nàstic y tus disquisiciones sobre el nuevo estadio y sobre el presidente Andreu.
Tengo entendido que tu vives en Tarragona y por lo tanto , si lees la prensa y oyes la radio local estaras enterado de lo que ha dicho el alcalde Sr. Ballesteros.

El Nàstic es un club y tu lo sabes, que hoy por hoy es no se puede comparar al Lleida, como en otros tiempos era al contrario. Este año y el pasado no se hicieron bien las cosas, o la pelotita no entro, que de todo ha habido.

Convendras conmigo que tiene más socios hoy en día el Nàstic y tambien tiene más apoyo institucional "encubierto".

El estadio se hara, de ello estoy seguro, quizas no por el Nàstic, pero si para seguir vivos en la candidatura de los juegos del Mediterraneo. Te puedo asegurar que en el Ayuntamiento se estan moviendo sobre este tema.

En cuanto a lo de bajar a 2ª B, ya lo veremos, sin apasionamiento por mi parte, va a ser dificil salvarse pero es posible, a pesar de lo que parezca la plantilla tiene más calidad que todas las que estan a su alrededor en la clasificación.


Ja se sap que amb diners es pot fer casi tot per no dir tot, pero jo no trobo normal que un equip que casi segur baixara a 2B, es gasti tantes desenes de millons deuros per fer un nou estadi quan aquests diners tindrien que invertirse en nous jugadors per a resorgir lequip.

Aixo es com fer un pedazo circuit de F1 per a que després hi corrin mules......

#11 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 marzo 2008 - 08:36

Bidekari, me sorprende tu razonamiento sobre el Nàstic y tus disquisiciones sobre el nuevo estadio y sobre el presidente Andreu.
Tengo entendido que tu vives en Tarragona y por lo tanto , si lees la prensa y oyes la radio local estaras enterado de lo que ha dicho el alcalde Sr. Ballesteros.

El Nàstic es un club y tu lo sabes, que hoy por hoy es no se puede comparar al Lleida, como en otros tiempos era al contrario. Este año y el pasado no se hicieron bien las cosas, o la pelotita no entro, que de todo ha habido.

Convendras conmigo que tiene más socios hoy en día el Nàstic y tambien tiene más apoyo institucional "encubierto".

El estadio se hara, de ello estoy seguro, quizas no por el Nàstic, pero si para seguir vivos en la candidatura de los juegos del Mediterraneo. Te puedo asegurar que en el Ayuntamiento se estan moviendo sobre este tema.

En cuanto a lo de bajar a 2ª B, ya lo veremos, sin apasionamiento por mi parte, va a ser dificil salvarse pero es posible, a pesar de lo que parezca la plantilla tiene más calidad que todas las que estan a su alrededor en la clasificación.


Ja se sap que amb diners es pot fer casi tot per no dir tot, pero jo no trobo normal que un equip que casi segur baixara a 2B, es gasti tantes desenes de millons deuros per fer un nou estadi quan aquests diners tindrien que invertirse en nous jugadors per a resorgir lequip.

Aixo es com fer un pedazo circuit de F1 per a que després hi corrin mules......



Para empezar no se en que os basais para ver el descenso del Nàstic tan claro, este equipo no funciona bien, es evidente, pero tiene mucho más calidad que todos los equipos que estan con el abajo, por lo tanto desde un punto de vista imparcial no daria por hecho el descenso del equipo.

Lo del estadio es aparte, el Nàstic no gasta un duro de ese estadio, para empezar el estadio sera municipal y los terrenos de entrenamiento seran del club pero saldran de la permuta de los terrenos actuales. Este año el Nàstic tiene un presupuesto de 14 millones de euros simplemente para el primer equipo, el año que viene si sigue en segunda sera de 11 millones.

#12 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 marzo 2008 - 12:53

Doncs aquesta jornada ho tenen xungo perque han guanyat el xerez i tambe a guanyat el Poliejido aixi que si no guanyen podrien estar casi a 2b :P :oops:

#13 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 abril 2008 - 06:13

Bidekari, me sorprende tu razonamiento sobre el Nàstic y tus disquisiciones sobre el nuevo estadio y sobre el presidente Andreu.
Tengo entendido que tu vives en Tarragona y por lo tanto , si lees la prensa y oyes la radio local estaras enterado de lo que ha dicho el alcalde Sr. Ballesteros.

El Nàstic es un club y tu lo sabes, que hoy por hoy es no se puede comparar al Lleida, como en otros tiempos era al contrario. Este año y el pasado no se hicieron bien las cosas, o la pelotita no entro, que de todo ha habido.

Convendras conmigo que tiene más socios hoy en día el Nàstic y tambien tiene más apoyo institucional "encubierto".

El estadio se hara, de ello estoy seguro, quizas no por el Nàstic, pero si para seguir vivos en la candidatura de los juegos del Mediterraneo. Te puedo asegurar que en el Ayuntamiento se estan moviendo sobre este tema.

En cuanto a lo de bajar a 2ª B, ya lo veremos, sin apasionamiento por mi parte, va a ser dificil salvarse pero es posible, a pesar de lo que parezca la plantilla tiene más calidad que todas las que estan a su alrededor en la clasificación.


Ja se sap que amb diners es pot fer casi tot per no dir tot, pero jo no trobo normal que un equip que casi segur baixara a 2B, es gasti tantes desenes de millons deuros per fer un nou estadi quan aquests diners tindrien que invertirse en nous jugadors per a resorgir lequip.

Aixo es com fer un pedazo circuit de F1 per a que després hi corrin mules......



Para empezar no se en que os basais para ver el descenso del Nàstic tan claro, este equipo no funciona bien, es evidente, pero tiene mucho más calidad que todos los equipos que estan con el abajo, por lo tanto desde un punto de vista imparcial no daria por hecho el descenso del equipo.

Lo del estadio es aparte, el Nàstic no gasta un duro de ese estadio, para empezar el estadio sera municipal y los terrenos de entrenamiento seran del club pero saldran de la permuta de los terrenos actuales. Este año el Nàstic tiene un presupuesto de 14 millones de euros simplemente para el primer equipo, el año que viene si sigue en segunda sera de 11 millones.


Company Joan:

De moment, Fbex que fa unes setmanes havia deixat la questió de la permuta en by-pass (renúncia als acords inicials) ha presentat concurs d'acreedors (l'equivalent a la suspensió de pagaments). Colonial, una altre candidat a finançar la permuta, ha comunicat als bancs acreedors que no te liquidesa per respondre als deutes, ... "i agafeu-me per on pugueu". Labata també ha entrat en concurs d'acreedors, i Vallehermoso i José Luis Garcia ja tenen prou feina ha vendre el que està acabat.

Al Nastic sempre li quedarà la opció Massana, i no ho dic de broma, encara que ho sembli.

Una abraçada, company.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#14 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 abril 2008 - 06:17

Resultaria impagable contemplar una escena on l'ex-president Andreu negocia el finaçament per a la construccíó de les instal.lacions esportives amb l'ex-president Massana. I l'ex-alcalde Nadal negociant la financiació de la consrucció de l'estadi. Llàstima que la història no ens pugui brindar aquests petits moments de glòria.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#15 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 abril 2008 - 07:35

Resultaria impagable contemplar una escena on l'ex-president Andreu negocia el finaçament per a la construccíó de les instal.lacions esportives amb l'ex-president Massana. I l'ex-alcalde Nadal negociant la financiació de la consrucció de l'estadi. Llàstima que la història no ens pugui brindar aquests petits moments de glòria.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA



Sin acritud te rectifico: Andreu es el actual Presidente del Club Gimnastic de Tarragona, como sabras el Club Gimnastic es un club polideportivo y lo unico que esta separado legalmente es el equipo profesional de futbol osea el tema del campo y las instalaciones solo lo puede negociar el y el Consistorio. Nada pueden hacer el consejo de administración de la S.A.D.
puesto que las instalaciones son del club y el campo de futbol del Ayuntamiento.

Saludos.

#16 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 02 abril 2008 - 03:00

Resultaria impagable contemplar una escena on l'ex-president Andreu negocia el finaçament per a la construccíó de les instal.lacions esportives amb l'ex-president Massana. I l'ex-alcalde Nadal negociant la financiació de la consrucció de l'estadi. Llàstima que la història no ens pugui brindar aquests petits moments de glòria.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA



Sin acritud te rectifico: Andreu es el actual Presidente del Club Gimnastic de Tarragona, como sabras el Club Gimnastic es un club polideportivo y lo unico que esta separado legalmente es el equipo profesional de futbol osea el tema del campo y las instalaciones solo lo puede negociar el y el Consistorio. Nada pueden hacer el consejo de administración de la S.A.D.
puesto que las instalaciones son del club y el campo de futbol del Ayuntamiento.

Saludos.


Bones:

Rectifica'm si el que dire ara no es cert:

-L' estadi i les instalacions son de l'ajuntament
- El máxim accinosta es l'ajuntament
- Lájuntamet fica i treu (mes o menys)al president que vol .
- Rebeu molta ajuda institucional encoberta.

I ara em pregunto ..........
ON ESTA EL MERIT ??

l'any vinent perdreu massa social, mes deficit... i aixó si no baixeu a segona B... perque com baixeu el fart de riure que em fotre a contre del vostre ex-president ,................................................... en fin

#17 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 abril 2008 - 07:56

l'any vinent perdreu massa social, mes deficit... i aixó si no baixeu a segona B... perque com baixeu el fart de riure que em fotre a contre del vostre ex-president ,................................................... en fin


Tenir un pressupost de 12 milions a Segona A, amb l'objectiu de tornar a Primera i trobar-se a Segona B pot ser una creu molt important. La segona B es un pou, on es més que dificil de sortir-ne.


Sort que quan el Nastic va pujar a Primera, es va dir que no els passaria el mateix que al Lleida. Hi ho han acertat; s'ha fet molt pitjor. (El Lleida fins ultima jornada a Primera va tenir opcions de salvació, la temporada segúent es va jugar la Promoció d'ascens, i vam mantenir la categoria a Segona A desde la temporada 94-95 fins la 00-01, gens malament, i amb uns pressupostos molt més humils!

#18 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 abril 2008 - 11:01



l'any vinent perdreu massa social, mes deficit... i aixó si no baixeu a segona B... perque com baixeu el fart de riure que em fotre a contre del vostre ex-president ,................................................... en fin


Tenir un pressupost de 12 milions a Segona A, amb l'objectiu de tornar a Primera i trobar-se a Segona B pot ser una creu molt important. La segona B es un pou, on es més que dificil de sortir-ne.


Sort que quan el Nastic va pujar a Primera, es va dir que no els passaria el mateix que al Lleida. Hi ho han acertat; s'ha fet molt pitjor. (El Lleida fins ultima jornada a Primera va tenir opcions de salvació, la temporada segúent es va jugar la Promoció d'ascens, i vam mantenir la categoria a Segona A desde la temporada 94-95 fins la 00-01, gens malament, i amb uns pressupostos molt més humils!



El temps te la virtut inexhorable de col.locar les persones i les coses al seu lloc. Bon profit, Sr. Andreu.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#19 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 abril 2008 - 11:09

Resultaria impagable contemplar una escena on l'ex-president Andreu negocia el finaçament per a la construccíó de les instal.lacions esportives amb l'ex-president Massana. I l'ex-alcalde Nadal negociant la financiació de la consrucció de l'estadi. Llàstima que la història no ens pugui brindar aquests petits moments de glòria.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA



Sin acritud te rectifico: Andreu es el actual Presidente del Club Gimnastic de Tarragona, como sabras el Club Gimnastic es un club polideportivo y lo unico que esta separado legalmente es el equipo profesional de futbol osea el tema del campo y las instalaciones solo lo puede negociar el y el Consistorio. Nada pueden hacer el consejo de administración de la S.A.D.
puesto que las instalaciones son del club y el campo de futbol del Ayuntamiento.

Saludos.



Que benévola es la història. Encara som a temps de disfrutar unes negociacions a tres bandes Andreu-Massana-Ballesteros. I per fer-ho més divertit, proposo al Sr. Jaume Llauradó a la comissió d'arbitratge de la negociació.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#20 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 abril 2008 - 09:05



l'any vinent perdreu massa social, mes deficit... i aixó si no baixeu a segona B... perque com baixeu el fart de riure que em fotre a contre del vostre ex-president ,................................................... en fin


Tenir un pressupost de 12 milions a Segona A, amb l'objectiu de tornar a Primera i trobar-se a Segona B pot ser una creu molt important. La segona B es un pou, on es més que dificil de sortir-ne.


Sort que quan el Nastic va pujar a Primera, es va dir que no els passaria el mateix que al Lleida. Hi ho han acertat; s'ha fet molt pitjor. (El Lleida fins ultima jornada a Primera va tenir opcions de salvació, la temporada segúent es va jugar la Promoció d'ascens, i vam mantenir la categoria a Segona A desde la temporada 94-95 fins la 00-01, gens malament, i amb uns pressupostos molt més humils!



El temps te la virtut inexhorable de col.locar les persones i les coses al seu lloc. Bon profit, Sr. Andreu.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA



Supongo que la "manía" que teneis al presidente Andreu se debe a que en el historico partido Lleida-Nàstic, bajo al cesped del camp d'esports a saludar a la afición nastiquera.

Reconozco que no me gusto el detalle, pero es que Andreu era un presidente "populista", para entendernos, era un Chavez (presidente de Venezuela).

Aun así desde la optica granate es un presidente muy querido al igual que el gran entrenador que teniamos Luis Cesar.

Pero vuestra actitud respecto al Nástic contrasta con la mía respecto al Lleida, yo solo os deseo lo mejor, que subais a 2ª A, que como minimo es el sitio en el que debe estar la Unió Esportiva.

Saludos.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos