Ir al contenido


Foto
- - - - -

futbolbar.info


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
18 respuestas en este tema

#1 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 04 febrero 2008 - 09:06

be, feia dies que no rondava pel futbolbar.info. l'altre dia, quan i vaig anar, em vaig quedar parat de veure la carta de tapes. tots sabem la simpatia que te el propietari envers el nostre club, pero es un detall mes que fa que el bar sigui mes atractiu. aqui teniu una foto que vaig fer amb el mobil:

Posted Image

#2 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2008 - 09:18

Gran bar si senyor per cert el Lleida ja li a donat la samareta firmada.?¿

#3 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 04 febrero 2008 - 09:51

osti, vec que la foto m'ha sortit un pel gran. si algun moderador domina li agrairia que me la reduis... ¬¬'

#4 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2008 - 10:03

tinc ganes d´anar a fer unes canyes en aquest bar,fa molt bona pinta desde fora

#5 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2008 - 10:06

Lo bo de la carta de entrepans es lo de "Gols Freds" (referint-se a entrepants freds), Gols calents (referint-se a entrepants calents) "Penalts" (referint-se als suplements de formatge, ceba..) i hem sembla que havia algo mes que no recordo.. el que esta clar es que aquest tio s'ho curra moltisim, ojala tinguesam algu aixi dins la directiva.. ingeni i treball.

#6 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 04 febrero 2008 - 11:20

Te bona pinta aquest bar. Encara no m'he passat a fer unes birres.

#7 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2008 - 11:28

esta molt be aquest bar, quant fa que esta obert.

jo he anat dos o tres vegades i molt be.

i la camarera una de catalana es molt guapa i simpatica.

quan torni per lleida ja hi tornare.

ja parlarem que vaigi be adeu.

visca el futbol lleidata.

pau titular del lleida.

#8 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2008 - 12:20

osti, vec que la foto m'ha sortit un pel gran. si algun moderador domina li agrairia que me la reduis... ¬¬'

Posted Image

#9 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2008 - 12:22

osti, vec que la foto m'ha sortit un pel gran. si algun moderador domina li agrairia que me la reduis... ¬¬'


Fotut sapastre.


Tot el dia al Bar...

#10 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 05 febrero 2008 - 10:47

mira qui ha anat a parlar... lo que es passe el dia "a bordo" d'un r5 de mes de 20 anys... xDxDxD

#11 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 febrero 2008 - 12:06

El bar esta molt ben ambientat, jo hi vai am els amcis casi cada diumenge i entre la mitja part del partit fem futbolins :lol:


Gran obra per a la ciutat de Lleida ha fet aquest home al fer un establiment aixi, ara ni faltarie un de F1 8)

#12 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 febrero 2008 - 12:26

El bar esta molt ben ambientat, jo hi vai am els amcis casi cada diumenge i entre la mitja part del partit fem futbolins :lol:


Gran obra per a la ciutat de Lleida ha fet aquest home al fer un establiment aixi, ara ni faltarie un de F1 8)


Perquè s'ompli de hooligans Alonsistes? No, gràcies.

#13 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 febrero 2008 - 12:29

El bar esta molt ben ambientat, jo hi vai am els amcis casi cada diumenge i entre la mitja part del partit fem futbolins :lol:


Gran obra per a la ciutat de Lleida ha fet aquest home al fer un establiment aixi, ara ni faltarie un de F1 8)


Perquè s'ompli de hooligans Alonsistes? No, gràcies.


no, per a que s'ompli d'aficionats al món de la F1, poden entrar de tot, de kimi de coulthard, de qui vulguis, tal com al futbolbar.info entren gen del Barça, Madrid, Espanyol, Lleida, etc... :wink:

#14 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 febrero 2008 - 01:37

El bar esta molt ben ambientat, jo hi vai am els amcis casi cada diumenge i entre la mitja part del partit fem futbolins :lol:


Gran obra per a la ciutat de Lleida ha fet aquest home al fer un establiment aixi, ara ni faltarie un de F1 8)


Perquè s'ompli de hooligans Alonsistes? No, gràcies.


no, per a que s'ompli d'aficionats al món de la F1, poden entrar de tot, de kimi de coulthard, de qui vulguis, tal com al futbolbar.info entren gen del Barça, Madrid, Espanyol, Lleida, etc... :wink:


La majoria d'aficionats dels altres són gent com cal, no com la "marea azul" de l' Alonso.

#15 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 febrero 2008 - 01:59

El bar esta molt ben ambientat, jo hi vai am els amcis casi cada diumenge i entre la mitja part del partit fem futbolins :lol:


Gran obra per a la ciutat de Lleida ha fet aquest home al fer un establiment aixi, ara ni faltarie un de F1 8)


Perquè s'ompli de hooligans Alonsistes? No, gràcies.


no, per a que s'ompli d'aficionats al món de la F1, poden entrar de tot, de kimi de coulthard, de qui vulguis, tal com al futbolbar.info entren gen del Barça, Madrid, Espanyol, Lleida, etc... :wink:


La majoria d'aficionats dels altres són gent com cal, no com la "marea azul" de l' Alonso.


també hi han excepcions, jo personalment, admiro a alonso perque am 23 anys ser bicampeo mundial es per treures el barret, pero jo havia set sempre del Senna, i desde que va morir no he trobat substitut, ser de schumi ere massa avorrit`perque ho guanyava tot :lol:

#16 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 febrero 2008 - 03:25

El bar esta molt ben ambientat, jo hi vai am els amcis casi cada diumenge i entre la mitja part del partit fem futbolins :lol:


Gran obra per a la ciutat de Lleida ha fet aquest home al fer un establiment aixi, ara ni faltarie un de F1 8)


Perquè s'ompli de hooligans Alonsistes? No, gràcies.


no, per a que s'ompli d'aficionats al món de la F1, poden entrar de tot, de kimi de coulthard, de qui vulguis, tal com al futbolbar.info entren gen del Barça, Madrid, Espanyol, Lleida, etc... :wink:


La majoria d'aficionats dels altres són gent com cal, no com la "marea azul" de l' Alonso.


també hi han excepcions, jo personalment, admiro a alonso perque am 23 anys ser bicampeo mundial es per treures el barret, pero jo havia set sempre del Senna, i desde que va morir no he trobat substitut, ser de schumi ere massa avorrit`perque ho guanyava tot :lol:


Doncs jo admiro a persones que valen la pena, no gent repugnant i prepotent com l' Alonso, que ara es fa el simpàtic, per ficar-se a la gent a la butxaca ara que té conflicte amb en Hamilton, però no serie estrany escoltar anècdotes i desprecides d'en Fernandito a la seva propia afició, després de recorrer mig món er veure'l.

#17 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 febrero 2008 - 05:24

que conegui a lleida hi ha dos bars amb tematica de la f1. un es la pizzeria imola, que esta a l'avinguda d'artesa, a la borderta; l'altre es un frankfurt situat al carrer baro de maials, a balafia. abans es deia frankfurt joel, pero li van canviar el nom i ara no recordo com es diu. he de dir que fa molts anys que no vaig a l'imola, mentre que al frankfurt no hi he anat mai i no se l'ambient que hi ha els dies de cursa.

#18 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 febrero 2008 - 02:34

La pizzeria Imola la unica tematica que te de formula 1 es el nom, perque no hi ha ni tele, es simplement una pizzeria. Jo vaig entrenar al fill del jefe de l'Imola i es un Italià, per aixo lo de Imola. i el que abans es deia bar Joel, ara es diu Carrera, i alli si que tenen a la paret el dibuix de l'home que va perdre el coll... es un frankfurt diria.

#19 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 17 febrero 2008 - 02:40

La pizzeria Imola la unica tematica que te de formula 1 es el nom, perque no hi ha ni tele, es simplement una pizzeria. Jo vaig entrenar al fill del jefe de l'Imola i es un Italià, per aixo lo de Imola. i el que abans es deia bar Joel, ara es diu Carrera, i alli si que tenen a la paret el dibuix de l'home que va perdre el coll... es un frankfurt diria.


jo crec que a Lleida algo de F1 no tindrie èxit, pero a Barcelona o Madrid si 8)




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos