Ir al contenido


Foto
- - - - -

Lleida Llista - Vilanova Ullblau, gratis a les 20:00 dis.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
18 respuestas en este tema

#1 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 enero 2008 - 02:55

Doncs aixo, dema l'unic equip a l'elit de la ciutat de Lleida es juga moltisim despres de les ultimes doloreses derrotes. La directiva del Lleida Llista a declarat el partit amb entrada gratuita per a tothom ja que soliciten el suport del public per tornar a fer el 11 de setembre un fortí. Alguns membres de Ilergetes estarem presents, ho dic per si algu hi vol assistir que vingui amb casc i escut..no sigui que ens trobi perque clar, som molt violents nosaltres.... 8)

#2 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 25 enero 2008 - 03:44

Doncs si,

Ademes contra el Vilanova, equip que les 2 darreres temporades vam tindre problemes a casa amb els seus aficionats..

Aixi que s'espera ambient al pavelló :D

Jo si puc anire.

#3 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 enero 2008 - 03:45

Doncs si,

Ademes contra el Vilanova, equip que les 2 darreres temporades vam tindre problemes a casa amb els seus aficionats..

Aixi que s'espera ambient al pavelló :D

Jo si puc anire.

Osti, tu estaves l'any pasat???? Recordes un sonat que al acabar el partit va creuar la pista per encarar-se amb ells??? xDDD

#4 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 25 enero 2008 - 04:15

Doncs si,

Ademes contra el Vilanova, equip que les 2 darreres temporades vam tindre problemes a casa amb els seus aficionats..

Aixi que s'espera ambient al pavelló :D

Jo si puc anire.

Osti, tu estaves l'any pasat???? Recordes un sonat que al acabar el partit va creuar la pista per encarar-se amb ells??? xDDD


Sí, xddd

Sempre hi ha agut problemes.. Ara no recordo si va ser l'any passat o fa 2 anys on els seguidors del vilanova van llançar 1 basura de metall al mig de la pista..

#5 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 enero 2008 - 05:01

Va ser l'any pasat i jo vaig saltar a buscar-los.. el que va creuar la pista vaig ser jo! xD Dema espero que tornin a vindre.... :twisted:

#6 adri

adri

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 13 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 enero 2008 - 05:13

on juguen?

#7 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 26 enero 2008 - 09:56

Resultat final:
2-2

Bona entrada.

L'afició rival insultan a Lleida...

Animaven força però aixo de insultar perquè si..

#8 adri

adri

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 13 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 enero 2008 - 09:58

bon partit
puta la afició :twisted:

:D

#9 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 enero 2008 - 10:38

Va ser l'any pasat i jo vaig saltar a buscar-los.. el que va creuar la pista vaig ser jo! xD Dema espero que tornin a vindre.... :twisted:


Violent, més que violent. ! :twisted:

#10 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 enero 2008 - 11:28

Va ser l'any pasat i jo vaig saltar a buscar-los.. el que va creuar la pista vaig ser jo! xD Dema espero que tornin a vindre.... :twisted:


Violent, més que violent. ! :twisted:

aiiixxx... tindre que anar a un reformatori o quelcom semblant.. :oops:

Partit de patiment... molt de patiment! On al final un xut desviat davant del porter ens va permetre treure un punt valuós tal i com va anar el partit.. Es notava que els dos equips s'hi jugaven molt ja que cap dels 2 preneia cap risc, i sobretot la primera part va ser molt ensopida, sense contres i un joc massa especulatiu. A la segona amb els gols la cosa es va animar. Jo crec que l'afició del Vilanova va estar força be, animant tot el partit. Si mes no, jo no els vaig sentir insultar. Si que vaig vere algun gest despectiu cap al nostre sector.. pero re important. L'any pasat esq cantaven Puta Lleida.. Aquest any eren força mes que l'any pasat. El que jo no entenc es com pot ser que a l'11 de setembre no hi haigui grup d'animació... Tot els equips de l'OK Lliga tenen la seva penya i tal i es desplacen per tota Catalunya, i aqui no es va sentir un Lleida Lleida (despres del 2on gol nostre i perque varem començar naltres amb l'ajuda de l'exitació del public) fins els ultims 5 minuts quan tot estava mes calent. Nose, segur que no es podria fer re desde la directiva?? Intentar agrupar tot el jovent que hi ha pel pabello o algo.. comprar un tambor o algo..

#11 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 27 enero 2008 - 11:45

Va ser l'any pasat i jo vaig saltar a buscar-los.. el que va creuar la pista vaig ser jo! xD Dema espero que tornin a vindre.... :twisted:


Violent, més que violent. ! :twisted:

aiiixxx... tindre que anar a un reformatori o quelcom semblant.. :oops:

Partit de patiment... molt de patiment! On al final un xut desviat davant del porter ens va permetre treure un punt valuós tal i com va anar el partit.. Es notava que els dos equips s'hi jugaven molt ja que cap dels 2 preneia cap risc, i sobretot la primera part va ser molt ensopida, sense contres i un joc massa especulatiu. A la segona amb els gols la cosa es va animar. Jo crec que l'afició del Vilanova va estar força be, animant tot el partit. Si mes no, jo no els vaig sentir insultar. Si que vaig vere algun gest despectiu cap al nostre sector.. pero re important. L'any pasat esq cantaven **** Lleida.. Aquest any eren força mes que l'any pasat. El que jo no entenc es com pot ser que a l'11 de setembre no hi haigui grup d'animació... Tot els equips de l'OK Lliga tenen la seva penya i tal i es desplacen per tota Catalunya, i aqui no es va sentir un Lleida Lleida (despres del 2on gol nostre i perque varem començar naltres amb l'ajuda de l'exitació del public) fins els ultims 5 minuts quan tot estava mes calent. Nose, segur que no es podria fer re desde la directiva?? Intentar agrupar tot el jovent que hi ha pel pabello o algo.. comprar un tambor o algo..


D'aver tambors en hi ha el problema que estan tancats a un magatzem, alli com a minim en hi ha 3 de bombos.

#12 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 enero 2008 - 12:05

doncs joder, aixo encara es mes masoquisme. Ahir a naltres ens deixen un bombo i no parem de tocar-lo! Tu vas sempre al Llista? quina edat tens?

#13 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 enero 2008 - 12:29

Va ser l'any pasat i jo vaig saltar a buscar-los.. el que va creuar la pista vaig ser jo! xD Dema espero que tornin a vindre.... :twisted:


Violent, més que violent. ! :twisted:

aiiixxx... tindre que anar a un reformatori o quelcom semblant.. :oops:

Partit de patiment... molt de patiment! On al final un xut desviat davant del porter ens va permetre treure un punt valuós tal i com va anar el partit.. Es notava que els dos equips s'hi jugaven molt ja que cap dels 2 preneia cap risc, i sobretot la primera part va ser molt ensopida, sense contres i un joc massa especulatiu. A la segona amb els gols la cosa es va animar. Jo crec que l'afició del Vilanova va estar força be, animant tot el partit. Si mes no, jo no els vaig sentir insultar. Si que vaig vere algun gest despectiu cap al nostre sector.. pero re important. L'any pasat esq cantaven **** Lleida.. Aquest any eren força mes que l'any pasat. El que jo no entenc es com pot ser que a l'11 de setembre no hi haigui grup d'animació... Tot els equips de l'OK Lliga tenen la seva penya i tal i es desplacen per tota Catalunya, i aqui no es va sentir un Lleida Lleida (despres del 2on gol nostre i perque varem començar naltres amb l'ajuda de l'exitació del public) fins els ultims 5 minuts quan tot estava mes calent. Nose, segur que no es podria fer re desde la directiva?? Intentar agrupar tot el jovent que hi ha pel pabello o algo.. comprar un tambor o algo..

Fins fa dos o tres anys un grup de 6 o 7 joves vam fer una penya del Lleida LLista Blava( La Tino Xaranga), i ens vam desplacar a molts indrets de Catalunya, i vam crear una samarreta tambe. El problema va ser la poca consistencia que vam tenir tots, i mes quan van descendir.
Alli al magatzem en el seu temps teniem 3 o 4 bombos, pancartes, estelades i un ampli seguit de merchandaising( bufandes, camisetes..), xo ara no se res de res..

#14 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 enero 2008 - 01:16

i on coi es tota akella gent? jo ja m'enrecordo d'aquella penya, Tino diria que era un empleat del club que va morir, oi? Si jo recordo que quan el primer ascens a primera (actual OK Lliga) el 11 de setembre era un infern, on tenien que treure les grades supletories i tot per fer-hi caver a tothom. On es tota aquella gent?? son els que van sols quan es la moda? Mania de ciutat..

#15 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 27 enero 2008 - 01:23

El proxim partit a casa sera contra al Barça, seria un bon moment per intentar fer alguna cosa

#16 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 enero 2008 - 02:08

i on coi es tota akella gent? jo ja m'enrecordo d'aquella penya, Tino diria que era un empleat del club que va morir, oi? Si jo recordo que quan el primer ascens a primera (actual OK Lliga) el 11 de setembre era un infern, on tenien que treure les grades supletories i tot per fer-hi caver a tothom. On es tota aquella gent?? son els que van sols quan es la moda? Mania de ciutat..


Si exacte un gran amic tb. Doncs tota la colla per diverses raons ho vam anar deixant. Si estavem a les grades supletories.
Ningu ens vam apuntar ni vam deixar el club com t' ho dius. Sino que per diferents motius doncs es va disuadir la penya( molts de nosaltres de tan en tan anem al pabello encara).

#17 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 27 enero 2008 - 04:52

Tot es preguntar al club, que si ens ho pot deixar, no crec que es neguin.

De banderes i estelades tambè les podriam portar de casa però al magatzem
del pavelló tambè en hi ha.

#18 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 enero 2008 - 02:38

Tot es preguntar al club, que si ens ho pot deixar, no crec que es neguin.

De banderes i estelades tambè les podriam portar de casa però al magatzem
del pavelló tambè en hi ha.

El "problema" no es de material, sols que despenja 3 o 4 cosetes de la meva habitació ja tenim per guarnir mitg pabelló, creu-me.. xD La cosa esta en que hi haigui gent disposada a animar i a fer un grup de gent capaç de crear ambient al 11 de setembre. Nosaltres som uns 3 o 4 que anem, portem la pancarta de ilergetes, pero coi, venen uns 25 de fora que no paren d'animar, i aqui treiem una pancarta per fer algo de color i no anima ni Deu, doncs de que serveix? al final no la varem treure en el ultim partit, ja que vist com estava la gent, encara ens mirarien malament!

#19 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 28 enero 2008 - 07:02

Tot es preguntar al club, que si ens ho pot deixar, no crec que es neguin.

De banderes i estelades tambè les podriam portar de casa però al magatzem
del pavelló tambè en hi ha.

El "problema" no es de material, sols que despenja 3 o 4 cosetes de la meva habitació ja tenim per guarnir mitg pabelló, creu-me.. xD La cosa esta en que hi haigui gent disposada a animar i a fer un grup de gent capaç de crear ambient al 11 de setembre. Nosaltres som uns 3 o 4 que anem, portem la pancarta de ilergetes, pero coi, venen uns 25 de fora que no paren d'animar, i aqui treiem una pancarta per fer algo de color i no anima ni Deu, doncs de que serveix? al final no la varem treure en el ultim partit, ja que vist com estava la gent, encara ens mirarien malament!



Jo el que proposaria, seria que les penyes del Lleida intentesam anar al hockey, que no es pas car el carnet ni molt menys, 45 euros tota la temporada tot el public i els menors de 18 anys si no recordo malament es gratis.
Tot seria que fossam ni que fos 15 i ja fariam prou soroll.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos