Ir al contenido


Foto
- - - - -

Tema desplaçaments


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
77 respuestas en este tema

#41 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 enero 2008 - 03:10

Poder no globalitzes com be dius pero a veure aqui hi ha molta gent que tenim o no estudis jo tinc estudis de Secretariat i Comunicació empresarial de grau superior i no tinc pas el titul ja que em falta una assignatura i ara estic cursant un altre cicle de viatges i m'està anant força bé i és penos Nakor que diguis aquestes coses i a més et puc ben assegurar que l'Enric_bcn te uns estudis molt bons i amb molta demanda que ja voldries tu tenir el titul que te ell amb una bona remuneració mensual para d'enfotret amb ell que hi ha gent que poder no te res però val més com a persona i el que parla més d'aquestes coses es qui menys ha de parlar.
Ets penós i sento vergonya aliena amb tu.
Espero que reflexionis amb lo que has escrit perquè tu ets ben patètic.
Per la resta de foreros rebeu una bona salutació :wink:

#42 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 enero 2008 - 03:20

Qui busca follons te lo que se mereix, tu penses que això bè d' ara... Pero no saps ni la meitad, pot ser que estigui així per alguna altra raò que tu no saps, no creus? Soc patetic per forterli canya? pot ser per tu sí, pero jo tans sols l' estic recordant les parides que em va fotre l' últim día que em va fotre a parir i va marchar corrents del messenger. Si em comporto així es per algo...

PD: I per cert quin estudi tè que esta tan bè renumerat? Hosteler? Creus que ser "cambrer entre altres" esta ben renumerat? 8O

#43 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 25 enero 2008 - 05:27

Tanqueu el post si us plau...



I perquè s'ha de tancar el post? A cas he tornat a dir tonteries? (segons tú).


http://www.unioespor.../postt6907.html

Llegeix. Hi ha unes quantes raons.

#44 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 enero 2008 - 05:46

Tanqueu el post si us plau...



I perquè s'ha de tancar el post? A cas he tornat a dir tonteries? (segons tú).


http://www.unioespor.../postt6907.html

Llegeix. Hi ha unes quantes raons.


7)No es permet entrar en qualsevol tipus de discussions personals entre usuaris tot i que hi hagi provocació prèvia(en aquest cas s’ha de sol•licitar l’eliminació de la provocació al administrador i no pel fòrum).
11)Tot tipus de missatge que tingui com a objectiu enfrontaments amb equips rivals no està permès.
12)No escriure missatges de contingut violent o que puguin considerar-se que inciten a la violència.

#45 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 enero 2008 - 05:50

Vols més detalls?

7)No es permet entrar en qualsevol tipus de discussions personals entre usuaris tot i que hi hagi provocació prèvia(en aquest cas s’ha de sol•licitar l’eliminació de la provocació al administrador i no pel fòrum).

Per fí algú que pensa com jo!!!
Ho dic jo i tothom se'm tira a sobre. Ho diu un altre i no li dieu res. Com sempre. Pero que jo estic content que hagis fet un post així company seguidor.


11)Tot tipus de missatge que tingui com a objectiu enfrontaments amb equips rivals no està permès.

A Terrassa si que vindràn perque no hi han Hooligans Vallés.
I potser vindrà l'afició normal del Lleida i ja està. No m'extranyaría.


12)No escriure missatges de contingut violent o que puguin considerar-se que inciten a la violència.

I si em pegueu, demostra que només sabeu solucionar les coses pegant, i les coses no se solucionen pegan. Que ho sapigueu. És increíble això!!!


PD: Per di algo... :wink:

#46 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 enero 2008 - 06:18

]Soc patetic per forterli canya? pot ser per tu sí, pero jo tans sols l' estic recordant les parides que em va fotre l' últim día que em va fotre a parir i va marchar corrents del messenger. Si em comporto així es per algo...


No ets pas l'únic que li ha fet això :lol:

#47 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 enero 2008 - 06:24

]Soc patetic per forterli canya? pot ser per tu sí, pero jo tans sols l' estic recordant les parides que em va fotre l' últim día que em va fotre a parir i va marchar corrents del messenger. Si em comporto així es per algo...


No ets pas l'únic que li ha fet això :lol:


aisH que dolentot que es aquest noi :twisted:

#48 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 25 enero 2008 - 08:27

]Vols més detalls?

7)No es permet entrar en qualsevol tipus de discussions personals entre usuaris tot i que hi hagi provocació prèvia(en aquest cas s’ha de sol•licitar l’eliminació de la provocació al administrador i no pel fòrum).

Per fí algú que pensa com jo!!!
Ho dic jo i tothom se'm tira a sobre. Ho diu un altre i no li dieu res. Com sempre. Pero que jo estic content que hagis fet un post així company seguidor.


11)Tot tipus de missatge que tingui com a objectiu enfrontaments amb equips rivals no està permès.

A Terrassa si que vindràn perque no hi han Hooligans Vallés.
I potser vindrà l'afició normal del Lleida i ja està. No m'extranyaría.


12)No escriure missatges de contingut violent o que puguin considerar-se que inciten a la violència.

I si em pegueu, demostra que només sabeu solucionar les coses pegant, i les coses no se solucionen pegan. Que ho sapigueu. És increíble això!!!


PD: Per di algo... :wink:



tu tambe les estas incumplin

#49 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 enero 2008 - 08:33

Poder no globalitzes com be dius pero a veure aqui hi ha molta gent que tenim o no estudis jo tinc estudis de Secretariat i Comunicació empresarial de grau superior i no tinc pas el titul ja que em falta una assignatura i ara estic cursant un altre cicle de viatges i m'està anant força bé i és penos Nakor que diguis aquestes coses i a més et puc ben assegurar que l'Enric_bcn te uns estudis molt bons i amb molta demanda que ja voldries tu tenir el titul que te ell amb una bona remuneració mensual para d'enfotret amb ell que hi ha gent que poder no te res però val més com a persona i el que parla més d'aquestes coses es qui menys ha de parlar.
Ets penós i sento vergonya aliena amb tu.
Espero que reflexionis amb lo que has escrit perquè tu ets ben patètic.
Per la resta de foreros rebeu una bona salutació :wink:



Jo no soc aquí per defensar a ningú, com tu segurament tampoc. Però es ben clar, així m'ho sembla a mi, que el company Nakor, només volia establir una relació causal entre ignorància i mal estil, basant-se en un perjudici social, abans molt extès. Tens raó quan dius que aquesta equació es més un axioma pervers que una realitat contrastable. El company Anscari ho demostra anteriorment i tots ho reconeixem, inclòs el propi company Nakor. No obstant, com a perjudici social que ha estat, es i romàn, residualment si vols. Tots hem pecat alguna vegada, i si no alguna cosa queda en algun moment. Fixa't si no que tu mateix no t'has pogut estar de fer-nos saber la teva solvència cultural, i sobretot no t'has pogut estar d'apuntar l'excel.lent curriculum academic i professional que adorna la personalitat del company Enric. Reseguint la teva frase, tots som penosos i fem vergonya als ulls dels altris. Tu i jo els primers.

Salut, Trsafc.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#50 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 25 enero 2008 - 08:39

]Vols més detalls?

7)No es permet entrar en qualsevol tipus de discussions personals entre usuaris tot i que hi hagi provocació prèvia(en aquest cas s’ha de sol•licitar l’eliminació de la provocació al administrador i no pel fòrum).

Per fí algú que pensa com jo!!!
Ho dic jo i tothom se'm tira a sobre. Ho diu un altre i no li dieu res. Com sempre. Pero que jo estic content que hagis fet un post així company seguidor.

s'ha ficat amb algu personalment?


11)Tot tipus de missatge que tingui com a objectiu enfrontaments amb equips rivals no està permès.

A Terrassa si que vindràn perque no hi han Hooligans Vallés.
I potser vindrà l'afició normal del Lleida i ja està. No m'extranyaría.

Pero a quin equip rival a insultat jo no ho veig
12)No escriure missatges de contingut violent o que puguin considerar-se que inciten a la violència.

I si em pegueu, demostra que només sabeu solucionar les coses pegant, i les coses no se solucionen pegan. Que ho sapigueu. És increíble això!!!

esta fent totalment al reves

PD: Per di algo... :wink:



#51 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 enero 2008 - 08:43

Jo si que anire!

#52 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 enero 2008 - 08:48

Vols més detalls?

7)No es permet entrar en qualsevol tipus de discussions personals entre usuaris tot i que hi hagi provocació prèvia(en aquest cas s’ha de sol•licitar l’eliminació de la provocació al administrador i no pel fòrum).

Per fí algú que pensa com jo!!!
Ho dic jo i tothom se'm tira a sobre. Ho diu un altre i no li dieu res. Com sempre. Pero que jo estic content que hagis fet un post així company seguidor.


s'ha ficat amb algu personalment?
Aixo es una provocació, als que van respondre l' ultim post que nomena ell

11)Tot tipus de missatge que tingui com a objectiu enfrontaments amb equips rivals no està permès.

A Terrassa si que vindràn perque no hi han Hooligans Vallés.
I potser vindrà l'afició normal del Lleida i ja està. No m'extranyaría.

Pero a quin equip rival a insultat jo no ho veig
Insulta indirectament al Lleida i als seus seguidors
12)No escriure missatges de contingut violent o que puguin considerar-se que inciten a la violència.

I si em pegueu, demostra que només sabeu solucionar les coses pegant, i les coses no se solucionen pegan. Que ho sapigueu. És increíble això!!!

esta fent totalment al reves
Tú pot ser no, pero per alguns això incita a la violencia :twisted:

#53 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 25 enero 2008 - 08:53

]Vols més detalls?

7)No es permet entrar en qualsevol tipus de discussions personals entre usuaris tot i que hi hagi provocació prèvia(en aquest cas s’ha de sol•licitar l’eliminació de la provocació al administrador i no pel fòrum).

Per fí algú que pensa com jo!!!
Ho dic jo i tothom se'm tira a sobre. Ho diu un altre i no li dieu res. Com sempre. Pero que jo estic content que hagis fet un post així company seguidor.


s'ha ficat amb algu personalment?

Aixo es una provocació, als que van respondre l' ultim post que nomena ell
llavors tu tambe lestas incumplin

11)Tot tipus de missatge que tingui com a objectiu enfrontaments amb equips rivals no està permès.

A Terrassa si que vindràn perque no hi han Hooligans Vallés.
I potser vindrà l'afició normal del Lleida i ja està. No m'extranyaría.

Pero a quin equip rival a insultat jo no ho veig
Insulta indirectament al Lleida i als seus seguidors
llavors no es un equip rival
12)No escriure missatges de contingut violent o que puguin considerar-se que inciten a la violència.

I si em pegueu, demostra que només sabeu solucionar les coses pegant, i les coses no se solucionen pegan. Que ho sapigueu. És increíble això!!!

esta fent totalment al reves
Tú pot ser no, pero per alguns això incita a la violencia :twisted:
tas contestat tu mateix
PD: Per di algo... :wink:



#54 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 enero 2008 - 08:55

tu tambe les estas incumplin


Si pero jo no pregunto el perque.

Tanqueu el post si us plau...

I perquè s'ha de tancar el post? A cas he tornat a dir tonteries? (segons tú).



#55 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 25 enero 2008 - 08:55

que consti que jo a l'enric_bcn tambe el trobo una mica pesat, pero no trobo be que se li fiquin dades privades

#56 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 25 enero 2008 - 08:57

7)No es permet entrar en qualsevol tipus de discussions personals entre usuaris tot i que hi hagi provocació prèvia(en aquest cas s’ha de sol•licitar l’eliminació de la provocació al administrador i no pel fòrum).

per exmple...

#57 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 enero 2008 - 08:58

que consti que jo a l'enric_bcn tambe el trobo una mica pesat, pero no trobo be que se li fiquin dades privades


Tampoc vec correcte que t' insultin per privat (msn) i ell ho fa, i no soc l' únic... :lol:

#58 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 25 enero 2008 - 09:00

]

que consti que jo a l'enric_bcn tambe el trobo una mica pesat, pero no trobo be que se li fiquin dades privades


Tampoc vec correcte que t' insultin per privat (msn) i ell ho fa, i no soc l' únic... :lol:


jo tampoc ho trobo gens be
pero es tan facil com ficar-lo a no admitir :lol:

#59 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 enero 2008 - 09:02

]

que consti que jo a l'enric_bcn tambe el trobo una mica pesat, pero no trobo be que se li fiquin dades privades


Tampoc vec correcte que t' insultin per privat (msn) i ell ho fa, i no soc l' únic... :lol:


jo tampoc ho trobo gens be
pero es tan facil com ficar-lo a no admitir :lol:


Ja pero si no es al msn, et toca el ous amb privats, i l' opciò no admitir al foro no existeix :roll:

#60 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 enero 2008 - 09:05

]

que consti que jo a l'enric_bcn tambe el trobo una mica pesat, pero no trobo be que se li fiquin dades privades


Tampoc vec correcte que t' insultin per privat (msn) i ell ho fa, i no soc l' únic... :lol:


El seu company de brega Lleida Ok també tenia certa debilitat amb els "privats". Amb ell vam viure l'evolució del pesat entranyable al freaky indesitjable. Tenim una referència històrica que val la pena considerar.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos