Ir al contenido


Foto
- - - - -

Tema desplaçaments


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
77 respuestas en este tema

#21 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 08:23

Quan donis la cara Enric se te caura de vritat que ets del Lleida si vols ser respecta als seus aficionats.

#22 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 enero 2008 - 08:26

]

Al nostre grup amb 2 hores i poc (com a molt) de cotxe i uns 40 euros (diésel) et pots plantar a la majoria de camps.

Tot seria organitzar-nos. Amb 5 o 6 cotxes (i pagant el combistible a mitges) ja som 20 o 30 persones...

De debó necessitem que el club monti un autocar? No creieu que depenem de naltres?

Crec que ho vaig dir per aquí però hi tornarè. Si aconseguim jugar el Play Off jo no m'en perdrè cap de partit (si ens toca algún de Canàries ja en parlaríam). Però durant la lliga jo ho tinc xungo. També he dit molts cops aquí que si no treballés els diumenges tarda no m'en perdria gaires de partits...

Si vaig a Gavà, ho dirè. Ja saveu... El gas-oil a mitges i una birra pel xòfer... Tarifla plana!


Discrepo una mica. Jo agafaria com a exemple un desplaçament mig Vilarreal o Llevant.
Lleida – Valencia: 3 hores

Gasoil: més o menys 40 euros
Autopista anada i tornada: 30 euros
Entrades: més o menys 15 euros per persona
Menjars: 12 euros (dinars, berenars, sopars, beure...)
Extres: ¿?
Total del viatge per persona (aproximat i suposant 4 persones per cotxe): 45 euros per persona


On menjes??? :lol: :lol: :lol:


No es on menjo. Es l'hora del partit. Si juguen a les 5 has de sortir de Lleida a les 12 i dinar i tornaràs a les 11 de la nit i segurament soparàs. Segur que beure ho faràs més d'un cop. Ves suman :roll: :roll:

#23 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 24 enero 2008 - 08:41

I si passem d'autopista i ens fem uns entrepans a casa?

#24 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 08:47

Quan donis la cara Enric se te caura de vritat que ets del Lleida si vols ser respecta als seus aficionats.



Osigui que per tú si no vaig mai al Camp d'Esports vol dir que no soc del Lleida? Increible. Mira. Passo de discutir sobre aquest tema. Ja he parlat molts cops sobre aquest assumpte.

I una altra cosa. Seré respectat pels aficionats? Doncs de moment no ho veig eh!

Quina manera de rebre'm fotent'me una pallissa.

#25 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 09:24

Quan donis la cara Enric se te caura de vritat que ets del Lleida si vols ser respecta als seus aficionats.



Osigui que per tú si no vaig mai al Camp d'Esports vol dir que no soc del Lleida? Increible. Mira. Passo de discutir sobre aquest tema. Ja he parlat molts cops sobre aquest assumpte.

I una altra cosa. Seré respectat pels aficionats? Doncs de moment no ho veig eh!

Quina manera de rebre'm fotent'me una pallissa.












Si respectesis series respectat.

#26 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 09:29

Per tú que és respectar? Jo dono 1 punt de vista meu i tot el que dic senta malament. És la meva opinió. Per això és un forum no? Per opinar. Dic una cosa i ja em volen fotre una pallissa? Docns quina manera de donar 1 opinió. I et segueixi dient. No diguis que seré respectat si vaig al Camp d'Esports perque de moment si em veuen, ja em volen pegar, només per donar 1 punt de vista.

#27 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 09:30

]

Tú si que provoques Ilerlleida. I tú calla Veu de Torres que no em tens ni idea. Molt d'amic m'anaves tú al messenger pero a la hora de la veritat també li llepes el cul a aquest ilerlleida. Jo no provoco. Els que provoqueu sou vosaltres, que voleu pegar als Hooligans Vallés i sou incapaços de presentar'vos a Sabadell.

I si això és provocar, mare meva. Vosaltres si que provoqueu i doneu mala imatge als altres equips volent pegar a l'afició rival.

I si em pegueu, demostra que només sabeu solucionar les coses pegant, i les coses no se solucionen pegan. Que ho sapigueu. És increíble això!!!


quants anys tens? per curiositat...

t'ho creguis o no... 25 ..


Crec que ja te 26 anys, sense poder acabar un simple CFGM o sigui que te la ESO i prou. Amb això dic moltes coses d' ell. :lol:

PD: L' ultim post que et vaig escriure, et deia que sempre acabaves escaldat... I aquest post tampoc t' has salvat.



Doncs amb això vas equivocat, noi, les persones no es valoren pels seus estudis, sinó pel q et poden aportar a tu, que passe, si tens un amic amb la ESO, creus que és tonto, o alguna cosa semblant? Jo tinc fins a 1r de batxillerat, i encara vull estudiar, però no em considero tonto, hauries de veure la de rucots que hi ha a la universitat, sense preocupacions ni motivacions, més enllà de arribar a dissabte i pillar una bona borratxera.

#28 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 09:33

]

Tú si que provoques Ilerlleida. I tú calla Veu de Torres que no em tens ni idea. Molt d'amic m'anaves tú al messenger pero a la hora de la veritat també li llepes el cul a aquest ilerlleida. Jo no provoco. Els que provoqueu sou vosaltres, que voleu pegar als Hooligans Vallés i sou incapaços de presentar'vos a Sabadell.

I si això és provocar, mare meva. Vosaltres si que provoqueu i doneu mala imatge als altres equips volent pegar a l'afició rival.

I si em pegueu, demostra que només sabeu solucionar les coses pegant, i les coses no se solucionen pegan. Que ho sapigueu. És increíble això!!!


quants anys tens? per curiositat...


per cert, i no em considero gent tonto, però tampoc un il.luminat, et puc dir que he donat més d'un repàs en història i altres coses, a bastants universitaris, que només pel fet de ser-ho, es creuen superiors, i la resta som tontos, no ha estat un comentari massa encertat.
t'ho creguis o no... 25 ..


Crec que ja te 26 anys, sense poder acabar un simple CFGM o sigui que te la ESO i prou. Amb això dic moltes coses d' ell. :lol:

PD: L' ultim post que et vaig escriure, et deia que sempre acabaves escaldat... I aquest post tampoc t' has salvat.



Doncs amb això vas equivocat, noi, les persones no es valoren pels seus estudis, sinó pel q et poden aportar a tu, que passe, si tens un amic amb la ESO, creus que és tonto, o alguna cosa semblant? Jo tinc fins a 1r de batxillerat, i encara vull estudiar, però no em considero tonto, hauries de veure la de rucots que hi ha a la universitat, sense preocupacions ni motivacions, més enllà de arribar a dissabte i pillar una bona borratxera.



#29 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 enero 2008 - 09:40

]
Crec que ja te 26 anys, sense poder acabar un simple CFGM o sigui que te la ESO i prou. Amb això dic moltes coses d' ell. :lol:

PD: L' ultim post que et vaig escriure, et deia que sempre acabaves escaldat... I aquest post tampoc t' has salvat.



Doncs amb això vas equivocat, noi, les persones no es valoren pels seus estudis, sinó pel q et poden aportar a tu, que passe, si tens un amic amb la ESO, creus que és tonto, o alguna cosa semblant? Jo tinc fins a 1r de batxillerat, i encara vull estudiar, però no em considero tonto, hauries de veure la de rucots que hi ha a la universitat, sense preocupacions ni motivacions, més enllà de arribar a dissabte i pillar una bona borratxera.


Jo no parlo en general, no soc de per un critica a tots, si entes lo que vols es cosa teva. Pero jo mai he dit res perque et sentis aludit...

#30 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 10:19

Això dels diners depèn de cada persona us ho puc assegurar jo com agent de viatges que sóc els pressupostos de caps de setmana no són pas tan cars es qüestió de fer-se un estudi de necessitats i no es pas tan car.

#31 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 24 enero 2008 - 10:21

Tanqueu el post si us plau...

#32 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 10:23

]

]
Crec que ja te 26 anys, sense poder acabar un simple CFGM o sigui que te la ESO i prou. Amb això dic moltes coses d' ell. :lol:

PD: L' ultim post que et vaig escriure, et deia que sempre acabaves escaldat... I aquest post tampoc t' has salvat.



Doncs amb això vas equivocat, noi, les persones no es valoren pels seus estudis, sinó pel q et poden aportar a tu, que passe, si tens un amic amb la ESO, creus que és tonto, o alguna cosa semblant? Jo tinc fins a 1r de batxillerat, i encara vull estudiar, però no em considero tonto, hauries de veure la de rucots que hi ha a la universitat, sense preocupacions ni motivacions, més enllà de arribar a dissabte i pillar una bona borratxera.


Jo no parlo en general, no soc de per un critica a tots, si entes lo que vols es cosa teva. Pero jo mai he dit res perque et sentis aludit...


A veure, no és per defensar-lo a ell, però diu que no ah estat capaç ni de fer un cicle, per tant, crec que és un comentaria que es pot extendre a la gent que no l'ha acabat, perquè quina diferència llavors hi hauria entre ell i jo per exemple, o qualsevol altra persona en el mateix cas?

#33 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 10:25

Tanqueu el post si us plau...



I perquè s'ha de tancar el post? A cas he tornat a dir tonteries? (segons tú).

#34 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 10:46

A Terrassa si que vindràn perque no hi han Hooligans Vallés.

I potser vindrà l'afició normal del Lleida i ja està. No m'extranyaría.


Resultaria interessant, i potser alliçonador, educatiu i edificant, que ens diferenciessis qui son aquells que tu consideres normals, i aquells que tu consideres anormals.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#35 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 10:52

A Terrassa si que vindràn perque no hi han Hooligans Vallés.

I potser vindrà l'afició normal del Lleida i ja està. No m'extranyaría.


Resultaria interessant, i potser alliçonador, educatiu i edificant, que ens diferenciessis qui son aquells que tu consideres normals, i aquells que tu consideres anormals.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA



No ets tan llest? Doncs pensa. Que pensar és bo.

#36 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 10:55

Per tú que és respectar? Jo dono 1 punt de vista meu i tot el que dic senta malament. És la meva opinió. Per això és un forum no? Per opinar. Dic una cosa i ja em volen fotre una pallissa? Docns quina manera de donar 1 opinió. I et segueixi dient. No diguis que seré respectat si vaig al Camp d'Esports perque de moment si em veuen, ja em volen pegar, només per donar 1 punt de vista.



Opino que vius una fantasia bastant retorçada. Enlloc he llegit que et vulguin pegar. Si es una manera metàforica de referir-te a que ets objecte d'un linxament virtual, pensa que tu ets el primer que justifica la violència, quan en un post recent t'adreces al company Ilerlleida amb unes paraules dificils d'entendre i més dificil de païr "... si els Hooligans Vallés us van intentar pegar, es per que alguna cosa els hi vau fer".

Els nostres padrins deien: "... si no vols pols, no vagis a l'era".


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#37 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 10:57

A Terrassa si que vindràn perque no hi han Hooligans Vallés.

I potser vindrà l'afició normal del Lleida i ja està. No m'extranyaría.


Resultaria interessant, i potser alliçonador, educatiu i edificant, que ens diferenciessis qui son aquells que tu consideres normals, i aquells que tu consideres anormals.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA



No ets tan llest? Doncs pensa. Que pensar és bo.



Que vos m'ho digueu, i m'ho digueu així, em fa pensar que el pensar potser no es tan bona pensada com vos ens voleu fer pensar.

:lol: :lol: :lol:



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#38 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 11:17

Es refereix a la gent que no busca brega, que és pacifista i que va als camps per animar als seu equip sense faltar el respecte i disfrutant de l'espectacle i de pas també aprofiten i fan turisme per a la ciutat o poble on va a jugar el seu equip.
Es això i pareu d'enfrontar-vos amb el xiquet que és vergonyós ja que ell dona la seva opinió com estem fent tots.

#39 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 11:29

Es refereix a la gent que no busca brega, que és pacifista i que va als camps per animar als seu equip sense faltar el respecte i disfrutant de l'espectacle i de pas també aprofiten i fan turisme per a la ciutat o poble on va a jugar el seu equip.
Es això i pareu d'enfrontar-vos amb el xiquet que és vergonyós ja que ell dona la seva opinió com estem fent tots.



El que es vergonyòs es que darrera d'una opinió s'oculti una actitud tan mesquina com la justificació de la violència, la justificació del sectarisme i el proselitisme de grups radicals curiosament enfrontats amb la nostra afició.

Salut, Trsafc


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#40 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 enero 2008 - 02:34

]

]
Crec que ja te 26 anys, sense poder acabar un simple CFGM o sigui que te la ESO i prou. Amb això dic moltes coses d' ell. :lol:

PD: L' ultim post que et vaig escriure, et deia que sempre acabaves escaldat... I aquest post tampoc t' has salvat.



Doncs amb això vas equivocat, noi, les persones no es valoren pels seus estudis, sinó pel q et poden aportar a tu, que passe, si tens un amic amb la ESO, creus que és tonto, o alguna cosa semblant? Jo tinc fins a 1r de batxillerat, i encara vull estudiar, però no em considero tonto, hauries de veure la de rucots que hi ha a la universitat, sense preocupacions ni motivacions, més enllà de arribar a dissabte i pillar una bona borratxera.


Jo no parlo en general, no soc de per un critica a tots, si entes lo que vols es cosa teva. Pero jo mai he dit res perque et sentis aludit...


A veure, no és per defensar-lo a ell, però diu que no ah estat capaç ni de fer un cicle, per tant, crec que és un comentaria que es pot extendre a la gent que no l'ha acabat, perquè quina diferència llavors hi hauria entre ell i jo per exemple, o qualsevol altra persona en el mateix cas?


Si ho extens es cosa teva, pero jo no ho faig... Apart, un que no te ta'ls estudis com ell no ficaria tan merde en el foro no creus? Es una manera de dir que es tonto i punt... I ara no em facis 1 altre comentari dient que tots son tontos... que ja sera delicte caure 3 cops en lo mateix.

PD: TORNO A REPETIR "No soc dels que per un globalitzen en general..."




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos