Jump to content


Photo
- - - - -

Tema desplaçaments


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#1 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 23 January 2008 - 04:12 PM

Per què no fa autocars el club?

La 1a volta deiam perquè la majoria eren a valencia i tal..

Però fara ara 3 desplaçaments seguits per Catalunya i res..

Almenys que ho intentin..

#2 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,831 posts
  • 0 topics

Posted 23 January 2008 - 04:46 PM

Se podrie provar a algun desplaçament pero que almenys la meitat del bus sigui gent jove que el ultim cop erem tres joves i la resta gent gran.

#3 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,325 posts
  • 0 topics

Posted 23 January 2008 - 06:13 PM

Per fí algú que pensa com jo!!!

Ho dic jo i tothom se'm tira a sobre. Ho diu un altre i no li dieu res. Com sempre. Pero que jo estic content que hagis fet un post així company seguidor.

#4 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 23 January 2008 - 09:50 PM

Per fí algú que pensa com jo!!!

Ho dic jo i tothom se'm tira a sobre. Ho diu un altre i no li dieu res. Com sempre. Pero que jo estic content que hagis fet un post així company seguidor.


El que fas tu és rajar de la gent perquè no ve a Barcelona i no venir tu a Lleida, que és diferent. Pel que fa al bus, estaria bé que se n'intentés muntar algun... jo per aquest dissabte no puc anar-hi, però a veure si pels catalans que falten em passo pel camp, que no vaig a un desplaçament des del dia de l'Hospi i ja tinc mono (encara que vivint a Barcelona és més desplaçament un partit al Camp d'Esports casi)

#5 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,325 posts
  • 0 topics

Posted 23 January 2008 - 09:58 PM

Per fí algú que pensa com jo!!!

Ho dic jo i tothom se'm tira a sobre. Ho diu un altre i no li dieu res. Com sempre. Pero que jo estic content que hagis fet un post així company seguidor.


El que fas tu és rajar de la gent perquè no ve a Barcelona i no venir tu a Lleida, que és diferent. Pel que fa al bus, estaria bé que se n'intentés muntar algun... jo per aquest dissabte no puc anar-hi, però a veure si pels catalans que falten em passo pel camp, que no vaig a un desplaçament des del dia de l'Hospi i ja tinc mono (encara que vivint a Barcelona és més desplaçament un partit al Camp d'Esports casi)



Jo vindré a Lleida en algún partit, pero et juro que em venen ganes de no anar al camp. Es veu que ara resulta que hi ha gent que si em veu pel Camp em vol pegar. Increible. I tots som del mateix equip. Sort que no soc del Figueres. Sinó ja ni ho explico.

#6 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 posts
  • 0 topics

Posted 23 January 2008 - 10:22 PM

El cas es que per d'aquí a 2 mesos es a dir el 18 de Març (Setmana Santa) espero que vinguin molts aficionats del Lleida a la Ciutat egarenca perquè vull veure l'olímpic ple d'aficionats del Lleida i si pot ser que vinguin a passar el dia que la ciutat de Terrassa es preciosa.

#7 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,325 posts
  • 0 topics

Posted 23 January 2008 - 10:30 PM

A Terrassa si que vindràn perque no hi han Hooligans Vallés.

I potser vindrà l'afició normal del Lleida i ja està. No m'extranyaría.

#8 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,070 posts
  • 9 topics

Posted 23 January 2008 - 10:46 PM

El cas es que per d'aquí a 2 mesos es a dir el 18 de Març (Setmana Santa) espero que vinguin molts aficionats del Lleida a la Ciutat egarenca perquè vull veure l'olímpic ple d'aficionats del Lleida i si pot ser que vinguin a passar el dia que la ciutat de Terrassa es preciosa.


Allí estaré

#9 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,720 posts
  • 11 topics

Posted 23 January 2008 - 11:19 PM

A Terrassa si que vindràn perque no hi han Hooligans Vallés.

I potser vindrà l'afició normal del Lleida i ja està. No m'extranyaría.


I després de comentaris tan imbécils (amb perdó) com aquest que acabes de fer t'extranya que algú et vulgui pegar????

#10 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 24 January 2008 - 12:54 AM

A Terrassa si que vindràn perque no hi han Hooligans Vallés.

I potser vindrà l'afició normal del Lleida i ja està. No m'extranyaría.


I després de comentaris tan imbécils (amb perdó) com aquest que acabes de fer t'extranya que algú et vulgui pegar????

Esque lo d'aquest tio es per fers-ho mirar.. es provocació radera provocació... i al final acabara malament.

#11 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 24 January 2008 - 10:15 AM

A Terrassa si que vindràn perque no hi han Hooligans Vallés.

I potser vindrà l'afició normal del Lleida i ja està. No m'extranyaría.


I després de comentaris tan imbécils (amb perdó) com aquest que acabes de fer t'extranya que algú et vulgui pegar????

Esque lo d'aquest tio es per fers-ho mirar.. es provocació radera provocació... i al final acabara malament.



ignoreu-lo i ja està home

#12 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,191 posts
  • 2 topics

Posted 24 January 2008 - 11:45 AM

Al nostre grup amb 2 hores i poc (com a molt) de cotxe i uns 40 euros (diésel) et pots plantar a la majoria de camps.

Tot seria organitzar-nos. Amb 5 o 6 cotxes (i pagant el combistible a mitges) ja som 20 o 30 persones...

De debó necessitem que el club monti un autocar? No creieu que depenem de naltres?

Crec que ho vaig dir per aquí però hi tornarè. Si aconseguim jugar el Play Off jo no m'en perdrè cap de partit (si ens toca algún de Canàries ja en parlaríam). Però durant la lliga jo ho tinc xungo. També he dit molts cops aquí que si no treballés els diumenges tarda no m'en perdria gaires de partits...

Si vaig a Gavà, ho dirè. Ja saveu... El gas-oil a mitges i una birra pel xòfer... Tarifla plana!

#13 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 posts
  • 0 topics

Posted 24 January 2008 - 03:17 PM

El cas es anar a tots els desplaçaments i fer que sempre hi hagi color blanc i blau a tots els camps ja que quedaria preciós tot el camp amb aficionats del Lleida.

#14 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,325 posts
  • 0 topics

Posted 24 January 2008 - 03:18 PM

Tú si que provoques Ilerlleida. I tú calla Veu de Torres que no em tens ni idea. Molt d'amic m'anaves tú al messenger pero a la hora de la veritat també li llepes el cul a aquest ilerlleida. Jo no provoco. Els que provoqueu sou vosaltres, que voleu pegar als Hooligans Vallés i sou incapaços de presentar'vos a Sabadell.

I si això és provocar, mare meva. Vosaltres si que provoqueu i doneu mala imatge als altres equips volent pegar a l'afició rival.

I si em pegueu, demostra que només sabeu solucionar les coses pegant, i les coses no se solucionen pegan. Que ho sapigueu. És increíble això!!!

#15 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 24 January 2008 - 03:34 PM

Tú si que provoques Ilerlleida. I tú calla Veu de Torres que no em tens ni idea. Molt d'amic m'anaves tú al messenger pero a la hora de la veritat també li llepes el cul a aquest ilerlleida. Jo no provoco. Els que provoqueu sou vosaltres, que voleu pegar als Hooligans Vallés i sou incapaços de presentar'vos a Sabadell.

I si això és provocar, mare meva. Vosaltres si que provoqueu i doneu mala imatge als altres equips volent pegar a l'afició rival.

I si em pegueu, demostra que només sabeu solucionar les coses pegant, i les coses no se solucionen pegan. Que ho sapigueu. És increíble això!!!


quants anys tens? per curiositat...

#16 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 24 January 2008 - 04:16 PM

Tú si que provoques Ilerlleida. I tú calla Veu de Torres que no em tens ni idea. Molt d'amic m'anaves tú al messenger pero a la hora de la veritat també li llepes el cul a aquest ilerlleida. Jo no provoco. Els que provoqueu sou vosaltres, que voleu pegar als Hooligans Vallés i sou incapaços de presentar'vos a Sabadell.

I si això és provocar, mare meva. Vosaltres si que provoqueu i doneu mala imatge als altres equips volent pegar a l'afició rival.

I si em pegueu, demostra que només sabeu solucionar les coses pegant, i les coses no se solucionen pegan. Que ho sapigueu. És increíble això!!!


quants anys tens? per curiositat...

t'ho creguis o no... 25 ..

#17 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,269 posts
  • 1 topics

Posted 24 January 2008 - 05:57 PM

Tú si que provoques Ilerlleida. I tú calla Veu de Torres que no em tens ni idea. Molt d'amic m'anaves tú al messenger pero a la hora de la veritat també li llepes el cul a aquest ilerlleida. Jo no provoco. Els que provoqueu sou vosaltres, que voleu pegar als Hooligans Vallés i sou incapaços de presentar'vos a Sabadell.

I si això és provocar, mare meva. Vosaltres si que provoqueu i doneu mala imatge als altres equips volent pegar a l'afició rival.

I si em pegueu, demostra que només sabeu solucionar les coses pegant, i les coses no se solucionen pegan. Que ho sapigueu. És increíble això!!!


quants anys tens? per curiositat...

t'ho creguis o no... 25 ..


Crec que ja te 26 anys, sense poder acabar un simple CFGM o sigui que te la ESO i prou. Amb això dic moltes coses d' ell. :lol:

PD: L' ultim post que et vaig escriure, et deia que sempre acabaves escaldat... I aquest post tampoc t' has salvat.

#18 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,720 posts
  • 11 topics

Posted 24 January 2008 - 06:58 PM

Tú si que provoques Ilerlleida. I tú calla Veu de Torres que no em tens ni idea. Molt d'amic m'anaves tú al messenger pero a la hora de la veritat també li llepes el cul a aquest ilerlleida. Jo no provoco. Els que provoqueu sou vosaltres, que voleu pegar als Hooligans Vallés i sou incapaços de presentar'vos a Sabadell.

I si això és provocar, mare meva. Vosaltres si que provoqueu i doneu mala imatge als altres equips volent pegar a l'afició rival.

I si em pegueu, demostra que només sabeu solucionar les coses pegant, i les coses no se solucionen pegan. Que ho sapigueu. És increíble això!!!


Jo no llepo el cul a ningú!! Jo només dic lo que hi ha, i hi tant que provoques encara que potser no te'n donguis compte. Insinuar que els qui pertanyen a Ilergetes no son "afeccionats normals" és una provocació t'agradi o no.
Aquest post l'has emmerdat tú ja que et fot que no haguem anat al camp del Sabadell i tu encara no saps quina forma té el Camp d'Esports!

#19 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,648 posts
  • 1 topics

Posted 24 January 2008 - 08:02 PM

Al nostre grup amb 2 hores i poc (com a molt) de cotxe i uns 40 euros (diésel) et pots plantar a la majoria de camps.

Tot seria organitzar-nos. Amb 5 o 6 cotxes (i pagant el combistible a mitges) ja som 20 o 30 persones...

De debó necessitem que el club monti un autocar? No creieu que depenem de naltres?

Crec que ho vaig dir per aquí però hi tornarè. Si aconseguim jugar el Play Off jo no m'en perdrè cap de partit (si ens toca algún de Canàries ja en parlaríam). Però durant la lliga jo ho tinc xungo. També he dit molts cops aquí que si no treballés els diumenges tarda no m'en perdria gaires de partits...

Si vaig a Gavà, ho dirè. Ja saveu... El gas-oil a mitges i una birra pel xòfer... Tarifla plana!


Discrepo una mica. Jo agafaria com a exemple un desplaçament mig Vilarreal o Llevant.
Lleida – Valencia: 3 hores

Gasoil: més o menys 40 euros
Autopista anada i tornada: 30 euros
Entrades: més o menys 15 euros per persona
Menjars: 12 euros (dinars, berenars, sopars, beure...)
Extres: ¿?
Total del viatge per persona (aproximat i suposant 4 persones per cotxe): 45 euros per persona

#20 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,269 posts
  • 1 topics

Posted 24 January 2008 - 08:09 PM

Al nostre grup amb 2 hores i poc (com a molt) de cotxe i uns 40 euros (diésel) et pots plantar a la majoria de camps.

Tot seria organitzar-nos. Amb 5 o 6 cotxes (i pagant el combistible a mitges) ja som 20 o 30 persones...

De debó necessitem que el club monti un autocar? No creieu que depenem de naltres?

Crec que ho vaig dir per aquí però hi tornarè. Si aconseguim jugar el Play Off jo no m'en perdrè cap de partit (si ens toca algún de Canàries ja en parlaríam). Però durant la lliga jo ho tinc xungo. També he dit molts cops aquí que si no treballés els diumenges tarda no m'en perdria gaires de partits...

Si vaig a Gavà, ho dirè. Ja saveu... El gas-oil a mitges i una birra pel xòfer... Tarifla plana!


Discrepo una mica. Jo agafaria com a exemple un desplaçament mig Vilarreal o Llevant.
Lleida – Valencia: 3 hores

Gasoil: més o menys 40 euros
Autopista anada i tornada: 30 euros
Entrades: més o menys 15 euros per persona
Menjars: 12 euros (dinars, berenars, sopars, beure...)
Extres: ¿?
Total del viatge per persona (aproximat i suposant 4 persones per cotxe): 45 euros per persona


On menjes??? :lol: :lol: :lol:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users