Ir al contenido


Foto
- - - - -

SABADELL - TERRASSA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
40 respuestas en este tema

#1 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 enero 2008 - 04:45

Doncs això. Obro aquest post per dir que a part del LLEIDA - GAVÀ, hi ha el GRAN DERBI DEL VALLÉS OCCIDENTAL que és el TERRASSA - SABADELL. A veure si els meus amics trsafc, ferni i hervi ens donen notícies de com es prepara aquest derbi. Per la meva part és millor que guanyi el Sabadell, ja que si guanya el Sabadell i nosaltres guanyem al gavà, estarem per fí als Play Off. Encara que ja sé que quan hem d'estar realment en play off és a la jornada 38 i no ara. Pero em faría molta il-lusió estar ja en zona de play off.


Doncs això. A veure si comenteu com es prepara aquest derbi vallesà.

#2 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 enero 2008 - 11:29

Gran partit si senyor i Enric tu has currat molt creant aquest post xiquet ja us dic que jo n'estic molt segur de que hi haurà un bon empat d'1 a 1.

#3 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 enero 2008 - 01:15

uhm.. aixo no era el foro del Lleida? Esq entre un que obra el post que es fan del Sabadell, li contesta el fan del terrassa.. guay! a la lliga hi han molts mes derbis regionals i no s'hi parla. Per mi que es matin.

#4 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 23 enero 2008 - 09:50

Un gran derbi el que es jugarà aquest cap de setmana entre Sabadell i Terrassa.
Serà dificil millorar l'anterior, 6 gols (2-4) i 4.250 espectadors al camp (record de la temporada al grup 3) no es veu tots los dies.

Jo espero que guanyi el Sabadell perque em cau millor i per l'opcio d'empatar a punts amb el Terrassa a la zona de playoff d'ascens.

#5 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 enero 2008 - 02:19

Rod no series pas tu un dels que quan va venir el Terrassa a Lleida o viceversa a l'any passat tu erets un dels que començava a cridar puta Terrassa o Podriu-vos a 3ª menys mal que per sort aquestes coses les deien 4 matats que no saben respectar als equips catalans i que els hi agrada molt la brega doncs ja et dic jo que el Terrassa té més història recent que el propi Sabadell tot s'ha de dir i el Sabadell en aquests últims anys ha estat sempre per sota del Terrassa F.C. jo crec que el Terrassa guanya o empata en canvi el Lleida jugant a la bòbila perdrà ja que el Gavà a casa seva es molt superior i el Lleida ja cal que ataqui be si vol guanyar.

#6 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 enero 2008 - 02:23

pero colega, fest-ho mirar perque al camp d'esports MAI s'ha insultat al Terrassa! no hem insultat al Sabadell i ho farem al Terrassa? l'unic equip al qual li eh sentit insults al camp d'esports degut a la rivalitat historica a sigut al Figueres amb el Puta Figueres i puta l'empordà, algo normal ja que quan anem alli tampoc ens reben amb flors precisament. Solsament per aixo.

#7 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 enero 2008 - 02:24

Rod no series pas tu un dels que quan va venir el Terrassa a Lleida o viceversa a l'any passat tu erets un dels que començava a cridar **** Terrassa o Podriu-vos a 3ª menys mal que per sort aquestes coses les deien 4 matats que no saben respectar als equips catalans i que els hi agrada molt la brega doncs ja et dic jo que el Terrassa té més història recent que el propi Sabadell tot s'ha de dir i el Sabadell en aquests últims anys ha estat sempre per sota del Terrassa F.C. jo crec que el Terrassa guanya o empata en canvi el Lleida jugant a la bòbila perdrà ja que el Gavà a casa seva es molt superior i el Lleida ja cal que ataqui be si vol guanyar.



Tranquilet eh! si començem a parlar d'historia recent no se qui surt mes escaldat si el Lleida o el Terrassa... ademes, jo tambe vull que guanyi el Sabadell, es de logica, vosaltres sou rival directe pel playoff, tot i que a final de temporada m'agradaria molt que tant el Lleida com el Terrassa estiguessam a Play-Off, pero ara per ara, prefereixo asegurarme que el meu equip hi es que no pas lo vostre.

#8 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 23 enero 2008 - 02:32

¿ 8O ? Que m'estas contant noi.

Anave a respondre a les teves palles mentals pero no trobo perque t'haurie de donar explicacions de cap tipus.

#9 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 enero 2008 - 03:57

Ojala gana el Terrassa que soy simpatizante y fui socio varios años.

#10 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 enero 2008 - 06:09

Trsafc. Et recordo que contra la Gramenet vem guanyar a casa seva. També ho podem fer amb el Gavà. No és tan complicat. Últimament se'ns dona millor jugar contra els equips de dalt que amb els de baix. I és veritat.

Les ganes que tens de mantenir els play off eh cabronet!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

De bon rollo t'ho dic. Ja ho saps. :wink:

#11 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 enero 2008 - 09:06

wowwwwwww , el derbi més calent de la 2ª B!!!

Un Sabadell- Terrassa no és com un derbi de regional illergeta. Mira't alguna pàgina web q parli de les poblacions més importants de Catalunya i veuràs q les 2 grans ciutats del Vallès són de les 2 amb major població de Catalunya, superats per poques ciutats. Així doncs no em comparis un altre derbi català, amb un Terrassa- Sabadell.
Per a mi un Terrassa-Sbd només és superat per un Español- Barça jeje.

A l'anada els vam ben doblegar al seu estadi, tan en joc com en gols com en afició, a la tornada espero q la cosa no sigui menys, si en alguna cosa segur q els tornarem a guanyar és en animació i afició ja q ells si es desplacen 100 ja seran molts.... molta boqueta i dsp no vindran, amb el cuento d q el donen per Tv... excuses barates.
En quan a joc i gols ja veurem com acaba la cosa, el factor camp és important en aquests partits, espero q guanyem i fem tornar als egarens més vermells del q hauran vingut....

TIEMBLA EGARA!!!!

#12 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 enero 2008 - 10:02

uhm.. aixo no era el foro del Lleida? Esq entre un que obra el post que es fan del Sabadell, li contesta el fan del terrassa.. guay! a la lliga hi han molts mes derbis regionals i no s'hi parla. Per mi que es matin.


JAJAJA!!!!! És que ric per no emprenyar'me amb tú. jajaja!!!!!!! Fan del Sabadell diu!!!

Escolta noi! Per a que digui que no has tingut cullons d'anar a Sabadell ja has de dir que soc del Sabadell? Mare meva. Lo teu és greu eh!!!!

#13 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 12:52

uhm.. aixo no era el foro del Lleida? Esq entre un que obra el post que es fan del Sabadell, li contesta el fan del terrassa.. guay! a la lliga hi han molts mes derbis regionals i no s'hi parla. Per mi que es matin.


JAJAJA!!!!! És que ric per no emprenyar'me amb tú. jajaja!!!!!!! Fan del Sabadell diu!!!

Escolta noi! Per a que digui que no has tingut cullons d'anar a Sabadell ja has de dir que soc del Sabadell? Mare meva. Lo teu és greu eh!!!!

Tu calla que ja saps lo que et pots trobar a Lleida, no crec que estiguis en condicions de dir-me re. I Ferni xato, que jo no hem faig dir ilergeta!!!Aviam si t'enteres, soc ilerlleida per cutre que pugui ser el nom! Soc ilerlleida tan aqui com a la china! :lol: Aviam Enric si tu tens collons de vindre al Camp d'esports i identificar-te.

#14 hervi

hervi

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 01:29

guanyarem 3-1 i superarem els 4250 espectadors!!espero que guanyi el lleida y treieu els egarencs de la zona de play-off!! :lol:

#15 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 02:55

Seguiu somiant Sabadellencs que com a molt hi ha 1 empat o 1 derrota per part vostre i les estadistiques ho diuen aixi de clares.

#16 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 03:10

uhm.. aixo no era el foro del Lleida? Esq entre un que obra el post que es fan del Sabadell, li contesta el fan del terrassa.. guay! a la lliga hi han molts mes derbis regionals i no s'hi parla. Per mi que es matin.


JAJAJA!!!!! És que ric per no emprenyar'me amb tú. jajaja!!!!!!! Fan del Sabadell diu!!!

Escolta noi! Per a que digui que no has tingut cullons d'anar a Sabadell ja has de dir que soc del Sabadell? Mare meva. Lo teu és greu eh!!!!

Tu calla que ja saps lo que et pots trobar a Lleida, no crec que estiguis en condicions de dir-me re. I Ferni xato, que jo no hem faig dir ilergeta!!!Aviam si t'enteres, soc ilerlleida per cutre que pugui ser el nom! Soc ilerlleida tan aqui com a la china! :lol: Aviam Enric si tu tens collons de vindre al Camp d'esports i identificar-te.



Que faràs. Em fotràs una pallissa a sobre que per fí vaig a veure 1 partit a casa? Per flipar. I jo callo si vull. A mi ningú em fa callar i menys tú!!!!! VIOLENT!!!!!!! QUE ETS UN VIOLENT!!!!!!! I no em tornis a dir que calli perque no callaré!!!!!! Tú només saps solucionar les coses fotent pallisses a la gent i no parlant! I ja m'ha dit molta gent la mena de persona que ets. Osigui VIOLENTA. QUE NOMÉS SAPS FOTRE PALLISSES A LA GENT. Ja sé el que em toca si vinc al Camp d'Esports? I si que era un opinió, igual que tú dones la teva opinió, jo dono la meva. I si tinguèssis tants cullons, haguessis anat a Sabadell. I si no podies anar a Sabadell, haver dit des del principi que no pots anar a Sabadell, pero per lo menys no diguis mentides. Pero passo de discutir amb tú, que mai entraràs amb raó. Amb els grups violents mai s'entra amb raó. ja se sap com són.

#17 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 04:11

Aquests egarencs són la reostia.. van dient q ompliran no se quants autocars ( d moment q en tenien 2) i resulta q avui desde les oficines del Sabadell s'han informat i d moment només tenen 20 persones q hagin solicitat l'autocar.... estem arreglats, si arriven a 100 ja seran molts aquests egarencs entre cotxes i autocars...

Dubto molt q guanyi el terrassa aquest derbi, no és l'equip ideal per a treure els 3 punts de la NCA precisament, un Alacant o un girona si q pot guanyar a la NCA pero q un Terrassa actualment no ho crec pas, i menys amb l'ambient q es respira el dia del derbi.

En fi, ja veurem com van les coses.

#18 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 04:13

el Enric akest no us recorda algu als de la vella guardia del foro?... Aixo de... "ja m'han dit com ets" "m'han parlat malament de tu"... :lol: :lol: :lol: rumore rumore!

#19 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 10:05

Ilerlleida em sembla penós de que t'estiguis enfoten del forero Enric_bcn sempre l'esteu recriminant i dient-li coses dolentes a veure si mediteu ja perquè ja toca que sempre feu la mateixa actitud i si bé és cert el que diu Enric_bcn de la Penya Ilergetes de que només van als camps a buscar brega jo ja ho dic clarament que si fos en Rivadulla els fotria fora del camp d'Esports i no els hi permetria ni l'entrada com està passant amb els boixos.
Els violents com més lluny millor.

#20 hervi

hervi

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2008 - 11:55

ahora soñais con el empate??jajajaja!!si es que sois el terrassa,despues de los 4 goles que os zumbemos os conformais con lo que sea,y deja las estadisticas y mira la realidad!! :) al final que sereis 40??jajaja,no se si ir al campo,es que me dais mucho miedo,40 egarenses?dios que miedo!!amigos mios que juegan en tercera regional desplazan mas aficionados que vosotros,pero la realidad es la que hay,en el olimpic fuimos 600 y en el campo del sabadell sereis 40??felicidades tio!!con esta gran aficion en poco estareis en primera!! :D




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos