Ir al contenido


Foto
- - - - -

Seguiment Sabadell-U.E.Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
10 respuestas en este tema

#1 xavi92

xavi92

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 207 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 enero 2008 - 05:48

Descans.

Sabadell 1 - U.E. Lleida 1

Els gols per part dels dos equips s'han fet de penal.

:( :( :( :(

#2 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 06 enero 2008 - 05:51

El lleida porta samarreta ELEMENTS :o

#3 xavi92

xavi92

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 207 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 enero 2008 - 06:31

Minut 29

#4 xavi92

xavi92

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 207 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 enero 2008 - 06:52

FINAL

1-1

#5 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 enero 2008 - 07:35

partit aburrit

#6 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 enero 2008 - 07:43

Atenció que amb la victòria de l'Alcoià al Girona que el fa sortir de les posicions de descens ens posem a nomès 3 punts del descens directe.

El que m'ha fotut molta ràbia era veure com l'equip perdia temps als últims minuts conformant-se amb l'empat, pero aixo que es? S'ha de lluitar per la victoria, si no pretenen guanyar al camp d'un recen ascendit, pretendran guanyar al camp d'un equip que està a zona de play off com es el nostre proxim rival?
I atenció que 3 dels nostres 4 proxims rivals son equips consolidats a la zona de play off. O canviem el xip o d'aqui 4 jornades estarem en llocs de descens.

Encara confio però que la setmana que ve l'equip girarà la truita i serà capaç de guanyar a Sta Coloma. Ara toca reaccionar!

#7 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 enero 2008 - 07:57

Jo no meu podia creure cuan als ultims minuts fa el canvi de Keko per perdre temps 8O

Aquest entrenador te uns detalls que no m´agraden un pel

#8 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 enero 2008 - 10:22

El que m'ha fotut molta ràbia era veure com l'equip perdia temps als últims minuts conformant-se amb l'empat, pero aixo que es? S'ha de lluitar per la victoria, si no pretenen guanyar al camp d'un recen ascendit, pretendran guanyar al camp d'un equip que està a zona de play off com es el nostre proxim rival?

jo he pensat el mateix: sobretot veient al castilla esperant al davanter, el canvi de keko...

#9 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 enero 2008 - 10:29

El que m'ha fotut molta ràbia era veure com l'equip perdia temps als últims minuts conformant-se amb l'empat, pero aixo que es? S'ha de lluitar per la victoria, si no pretenen guanyar al camp d'un recen ascendit, pretendran guanyar al camp d'un equip que està a zona de play off com es el nostre proxim rival?

jo he pensat el mateix: sobretot veient al castilla esperant al davanter, el canvi de keko...


Si, i el pitjor de tot es que ja m'ho temia. Et pots creure que quan han anunciat que anaven a fer el canvi de Keko faltant 3 minuts pel final, he pensat "a veure si hi ha sort i la pilota no surt del camp en el que queda i així es frusta el canvi i ens estalviem fer el pena perdent el temps"?
Clar, es xungo, nosaltres volent que el partit encara no s'acavi per a veure si podem fer el gol de la victòria, i l'equip mentrestant desperdiciant el temps a propòsit... buff...

#10 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 enero 2008 - 12:27

Bueno aquet entrenador se conforme amb un punt collons nem a per el tres que som el Lleida ostia.

#11 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 enero 2008 - 12:53

Bé, si que estem a 3 punts del descens, però també estem a 5 del play off.

Sobre conformar-se amb l'empat, com a dit Zubillaga, venit de 3 derrotes consecutives, s'hi arrisgava podies trobar-te amb la quarta derrota, jugant a camp contrari i el Sabadell està fent una bona temporada en el seu retorn a Segona B

També ha comentat que els empats en aquesta categoria són molt important (s'hagues empatat amb els 3 filials) sumarien 28 punts. :roll:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos