Ir al contenido


Foto
- - - - -

Vergonya de Segre Radio.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
8 respuestas en este tema

#1 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 diciembre 2007 - 10:07

Molts cops ens queixem de Segre (i amb rao) pero avui cal mencionar al seu germa bessó, Segre radio. Un gran "pico de oro" com diria la gran Eva Hache per a Ruben Martinez!!! Que segre radio a baixat brutalment la seva calitat i credibilitat (si, encara mes!) a l'hora de retransmetre els partits del Lleida es evident, pero per sobre d'aixo esta el coneixement. Ahir, mentre jugava el Lleida - Llevant B i el senyor esmentat el narrava... a l'Espanyol se li va ocorre marcar al camp de l'Atletic de Madrid el 1-2.. i va ser quan va vindre la perla d'aquest senyor.. "Sols ens faltava aixo, que marques el Espanyol" .... 8O 8O 8O Recordar a aquest home que l'Espanyol va ser fundat per Catalans (i el Barça?) que els colors blau i blanc venen dels gloriosos Almogavers, ja que era la seva bandera (el color blaugrana no se sap amb certesa d'on ve, pero es comenta que del Basilea, equip de Joan Gamperi que vesteix de blaugrana) Que consti que jo no soc precisament de l'Espanyol, pero comentaris com aquest en una radio (RECORDEM!!!) publica es lo que la fa petita i que cada cop tinguin menys adeptes. Aqui queda l'escrit..

#2 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 diciembre 2007 - 12:58

Molts cops ens queixem de Segre (i amb rao) pero avui cal mencionar al seu germa bessó, Segre radio. Un gran "pico de oro" com diria la gran Eva Hache per a Ruben Martinez!!! Que segre radio a baixat brutalment la seva calitat i credibilitat (si, encara mes!) a l'hora de retransmetre els partits del Lleida es evident, pero per sobre d'aixo esta el coneixement. Ahir, mentre jugava el Lleida - Llevant B i el senyor esmentat el narrava... a l'Espanyol se li va ocorre marcar al camp de l'Atletic de Madrid el 1-2.. i va ser quan va vindre la perla d'aquest senyor.. "Sols ens faltava aixo, que marques el Espanyol" .... 8O 8O 8O Recordar a aquest home que l'Espanyol va ser fundat per Catalans (i el Barça?) que els colors blau i blanc venen dels gloriosos Almogavers, ja que era la seva bandera (el color blaugrana no se sap amb certesa d'on ve, pero es comenta que del Basilea, equip de Joan Gamperi que vesteix de blaugrana) Que consti que jo no soc precisament de l'Espanyol, pero comentaris com aquest en una radio (RECORDEM!!!) publica es lo que la fa petita i que cada cop tinguin menys adeptes. Aqui queda l'escrit..


El tema no anava tant per ser "anti-espanyolista", sino perquè segons vaig escoltar fa uns partits, el Ruben Martínez es colchonero (seguidor de l'Atlètic de Madrid).
Cert es que aquest comentari personal no ha de trascendir en la seva feïna, doncs es lògic que la seva audiència, catalana, prefereixi una victòria d'un equip català que la d'un madrileny.

#3 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 24 diciembre 2007 - 01:20

No m'extranya que li cridés més l'atenció l'Atlètico-Espanyol que lo que tenia devant els morros...

Jo vaig estar a punt de fotre-li la Nintndo DS a un crio i passar d'aquell "d'antesc" espectacle...

Un puto dia que puc anar al futbol i em planten allò... Que cabrooooons...

P.d.- Almenos em vaig poder fer una foto amb lo Nakor, jejejeje...

#4 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 diciembre 2007 - 02:26

Ilerlleida, el Grup Segre no es una empresa publica es privada.

#5 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 diciembre 2007 - 02:31

Ilerlleida, el Grup Segre no es una empresa publica es privada, i ademés ningu fot el crit al cel quan Marca o Sport rajen uns i altres de Barça i Madrid respectivament.

L'Espanyol ja va poder ser fundat per catalans (el Madrid també va ser fundat per catalans) que amb el nom ja ho paga, i com be diu el meu avi, l'Espanyol era l'equip dels feixistes i dels garrulos, aixi que de català ben poc.

#6 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 diciembre 2007 - 02:45

Ilerlleida, el Grup Segre no es una empresa publica es privada


On el màxim accionista es Tatxo Benet

#7 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 diciembre 2007 - 04:03

Jo no puc opinar perquè no la puc escoltar a través d'internet :twisted: :twisted: :twisted:

Pero pel que has dit ilerlleida, haurien de parlar multíssim més del Lleida que de l'Espanyol si és una Radio de Lleida.

#8 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 diciembre 2007 - 06:42

uffffff..... (paciencia) us invito a tots (a tu el primer Shinji) a que vaiguis un puto partit al Lluis Companys, llavors entendras el que s'hi cou i el perque de la imatge que te bastan lluny de la realitat. L'Espanyol equip dels feixistes?? uhmmm... tu ves a la zona de Boixos al camp nou i proclamat antifeixista... si surts amb un braç sencer podras estar content. Que no us enganyin,la premsa manipula! i hem dona igual si es privat o no el grup Segre, es inadmisible que tinguin la barra de dir que "sols falta que guanyi l'Espanyol" en una retransimissio integrament de la gloriosa. que pasaria si fos al reves i al senyor Ruber se li ocurreix solta "sols falta que guanyi el barça"..? No poden haver aficionats del Lleida que tambe siguin de l'Espanyol?? molts d'aqui demaneu mes repercussio dels equips catalans en retriment del Barça, i despres sou els primers en justificar aquesta anada d'olla. Nose.. vergonyos. CATALUNYA MES QUE UN CLUB

#9 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 diciembre 2007 - 10:02

uffffff..... (paciencia) us invito a tots (a tu el primer Shinji) a que vaiguis un puto partit al Lluis Companys, llavors entendras el que s'hi cou i el perque de la imatge que te bastan lluny de la realitat. L'Espanyol equip dels feixistes?? uhmmm... tu ves a la zona de Boixos al camp nou i proclamat antifeixista... si surts amb un braç sencer podras estar content. Que no us enganyin,la premsa manipula! i hem dona igual si es privat o no el grup Segre, es inadmisible que tinguin la barra de dir que "sols falta que guanyi l'Espanyol" en una retransimissio integrament de la gloriosa. que pasaria si fos al reves i al senyor Ruber se li ocurreix solta "sols falta que guanyi el barça"..? No poden haver aficionats del Lleida que tambe siguin de l'Espanyol?? molts d'aqui demaneu mes repercussio dels equips catalans en retriment del Barça, i despres sou els primers en justificar aquesta anada d'olla. Nose.. vergonyos. CATALUNYA MES QUE UN CLUB


Ja t'he dit que lo del Ruben no anava per anar en contra del Espanyol, sino pq el paio es seguidor del Atletico de Madrid. En aquest cas haguet dit el mateix si el rival dels colchoneros fos el València o l'Osasuna. El que li fotia no era que guanyessin els pericos, sino que perdès el "seu" Atlètico de Madrid...
Cosa que per altra banda no es necessari que comparteixi amb els seus oients, ja que molts es poden sentir molestos.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos