Ir al contenido


Foto
- - - - -

Bronca 2003, penyes de la Catalunya nord


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
23 respuestas en este tema

#1 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2007 - 07:16

Donant una volta pels diferents grups que hi han arreu d'Europa, n'he trobat un de diferent dels altres i, molt "nostrat". Es tracta de la Bronca 2003, grup d'animació de la USAP de Perpinyà, equip d'elit dins de la lliga francesa, que injustament no te la repercussió que es mereix en el nostre pais, molta publicitat de TVC pero re de informació sobre aquest equip. Eh trobat unes quantes fotografies dins la seva pagina web. Salut i endavant USAP!
http://bronca2003.i-...otos/index.html

#2 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2007 - 07:25

que gran l' USAP!! i que gran el partit a wembley i sentir els segadors ambs els catalan dragons!! :lol:

#3 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2007 - 08:15

Ilerlleida, a una ciutat de més tres cents mil habitants i que el 97,5% No parla mai en Català, no es pot dir que sigui gaire catalana.
A més es coneguda com a Perpignan.
T'ho dic perquè el Cucurutxu este tio que no pots tragar i va estar vivint unes setmanes i va comprovar com està el nivell català per esta regió.
Pujar a un autobús, anar a comprar un bitllet de tren, comprar en un supermecat, i no entendre el que preguntes, encara que ho diguis de tres maneres diferents és molt trist!!!

No enten ni:
Quant costa aquest producte?
(La mateixa pregunta en castellà i en inglés)
El Cucu de inglés no en sap gaire, però per això anava amb unes noies que en saben bastant i res de res.

Les úniques persones que em van entendre en català van ser:

- A l'edifici dels Reis de Mallorca, el guia que ens va atendre

- El consell Català de Perpinyà, on hi ha sovint escriptors de la llengua catalana i una emissora popular i local que possa música en Català com ara Maria del Mar Bonet, en Serrat, o com a molt Antònia Font.

- Al Museu català de les arts i tradicions populars de la Casa Pairal " El Castellet", i on ves per on l'adreça a internet és en francès, és veritat que ha la pàgina ho podem llegir en català però clar amb segona opció.
www.mairie-perpignan.fr

- Finalment una dona de més de 76 anys ( ja jubilada), la qual anava amb la seva filla i poder la neta i ens va dir a tres companys: " Què sóu catalans?", és què ho sembla per la manera de parlar.
L'hi vàrem dir sí i li va explicar a la seva filla que erem catalans i més coses això sí en francès perquè la noia no enteneia res en català!!!

#4 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2007 - 08:30

Lo gran de la cultura catalana es que esta per sobre de qualsevol llengua, parlin frances, Italià o català, el sentiment hi es per sobre de tot aixo. Aquesta gent es sent catalana com la que mes, i crec que es aixo el que compta en un mon on tothom es mou per interessos mes que per sentiments. Tu pregunta als Perpinyants que es senten. Visquin els paissos Catalans, de Fraga a maó i de Salses a Guardamar!

#5 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2007 - 08:46

que gran l' USAP!! i que gran el partit a wembley i sentir els segadors ambs els catalan dragons!! :lol:


tú vas sentir els segadors? per qué per culpa de tv3 jo no el vaig sentir, perque resulta que el van tallar. . . en fi, gran partit i gran afició!

d'on el català no es parla massa, peró com diu el Ilerlleida allí la gent se set molt catalanista!

#6 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2007 - 08:49

Ilerlleida, a una ciutat de més tres cents mil habitants i que el 97,5% No parla mai en Català, no es pot dir que sigui gaire catalana.
A més es coneguda com a Perpignan.
T'ho dic perquè el Cucurutxu este tio que no pots tragar i va estar vivint unes setmanes i va comprovar com està el nivell català per esta regió.
Pujar a un autobús, anar a comprar un bitllet de tren, comprar en un supermecat, i no entendre el que preguntes, encara que ho diguis de tres maneres diferents és molt trist!!!

No enten ni:
Quant costa aquest producte?
(La mateixa pregunta en castellà i en inglés)
El Cucu de inglés no en sap gaire, però per això anava amb unes noies que en saben bastant i res de res.

Les úniques persones que em van entendre en català van ser:

- A l'edifici dels Reis de Mallorca, el guia que ens va atendre

- El consell Català de Perpinyà, on hi ha sovint escriptors de la llengua catalana i una emissora popular i local que possa música en Català com ara Maria del Mar Bonet, en Serrat, o com a molt Antònia Font.

- Al Museu català de les arts i tradicions populars de la Casa Pairal " El Castellet", i on ves per on l'adreça a internet és en francès, és veritat que ha la pàgina ho podem llegir en català però clar amb segona opció.
www.mairie-perpignan.fr

- Finalment una dona de més de 76 anys ( ja jubilada), la qual anava amb la seva filla i poder la neta i ens va dir a tres companys: " Què sóu catalans?", és què ho sembla per la manera de parlar.
L'hi vàrem dir sí i li va explicar a la seva filla que erem catalans i més coses això sí en francès perquè la noia no enteneia res en català!!!



Algunes fotos de Perpinyà i l' USAP:

Posted Image


Posted Image


Posted Image


http://www.lallegany...-05-27 13:07:34


Posted Image


http://www.lallegany...-12-04 16:56:46


Posted Image


Posted Image


Posted Image

Escut de la ciutat.

Posted Image


http://www.racocatal...erpinya_81.jpeg


http://www.racocatal...erpinya_50.jpeg


http://static.flickr..._fc7b4509a4.jpg


http://barcelona.ind...e/manibcn01.jpg


Això no és una ciutat catalana, "Cucu"??

#7 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2007 - 09:30

Anscari_lleida, jo no sé perquè penso que més de la mitad de la gent no entèn / no sap que significa una estelada a Perpinyà.
Segona al camp es porta les ratlles de la selecció perquè la bandera de l'equip és d'aquests colors, pregunta'ls hi si vols a part de Barcelona quines altres grans ciutats hi ha a Catalunya a que no saben res més tret de GERONE com diuen ells!!!
No em diu gran cosa que als cartells del camp els hi surti publicitat en català, això no vol dir res, a alguns camps surt BET AND WIN, i més d'un jubilat d'edat ja avançada crec que no sabria pas ni el que significa i no cal ser jubilat, jo precisament només entenc l'última part: "i guanyar".
És veritat que hi ha un "GRAN GRUP" davant el castell dels reis de Mallorca, però que són 100, 200, 1000, 14.000?, a una ciutat de més de tres cents mil habitants, aquesta xifra és prop del 2% mira dóncs si són catalans...
Quan en un escrit apareix NO SEPTIMANIE, em sap greu però jo sóc català i no ho entenc, poder a l'escola no m'ho va ensenyar la mestra, poder es català del provençal no ho sé!!!
La última foto dubto que sigui a Perpinyà, segurament és a Girona a favor del poble Català!!!

No dic que per tradició i com a nosaltres els francesos els van fotre molt, però actualment, la gent allí de català ens saben segurament els que estudien en escoles privades de prestigi i encara, perquè la gent de classe normal no té aquest lujo d'aprendre'n.

#8 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2007 - 09:37

Anscari_lleida, jo no sé perquè penso que més de la mitad de la gent no entèn / no sap que significa una estelada a Perpinyà.
Segona al camp es porta les ratlles de la selecció perquè la bandera de l'equip és d'aquests colors, pregunta'ls hi si vols a part de Barcelona quines altres grans ciutats hi ha a Catalunya a que no saben res més tret de GERONE com diuen ells!!!
No em diu gran cosa que als cartells del camp els hi surti publicitat en català, això no vol dir res, a alguns camps surt BET AND WIN, i més d'un jubilat d'edat ja avançada crec que no sabria pas ni el que significa i no cal ser jubilat, jo precisament només entenc l'última part: "i guanyar".
És veritat que hi ha un "GRAN GRUP" davant el castell dels reis de Mallorca, però que són 100, 200, 1000, 14.000?, a una ciutat de més de tres cents mil habitants, aquesta xifra és prop del 2% mira dóncs si són catalans...
Quan en un escrit apareix NO SEPTIMANIE, em sap greu però jo sóc català i no ho entenc, poder a l'escola no m'ho va ensenyar la mestra, poder es català del provençal no ho sé!!!
La última foto dubto que sigui a Perpinyà, segurament és a Girona a favor del poble Català!!!

No dic que per tradició i com a nosaltres els francesos els van fotre molt, però actualment, la gent allí de català ens saben segurament els que estudien en escoles privades de prestigi i encara, perquè la gent de classe normal no té aquest lujo d'aprendre'n.


És perpinyà, concretament un bloc de Maulets, i uan ciutat on el correllengua té molt èxit, perquè no es parli català, no deixa de ser una ciutat catalana. Quanta gent parle català a Barcelona? Ja no és una ciutat catalana? pq llavors es veuen estelades a perpinyà? pq escolten els segadors?

#9 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2007 - 09:42

Anscari_lleida, jo no sé perquè penso que més de la mitad de la gent no entèn / no sap que significa una estelada a Perpinyà.
Segona al camp es porta les ratlles de la selecció perquè la bandera de l'equip és d'aquests colors, pregunta'ls hi si vols a part de Barcelona quines altres grans ciutats hi ha a Catalunya a que no saben res més tret de GERONE com diuen ells!!!
No em diu gran cosa que als cartells del camp els hi surti publicitat en català, això no vol dir res, a alguns camps surt BET AND WIN, i més d'un jubilat d'edat ja avançada crec que no sabria pas ni el que significa i no cal ser jubilat, jo precisament només entenc l'última part: "i guanyar".
És veritat que hi ha un "GRAN GRUP" davant el castell dels reis de Mallorca, però que són 100, 200, 1000, 14.000?, a una ciutat de més de tres cents mil habitants, aquesta xifra és prop del 2% mira dóncs si són catalans...
Quan en un escrit apareix NO SEPTIMANIE, em sap greu però jo sóc català i no ho entenc, poder a l'escola no m'ho va ensenyar la mestra, poder es català del provençal no ho sé!!!
La última foto dubto que sigui a Perpinyà, segurament és a Girona a favor del poble Català!!!

No dic que per tradició i com a nosaltres els francesos els van fotre molt, però actualment, la gent allí de català ens saben segurament els que estudien en escoles privades de prestigi i encara, perquè la gent de classe normal no té aquest lujo d'aprendre'n.



Luxe estudiar català? no t'equivoquis, a les escoles públiques, en un estat on nega les altres identitats, no es fan classes de català, per tant, és lògic que es tingui que pagar, i el català s'acabai perdent, però et puc assegurar, que el sentiment hi és.


http://www.bressola.cat/

#10 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2007 - 09:46

Anscari_lleida, jo no sé perquè penso que més de la mitad de la gent no entèn / no sap que significa una estelada a Perpinyà.
Segona al camp es porta les ratlles de la selecció perquè la bandera de l'equip és d'aquests colors, pregunta'ls hi si vols a part de Barcelona quines altres grans ciutats hi ha a Catalunya a que no saben res més tret de GERONE com diuen ells!!!
No em diu gran cosa que als cartells del camp els hi surti publicitat en català, això no vol dir res, a alguns camps surt BET AND WIN, i més d'un jubilat d'edat ja avançada crec que no sabria pas ni el que significa i no cal ser jubilat, jo precisament només entenc l'última part: "i guanyar".
És veritat que hi ha un "GRAN GRUP" davant el castell dels reis de Mallorca, però que són 100, 200, 1000, 14.000?, a una ciutat de més de tres cents mil habitants, aquesta xifra és prop del 2% mira dóncs si són catalans...
Quan en un escrit apareix NO SEPTIMANIE, em sap greu però jo sóc català i no ho entenc, poder a l'escola no m'ho va ensenyar la mestra, poder es català del provençal no ho sé!!!
La última foto dubto que sigui a Perpinyà, segurament és a Girona a favor del poble Català!!!

No dic que per tradició i com a nosaltres els francesos els van fotre molt, però actualment, la gent allí de català ens saben segurament els que estudien en escoles privades de prestigi i encara, perquè la gent de classe normal no té aquest lujo d'aprendre'n.


És perpinyà, concretament un bloc de Maulets, i uan ciutat on el correllengua té molt èxit, perquè no es parli català, no deixa de ser una ciutat catalana. Quanta gent parle català a Barcelona? Ja no és una ciutat catalana? <font color=red>perque</font> llavors es veuen estelades a perpinyà? <font color=red>perque</font> escolten els segadors?


Clar veus però tu mateix dius que són un grup de Maulets, amb el correllengua que es fa un dia o dos o com a molt tres.
Jo em refereixo al dia a dia no un dia o dos a l'any.
Sí és veritat que tècnicament és ciutat catalana, però ves per on pregunta quelcom cosa en català a veure si te contesten amb català, m'hi jugaria 10€ que t'endús una sorpresa.
A barna no hi parla gaire gent amb català, però mira quina casualitat és Capital de Catalunya em podries explicar a que es deu aquesta casualitat?
Que escoltin el que vulguin, com tothom ara no s'ensenya el català, escolta si tant radical estàs, ves-hi a fer una passejada, però no un dia que facin el correllengua un dia normal de cada dia!!!

#11 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2007 - 10:01

Anscari_lleida, jo no sé perquè penso que més de la mitad de la gent no entèn / no sap que significa una estelada a Perpinyà.
Segona al camp es porta les ratlles de la selecció perquè la bandera de l'equip és d'aquests colors, pregunta'ls hi si vols a part de Barcelona quines altres grans ciutats hi ha a Catalunya a que no saben res més tret de GERONE com diuen ells!!!
No em diu gran cosa que als cartells del camp els hi surti publicitat en català, això no vol dir res, a alguns camps surt BET AND WIN, i més d'un jubilat d'edat ja avançada crec que no sabria pas ni el que significa i no cal ser jubilat, jo precisament només entenc l'última part: "i guanyar".
És veritat que hi ha un "GRAN GRUP" davant el castell dels reis de Mallorca, però que són 100, 200, 1000, 14.000?, a una ciutat de més de tres cents mil habitants, aquesta xifra és prop del 2% mira dóncs si són catalans...
Quan en un escrit apareix NO SEPTIMANIE, em sap greu però jo sóc català i no ho entenc, poder a l'escola no m'ho va ensenyar la mestra, poder es català del provençal no ho sé!!!
La última foto dubto que sigui a Perpinyà, segurament és a Girona a favor del poble Català!!!

No dic que per tradició i com a nosaltres els francesos els van fotre molt, però actualment, la gent allí de català ens saben segurament els que estudien en escoles privades de prestigi i encara, perquè la gent de classe normal no té aquest lujo d'aprendre'n.


És perpinyà, concretament un bloc de Maulets, i uan ciutat on el correllengua té molt èxit, perquè no es parli català, no deixa de ser una ciutat catalana. Quanta gent parle català a Barcelona? Ja no és una ciutat catalana? <font color=red>perque</font> llavors es veuen estelades a perpinyà? <font color=red>perque</font> escolten els segadors?


Clar veus però tu mateix dius que són un grup de Maulets, amb el correllengua que es fa un dia o dos o com a molt tres.
Jo em refereixo al dia a dia no un dia o dos a l'any.
Sí és veritat que tècnicament és ciutat catalana, però ves per on pregunta quelcom cosa en català a veure si te contesten amb català, m'hi jugaria 10€ que t'endús una sorpresa.
A barna no hi parla gaire gent amb català, però mira quina casualitat és Capital de Catalunya em podries explicar a que es deu aquesta casualitat?
Que escoltin el que vulguin, com tothom ara no s'ensenya el català, escolta si tant radical estàs, ves-hi a fer una passejada, però no un dia que facin el correllengua un dia normal de cada dia!!!


quina casualitat? perquè no es parle català a BCN o perquè és capital de Catalunya? pq si és lo primer, ben clar, la immigració espanyola, és ben fàcil!

#12 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2007 - 10:35

jejejejeje, anscari_lleida em referia per casualitat a la segona pregunta, la primera ja més o menys la savem tots...
Per cert no et prenguis cap comentari meu com a provocar-te, és simplement la meva opinió.
Mira jo com tu o molts de vosaltres, avans de fer aquest viatge, també estava molt content per trevessar els Pirineus i anar a Perpinyà, però el disgust de veure que ningú no entenia el català em va doldre tant, que em vaig jurar a mi mateix que mai més ( i això no es pot dir), em creuria lo que diuen a la televisió que a Perpinyà es parla en català.
Aquella ciutat és França i res més.
Sí, que a 65 km hi ha el lloc de Catalunya on són més catalans i estic content de ser-hi ( clar com a casa enlloc), però allí no és Catalunya, allò és França!

És més encara et diré que vaig coneixer una noia, que me la volia lligar, que estava banyant-se en un llac molt famós de per allí a prop i la feina va ser meva per dir-li el meu nom i d'on era.
No havia sentit mai a parlar de Lleida, i l'unic que em va entendre i mira que li vaig tirar piropos va ser el meu nom i li va costar.

#13 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2007 - 10:52

cucurutxu, et llegeixo i de la manera que t'expresses i argumentes, tio, se't veu que no et precisament un tio amb poca cultura, lo que no entenc es perque no utilitzes el teu saber parlar o el respecte que ara tens al discutir tranquilament aquest tema en altres post del forum. No comparteixo moltes de les coses de les que dius, pero de la manera que ara les argumentes, dona gust llegir-te i debatre com ho estas fent amb el anascari.

#14 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 17 diciembre 2007 - 10:53

BET AND WIN

apostar i guanyar.

quina enveja d'aficio i no nomes pel nombre, sino per les fabuloses pancartes que porten, pel sentiment que demostren, per tenir una mascota que va amb bici (xD) i perque hi ha un munt d'imatges que surten menjant i bebent! xD

#15 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2007 - 10:58

jejejejeje, anscari_lleida em referia per casualitat a la segona pregunta, la primera ja més o menys la savem tots...
Per cert no et prenguis cap comentari meu com a provocar-te, és simplement la meva opinió.
Mira jo com tu o molts de vosaltres, avans de fer aquest viatge, també estava molt content per trevessar els Pirineus i anar a Perpinyà, però el disgust de veure que ningú no entenia el català em va doldre tant, que em vaig jurar a mi mateix que mai més ( i això no es pot dir), em creuria lo que diuen a la televisió que a Perpinyà es parla en català.
Aquella ciutat és França i res més.
Sí, que a 65 km hi ha el lloc de Catalunya on són més catalans i estic content de ser-hi ( clar com a casa enlloc), però allí no és Catalunya, allò és França!

És més encara et diré que vaig coneixer una noia, que me la volia lligar, que estava banyant-se en un llac molt famós de per allí a prop i la feina va ser meva per dir-li el meu nom i d'on era.
No havia sentit mai a parlar de Lleida, i l'unic que em va entendre i mira que li vaig tirar piropos va ser el meu nom i li va costar.


Ei, que no em provoques pas, és que és un tema que m'agrade! xD Jo no penso que allò sigui Catalunya, sinó els Països Catalans, ocupats per França. Qui perd els orígens, per la identitat, una mica el que passe allà.

#16 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 diciembre 2007 - 12:56

Anscari_lleida, jo no sé perquè penso que més de la mitad de la gent no entèn / no sap que significa una estelada a Perpinyà.
Segona al camp es porta les ratlles de la selecció perquè la bandera de l'equip és d'aquests colors, pregunta'ls hi si vols a part de Barcelona quines altres grans ciutats hi ha a Catalunya a que no saben res més tret de GERONE com diuen ells!!!
No em diu gran cosa que als cartells del camp els hi surti publicitat en català, això no vol dir res, a alguns camps surt BET AND WIN, i més d'un jubilat d'edat ja avançada crec que no sabria pas ni el que significa i no cal ser jubilat, jo precisament només entenc l'última part: "i guanyar".
És veritat que hi ha un "GRAN GRUP" davant el castell dels reis de Mallorca, però que són 100, 200, 1000, 14.000?, a una ciutat de més de tres cents mil habitants, aquesta xifra és prop del 2% mira dóncs si són catalans...
Quan en un escrit apareix NO SEPTIMANIE, em sap greu però jo sóc català i no ho entenc, poder a l'escola no m'ho va ensenyar la mestra, poder es català del provençal no ho sé!!!
La última foto dubto que sigui a Perpinyà, segurament és a Girona a favor del poble Català!!!

No dic que per tradició i com a nosaltres els francesos els van fotre molt, però actualment, la gent allí de català ens saben segurament els que estudien en escoles privades de prestigi i encara, perquè la gent de classe normal no té aquest lujo d'aprendre'n.


pos no sabran que es la estelada, pero han tingut el bon detall descriure una pancarta dien: VISCA CATALUNYA xD

Posted Image

#17 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 diciembre 2007 - 08:53

Anscari_lleida, jo no sé perquè penso que més de la mitad de la gent no entèn / no sap que significa una estelada a Perpinyà.
Segona al camp es porta les ratlles de la selecció perquè la bandera de l'equip és d'aquests colors, pregunta'ls hi si vols a part de Barcelona quines altres grans ciutats hi ha a Catalunya a que no saben res més tret de GERONE com diuen ells!!!
No em diu gran cosa que als cartells del camp els hi surti publicitat en català, això no vol dir res, a alguns camps surt BET AND WIN, i més d'un jubilat d'edat ja avançada crec que no sabria pas ni el que significa i no cal ser jubilat, jo precisament només entenc l'última part: "i guanyar".
És veritat que hi ha un "GRAN GRUP" davant el castell dels reis de Mallorca, però que són 100, 200, 1000, 14.000?, a una ciutat de més de tres cents mil habitants, aquesta xifra és prop del 2% mira dóncs si són catalans...
Quan en un escrit apareix NO SEPTIMANIE, em sap greu però jo sóc català i no ho entenc, poder a l'escola no m'ho va ensenyar la mestra, poder es català del provençal no ho sé!!!
La última foto dubto que sigui a Perpinyà, segurament és a Girona a favor del poble Català!!!

No dic que per tradició i com a nosaltres els francesos els van fotre molt, però actualment, la gent allí de català ens saben segurament els que estudien en escoles privades de prestigi i encara, perquè la gent de classe normal no té aquest lujo d'aprendre'n.


pos no sabran que es la estelada, pero han tingut el bon detall descriure una pancarta dien: VISCA CATALUNYA xD

Posted Image


Com m'agradaria anar a veure un partit de la USAP!! :P

#18 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 diciembre 2007 - 02:44

Flipant!!!
Si que tira un missatge del Cucu..., :lol: :lol: :lol: , si serveix per fer parlar el foro endavant...
Gràcies pixtic per dir lo de apostar i guanyar.
Castigador jo també poso en inglés I WANT TO LEARN CHINESSE, però en canvi no en sé ni un borrall. Encara que ho escriguin molts no en saben.

#19 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 diciembre 2007 - 02:55

Flipant!!!
Castigador jo també poso en inglés I WANT TO LEARN CHINESSE, però en canvi no en sé ni un borrall. Encara que ho escriguin molts no en saben.



De fet, tu ho tens mal escrit xD. Com diu en cucurutxu, alli de català s'en parla ben poc, pero be, que es sentin catalans o no es una altra cosa, es com pel País Valencià, on de català ben poc (tot i que l'entenen) i de sentir-se catalans encara menys.

#20 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 diciembre 2007 - 03:18

Flipant!!!
Castigador jo també poso en inglés I WANT TO LEARN CHINESSE, però en canvi no en sé ni un borrall. Encara que ho escriguin molts no en saben.



De fet, tu ho tens mal escrit xD. Com diu en cucurutxu, alli de català s'en parla ben poc, pero be, que es sentin catalans o no es una altra cosa, es com pel País Valencià, on de català ben poc (tot i que l'entenen) i de sentir-se catalans encara menys.


Segur que ho tinc malament, és k l'inglés no ha estat mai el meu fort.
Només ser dir, You are very beautifull girl, i a vegades encara m'equivoco... :lol: :lol: :lol: :lol:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos