Ir al contenido


- - - - -

U.E. Tàrrega


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
213 respuestas en este tema

#1 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2007 - 01:04

em obert una pagina del Tàrrega, Raco Targari es la nostra penya poc a poc sera algo mes serios amb desplaçaments a fora, aqui teniu la web
RACO TARGARI! http://uetarrega.blogspot.com/

#2 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 diciembre 2007 - 12:36

molt bona web per ficar les croniques, noticies, historia etc......

a seguir aixi esta molt be. ja que nomes tenim un foro que a mes esta tenin molt exit.

a seguir aixi tarrega farem creixer aquest bloc. molt be oriol per aquest bloc.

#3 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 20 diciembre 2007 - 12:30

Aqui teniu l'himne com vats prometre, no se sen de maravella pero algo es algo.
Per descargarlo amb mp3.

El video del himne que fet per Youtube.
http://es.youtube.co...h?v=pHTy9MZvh1A

#4 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2007 - 07:32

Derrota del Tàrrega 3-0 al estadi del Amposta. Primera part bona per el Tàrrega, ja a la segona part amb la expulsio de mayoral i la pluja em patit molt i ens an fet els 3 gols, bona presencia de seguidors del Tàrrega i un bonic estadi un dels millors de la categoria, ara toca un descans i a pensar amb el Cornella.
Posted Image

#5 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2007 - 12:45

ai el tàrrega... encara queda molta lliga per pensar en pujar, ara toca mentalitzar-se que s'esta en camí però que no hi ha res fet. Sort :wink: :wink: :wink:

#6 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2007 - 04:09

amposta - tarrega 3-0 resultat que no diu el que va passar al terreny de joc. una 1 part que el tarrega va ser el amo del partit i en canvi altra part va ser de amposta que no va perdonar despres de la expulsio injusta de mayoral va ser clau per trencar al partit. molta presio de un gran mombre public al municipal de amposta.

FELICITAT EL TARREGA PER LA GRAN TEMPORADA QUE ESTEU FENT.

I DESITJAR A TOTA LA PLANTILLA DE UE TARREGA BON NADAL I FELIÇ ANY NOU.

ESPECIALMENT A SANTI, FRANCES I MAYORAL QUE ENS VAM TROBAR AHIR AL RIVER DE LLEIDA!!!!

ARA A PENSAR A PEL CORNELLA EL DIA 13 DE GENER A LES 12H 2CLASSIFICAT CONTRA TERCER.

#7 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 diciembre 2007 - 10:20

osti el camp de l'Amposta.. es dels camps on les eh pasat mes putes i hem recordava molt (evidentment salvant les diferencies) al camp del Castello (Castalia) tan pels colors de la graderia com perque la gent esta molt a sobre teu. Camp molt dificil i contra equips de la Tarragona del sud, que sempre tenen pressupostos molt elevats. No pasara re si es guanya a casa al Cornellà. Salut!

#8 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 diciembre 2007 - 04:57

osti el camp de l'Amposta.. es dels camps on les eh pasat mes putes i hem recordava molt (evidentment salvant les diferencies) al camp del Castello (Castalia) tan pels colors de la graderia com perque la gent esta molt a sobre teu. Camp molt dificil i contra equips de la Tarragona del sud, que sempre tenen pressupostos molt elevats. No pasara re si es guanya a casa al Cornellà. Salut!


tens tota la rao, amb aquestos camp es molt dificil una pressio de olla amb estadi ple apretant el arbite que per cert era del colegit de tarragona.

al final va cedir i van expulsar el mayoral central del tarrega i capital i lider de equip. injustament.

esperem poder fer un forti a la plana i guanyar el gran cornella, que a la 1 volta va guanyar a nosaltres per 5-0.

vam fer un bon partit pero vam fallar amb efectivitat.

parlem gracies ilerlleida per donar suport al tarrega, per cert amb quins equips as jugat?.

se te veu experimentat amb aquestos camps, parlem

bon ndal a tothom

#9 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 diciembre 2007 - 05:24

osti el camp de l'Amposta.. es dels camps on les eh pasat mes putes i hem recordava molt (evidentment salvant les diferencies) al camp del Castello (Castalia) tan pels colors de la graderia com perque la gent esta molt a sobre teu. Camp molt dificil i contra equips de la Tarragona del sud, que sempre tenen pressupostos molt elevats. No pasara re si es guanya a casa al Cornellà. Salut!


tens tota la rao, amb aquestos camp es molt dificil una pressio de olla amb estadi ple apretant el arbite que per cert era del colegit de tarragona.

al final va cedir i van expulsar el mayoral central del tarrega i capital i lider de equip. injustament.

esperem poder fer un forti a la plana i guanyar el gran cornella, que a la 1 volta va guanyar a nosaltres per 5-0.

vam fer un bon partit pero vam fallar amb efectivitat.

parlem gracies ilerlleida per donar suport al tarrega, per cert amb quins equips as jugat?.

se te veu experimentat amb aquestos camps, parlem

bon ndal a tothom

Vaig jugar al Lleida desde Cadets fins a juvenils de segon any (tenin com entrenador dos cops el actual mister del Tarrega Edu March) i lultim any de juvenil a la Bordeta preferent. Jo eh jugat amb Padrones, Pacheco, Robert i Castellana al Lleida i algun cop tambe vaig coincidir en moments puntuals amb Santi i Jordi Francesc pero ells son una quinta mes gran que la meva.

#10 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 diciembre 2007 - 07:07

osti el camp de l'Amposta.. es dels camps on les eh pasat mes putes i hem recordava molt (evidentment salvant les diferencies) al camp del Castello (Castalia) tan pels colors de la graderia com perque la gent esta molt a sobre teu. Camp molt dificil i contra equips de la Tarragona del sud, que sempre tenen pressupostos molt elevats. No pasara re si es guanya a casa al Cornellà. Salut!


tens tota la rao, amb aquestos camp es molt dificil una pressio de olla amb estadi ple apretant el arbite que per cert era del colegit de tarragona.

al final va cedir i van expulsar el mayoral central del tarrega i capital i lider de equip. injustament.

esperem poder fer un forti a la plana i guanyar el gran cornella, que a la 1 volta va guanyar a nosaltres per 5-0.

vam fer un bon partit pero vam fallar amb efectivitat.

parlem gracies ilerlleida per donar suport al tarrega, per cert amb quins equips as jugat?.

se te veu experimentat amb aquestos camps, parlem

bon ndal a tothom

Vaig jugar al Lleida desde Cadets fins a juvenils de segon any (tenin com entrenador dos cops el actual mister del Tarrega Edu March) i lultim any de juvenil a la Bordeta preferent. Jo eh jugat amb Padrones, Pacheco, Robert i Castellana al Lleida i algun cop tambe vaig coincidir en moments puntuals amb Santi i Jordi Francesc pero ells son una quinta mes gran que la meva.


molt be aixi vas jugar amb el gran castellana, padrones, el robert de organya i el mister.

segur que vas aprendre molt de aquesta colla. men alegro, aqui a tarrega son una pinya, encara tens conctacte amb algun que altre jugador del tarrega.

bona sort ja parlarem.

pacheco es de tarrega hem sembla que va marxar al 2 any de cadets de tarrega i va el lleida juvenil.

fins que va tornar al 1 equip.

parlem bona sort a tots.

bon nadal i bon any

#11 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 diciembre 2007 - 12:33

No sabia que existís un post per parlar de la U.E. Tàrrega ja va be això ja i en part n'estic molt content de la seva creació Oriol et felicito per haver-lo creat.

#12 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 28 diciembre 2007 - 01:11

Gracies per mirarlo visita la meva pagina

#13 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 diciembre 2007 - 01:15

Si que tinc contacte, l'altre dia hem vaig trobar al pacheco i fa unes setmanes vaig parlar amb Padrones, diuen que la unica diferencia que tenen de l'any pasat es que lo que abans no volia entrar ara entra i que es coneixen tots una mica mes que la temporada, que sempre s'ha dit tot i que alguns s'ho tindries que creurer que aixo fa molt.

#14 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 07 enero 2008 - 12:19

Racó Targarí ja es una realitat, som 4 membres pendents de altres, tenim bombo ens falte acabar la pancarta pero ja es una realitat estem preparats per animar a la U.E.Tàrrega tant a casa com a fora.
Posted Image

#15 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes

Escrito 07 enero 2008 - 01:00

Aquesta és la 1ª penya que té la U.E. Tàrrega no? Doncs em sembla molt bé de que s'hagi creat.
Tan de bó tots els equips de 1ª Catalana tinguessin penyes.

#16 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes

Escrito 07 enero 2008 - 01:27

Ja es hora de que surtin penyes a Equips "d'elit" de la provincia, no pot ser que totes les penyes estiguin concentrades a la ciutat i principalment en futbol i basquet.

#17 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes

Escrito 07 enero 2008 - 06:34

Ja es hora de que surtin penyes a Equips "d'elit" de la provincia, no pot ser que totes les penyes estiguin concentrades a la ciutat i principalment en futbol i basquet.


don si perque sempre fa caliu tenir una penya del teu equip.

altre dia vaig comprar un bombo i proximament tindre la pancarta que la fa un amic meu que treballa de aixo.

ara aquesta setmana gran partit de la jornda. segon contra tercer.

ue tarrega- cornella espera que sigui el partit que vingui mes gent de la temporada.

ademes el tarrega li te ganes al cornella despres que la 1 volta vam perder 5-0.

Posted Image

#18 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes

Escrito 21 enero 2008 - 12:22

MONTANYESA- TARREGA 1-0 MIN 39.

el tarrega sense delanters es nota massa la ausencia de cara gol.

mal partit del tarrega dema explicare mes la cronica.

amb una aficio penosa amb insults, amenaçes i gestos no massa ben fets.

les baixes de castellana, padrones, frances i sancio de 4 partis a benet es noten massa.

neccesitem fitxar ja sino sera massa tard si volem pujar de categoria el tarrega.

aixo si raco targari no hem parat de animar tot el partit.

#19 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims

Escrito 21 enero 2008 - 01:05

No tenen respete la aficio de la montanyesa son els pitjors, e tingut que aguanta insults de una colla de borraxos, ens an enviat a la merda varies vegades ens volien prohibir tocar el bombo, en cap moment ens em ficat amb la montanyesa al contrari els em tratat molt be es una vergonya lo que va passar, per sort no va pasar res, es el pitjor desplaçament de la lliga i dificil de puntuar, penjare fotos i videos. visca el tarrega i visca el racó targaí.

#20 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes

Escrito 21 enero 2008 - 03:23

Sento molt la derrota d'ahir contra la Muntanyesa. I a sobre el Balaguer també va perdre. Si en aquest pas ja veig que l'any que vé hi haurà derbi pero a Primera Catalana. Espero que això no passi i que el Tàrrega puji a la Tercera Divisió i el Balaguer es mantingui a Tercera Divisió per a que hi hagi derbi a Tercera Divisió i no a Primera Catalana.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos