Ir al contenido


Foto
- - - - -

foto nostra a Terrassa


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
14 respuestas en este tema

#1 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 11 diciembre 2007 - 12:23

Posted Image

#2 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 diciembre 2007 - 04:18

si no vaig errat va ser un desplaçament de l'any passat. Va estar bé,tot i omplir un autocar, aquí no s'assemble pas això, peró bueno. . . VISCA EL LLEIDA COLLONS!

#3 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 diciembre 2007 - 04:37

Jo tambe vaig ser empat al ultim minut de penalt i cap a casa.

#4 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 diciembre 2007 - 05:20

Va ser el primer partit del Lleida que vaig veure en viu. Em va fer molta il.lusió. Llastima que vem empatar a 1. Pero m'ho vaig passar molt bé amb vosaltres. Per cert. Jo ja sabia que els de Furia Roja del Terrassa ens havien fet 1 foto. Espero que el senyor Rivadulla faci bus cap a Terrassa per tornar-vos a veure. M'ho vaig passar molt bé amb vosaltres. I si no fan bus, si podeu, aneu amb cotxe si us plau. Va per tú Fondarella973 :wink: :lol: :D

#5 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 diciembre 2007 - 06:19

Que ereu més aficionats que el Terrassa segurament no? xDDDD, segur que us deurieu tenir q rentar les mans dsp de visitar el gol Sud d'aquell camp perq està força bruta la grada i les valles...

#6 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 diciembre 2007 - 06:20

Va ser el primer partit del Lleida que vaig veure en viu. Em va fer molta il.lusió. Llastima que vem empatar a 1. Pero m'ho vaig passar molt bé amb vosaltres. Per cert. Jo ja sabia que els de Furia Roja del Terrassa ens havien fet 1 foto. Espero que el senyor Rivadulla faci bus cap a Terrassa per tornar-vos a veure. M'ho vaig passar molt bé amb vosaltres. I si no fan bus, si podeu, aneu amb cotxe si us plau. Va per tú Fondarella973 :wink: :lol: :D






Jo no te vai veure almenys no te vai coneixer jo estave tocant el bombo tot el rato.

#7 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 diciembre 2007 - 06:33

Va ser el primer partit del Lleida que vaig veure en viu. Em va fer molta il.lusió. Llastima que vem empatar a 1. Pero m'ho vaig passar molt bé amb vosaltres. Per cert. Jo ja sabia que els de Furia Roja del Terrassa ens havien fet 1 foto. Espero que el senyor Rivadulla faci bus cap a Terrassa per tornar-vos a veure. M'ho vaig passar molt bé amb vosaltres. I si no fan bus, si podeu, aneu amb cotxe si us plau. Va per tú Fondarella973 :wink: :lol: :D






Jo no te vai veure almenys no te vai coneixer jo estave tocant el bombo tot el rato.



Jo tampoc et vaig veure a tú perque no sabia com erets en persona. El mateix et va passar amb mi. Doncs com t'ho puc explicar. Estava més aprop de la zona de Tribuna que de Preferent. Tenia el cabell llarg pero recollit amb 1 cua i anava amb una samarreta del Lleida. La de la temporada 2004/05. Ara tinc el cabell curt. Estava en els ultims seients. Tú per quina zona estaves de Gol Sud?

#8 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 diciembre 2007 - 07:49

On fica terrauto abaix amb el bombo de Asmullaraks.

#9 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 diciembre 2007 - 11:28

Em sembla que ja sé qui erets. Portaves ulleres veritat? Si que et vaig veure: Jo estava just a sota de CT en negre. Veus el que està assegut per la part de dalt de la cadira? Doncs jo soc el del costat (el de la dreta). Aquell era jo.

#10 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 diciembre 2007 - 11:52

osti si alli tmb estaba jo...jeje
amb la veu de torres i lopages (k grans)...xD

#11 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2007 - 01:02

Buscant unes fotos del Terrassa e trobat aquestesde Tarragona, Sktasuna reconeixes el crak a Tarragona?

Posted Image

Posted Image

Mikicog, Madridista!!

Posted Image

#12 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2007 - 02:57

Buscant unes fotos del Terrassa e trobat aquestesde Tarragona, Sktasuna reconeixes el crak a Tarragona?

Posted Image

Posted Image

Mikicog, Madridista!!

Posted Image


Que crac el tio mangala en alto amenaçant de partir el pal al cap del nacional que toques la senyera, que gran. Aquest senyor segur que sempre ronde a tribuna, pero es mereixerie un lloc honorific al gol nord " una cadira amb el seu nom".

#13 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2007 - 04:45

Ja veus el padri aquet va ser el puto amo al acabar el aprtit no es va voler esperar a que es buides el camp va pasar de la policia i sel van emportar al autocar lo de la senyera ere crec per que com es feie per la tele i tapave la publicitat.

#14 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2007 - 08:58

No sabía que Mikicog és del Real Madrid. Menos mal que tenemos algo en comun.


VISCA EL LLEIDA!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:

#15 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2007 - 10:13

Ja veig que us adelanteu aconteixements gran afició la Lleidatana i la seva actitud al Olímpic va ser excel·lent us esperem de nou on sereu benvinguts i ben tractats per part dels egarencs.
Un Salut des de Terrassa.
Seguiu així Lleida!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos