Ir al contenido


Foto
- - - - -

Euskadi - Catalunya, desplaçament


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
21 respuestas en este tema

#1 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 04:17

Be, el proxim dia 29, com ja se sap, es jugara els partit entre les seleccions nacionls d'Euskadi i Catalunya a San Mames, Bilbo. Jo i un grup de gent, entre altres el Shinji01 que vindra pillat pels collons si cal, fem el desplaçament a terres vasques per presenciar aquest partit, si algun camarada mes s'hi vol adherir que ho faci saber. El desplaçament el farem en tren, se sortira de Lleida la matinada del 28 sobre les 00:30 per arribar a Bilbo sobre les 7:30 del mati del 29, pasarem el dia per la ciutat fins l'hora del partit, la tornada a Lleida sera el dia 30 a les 10 del mati i s'arriba a la ciutat a ls 16:00. Abstenir-se espanyols, evidentment. I a qui no li agradi l'alcohol i algo de vandalisme.. doncs lo mateix. :twisted: Be, Salut! Gora Catalunya i Visca Euskal Herria! No ens aturaran!

#2 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 04:36

Com pot costar entre tot.?¿

#3 MANDONI

MANDONI

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 06:49

Ilerlleida,aixó de l´alcohol i algo de vandalisme,crec que sobre.Ets concient de lo que dius?.Saps que per qualsevol mariconada us poden fotre a la garjola per uns quants dies?.Saps l´imatge que pots donar de Catalunya borratxo i fent vandalisme per Bilbo com tu dius?.Aixó es pasar-t´ho bé?.
Bona idea d´anar animar a la nostra selecció,però amb seny.No vulguis donar l´imatge de que aquí som una colla de gamberros.

#4 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 07:59

Ilerlleida,aixó de l´alcohol i algo de vandalisme,crec que sobre.Ets concient de lo que dius?.Saps que per qualsevol mariconada us poden fotre a la garjola per uns quants dies?.Saps l´imatge que pots donar de Catalunya borratxo i fent vandalisme per Bilbo com tu dius?.Aixó es pasar-t´ho bé?.
Bona idea d´anar animar a la nostra selecció,però amb seny.No vulguis donar l´imatge de que aquí som una colla de gamberros.


Crec que vandalisme, els abscos n'han vist molt, no crec que es sorprenguin, però et dono la raó de que allà depen quines coses, et pots ficar un problema seriós.

#5 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 08:00

Per cert, informació sobre preus i tal:


Venta entradas EUSKAL HERRIA - CATALUNYA
Como todos los años, disputaremos un encuentro de la Selección de Euskal Herria, en periodo navideño, ante la Selección de Catalunya.
- DÍA: 29 de Diciembre.
- LUGAR: Campo de San Mamés.
- HORA: 20.30 horas.

Los precios de las entradas no sufren variación respecto al año anterior, siendo los mismos:

PÚBLICO SOCIOS

TRIBUNA PRINCIPAL ALTA Y BAJA 23€ 20€
RESTO TRIBUNAS 21€ 18€
PREFERENCIA LATERAL Y ESTE 17€ 14€
PREFERENCIA NORTE Y SUR 12€ 9€

Las entradas serán numeradas. Los socios del Athletic Club, para el acceso al campo deberán presentar la entrada y el carné vigente.

La venta de las mismas se efectuará en:

BIZKAIA

Multicajeros de la BBK del día 13 al 25

Taquillas SAN MAMÉS día 26 17,00 - 20,30 hs.
día 27 10,30 - 13,00 hs. 17,00 - 20,30 hs.
día 28 10,30 - 13,00 hs. 17,00 - 20,30 hs.
día 29 10,30 - 13,00 hs. 17,00 - 20,30 hs.

ARABA - GIPUZKOA

En las respectivas Federaciones Territoriales.

FEDERACIÓN ALAVESA DE FÚTBOL: Plaza Amadeo García de Salazar, 2 (Campo Mendizorroza) (Gasteiz)

FEDERACIÓN GIPUZKOANA DE FÚTBOL: C/ San Bartolomé, 21 - 23 (Donostia)

Al objeto de evitar aglomeraciones de última hora, como viene sucediendo habitualmente, el día del partido, se recomienda la adquisición de las entradas con anterioridad

CATALUNYA

FEDERACIÓN CATALANA DE FÚTBOL: C/ Sicilia, 93 - 97 - Barcelona


SOLICITUD RESERVA ENTRADAS PARA GRUPOS

Como en años anteriores, ésta Federación Vasca de Fútbol, recogerá solicitudes de reserva de entradas para grupos (mínimo 50), mediante el documento adjunto de ésta noticia, el cual deberá ser remitido vía fax al 944732221 ó vía email a webmaster@eff-fvf.org

El periodo de solicitud de entradas será del 10 al 20 de diciembre.

La solicitud de las entradas, no da derecho a la confirmación de reserva de las mismas, la cual se realizará vía teléfono contacto de la persona solicitante.

Una vez confirmada la reserva, se abrirá un plazo entre el día 21 al 26 de diciembre, para recogida de las entradas, en las sedes de las Federaciones.

#6 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 08:01

Jo potser vindrie, tinc moltes ganes, es podria apuntar en beneitez aquell crec que es diu ara!! xDD

#7 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 08:07

Segurament hi vagi pel meu compte. A San Mamés li queda ben poc de vida i és una oportunitat immillorable per veure'l "en acció"...

Tan de bó em pogués esperar a veure un Athletic - Lleida però... El més aprop que em puc imaginar és a 2a A... Tot i que espero que naltres hi siguem molt aviat no els hi desitjo aquesta sort als "Leones"...

#8 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 08:09

Segurament hi vagi pel meu compte. A San Mamés li queda ben poc de vida i és una oportunitat immillorable per veure'l "en acció"...

Tan de bó em pogués esperar a veure un Athletic - Lleida però... El més aprop que em puc imaginar és a 2a A... Tot i que espero que naltres hi siguem molt aviat no els hi desitjo aquesta sort als "Leones"...


Jo també tinc ganes de veure un Catalunya euskadi a la fase de classificació pel Mundial! :twisted:

#9 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 08:12

Jo tambe mu repenso 9 o 12 euros es barat ara falte el transport algu sap el tren quant coste.?¿

#10 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 08:27

Jo tambe mu repenso 9 o 12 euros es barat ara falte el transport algu sap el tren quant coste.?¿


L'entrada als gols és de 12 euros, 9 és pels socis de l' Athletic de Bilbao! :wink:

#11 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 08:30

Continua sent barat.

#12 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 08:39

Continua sent barat.



S, jo penso igual, éstà molt bé de preu!

#13 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 09:46

Si no us sabeu prendre les coses amb "humor" no es el meu problema. Respecte a lo altre, l'alcohol no faltara pas!! El tren costa entre anar i tornar uns 60 euros.

#14 MANDONI

MANDONI

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 10:41

Si no us sabeu prendre les coses amb "humor" no es el meu problema. Respecte a lo altre, l'alcohol no faltara pas!! El tren costa entre anar i tornar uns 60 euros.

No es el teu problema.Però si portes el teu "humor" a la practica no en timguis dubte que podria ser-ho.

#15 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2007 - 10:58

Si no us sabeu prendre les coses amb "humor" no es el meu problema. Respecte a lo altre, l'alcohol no faltara pas!! El tren costa entre anar i tornar uns 60 euros.

No es el teu problema.Però si portes el teu "humor" a la practica no en timguis dubte que podria ser-ho.

No hem preocupa, creume. No et pensis que als gols de San Mames hi hauran precisament "caritas de la humanidad"...

#16 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 diciembre 2007 - 12:15

Jo he trucat avui a la federació, i m'ha dit que n saben res d'on aconseguir entrades, en teoria es reserven allà, però diuen que encara no saben res, que sols saben segur que disposen de 2000 ebtrades per catalans. Ningú sap si des de Lleida es fa cap autocar?

#17 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 diciembre 2007 - 12:21

Les entrades es poden aconseguir al BBK, el problema es que a Catalunya sols n'hi ha un i esta a barcelona. Jo tinc amics a barna i els hi dire si me la poden anar a comprar el mateix dijous. Si algu mes vol, que ho digui.

#18 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 11 diciembre 2007 - 12:55

total..que hi haurà ilergetes a san mamés

Posted Image

#19 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 diciembre 2007 - 03:42

doncs si, serem uns quants ilergetes els que anirem a San Mames i intentarem fer-nos notar .. :twisted:

#20 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 diciembre 2007 - 04:14

jo en principi hi tenía que anar amb el meu cotxe cap allí dalt, però finalment suposo k no ho farem! per tant si finalment hi aneu segur amb tren podría ser que m'hi passes també amb valtres, també vindríen 3 més, dels qüals 2 no van al camp d'esports casi mai peró amb Catalunya sique estaran! Ho dic per si sóm més gent se pot liar més, oi?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos