Ir al contenido


Foto
- - - - -

Resultats enquesta del portal.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
9 respuestas en este tema

#1 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 diciembre 2007 - 01:09

En l'enquesta que hi ha actualment al portal sobre el temps que fa que la gent segueix al Lleida, es si mes no curios veure com 107 dels 183 vots totals, son per dir que segueixen el Lleida desde fa 1-5 anys! Es extrany si mes no perque precisament desde 5 anys ençà (i alguns de mes) es quan menys a interessat el Lleida a la societat Lleidatana (agafant-me a l'assistencia al Camp d'esports partit radera partit) Jo ja me faig a la idea que molts son seguidors que van experimentar el seu primer partit en el Play off d'ascens pero nose, tot i aixi me sembla extrany. Tambe perque la gran majoria d'usuaris son gent jove i per aixo fa poc que segueixen el Lleida. Seria bo saber el "perque" la gent es del Lleida, quina relació tenen amb el club (Per pares, avis, amics..) ja que desgraciadament a Lleida l'excusa de "Soc del Lleida perque soc de Lleida" no serveix gaire.. Nose, perdo per la parrafada pero era una cosa que vist lo mort que esta el foro, per a que no comentar-ho,.. Salut!

#2 javirp

javirp

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 518 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 diciembre 2007 - 01:50

En l'enquesta que hi ha actualment al portal sobre el temps que fa que la gent segueix al Lleida, es si mes no curios veure com 107 dels 183 vots totals, son per dir que segueixen el Lleida desde fa 1-5 anys! Es extrany si mes no perque precisament desde 5 anys ençà (i alguns de mes) es quan menys a interessat el Lleida a la societat Lleidatana (agafant-me a l'assistencia al Camp d'esports partit radera partit) Jo ja me faig a la idea que molts son seguidors que van experimentar el seu primer partit en el Play off d'ascens pero nose, tot i aixi me sembla extrany. Tambe perque la gran majoria d'usuaris son gent jove i per aixo fa poc que segueixen el Lleida. Seria bo saber el "perque" la gent es del Lleida, quina relació tenen amb el club (Per pares, avis, amics..) ja que desgraciadament a Lleida l'excusa de "Soc del Lleida perque soc de Lleida" no serveix gaire.. Nose, perdo per la parrafada pero era una cosa que vist lo mort que esta el foro, per a que no comentar-ho,.. Salut!


Yo he votado la opción, entre 1 y 5 años. El año del ascenso a 2A me empecé a interesar por el Lleida miraba los resultados etc. pero solo fui al partido del Lleida - Celta B. Y desde ese partido me he hecho socio todas las temporadas y espero seguir siendolo muchas más.

VISCA EL LLEIDA !!!

#3 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 03 diciembre 2007 - 10:14

Jo he votat l'opció "entre 10 i 15" perque el vaig començar a seguir poc abans de l'últim ascens a Primera.

Vaig intensificar aquest seguiment a mesura que em feia gran. Cada cop ha anat a més.

Sóc del Lleida perque és l'equip de la meua terra i abans que simpatitzar amb l'equip "de tots" o amb altres d'igual embergadura prefereixo donar suport a l'equip d'aquí.

És un sentiment. Un sentiment difícil d'explicar, tan difícil com bonic sentir-lo.

VISCA LA UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA!

#4 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 diciembre 2007 - 11:55

Jo fa 1 any que segueixo al Lleida de veritat.
Abans també havie anat alguns partits al Camp d'esports pero no era soci ni anave a tots els partits de casa. Ara vai a tots els partits que es disputen a casa els diumenges per animar al nostre equip. Jo em vai fer soci perque pensava: perquè no puc ajudar al nostre equip quan més ho necessita? quan un equip esta a 2B es quan necessita més que la seva afició el recolzi per tenir empenta, i aixó es el que he fet jo.
De moment ya he tingut 2 carnets de soci del Lleida, el de la temporada 06-07 i el de la temporada 07-08 i espero tenir el carnet durant moltes temporades més :wink:

VISCA LA UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA :!:

#5 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 03 diciembre 2007 - 02:55

Suposo que el fet que hi hagi molta gent jove fa que faci relativament poc que segueixin el Lleida. Al cap i a la fi, si el pare, el tiet, o l'avi no van al camp segurament un nen no se n'adona que el Lleida existeix fins que passa alguna cosa com el playoff d'ascens. Jo personalment vaig començar venint amb mon tiet i mon avi l'any de Primera, i vaig segui fins el darrer de Segona A... després entre que va deixar d'anar-hi tothom de la família i no tenia cotxe vaig deixar de venir assíduament durant un temps.

I ara, aprofitant que estic estudiant a Barcelona per quedar-me aquí els caps de setmana que juguem per aquí a prop...

#6 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 diciembre 2007 - 07:40

Nosaltres som del Lleida des de un diumenge que no sabíem que fer i algú va tenir la brillant idea de dir: aneu al futbol, quan el/la que va dir això tenia molt clar que no ens interessava gens ni mica el futbol, però mira per on vam anar-hi. Lleida 3 – Sevilla 0. Bon partit. Bon resultat. Bon ambient. I bona enganxada. :D

#7 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 03 diciembre 2007 - 08:43

a mi també m´ha sorpres el resultat, creia que la opció guanyadora seria 5-10 anys.
Jo fa uns 20 anys que segueixo al Lleida.

Per cert felicito al creador de la enquesa, i visca el Lleida!!!

#8 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2007 - 07:55

Jo soc una dels que ha votat de 1 a 5 anys, que es quan més en serio le seguit. ¿El perqué soc del Lleida? doncs... perque me'n sento part, es un sentiment que porto a dintre, es tan simple com això, m'estimo la ciutat y el lleida en forma una gran part, aixi que, ¿Quina millor raó tindria que tenir per no estimarme'l? definitivament cap!! =)
El Lleida sempre significara algo molt important per mi, estigui en la categoria que estigui i tingui l'afició que tingui, perque:

¡¡Podem perdre, guanyar o empatar, pero ser del lleida mai sera en va!! :lol:

#9 MVTUEL

MVTUEL

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 162 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2007 - 08:15

Jo també he votat la opció de 1-5 anys perque he de reconéixer que no em vaig aficionar al Lleida (i al futbol en general) fins al play-off d'ascens a Segona A (vaig assistir a tots els partits a casa d'aquell play-off). Suposo que el motiu és que encara soc molt jove. (Quan es va produir aquell ascens jo només tenia 12 anyets)
A partir de llavors, soc un aficionat d'aquells que no deixen de sentir els colors guanyi, perdi o empati el seu equip. FORÇA LLEIDA!!!

#10 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2007 - 08:57

jo soc un dels k a votat entre 1-5 añs, i ja porto desde el ascens a 2a.

es podria dir k soc soci del lleida gracies a una entrada gratuita k em van donar i a partir d'aquell dia no e parat d'anar a cada partit al camp d'esports.
es podria dir k em va enganxar molt, i tambe va ser a partir d'aquella temporada que em va començar a agradar el futbol (i lesport en general).

VISCA EL LLEIDA!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos