Ir al contenido


Foto
- - - - -

Canvi d'horari


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
12 respuestas en este tema

#1 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 30 noviembre 2007 - 01:46

Degut a la poca assistència de públic al Camp d'esports, atribuida (i accentuada a l'hivern) aquesta a la severa climatologia que patim (fred extrem, boira ara, sol i calor a l'estiu).

Que us semblaria un canvi d'horari dels nostres partits a casa?

Que us semblaria jugar els partits a casa diumenge a les 12 del matí?

A mi personalment m'aniria de lujo. No començo a currar fins a les 17 i això em permitria anar-los a veure i a sobre sense patir massa fred...

#2 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 30 noviembre 2007 - 02:24

per el fred i el clima en general aniria be, pero em sembla que mai a agradat gaire als aficionats els partits en diumenge al migdia.

#3 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 noviembre 2007 - 02:27

El futbol tiene que ser a las 5 de los domingos como siempre...ah si es para que tu vengas...que cambien el horario ahora mismo...ji...ji...ji

#4 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 noviembre 2007 - 02:43

Domingos a las 6, que sino se hacen aburridos :/

#5 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 30 noviembre 2007 - 03:18

Jo aniria a qualsevol hora, però no crec que millores la assistència un diumenge a les 12.

#6 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 30 noviembre 2007 - 03:35

Diumenge al matí NO. A no ser que vulgueu que el poc ambient que hi ha desapareixi.

#7 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 30 noviembre 2007 - 04:42

al matí? i la gen que surt disabte a la nit quan dorm?
jajajjaja, no ara fora coñes, a les 5 de la tarde està molt bé perque trenca la"monotonia" dels diumenges :lol:

#8 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 noviembre 2007 - 06:59

AL MATI NOOOO!!!!!!!!!!!!!
Que tinc que venir en tren des de Mollet, i a aquella hora no arrivo, no fotem home!!!!!!!!! :evil:
Posats a fer alternatives, doncs fem com a Alemanya i fiquem els partits a les 15:30, aixi tenim llum natural i no fa tant fred...
He de dir que per mi, a les 5 a l'hivern i a les 6 a la primavera està molt be.

#9 albertbcn

albertbcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 269 mensajes
  • 4 topics

Escrito 30 noviembre 2007 - 07:59

Jo els faria els diumenges a les 6h del matí, és a dir, a la nit del dissabte al diumenge.

L'afició aniria taja, animaria més, i mai xiularia a l'equip, i, el més important, mai s'aborriria!!!

L'únic dolent seria pels serveis de neteja del camp...

Voteu per la meva proposta, siusplau!!!

albert

#10 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 30 noviembre 2007 - 09:05

Si no deixen entrar alcohol al camp és inviable. Encara que seria encertat, l'any passat a Sant Andreu va estar prou bé el partit a les 12 del migdia d'empalmada...

Seriosament, l'hora en què estan els partits està prou bé, puteja una mica a la gent que juga al futbol regional però mira, que es fotin :twisted: . Ara, que jugar algun partidet dissabte i després anar a sopar celebrant la victòria i pegar-se una bona farra seria una bona opció.

#11 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 noviembre 2007 - 10:14

A mi m'agradaria que algun partit del Lleida sigui en dissabte a les 17:00 hores. Així si que puc anar al Camp d'Esports, ja que el dia seguent no he de matinar.

#12 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 noviembre 2007 - 10:39

No cec que per el fet de canvia el horari se apropi mes gent al Camp d´Esports pero se podrie prova.

#13 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 diciembre 2007 - 01:12

Seriosament, l'hora en què estan els partits està prou bé, puteja una mica a la gent que juga al futbol regional però mira, que es fotin :twisted:

Gracies home!!!!! :evil:
Jo crec que lo millor seria diumenges a les 4 tot i que a mi encara me fotria mes perque jugo, pero bueno.. doncs aixo, jo agafaria el horari ingles, just despres de dinar al camp, i despres tota la tarda lliure. A part que guanyaiam hores de sol i no pasariam unes segones parts gelades si es que ho poden ser mes.. Ara, pels meus interesos.. dissabtes tarda ja siusplau! Els ultims partits sols eh arribat al camp per aplaudir els jugadors al final del partit!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos