Ir al contenido


Foto
- - - - -

Que collons fot l´Alcarràs?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
20 respuestas en este tema

#1 MANDONI

MANDONI

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 noviembre 2007 - 11:17

Que vol pujar l´Alcarràs o qué?.Estan foten una temporada de lujo!.Mai hauria pensat que puguesin estar on estan.. ara mateix primers..
Per la meua part moltes felicitats i a seguir així!!!.

#2 DaRkGoBLiN

DaRkGoBLiN

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 41 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2007 - 12:22

Que vol pujar l´Alcarràs o qué?.Estan foten una temporada de lujo!.Mai hauria pensat que puguesin estar on estan.. ara mateix primers..
Per la meua part moltes felicitats i a seguir així!!!.

Jo, amb el meu respecte més gran cap a l'alcarràs, no crec que a molta gent l'importi el que fa l'alcarràs..x'DDD

#3 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2007 - 12:46

Que vol pujar l´Alcarràs o qué?.Estan foten una temporada de lujo!.Mai hauria pensat que puguesin estar on estan.. ara mateix primers..
Per la meua part moltes felicitats i a seguir així!!!.

Jo, amb el meu respecte més gran cap a l'alcarràs, no crec que a molta gent l'importi el que fa l'alcarràs..x'DDD

Ami no mimporte :wink: el que mimporte es el Lleida :wink:

#4 beneitez

beneitez

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 149 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2007 - 01:44

pues a mi si me importa

#5 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2007 - 06:51

dons a mi agrada molt mes alcarras que el lleida.

els equips humilds estan fent grans coses: ue tarrega, benavent, alcarras.

anims alcarras a seguir aixi

#6 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2007 - 10:07

a mi el que no m'agrade és España, quin país de "pandereta" estan fets, són la rialleta d' Europa! xDDD m'agrade l'alcarràs, tinc un amic que hi jugue, m'agrade el meu país, els Països Catalans!


Posted Image

#7 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2007 - 11:16

Todo lo que sea el futbol Lleidatà me interesa muchisimo y cada semana sigo los resultados del Lleida, Alcarras, Benavent, Tarreda, Balaguer, el del Albelsa por mi amigo Ilerlleida y el Efac Almacelles que tambien estamos haciendo una temporada muy buena.

#8 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2007 - 03:10

El futbol lleidata com mes amunt millor!

#9 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2007 - 03:12

a mi el que no m'agrade és España, quin país de "pandereta" estan fets, són la rialleta d' Europa! xDDD m'agrade l'alcarràs, tinc un amic que hi jugue, m'agrade el meu país, els Països Catalans!


Posted Image


k tonto k ets...sempre amb la puta politica, no sabem parlar d res mes...

#10 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 25 noviembre 2007 - 03:44

pues clar que importe lalcarras!!!!!!!!

com més be ho faci millor 8)

#11 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 25 noviembre 2007 - 04:30

A veure si segueixen així, seria històric per al futbol català si es poguessin tenir dos equips a Tercera (Balaguer i Tàrrega) i dos a Primera Catalana (Benavent i Alcarràs). No sé si mai hi ha haut 5 equips de la província tan amunt.

#12 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2007 - 10:13

a mi el que no m'agrade és España, quin país de "pandereta" estan fets, són la rialleta d' Europa! xDDD m'agrade l'alcarràs, tinc un amic que hi jugue, m'agrade el meu país, els Països Catalans!


Posted Image


<font color=red>que</font> tonto <font color=red>que</font> ets...sempre amb la **** politica, no sabem parlar d res mes...


Tu sino saps ni la meitat, calla, tontet! que aquest personatge amb la bandereta d'espanya es dedica a enviar missatges a la gent del foro amb insults i amenaces, aquí el que entra a provocar és ell, o sigui que no xerris del que no saps.

#13 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2007 - 10:27

a mi el que no m'agrade és España, quin país de "pandereta" estan fets, són la rialleta d' Europa! xDDD m'agrade l'alcarràs, tinc un amic que hi jugue, m'agrade el meu país, els Països Catalans!


Posted Image


<font color=red>que</font> tonto <font color=red>que</font> ets...sempre amb la **** politica, no sabem parlar d res mes...


Tu sino saps ni la meitat, calla, tontet! que aquest personatge amb la bandereta d'espanya es dedica a enviar missatges a la gent del foro amb insults i amenaces, aquí el que entra a provocar és ell, o sigui que no xerris del que no saps.


no dic la foto, dic el comentari

#14 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2007 - 10:52

a mi el que no m'agrade és España, quin país de "pandereta" estan fets, són la rialleta d' Europa! xDDD m'agrade l'alcarràs, tinc un amic que hi jugue, m'agrade el meu país, els Països Catalans!


Posted Image


<font color=red>que</font> tonto <font color=red>que</font> ets...sempre amb la **** politica, no sabem parlar d res mes...


Tu sino saps ni la meitat, calla, tontet! que aquest personatge amb la bandereta d'espanya es dedica a enviar missatges a la gent del foro amb insults i amenaces, aquí el que entra a provocar és ell, o sigui que no xerris del que no saps.


no dic la foto, dic el comentari



Aquest, noi, bé, és una persona adulta ja, però es comporta com un nen de 6 anys, té diferents usuaris, i es dedica a ficar banderes d'espanya i viva espanya i insultar a la gent.

#15 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 noviembre 2007 - 12:19

A mi tb m'importa molt el que façi l'alcarras. Lleida tradicionalment no ha estat respectada en la resta de catalunya futbolisticament parlant.

JA ES HORA QUE LES COSES CANVÏN !!!!

#16 MANDONI

MANDONI

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 noviembre 2007 - 03:33

Que vol pujar l´Alcarràs o qué?.Estan foten una temporada de lujo!.Mai hauria pensat que puguesin estar on estan.. ara mateix primers..
Per la meua part moltes felicitats i a seguir així!!!.

Jo, amb el meu respecte més gran cap a l'alcarràs, no crec que a molta gent l'importi el que fa l'alcarràs..x'DDD

Ami no mimporte :wink: el que mimporte es el Lleida :wink:

Cadascun es lliure de tindre les preferencies que consideri oportú.
Ara bé tindre com a preferencia al Lleida o a la padrina jugant a la petanca,en cap cas està en contradicció a desitjar o tindre com altres alternatives la resta d´equips de Lleida.
Com molt bé expresen altres foreros ,els equips d´aquí tot sovin pateixen tota mena de discriminacions a la resta de Catalunya,simplement som "els pagesots" de Lleida.
Si no ens ajudem entre els nostres equips que competeixen defensan també Lleida,I NO SOLS EL LLEIDA,pues com diuent els castellans..Apaga i vamonos!!!.

#17 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 noviembre 2007 - 04:09

Completament d'acord

#18 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 noviembre 2007 - 04:57

entre tot, nova victoria de l'Alcarras que es coloca lider en solitari. Increible pero cert.

#19 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 29 noviembre 2007 - 02:46

com mes equips lleidetans a les altes categories mes importancia ens donaran.

#20 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 noviembre 2007 - 03:54

aquest és un forum del Lleida de futbol, peró jo crec que també hi ha de tindre cabuda l'esport de Lleida per així tenir més coses de que parlar, com també anèctodes del Lleida de basquet, de hoquei, de beisbol. . . per fer encara més ric el fórum!


Crec jo. . .


Visca l'esport Lleidatà!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos