Ir al contenido


Foto
- - - - -

parlant de Calderón


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
6 respuestas en este tema

#1 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 08 noviembre 2007 - 05:28

he trobat això, antic però fa gràcia...

http://images.google...um=1&hl=ca&sa=N

#2 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 08 noviembre 2007 - 06:50

Pues la noticia ha resultat tenir dots adivinatòries ja que, tot i que de caràcter interí, Calderón és l'actual entrenador del Cadis!!!

Calderón, magnífic jugador i, pel que es veu, un entrenador amb gran potencial!!

#3 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2007 - 11:25

El Maestro, allò sí que era un jugador amb qualitat. Una mica vago, però potser la millor esquerra que ha passat pel Camp d'Esports. La veritat és que em faria il·lusió que algun dia es convertís en el nostre entrenador.

#4 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 09 noviembre 2007 - 11:29

El Maestro, allò sí que era un jugador amb qualitat. Una mica vago, però potser la millor esquerra que ha passat pel Camp d'Esports. La veritat és que em faria il·lusió que algun dia es convertís en el nostre entrenador.



jo crec que calderón i el "maestro"Gálvez han estat los jugadors més tècnics i amb més classe que han passat per damunt del camp d'esports amb molt de temps

#5 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2007 - 01:27

Al Gálvez no vaig arribar a veure'l jugar mai. Quines temporades va estar al Lleida? Suposo que no hi deu haver cap vídeo ni res per l'estil no?

#6 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 09 noviembre 2007 - 01:56

Al Gálvez no vaig arribar a veure'l jugar mai. Quines temporades va estar al Lleida? Suposo que no hi deu haver cap vídeo ni res per l'estil no?


era abans de pujar a primera..aquells del Mané amb els palaus,lecumberris,arumis i companyia..finals dels 80..un jugador molt finet i tècnicament un sobrat..

#7 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2007 - 04:01

Oks, gràcies. Jo solament vaig veure els darrers que quedaven d'aquesta generació O'rei Palau i el Rubio. Collons, si devia tenir 10 o 12 anys! :lol:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos