Ir al contenido


Foto
- - - - -

Santos a Don Balon..


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
16 respuestas en este tema

#1 jor_cam

jor_cam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 10:27

Faig un resum de la carta escrita per un lector a la revista don balon.

...... Queria hablar del equipo (Tenerife) de mi ciudad por un fichaje, el de Santos....en mi opinion es un paquete , muy malo, en la cantera los hay muchisimo mejores...lo que pretendo es que se den cuenta de que Santos no sirve, no lo pide, no se desmarca, no se ofrece,no encara, no regatea, no gana la linea de fondo...ademas se va al centro y el lateral no tiene con quien apoyarse...

M'ha sorpres la carta, normalment les publicacions son referents a equips/jugadors de primera, no m'ha sorpres la opinio del lector,Santos segueix igual, potser es pensaven que fitxaven un crak...vaya paket!

De totes maneres molta sort Santos!

#2 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 10:29

Doncs al foro del Tenerife tot el que llegeixo son comentaris positius cap a ell.

#3 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 10:46

Faig un resum de la carta escrita per un lector a la revista don balon.

...... Queria hablar del equipo (Tenerife) de mi ciudad por un fichaje, el de Santos....en mi opinion es un paquete , muy malo, en la cantera los hay muchisimo mejores...lo que pretendo es que se den cuenta de que Santos no sirve, no lo pide, no se desmarca, no se ofrece,no encara, no regatea, no gana la linea de fondo...ademas se va al centro y el lateral no tiene con quien apoyarse...

M'ha sorpres la carta, normalment les publicacions son referents a equips/jugadors de primera, no m'ha sorpres la opinio del lector,Santos segueix igual, potser es pensaven que fitxaven un crak...vaya paket!

De totes maneres molta sort Santos!


un paket??
k poc saps d futbol...

#4 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 10:53

Per això es titular cada setmana. Que gran es Santos.

#5 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 10:57

------------Eduardo----------

Bruno-Pelegrí-Txema-Marin

Rubio-Sergio-Ruben-Crusat

---------Santos-Nakor-------

Uns cracks. I més que demostrat està que podríem estar perfectament a 2a A...

#6 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 octubre 2007 - 11:18

------------Eduardo----------

Bruno-Pelegrí-Txema-Marin

Rubio-Sergio-Ruben-Crusat

---------Santos-Nakor-------

Uns cracks. I més que demostrat està que podríem estar perfectament a 2a A...


Quin equipàs.

#7 -LoPs-

-LoPs-

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 octubre 2007 - 09:36

Qui hauria dit a bruno fa dos anys, que algun dia marcaria a Ronaldinho al camp nou....


Aquests jugadors s'han fet grans aquí!!!

#8 jor_cam

jor_cam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 octubre 2007 - 10:08

Faig un resum de la carta escrita per un lector a la revista don balon.

...... Queria hablar del equipo (Tenerife) de mi ciudad por un fichaje, el de Santos....en mi opinion es un paquete , muy malo, en la cantera los hay muchisimo mejores...lo que pretendo es que se den cuenta de que Santos no sirve, no lo pide, no se desmarca, no se ofrece,no encara, no regatea, no gana la linea de fondo...ademas se va al centro y el lateral no tiene con quien apoyarse...

M'ha sorpres la carta, normalment les publicacions son referents a equips/jugadors de primera, no m'ha sorpres la opinio del lector,Santos segueix igual, potser es pensaven que fitxaven un crak...vaya paket!

De totes maneres molta sort Santos!


un paket??
<font color=red>que</font> poc saps d futbol...


Donç si nen jo el considero un paket, almenys per lo vist aqui les ultimes temporades, esta clar que va ser un bon jugador (poc temps) pero es paseja pel camp, l'unic que va fer aqui les 2 ultimes temporades era tirarse al terra, a epoques de l'any "gordet", passat de pes, lent, en fi que cada u es lliure per dir el vulgui, jo estic d'acord amb el lector de don Balon, tot el que diu m'ha recordat a molts partits de Santos al Camp d'Esports.
Opini Sr. David230, sabi i mestre del futbol...

#9 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 octubre 2007 - 10:53

sempre m´ha semblat un jugador molt sobrevalorat,les dos ultimes temporades, la del descens d 2A i l´any passat se va "columpiar"bastant

#10 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 octubre 2007 - 03:10

Va tenir bons partits però de bo no té gran cosa, només fa q tirar-se i i durant algunes èpoques de l'any estva pesat.

#11 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 31 octubre 2007 - 03:12

sempre m´ha semblat un jugador molt sobrevalorat,les dos ultimes temporades, la del descens d 2A i l´any passat se va "columpiar"bastant


Totalment d'acord

#12 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 octubre 2007 - 07:13

Faig un resum de la carta escrita per un lector a la revista don balon.

...... Queria hablar del equipo (Tenerife) de mi ciudad por un fichaje, el de Santos....en mi opinion es un paquete , muy malo, en la cantera los hay muchisimo mejores...lo que pretendo es que se den cuenta de que Santos no sirve, no lo pide, no se desmarca, no se ofrece,no encara, no regatea, no gana la linea de fondo...ademas se va al centro y el lateral no tiene con quien apoyarse...

M'ha sorpres la carta, normalment les publicacions son referents a equips/jugadors de primera, no m'ha sorpres la opinio del lector,Santos segueix igual, potser es pensaven que fitxaven un crak...vaya paket!

De totes maneres molta sort Santos!


Quina gran notícia!!!
Mai m'havia agradat, ja que sempre s'escabullia de totes les pilotes, no era tant bo com molts es creien i sinó ja veieu el comentari d'un altre seguidor del Tenerife, perqué com el cucurutxu moltes vegades no en sabia prou de futbol..., en fi...
Únicament va ser bon jugador quan vam tenir de míster el tècnic actual del Elche, el Sr. David Vidal, en aquell temps sí que va ser una sorpresa agradable.
Si tant gran jugador fós, seria indiscutible com Crusat a l'Almeria

#13 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 31 octubre 2007 - 07:22

sempre m´ha semblat un jugador molt sobrevalorat,les dos ultimes temporades, la del descens d 2A i l´any passat se va "columpiar"bastant


El darrer any de Segona A és veritat que no estar fi, amb l'excepció del tram final, però crec que de l'any passat molt no se li pot recriminar,sortint d'una lesió llarga com va sortir no et pots esperar un gran rendiment.

#14 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 octubre 2007 - 07:32

Santos es un grandisimo jugador, uno de los mejores que hemos podido disfrutar en el camp d'sports y luego como persona te partes de risa con el, sino preguntarle al Shinji01....ji...ji....ji

#15 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 31 octubre 2007 - 07:34

Santos es un grandisimo jugador, uno de los mejores que hemos podido disfrutar en el camp d'sports y luego como persona te partes de risa con el, sino preguntarle al Shinji01....ji...ji....ji


Esta zumbado este hombre, i como futbolista es un perro, pero es un pedazo de jugador cuando se pone xD

#16 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 octubre 2007 - 08:05

Y como nos reiamos los tres en mi coche...es un vinagre de la hostia.

#17 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 octubre 2007 - 10:09

A mi magradave molt com jugave aunque la lesio a Almeria el va fastidia molt.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos